نوشته شده توسط : shayan

یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های فروش دوربین های مداربسته، برند داهوا است. یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا، B1a21p است. شما می توانید با تهیه دوربین های مداربسته از شرکت سازنده ی داهوا از کیفیت ساخت دوربین های این شرکت اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید. شرکت داهوا بیش تر از 15 سال است که در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی در حال فعالیت است و همیشه در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته است و بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

دوربین های اسپید دام نیز در بازار تجهیزات و تکنولوژی امنیتی محبوبیت بسیار زیادی دارند چرا که کاربرد بسیار زیادی دارند. دوربین های اسپید دام، دوربین های بسیار قوی ای هستند که می توانند تردد را کنترل کنند و جزئیات را بررسی کنند. دوربین های اسپید دام با نام های دوربین های گردان و دوربین های چرخشی نیز شناخته می شوند. یکی از انواع دوربین های اسپید دام نیز، دوربین های مینی اسپید دام است. یکی دیگر از انواع دوربین های مداربستهف دوربین های بولت است. دوربین های بولت معمولا در محیط های بیرونی مورد استفاده قرار می گیرند.

دوربین های بولت ضد آب هستند و این امر باعث می شود تا برای استفاده در محیط های بیرون مناسب تر باشند. دوربین های مداربسته بولت دارای دید در شب IR هستند. دوربین های بولت معمولا دید در شب با برد بسیار بالایی دارند تا بتوانند جزئیات را بررسی کنند. دوربین های بولت معمولا استوانه ای شکل هستند و بدنه ی آن ها نیز فلزی است. یکی از مدل های محبوب دوربین های بولت نیز، v380 بولت است که با توجه به کیفیت و کارایی بالا، قیمت بسیار مناسبی نیز دارد. به طور کلی انواع زیادی از دوربین های مداربسته وجود دارد که در ابتدا باید نیاز خود را بشناسید تا بتوانید مناسب ترین نوع دوربین را برای رفع نیاز خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 394
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

زمانی که برق شهری قطع می شود، دوربین مدار بسته و دستگاه های امنیتی هم قطع می شوند در اینجا UPS برای دوربین مدار بسته کاربرد دارد و با اتصال آن می توان در هر زمانی از برق اضطراری استفاده کرد. اما یو پی اس برای دوربین مدار بسته، دارای ویژگی های خاص خود است که به آن می پردازیم. در یو پی اس برای دوربین مدار بسته از باطری 12 ولت استفاده می شود و بین 1 تا 4 ساعت برق دستگاه ها را تامین می کند. قیمت دستگاه یو پی اس بر اساس قابلیتی که برای شما دارد ، قیمت چندان زیادی نخواد داشت و خرید دستگاه یو پی اس برای شما قطعا به صرفه خواهد.

یکی از محبوب ترین و معتبر ترین برند های فروش دوربین های مداربسته، برند داهوا است. یکی از با کیفیت ترین و محبوب ترین مدل های دوربین های مداربسته داهوا، دوربین داهوا 1200TP است. شما می توانید با تهیه دوربین های مداربسته از شرکت سازنده ی داهوا از کیفیت ساخت دوربین های این شرکت اطمینان داشته باشید و با خیال راحت خرید کنید. شرکت داهوا بیش تر از 15 سال است که در زمینه ی تولید فناوری و تکنولوژی در حال فعالیت است و همیشه در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته است و بهترین محصولات را معرفی و به بازار عرضه کرده است.

دوربین مارکت یک سایت و مجموعه فروش دوربین های مداربسته است که بدون واسطه می توانید هر نوع و مدل دوربین های داهوا یا هر شرکت سازنده ی دیگری که مد نظر شما باشد را برایتان تهیه کند. برای خرید دوربین مداربسته باکیفیت و مطمئن می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید. دوربین های این مجموعه با یک سال و نیم گارانتی تمام خدمات پس از فروش عبارت اند از: پشتیبانی، تعمیر و تعویض را انجام می دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 469
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب و در عین حال ساده ی کودکان است. کودکان امروزی به دلیل شیوع کرونا از انجام فعالیت های گروهی مانند ترسیم نقاشی هواپیما یا هزاران نقاشی کودکانه ی دیگر یا ساخت کاردستی محروم هستند. بنابراین اصلی ترین وظیفه ی پدر و مادر ها در این روز ها این است که این خلا را برای فرزندان خود پر کنند.

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی هواپیما به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی هواپیما می تواند برای کودکانی که به هیجان و پرواز علاقه دارند بسیار مناسب باشد. چرا که یکی از رویا های کودکی بسیاری از بچه ها پرواز کردن است. آموزش نقاشی کفش یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری که برای فرزندتان جذاب باشد فواید بسیاری برای کودکان دارد. نقاشی به کشیدن به رشد عاطفی، روحی، جسمی و افزایش اطلاعات عمومی کودکان کمک بسیار زیادی می کند. می توانیم در هر زمینه مثالی را مورد بررسی قرار دهیم.

همچنین می توانید با کمک آموزش نقاشی طرح های متنوع به کودکان، اطلاعات عمومی آن ها را از راه غیرمستقیم نقاشی کشیدن افزایش دهید. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی گوزن بامزه کودکان را با انواع حیوانات نادر و جنگلی آشنا کنید. همچنین می توانید برای سرگرمی بیشتر کودکان خود، هنگامی که فرزندتان درحال ترسیم نقاشی گوزن است، شعر ها و قصه های مربوط به گوزن را برای کودک خود بخوانید و از این طریق اطلاعات او را افزایش دهید. همانطور که به احتمال زیاد می دانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین شما می توانید با آموزش نقاشی ساده شخصیت بهتری از کودک خود بسازید و ویژگی های مثبت شخصیتی او را تقویت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی کودکانه یکی از سرگرمی های قدیمی است که همواره از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. امروزه کودکان به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند. بنابراین یکی از دغدغه های امروزی پدر و مادر ها این است که بتوانند فرزندان خود را برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری یا بازی هایثی که با گوشی های هوشمند انجام می شود، دور کنند. نقاشی دونات یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید.

انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین نقاشی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از کشیدن نقاشی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند.

گر قصد آشنا کردن کودک خود با حیوانات را دارید، استفاده از طرح هایی مانند نقاشی کلاغ می تواند کمک بسیار زیادی به شما کند. کودکان از سن بسیار کم معمولا به حیوانات علاقمند هستند بنابراین طرح هایی ماند طرح نقاشی کلاغ می تواند برای آن ها جذاب باشد. به عنوان مثالی دیگر شما با آموزش نقاشی قایق به کودک خود می توانید او را با انواع اشکال، طرح ها، الگو ها و رنگ ها از راه غیر مستقیم آشنا کنید. هنگام آموزش طرح نقاشی قایق به فرزند خود می توانید او را با دریا و دیگر خلقت ها آشنا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 409
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 6 آذر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ یکی از تجهیزات الکترونیکی است که امروز برای بسیاری از مردم به وسیله ای ضروری تبدیل شده است. چرا که بسیاری از مردم با لپ تاپ ها و کامپیوتر ها مشغول کسب و کار هستند و درآمد آن ها به وسیله ای ابزارات است. بنابراین اهمیت عملکرد صحیح آن ها بیش تر از پیش شده است. از آن جایی که در ساخت لپ تاپ ظرافت و حساسیت زیادی به کار رفته است بنابراین برای یافتن علت روشن نشدن لپ تاپ خود تعمیر هر مشکل دیگر آن نمی توانید به هر تعمیرکار یا مرکز تعمیراتی مراجعه کنید.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای و ماهر باید به تعمیرکارانی مجرب دسترسی داشته باشد. تعمیرکار حرفه ای باید به تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری محصولات شرکت های سازنده ی مختلف مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر تجهیزات الکترونیکی و دستگاه ها متفاوت را به حداقل برساند. در صورتی که تعمیرکار انتخابی شما به اندازه کافی در کار خود مهارت نداشته باشد و تجربه کافی در زمینه ی تعمیرات را نداشته باشد ممکن است به دستگاه شما خسارت بیش تری وارد کند.

در صورتی که شرایط انتقال دستگاه خود را به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیر لپ تاپ در محل استفاده کنید. در این روش پس از ثبت درخواست توسط مشتری، تعمیرکار ماهر و مجرب در محل مورد نظر مشتری حاضر میشود و در حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد. دیجی بان یک مرکز تعمیرات حرفه ای است که با دسترسی به برترین و ماهر ترین تعمیرکاران قادر است تا هر گونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه شما را در کوتاه ترین زمان و با کم ترین هزینه رفع کند. همچنین این مجموعه قابلیت تعمیر در محل را نیز دارد. برای ثبت درخواست خود به آدرس digibaan.ir مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 آذر 1400 | نظرات ()