نوشته شده توسط : shayan

امروزه موبایل ها، کامپیوتر ها، لپ تاپ ها و دیگر تجهیزات الکترونیکی جز مهم ترین ابزارات هر خانواده و خانه ای هستند. چرا که بسیاری از فعالیت های تحصیلی، شغلی و روزمره با کمک این تجهیزات انجام می شود و حتی انجام بسیاری از فعالیت ها بدون این ابزارات امکان پذیر نیست. به همین دلیل حرفه ی تعمیرات این دستگاه نیز مانند تعمیرات موبایل از اهمیت بسیاری زیادی برخوردار هستند. بهتر است از قبل یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن را بشناسید تا در صورت نیاز بتوانید به سرعت برای تعمیر و رفع مشکلات دستگاه های خود به آن مراجعه کنید.

اما یک تعمیرکار یا یک مرکز تعمیرات حرفه ای چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟ در ابتدا بهتر است بدانید که محصولات شرکت های سازنده ی مختلف با یکدیگر تفاوت های جزئی و کلی دارند. این امر به این معنی است که تعمیرکاری که قصد تعمیر دستگاهی را دارد باید به تفاوت های محصولات متفاوت از شرکت های سازنده ی متفاوت مسلط باشد تا بتوانید احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر را به حداقل برساند.

به عنوان مثال ممکن است برد گوشی سامسونگ با برد گوشی هواوی متفاوت باشد و تعمیر کار انتخابی شما باید به این تفاوت آگاه باشد تا بتواند دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی کند و سپس آن را تعمیر کند. البته اگر مرکز تعمیرات یا تعمیرکار انتخابی شما مجهز به تمامی قطعه های اورجینال باشد نیز هزینه ی تعمیر شما به حداقل می رسد. البته ممکن است استفاده از قطعات غیر اصل به عنوان مثال، هزینه تعمیر دکمه پاور گوشی هواوی شما را کم تر کند اما جایگزین کردن قطعه ی غیراصل به جای قطعه ی آسیب دیده تنها در لحظه مشکل شما را رفع می کند و در طولانی مدت آسیب و خسارت بیش تری به دستگاه شما وارد می کند.



:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

امروزه زندگی بدون ابزارات الکترونیکی و دنیای اینترنت امری غیرممکن است. چرا که بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها به کمک این تجهیزات الکترونیکی و اینترنت پیش می رود. مودم ها دستگاه هایی هستند که ارتباط ابزارات الکترونیکی ما را با دنیای اینترنت امکان پذیر می کنند. بنابراین عملکرد صحیح مودم ها برای کاربران اهمیت بسیاری زیادی دارد. مودم ها انواع متفاوتی دارند و مودم های بسیار زیادی از شرکت های سازنده ی متفاوت ساخته و به بازار عرضه می شوند.

تی پی لینک یکی از انواع محبوب مودم است که در بین ایرانیان نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند. اگر مودمتان دچار مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری شد به خاطر داشته باشید که باید به یک مرکز تخصصی تعمیرات مودم مراجعه کنید. یک مرکز تخصصی باید تعمیرکارانی ماهر را در مجموعه ی خود داشته باشد. یک تعمیرکار ماهر و مجرب باید به جزئیات ساخت مودم های شرکت های سازنده ی متفاوت مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر را به حداقل برساند.

یکی از مشکلات رایجی که برای مودم های تی پی لینک رخ می دهد، روشن نشدن بعضی از چراغ های مودم تی پی لینک است. که در این صورت باید به تعمیر مودم تی پی لینک خود بپردازید و به یک مرکز تخصصی تعمیرات مودم مراجعه کنید. از آن جایی که انجام بسیاری از فعالیت های ما به اینترنت و در نتیجه مودم ها وابسته است بهتر است مرکز تعمیرات انتخابی شما قادر باشد تا در کم ترین زمان ممکن دستگاه شما را تعمیر کند و آن را سالم به شما برگرداند. دیجی بان یک مرکز تعمیرات تخصصی است که با دسترسی به برترین و ماهر ترین تعمیرکار ها قادر است تا هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه شما را با کم ترین هزینه ی ممکن رفع کند.



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 16 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای اینکه با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند. به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی ماشین یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی ماشین تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

امروزه بسیاری از فعالیت ها از طریق فضای مجازی و اینترنت انجام می شود. شما برای آموزش نقاشی طرح های متنوع و مختلف کودکانه ی جذاب می توانید به سایت هایی با محتوای کودک مراجعه کنید. وولک یک سایت با محتوای کودکانه است که تعداد بسیار زیادی ویدیو و عکس های آموزش نقاشی کودکانه در آن جای گرفته است.



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 9 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های متنوع مانند ساخت کاردستی، نقاشی کشیدن، بازی های متنوع کودکانه و... می توانید کودک خود را در خانه سرگرم کنید. کودکان امروزی از نهاد های مهدکودک و مدرسه و حضور در فضا های عمومی و اجتماعی محروم هستند. والدین باید تلاش کنند تا خلا های به وجود اومده در کودکان را به دلیل محروم بودن از فضا های اجتماعی، جبران نمایند. والدین می توانند برای کودکان با سن پایین تر به روایت داستان بپردازند. داستان های معروف و محبوب قدیمی مانند سفید برفی و هفت کوتوله امروزه نیز در بین کودکان محبوب است بنابراین شما می توانید با قصه گویی داستان های جذاب کودکانه، فرزندان خود را از فواید گوش دادن به قصه بهره مند کنید.

همه ما از کودکی علاقه زیادی به ساخت کاردستی فرفره داشتیم زیرا از جذاب ترین اسباب بازی های ما بود و از دسته اسباب بازی هایی است که بعد از ساخت متحرک می شود و این برای کودکان هیجان انگیز است . زمانی که کاردستی فرفره را با کاغذ رنگی های مختلف می سازید ، زیبایی خاصی دارد و این باعث می شود کودکتان با اشتیاق بیشتری با این کاردستی فرفره بازی کنند .

یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی گلدان به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است. بنابراین شما با ساخت کاردستی گلدان همراه فرزند خود می توانید او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند سازید. کودک شما زمانی که ساخت کاردستی گلدان را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است.

 



:: بازدید از این مطلب : 407
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

والدین امروزه می توانند با فعالیت های کودکانه متنوع مانند ساخت کاردستی یا قصه گویی برای کودکان خود آن ها را در منزل به راحتی سرگرم کنند تا مانع رفتن کودکان به محیط بیرون شوند و از فرزند خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. همچنین می توانید با کمک سایت های کودک به قصه های صوتی دست پیدا کنید و به عنوان مثال قصه صوتی حسن کچل را برای کودک خود پخش کنید.

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های هیجان انگیز و محبوب در بین کودکان است. به خصوص اگر طرح انتخابی شما یک طرح کاردستی دوست داشتنی مانند کاردستی قورباغه باشد، فرزند شما تمایل بیشتری برای ساخت کاردستی نشان می دهد. کاردستی یک فعالیت فیزیکی و حرکتی است که فواید بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کاردستی قورباغه یک کاردستی بسیار آسان و راحت است که با وسایل بسیار ابتدایی قابل ساخت است. ویدیو کاردستی قورباغه ای که در بالا مشاهده می کنید، تنها به کمک کاغذ ساخته شده است. به کاردستی هایی که مانند این کاردستی قورباغه تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند.

به عنوان مثال کاردستی آدم برفی یکی از طرح های بسیار محبوب و جذاب برای کودکان است که می توانید به راحتی تمایل ساخت کاردستی آدم برفی را در کودک خود به وجود آورید. از جمله مزایایی که ساخت کاردستی آدم برفی یا هر کار دستی دیگری برای کودک شما دارد این است که خلاقیت و توانایی انجام کار های فیزیکی را در کودک شما تقویت می کند. همچنین ساخت کاردستی آدم برفی می تواند کمک بسیاری از شکوفایی مهارت ها و استعداد های دیگر فرزند شما کند. ساخت بسیاری از کار دستی ها مانند کاردستی آدم برفی باید به کمک دیگران انجام شود و شاید فرزند شما نتواند به تنهایی به ساخت کاردستی آدم برفی بپردازد و بنابراین به کمک نیاز داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

به طور کلی کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه زیبا ی خود با شما ارتباط برقرار می کنند و شما با آموزش نقاشی به کودکانه باید به خواسته هایشان پی ببرید و این امر کاملا روانشناسی است که کشیدن یهک خط صاف در ذهن کودک با کشیدن یک منحنی چه فرقی دارد . مثلا کودک وقتی فردی را در کنار خود می کشد و از او می خواهید در مورد ان توضیح دهد ، می گوید این فرد در حال زدن من است و متوجه می شوید فردی در دنیای واقعی او را زده و به همین صورت او با شما ارتباط برقرار می کند.

کشیدن نقاشی فواید بسیار متفاوتی بر روی جسم و روح و عواطف کودک شما دارد. به عنوان مثال کودک شما در حین کشیدن نقاشی شتر عضلات دستش تقویت می شود و این امر باعث تقویت مهارت های فیزیکی او نیز می شود. همچنین از جمله فواید کشیدن نقاشی شتر یا هر طرح نقاشی دیگری بر روی عواطف و روح کودکان می توان به تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت در رشد شخصیتی آنان اشاره کرد. کودک شما هنگام کشیدن نقاشی شتر سعی بر ترکیب کردن رنگ ها می کند و این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری کودک شما می شود. در نهایت زمانی که کودک شما نقاشی شتر خود را به پایان می رساند، ان را به والدین خود، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه خو نشان می دهد و این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در او می شود. همچنین همزمان باعث تقویت و رشد ویژگی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما می شود. باید از سن بسیار کم به رشد اعتماد به نفس در کودکان توجه کنید تا در بزرگسالی دچار مشکل نشوند. با مراجعه به وولک می توانید طرح های آموزش نقاشی کودکانه ی زیادی را بررسی کنید و به کودکان خود آموزش دهید.



:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

راه برای زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکانه ساده است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید. شما با مراجعه به سایت کودک وولک می توانید طرح های جذاب کودکانه ی بسیار زیادی را به صورت ویدیویی و تصویری در آن مشاهده کنید و با آموزش این طرح های جذاب کودکان خود را سرگرم کنید.



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 414
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین لامپی دارای امکانات بسیار زیادی میباشد و با توجه به امکانات قیمت  دوربین لامپی بسیار مقرون بصرفه می باشد. قیمت دوربین لامپی از سایر دوربین های مدار بسته بی سیم پایین تر میباشد و این دوربین لامپی ارزان قیمت از لحاظ قابلیت و امکانات چیزی از سایر مدل های دوربین مدار بسته بی سیمکم ندارد. اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید ، می توانید با تماس تلفنی با دوربین مارکت برای خرید دوربین مدار بسته لامپی اقدام کنید یا به مراکز فروش دوربین مدار بسته لامپی بروید که وبسایت دوربین مارکت یکی از مراکز معتبر فروش دوربین لامپی است. روش دیگری که میتوانید برای خرید دوربین لامپی اقدام کنید و راحت ترین روش خرید است نیز خرید دوربین مداربسته لامپی، از فروشگاه های اینترنتی دوربین مارکت است. برای خرید دوربین مداربسته لامپی همانطور که در قسمت های بالا گفته شد می توانید هم به صورت حضوری مراجعه فرمایید هم به صورت  تلفنی یا آنلاین خرید دوربین مدار بسته لامپی را انجام دهید.

برای متوجه شدن از بصرفه بودن  قیمت دوربین مدار بسته لامپی دوربین مارکت می توانید قیمت محصولات مختلف را باهم مقایسه نمایید یا قیمت دوربین مداربسته لامپی را در فروشگاه های اینترنتی دیگر مطالعه فرمایید. اگر به دنبال دوربین لامپی ارزان هستید، یافتن آن خیلی سخت نیست و با مقایسه قیمت ها در خرید دوربین مدار بسته لامپی به صورت اینترنتی یه راحتی دوربین لامپی ارزان را پیدا می کنید. نکته مهم در خرید دوربین لامپی که باید بدانید این است که از لحاظ اخلاقی فردی که تحت نظر شماست باید از این موضوع آگاه باشد  و این نوع دوربین با وجود اینکه اینکه به صورت مخفی قابلیت نصب دارد ولی نیازی به مجوز نصب ندارد. در بین دوربین های مداربسته و تجهیزات امنیتی، بیبی کم ها نیز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند زیرا کاربرد آن ها نیز بسیار زیاد است. بنابراین کاربران نیز به آن علاقمند هستند. دوربین بولت شیائومی نیز یکی از محصولات محبوب از شرکت سازنده ی شیائومی است که در بین کاربران محبوبیت زیادی دارد و با توجه به کیفیت و کارایی زیادی که دارند، قیمت بسیار مناسبی دارند.

 



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

پک دوربین مداربسته داهوا

خرید سیستم های دوربین مداربسته بصورت پک و پکیج دوربین داهوابه صرفه تر است . فروشگاه های اینترنتی انواع پک دوربین داهوا را با تخفیف بیشتر و به صرفه تر و با قیمت کمتر بصورت پک بفروش می رسانند . برای خرید پک دوربین مداربسته داهوا باید دقت کنید که به چه دوربینی با چه کیفیتی نیاز دارید . توضیحات سازنده پک را مطالعه کنید تا متوجه شوید این پک برای چه مکانهایی گرد آوری شده .به گارانتی و خدمات قطعات اصلی پک داهوا مانند دوربین , دستکاه و هارد قبل ار خرید دفت کنید .

دزدگیر فورنت B500

دزدگیر فورنت B500 ، جدیدترین محصول شرکت 4Net می باشد. دارای قیمتی رقابتی و بسیار مقرون به صرفه از نظر اقتصادی می باشد. این دستگاه بر خلاف دیگر مدل های این شرکت کاملا انعتاف پذیر می باشد. به صورت هم زمان قابلیت پشنیبانی از خط تلفن شهری و سیمکارت را دارا می باشد. و به نسبت قیمت دزدگیر اماکن سیم کارتی و تلفن کننده با سری سیم کارتی بسیار اندک می باشد . این سری از دزدگیر اماکن مناسب برای هر مکانی می باشد. و جزء کامل ترین دزدگیر های اماکن موجود در بازار است.

ردیاب خودرو دیاگی

ردیاب خودرو دیاگی با داشتن تکنولوژی GPS و LBS مکان‌یابی را حتی در مناطقی که فاقد پوشش و آنتن‌دهی مناسبی هستند به خوبی انجام می‌دهد. در این موقعیت‌یاب از سنسوری استفاده شده است که در صورت خارج کردن ردیاب از مدار به سرعت پیامک هشداری برای مالک ارسال می‌شود. پس از تکمیل فرایند خرید و ثبت اطلاعات یک پنل ردیابی در اختیار مالک قرار می‌گیرد. با استفاده از پنل اختصاصی ردیاب دیاگ خودرو IR90 همیشه می‌توانید از موقعیت جغرافیایی و مسیرهای طی شده خودرو مطلع باشید.



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دستگاه های ضبط کننده تصاویر ان وی ار یک از اجزای اصلی سیستم مدار بسته می باشد چرا که دریافت تصاویر برعهده دستگاه تحت شبکه داهوا می باشد و البته پس از دریافت نیز باید توسط نمایشگر تصاویر را به نمایش در اورد .

دستگاه NVR داهوا DH-NVR2108HS-4KS2

شباهت عملکرد دستگاه NVR را در سیستم های مداربسته می توان با دستگاه DVR مقایسه کرد و تفاوت عمده این دو دستگاه را می توان در نوع دوربین هایی که پشتیبانی می کنند دانست. دستگاه DVR یا به عبارتی digital video recorder، دستگاه ضبط کننده دوربین های مداربسته آنالوگ می باشد و دستگاه NVR یا همان Network video recorder، در دوربین های مداربسته تحت شبکه کاربرد دارد. NVR داهوا 2108HS-4KS2 به ابعاد 47.6*224.9*260 میلی متر و وزن 0.8 کیلوگرم (بدون احتساب وزن هارد دیسک) از سری NVR های برند Dahua می باشد که که در کنار پردازش اطلاعات و ضبط و پخش تصاویر، از یک هارد دیسک SATA با ظرفیت 6 ترابایت نیز پشتیبانی می نماید.

NVR داهوا 4116HS-4KS2

دستگاه ان وی ار داهوا مدل NVR4116HS-4KS2 از پرفروش ترین محصولات سری تحت شبکه کمپانی داهوا و دارای میکرو پروسسور چهارهسته ای و سیستم لینوکس که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. دستگاه NVR4116HS-4KS2 دارای یک پورت ورودی وخروجی تصویر (۱۰/۱۰۰) RJ45  میباشد. NVR داهوا 4116HS-4KS2  دارای دو عدد پورت USB و همچنین یک خروجی تصویر HDMI با کیفیت ۴K و یک خروجی تصویر VGA با کیفیت فول اچ دی را نیز دارا میباشد. ولتاژ ورودی این دستگاه  ۱۲ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DC و مصرف برقی برابر با ۶/۳ وات بدون هارد رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل شبکه به متراژ حداکثر ۱۰۰متر و از طریق سوکت شبکه نیز میباشد . ساپورت دوربین های IP تا کیفیت ۸ مگاپیکسل، قابلیت اتصال همزمان ۱۲۸ کاربر و فرمت ضبط  +H264/H264+/H265/H265 که تصاویر را ۲ برابر فشرده تر ضبط میکند از دیگر ویژگی های این دستگاه است. که باعث صرفه جویی در میزان ظرفیت هارد دیسک و بکاپ طولانی مدت میشود . دستگاه مدل NVR4116HS-4KS2 قابلیت ساپورت ۱ عدد هارد دیسک تا ظرفیت ۶ ترابایت را نیز دارد .

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آبان 1400 | نظرات ()