نقاشی پروانه
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی پروانه یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند. رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی پروانه نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی پروانه یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند.

 

در حین کشیدن نقاشی پروانه کودک شما نقاشی پروانه مورد نظر خود را در ذهن خود تجسم می کند و در این مرحله قوه تخیل کودک شما تقویت می شود. سپس کودک شما با تصمیم می گیرد تا چه رنگ هایی را برای رنگ آمیزی نقاشی پروانه خود ترکیب کند و در این مرحله قدتر تصمیم گیری و خلاقیت کودک شما نیز افزایش می یابد.

کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

سرگرمی نقاشی یکی از کم هزینه ترین سرگرمی هایی است که شما می توانید کودک خود را به آن علاقمند کنید. که سایت وولک خیلی به این مساله کمک کرده است با قرار دادن بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی در سایت خود.  از فواید نقاشی کشیدن بر روی عواطف و روحیات فرزند شما می توان به تقویت اعتماد به نفس هنگامی که به عنوان مثال نقاشی لاک پشت را به اتمام می رساند اشاره کرد. همچنین کشیدن نقاشی به تقویت قدرت تصمیم گیری و افزایش خلاقیت در کودک شما می کند. نقاشی کشیدن باعث می شود تا کودکان از سن بسیار کم به جزئیات دقت بیشتری کنند. نقاشی لاک پشت یکی از طرح های آسان و در عین حال جذابی است که کودکان از سن بسیار کم می توانند نقاشی لاک پشت را رسم کنند. کودکان از نقاشی کردن برای بیان احساسات و نشان دادن افکار خود به والدینشان استفاده می کنند بنابراین شما نیز به هنر آن ها در این زمینه توجه ویژه داشته باشید.





:: بازدید از این مطلب : 212
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: