نوشته شده توسط : shayan

کاردستی اسب تک شاخ، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

اسب تک شاخ یکی از موجوداتی خیالی است که کودکان علاقه زیادی به آن و داستان های آن دارند اسب تک شاخ در داستان های اساطیری کشورهای زیادی مانند ایران و اروپایی وجود دارد تک شاخ ها حیواناتی افسانه ای هستند که بدنی به شکل اسب داشته و شاخی که معمولا بصورت مارپیچ است روی سر خود دارند آنها در زمان کره بودن طلایی و سپس نقره ای می شوند و پس از اینکه بصورت کامل بالغ می شوند به رنگ سفید درمی آیند باورهای افسانه ای شکار تک شاخ بسیار سخت نمایش می دهد زیاد آنها بسیار تند و تیز و چابک هستند در افسانه ها آمده است که تک شاخ ها زنان و دختران را به مردان ترجیح می دهند و بعضی می گویند که تک شاخ ها فقط توسط زنان رام می شوند. شاید علت استفاده از رنگ های دخترانه در خلق شخصیت کارتونی و عروسکی اسب تک شاخ هم همین باشد.

با توجه به علاقه ای که بسیاری از بچه ها به این شخصیت کارتونی دارند احتمالا ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای آنها جذاب خواهد بود. بطور کل کاردستی اگر درست آموزش داده شود و بچه ها بطور کامل درگیر آن شوند می تواند بسیار برای بچه ها جذاب باشد در ساخت کاردستی بچه ها از وسایل مختلف استفاده می کنند تفکر، خلاقیت و خیال پردازی خود را بکار می گیرند و از مهارت های خود مانند بریدن، رنگ کردن و چسباندن استفاده می کنند همه این ها می تواند ساخت کاردستی را برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی کند. حال اگر کودک بخواهد کاردستی شخصیتی که به ان علاقه دارد را هم بسازد حتما جذابیت بیشتری برای او خواهد داشت اگر کودک شما هم علاقمند به شخصیت کارتونی اسب تک شاخ است حتما ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای او جذاب خواهد بود پس می توانید با کمک ویدئو ساخت کاردستی اسب تک شاخ که در همین صفحه در دسترس شماست کودک خود را تشویق کنید تا این کاردستی را بسازد و از نتیجه آن لذت ببرد.

ضمنا پیشنهاد می کنیم در همان ابتدای فرآیند ساخت کاردستی با کمک کودک خود اسمی برای اسب تک شاخ خود انتخاب کنید و ضمنا می توانید مراحل ساخت کاردستی اسب تک شاخ را با قصه هم همراه کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک شما داشته باشد شما می توانید از لینک زیر به قصه کودکانه وولک در مورد اسب تک شاخ دسترسی پیدا کنید.

کره اسبی به نام شاخدار

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است

 


:: بازدید از این مطلب : 419
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی میوه، راهی هیجان انگیز برای آشتی دادن بچه ها با میوه و تشویق بچه ها به خوردن میوه است.

میوه ها از چیزهایی هستند که بچه ها از سنین کودکی با آنها آشنا می شوند البته بعضی از بچه ها در خوردن میوه بد قلقی می کنند و از میوه ها به اندازه لازم استفاده نمی کنند و این موضوع برای بسیاری از مادر و پدرها به یک چالش تبدیل می شود بچه ها مانند هر انسان دیگری و چه بسا بیشتر چون در سن رشد قرار دارند به انواع میوه ها نیاز دارند و معمولا اصرار والدین به بچه ها برای خوردن میوه هم راهگشا نیست و بعضا بچه ها در این حالت لج کرده و موضوع پیچیده تر می شود.

در اینجا به شما یک راهکار برای این موضوع ارائه می کنیم.

کاردستی میوه، بچه ها معمولا به کارهایی که برایشان حکم بازی و سرگرمی دارد رویکرد مثبت دارند پس از قدرت سرگرمی برای متقاعد کردن بچه ها برای موضوعاتی که در آنها لجبازی می کنند استفاده کنید یکی از روش های خوب برای بازی، سرگرمی و همچنان آموزش بچه ها استفاده از کاردستی است کاردستی می تواند حس خلاقیت و هماهنگی بچه ها را افزایش دهد زیرا برای ساخت کاردستی نیاز به ایده پردازی و ساخت آن دارند در ساخت کاردستی باید دست، چشم و ذهن کودک همزمان و هماهنگ باشند و این موقعیت خوبی را برای رشد کودک ایجاد می کند اگر کودک شما برای میوه خوردن بد قلقی می کند می توانید کاردستی همان میوه را انتخاب کنید و از او بخواهید با کمک شما کاردستی همان میوه را بسازد مثلا وقتی کودک برای خوردن سیب لج بازی می کند می توانید به او پیشنهاد کنید که مانند یک باغدار یک کاردستی یک درخت و سپس چند سیب درست کند سیب های کاردستی را روی درخت بچسبانید و بعد سیب ها را نشانه رسیدن قرمز کنید و از او بخواهید سیب های خود را از درخت بچیند و سپس به او پیشنهاد دهید برای اینکه بتواند طعم سیب های خود را بچشد یک سیب واقعی را گاز بزند با اینکار علاوه براینکه کارکردن با وسایلی مانند قیچی، کاغذ، چسب و مدادرنگی را به کودک خود اموزش داده اید احتمالا او را قانع کرده اید که سیب هم بخورد پس دو موفقیت بدست آورده اید برای میوه های دیگر نیز می توانید از همین روش استفاده کنید. البته اگر کاردستی درست کردن را با قصه هم همراه کنید حتما جذاب تر خواهد بود.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .

بهترین مهد کودک ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد زیرا در صورتی که مهد کودک ارومیه ای که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید از محل زندگیتان دور باشد ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک در ارومیه دلزده شود. بنابراین به این نکات مهم هرچند کوچک در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

مسلما بهترین مهد کودک ساری برای این که از مهد کودک ساری به بهترین مهد کودک ساری تبدیل شود باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا از بقیه ی کودکستان ها متمایز شود. لیست مهد کودک های ساری می تواند در انتخاب بهترین مهد کودک ساری برای کودکتان بسیار کمک کننده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک شیراز نیز مانند شهر شیراز زیبایی خاص خود را دارد و این فرهنگ و زیبایی به مهد کودک در شیراز منتقل شد. همچنین اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند .

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند.

یکی از بزرگ ترین کمک هایی که مهد کودک به فرزند شما می کند این است توانایی معاشرت و رفتار اجتماعی کودک شما را تقویت می کند. انسان ها به طور غریزی تمایل به ارتباط با هم نوعان خود دارند بنابراین طبیعی است که کودک شما از دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با کودکان هم سن و سال خود بازی و معاشرت کنند و در این راه کنار آمدن با بقیه را نیز یاد بگیرند. البته به یاد داشته باشید که مهد کودک ها جایگزین مادر کودک نیستند بنابراین سعی کنید تا حد الامکان کودک خود را به مهد کودک های شبانه روزی که در سراسر کشور وجود دارند نفرستید زیرا مضرات مهد کودک های شبانه روزی بسیار بیشتر از فواید آن است. برای ثبت نام کودک خود در مهد کودک درجه یک ارومیه می توانید با تحقیق و بررسی لیست مهد کودک در ارومیه، بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 488
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

من در کودکی به مهد کودک رشت می رفتم و خاطراتی که از قصه ها دارم بیشتر به قصه کدو قلقله زن برمی گردد. به مین منظور می خواهم قسمتی از این داستان را برای شما بنویسم اما برای شنیدن قصه های دیگر و ادامه این داستان صوتی می توانید به سایت جذاب وولک که مخصوص کودکان است مراجعه فرمایید .

یکی بود، یکی نبود.  پیرزنی سه تا دختر داشت که هر سه را شوهر داده بود و خودش مانده بود تک و تنها. روزی از روزها از تنهایی حوصله اش سر رفت. با خودش گف «از وقتی دختر کوچکترم را فرستاده ام خانه بخت, خانه ام خیلی سوت و کور شده, خوب است بروم سری بزنم به او و آب و هوایی عوض کنم. پیرزن پاشد چادرچاقچور کرد؛ عصا دست گرفت و راه افتاد طرف خانه دختر تازه عروسش که بیرون شهر, بالای تپه ای قرار داشت. چشمتان روز بد نبیند! پیرزن مهربان قصه کدو قلقله زن از دروازه شهر که پا گذاشت بیرون گرگ گرسنه ای جلوش سبز شد. پیرزن تا چشمش افتاد به گرگ, دستپاچه شد و سلام بلند بالایی کرد.... گرگ گفت «ای پیرزن! کجا می روی؟» پیرزن گفت «می روم خانه دخترم. چلو بخورم؛ پلو بخورم؛ مرغ و فسنجان بخورم؛ خورش متنجان بخورم؛ چاق بشوم؛ چله بشوم.» گرگ گفت «بی خود به خودت زحمت نده. چون من همین حالا یک لقمه ات می کنم.» پیرزن گفت «یک لقمه پوست و استخوان که سیرت نمی کند؛ بگذار برم خانه دخترم؛ چند روزی خوب بخورم و بخوابم, تنم گوشت تر و تازه بیارد و حسابی چاق و چله بشوم, آن وقت من را بخور.» گرگ گفت «بسیار خوب! اما یادت باشد من از اینجا جم نمی خورم تا تو برگردی.» پیرزن گفت «خیالت تخت باشد. زود برمی گردم.» و راه افتاد.

برای شنیدن ادامه قصه شب صوتی و همچنین شنیدن قصه های دیگر به سایت وولک مراجه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

عدم توانایی در داستان پردازی ممکن است بسیار ناراحت کننده باشد، به خصوص وقتی فرزندتان هر شب از شما داستان جدیدی بخواهد. ذهن کودکان دائما به دنبال کشف چیزهای جدید است و به راحتی از موضوعی به موضوع دیگر معطوف می ‎شود، بنابراین چگونه می ‎توان توجه کودک را تا پایان یافتن قصه به خود جلب کرد، بدون این که شنونده را بشناسیم . برای گفتن قصه کودکانه به فرزندتان به وولک مراجعه فرمایید .

  • پیام آموزنده بدهیم
  • کلمات زیبا بکار ببریم
  • سبک بیان کودکانه باشد
  • موقعیت مناسب را برای گفتن قصه در نظر بگیریم

معرفی قصه سفید برفی و هفت کوتوله

داستان سفید برفی و هفت کوتوله را در مهد کودک کرج برای کودکان تعریف می کردم . داستان سفید برفی و هفت کوتوله داستان جذاب و دوست داشتنی است که والدین و مربیان مهد کودک می توانند این داستان زیبا و شیرین را برای کودکان در منزل و یا مهد کودک بخوانند و تعریف کنند. این داستان موضوعاتی چون دوستی، مهربانی ، گروه محوری ، دوری از قضاوت ، پیروزی خوبی بر بدی ، تکریم شادی ، خوب بودن بدون قید و شرط و هزاران مفاهیم و موضوعات عالی را به کودکان آموزش می دهد. داستان سفید برفی و هفت کوتوله توجه ویژه ای به خانواده و دوستی دارد. به گونه ای که در متن این داستان مهربانی و خانواده شرط رسیدن به خوشبختی عنوان شده است. ما به این دنیا نیامده ایم که تنها زندگی کنیم؛ بلکه یکی از معیارهای خوشبختی ، بودن در کنار افرادی است که دوستشان داریم و آن ها نیز ما را دوست دارند.

برای شنیدن داستان های آموزنده و داشتن سرگرمی برای کودکانتان به سایت وولک مراجعه فرمایید . همچنین می توانید برای دیدن کارتون های جذاب و معروف و یادگیری کاردستی و نقاشی نیز به سایت وولک بروید .

 



:: بازدید از این مطلب : 447
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

برند های سازنده ی لپ تاپ هرچه بیشتر پیش می رویم تلاش می کنند تا لپ تاپ های سبک تر و در نتیجه ظریف تری بسازند. از آن جایی که لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند بنابراین هرچه سبک تر باشند کاربرد و کارایی آن ها نیز بیشتر خواهد بود. بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن صفحه لپ تاپ می گردند. دلیل روشن نشدن صفحه لپ تاپ می تواند دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد.

مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر ها و لپ تاپ ها است که در صورت خرابی آن کل عملکرد کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل خواهد شد. مادربرد در واقع صفحه ای است که سایر قطعات سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما بر روی آن سوار شده است و در صورتی که مادربرد دچار مشکل شود و شما برای تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خود اقدام نکنید، به مرور زمان باعث مشکلات بیشتری در کامپیوتر شما می شود. در صورتی که احساس کردید در عملکرد مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر شما اختلالی به وجود آمده است حتما برای تعمیر مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر خود به سرعت اقدام کنید و از آن غفلت نکنید زیرا در صورت غفلت از تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد می شود و بنابراین شما هزینه بیشتری را برای تعمیر کامپیوتر یا لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

کارت گرافیک نیز یکی دیگر از قطعات سخت افزاری ضروری لپ تاپ یا کامپیوتر است که صورت خرابی آن باید برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید زیرا در غیر این صورت تصویر صفحه نمایش شما و بسیاری از بخش های دیگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما بی شک دچار مشکل خواهد شد. اگر شغل شما به صورتی است که نیاز به ویرایش تصویر و ویدیو به صورت حرفه ای دارید بنابراین حتما کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر شما برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد کارت گرافیک خود حتما برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 506
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

راهکار جدید فول کالر Full Color داهوا

تکنولوژی فول کالر یکی از جدیدترین راهکارهای ارائه شده توسط داهواست. دوربین های فول کالر دارای LED های قوی می باشند که همزمان از تکنولوژی استارلایت نیز بهره میگرند. ترکیب این دو در شب باعث می شود بتوان تصویری کاملا رنگی را در تاریکی شب توسط این دوربین ها ضبط کرد. اگر چه سایر دوربین های مداربسته داهوا که دارای LED نیستند اما تکنولوژی استارلایت را دارا می باشند نیز قادرند تصاویر رنگی را در تاریکی شب نمایش دهند اما همین LED های تعبیه شده در دوربین مدار بسته داهوا Full Color سبب می شود تا کمبود نور تا حد زیادی جبران شود.

دوربین شیائومی

یکی از دوربین‌هایی که در فهرست بهترین دوربین های مدار بسته شیائومی قرار می‌گیرد، دوربین مداربسته تحت شبکه مدل MJSXJ05CM Global است. این دوربین در میان یکی از جدیدترین دوربین‌های تحت شبکه‌ شرکت دوربین شیائومی قرار می‌گیرد. اگر به دنبال یک دوربین مداربسته خوب برای محل‌های سرپوشیده هستید باید بدانید که این گزینه‌ بسیار مناسبی برای شما به حساب می‌آید. همچنین باید توجه داشت که این دوربین نباید در معرض آب قرار بگیرد. نکته جالب این است که می‌توان با دانلود و نصب اپلیکیشن مخصوص شیائومی بر روی دستگاه‌های اندروید و IOS تلفن همراه هوشمند را به راحتی به این دوربین مدار بسته متصل کرد. این دستگاه دارای اندازه‌ نسبتا کوچکی است و به همین جهت می‌توان تقریبا آن را در هر محلی نصب کرد.

همچنین این محصول در زمان ارسال به همراه چندین قطعه ارائه خواهد شد و به همین جهت می‌توان آن را با استفاده از این قطعات مخصوص هم به صورت دیواری و هم به صورت سقفی نصب کرد. یکی دیگر از ویژگی‌های جالب این دوربین مدار بسته این است که در شب نیز قابلیت دید دارد. این دوربین دارای ویژگی اینفرارد است و در نتیجه می‌تواند در فضای کم ‌نور تا فاصله ۹ متری خود را پوشش دهد.

شایان ذکر است که این محصول مجهز به میکروفون و اسپیکر داخلی نیز می‌باشد. این دستگاه دارای شیار حافظه است و می‌توان در آن از کارت‌های حافظه MicroSD استفاده کرد و ظرفیت قابل پشتیبانی آن برابر با ۶۴ گیگابایت است. شیار حافظه‌ این دوربین مدار بسته در قسمت پایینی لنز آن قرار گرفته است و برای دسترسی به این بخش باید قسمت حاوی لنز را به سمت بالا بکشید. این دوربین دارای دید ۱۱۵ درجه به بالا و پایین است و چرخش ۳۶۰ درجه نیز دارد. همچنین تصاویر این دستگاه دارای کیفیت FULL HD است.

شما می توانید بهترین دوربین مدار بسته را از وبسایت دوربین مداربسته خریداری کنید .



:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مزایای دوربین تحت شبکه

دوربین تحت شبکه برخلاف دوربین های آنالوگ که برای انتقالتصاویر به کابل ها نیاز دارند این اطلاعات را از طریق شیکه اینترنت جابجا می کنند . دوربین تحت شبکه این قابلیت را دارد تا صدای دو طرفه را از طریق شبکه جابجا نمایند. به نوعی دوربین مداربسته تحت شبکه این قابلیت را دارد تا مانند یک تلفت همراه عمل نماید. (به طور مثال مدیر مجموعه می تواند از طریق دوربین های آی پی با کارکنان ارتباط برقرار کند) استفاده از شبکه های اینترنتی از جمله وایفای و شبکه های موبایلی یکی از ویژگی های مهم دورین مداربسته تحت شبکه است. هوش مصنوعی یکی ز مهم ترین ویزگی های دوربین تحت شبکه است . این ویژگی در برخی از موارد به کاربرکمک می کند تا برخی از فرایند های شناسایی را به کمک سیستم های هوشمند به انجام رساند. انتقال داده ها در دوربین تحت شبکه از طریق پروتکل های WPA یا WPA2, TKIP یا  AES انجام میشود که این ویژگی باعث می شود تا این دوربین ها بتوانند امنیت بسیار خوبی را از طریق شبکه برای کاربران خود فراهم نمایند. این دوربین ها انتقال برق و تصویر را تنها با یک کابل که از تکنولوژی Power over Ethernet  (PoE)  استفاده میکند به انجام می رساند.

مزایای برق اضطراری

  • زمان تاخیر بین جایگزینی سیستم اولیه که برق شهریست و سسیستم ثانویه بسیار مهم است. اگر این زمان از چند میلی ثانیه (20 ( msتجاوز کند، سیستم های کامپیوتری، ریست می‌شوند و اطلاعات لحظه ای آنها از دست می‌رود.
  • ولتاژ سیستم برق اضطراری بسیار مهم است که باید نزدیک به برق شهری باشد. حد اقل 180 ولت و حد اکثر 240 ولت
    بیشتر از این مقدار را بالا زدگی ولتاژ و کمتر از این مقدار را پایین زدگی ولتاژ می‌گویند.
  • فرکانس سیستم برق اضطراری باید شبیه به برق شهری باشد که 50 هرتز است. تغییر در فرکانس از درصدی مشخص اگر بیشتر شود، کارکرد برخی لوازم مخصوصاً موتورهای الکتریکی، مختل می‌شود.
  • شکل موج ولتاژ خروجی سیستم برق اضطراری میبایستی سینوسی یا حداقل نزدیک به سینوسی، مثلا شبه سینوسی باشد. شکل موج ولتاژ خروجی بسیار مهم است… موتورهای الکتریکی با موج سینوسی کار می‌کنند و اگر موج مربعی باشد، حرکتشان مختل شده و یا داغ می‌شوند.
  • تامین توان و جریان مورد نیاز باید به نحوی باشد که بتواند همه مصرف کننده های متصل به سیستم برق اضطراری را تامین کند.

شما برای دریافت قیمت دوربین مدار بسته و برق اضطراری می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

وولک یکی از پرطرفدار ترین سایت ها برای کودکان ات که در آن قصه کودکانه جدید گفت می شود البته همراه با متن . علاوه بر این از کودکان شما می خواهد تا نتیجه خود ازقصه را برایشان ارسال کند و به همین روش کودکانتان از لحاظ رفتاری و تربیتی با گوش دادن به قصه های جدید سرگرم می شوند و چیز های جدید یاد می گیرند . قصه صوتی شنل قرمزی از جمله قصه هایی است که نتیجه گیری اخلاقی برای کودکان دارد . چند نفر از کادکانی که در مهد کودک ساری بودند برای ما خلاصه ای از اینن داستان را ارسال کردند که برای خواندن ادامه آن باید به سایت وولک مراجعه فرمایید .

یک دختری در جنگل همراه مادرش زندگی می کرد و به خاطر  شنل قشنگی قرمزی که داشت  به دختر کوچولو می گفتند شنل قرمزی . یک روز مادر بزرگ اش مریض شد و مادر شنل قرمزی کار زیادی داشت ونتوانستبه مادر بزرگ سری بزند مادرشنل قرمزی فکری کرد و گفت من خوراکی ها را آماده می کنم وتو اینهارا برای مادربزرگت ببر  و شنل قرمزی گفت باشه سبد و شنل اش را برداشت خدا حافظی کرد و رفت.یکدفه شنل قرمزی نگاهش به گل های قشنگ افتاد وگل ها را چید وخواست بره که آقا گرگه سر راهش رو گرفت آقا گرگ گفت:با این عجله کجا می ری؟ توی دستت چیست؟ شنل قرمزی باترس گفت:خوارکی.می خواهم ببرمشان به خانه مادر بزر گ ام.آقا گر گ یک نقشه سرش افتاد وگفت باشه.ترس نمی خواهم تو را بخورم. برو  . گرگه باخودش فکرکرد گفت خب من خانه ی مادر بزر گ شنل قرمزی می دانم کجا است الان زود میروم  به خانه ی مادر بزرگ حرکت کرد سمت خانه رسید و در زد مادر بزرگ گفت:شنل قرمزی بیا در باز است بیا بفرما نوه ی قشنگم بیا تو و آقا گرگ پرید و مار بزرگ را خورد و سریع رفت لباس های مادر بزرگ راپوشید و بعد از چند دقیقه شنل قرمزی امد و ... برای خواندن ادامه داستان به وولک مراجعه  فرمایید .

 



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ یا کامپیوتر ابزاراتی هستند که معمولا به دلایل متفاوتی دچار خرابی می شوند زیرا اکثر کاربران به طور مداوم از این دستگاه ها استفاده می کنند و همان طور که می دانید استفاده مداوم از هر دستگاهی احتمال خرابی آن دستگاه را بالا می برد. یکی از مشکلات رایجی که برای اکثر کاربران لپ تاپ پیش می آید، خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ است. خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ می تواند دلایل بسیار متفاوتی داشته باشد. برند های سازنده ی لپ تاپ در ساخت لپ تاپ نهایت ظرافت و دقت را به خرج داده اند بنابراین به همان میزان در تعمیرات لپ تاپ نیز باید نهایت دقت و حساسیت به کار گرفته شود. اگر خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ به علت مشکلات نرم افزاری باشد معمولا با تنظیمات دستی و تصحیح ایرادات ساده ی نرم افزاری مشکل ناگهانی خاموش شدن لپ تاپ شما حل خواهد شد اما اگر حتی با عوض کردن ویندوز نیز مشکل لپ تاپ حل نشد باید برای تعمیرات سخت افزاری دستگاه خود اقدام کنید.

 پاور کامپیوتر یکی از مهم ترین قطعات سخت افزاری کامپیوتر به شمار می رود و در صورت خرابی آن باید به سرعت برای تعمیر پاور کامپیوتر خود اقدام کنید. در صورتی که پاور یا منبع تغذیه کامپیوتر دچار مشکل شود، کامپیوتر شما به طور کلی روشن نخواهد شد و بنابراین شما نمی توانید فعالیت های خود را به کمک کامپیوتر خود انجام دهید یا به طور کلی فعالیت هایی که به طور کامل وابسته به کامپیوتر هستند را نمی توانید انجام دهید. بنابراین زمانی که کامپیوتر خود را به فاصله ی چندماه سرویس می کنید حتما سلامت عملکرد پاور کامپیوتر خود را چک کنید زیرا این قطعه ی سخت افزاری قیمت بسیار زیادی دارد و در صورتی که پاور کامپیوتر شما قابل تعمیر نباشد مجبور به تعویض پاور کامپیوتر خود خواهید شد بنابراین باید هزینه بسیار زیادی را صرف تعمیر کامپیوتر خود کنید.

خرابی اینترنت نیز یکی از دغدغه های کاربران کامپیوتر یا لپ تاپ است زیرا معمولا اکثر کاربرانی که به لپ تاپ و کامپیوتر بخشی از فعالیت های خود را انجام می دهند به اینترنت نیز نیاز دارند.



:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

با توجه به این مورد که کار عمده و اصلی ردیاب خودرو جلوگیری از سرقت خودرو و اطلاع یافتن از موقعیت جغرافیایی خاصی است که اتومبیل شما در آن قرار گرفته است، اما ردیاب‌هایی که امروزه در بازار قرار دارند نسبت به گذشته تغییرات اساسی کرده‌اند و آپشن‌ها و امکانات بیشتری برای آن‌ها در نظر گرفته شده است که در ادامه به این موارد اشاره خواهیم کرد.

  • دارای فرستنده و گیرنده هستند.
  • لحظه به لحظه می‌توان اتومبیل را ردیابی کرد.
  • سیستم تهویه هوای اتومبیل را می‌توان از بیرون تنظیم کرد.
  • روشن و یا خاموش کردن اتومبیل به کمک آن امکان پذیر است.
  • این ردیاب‌ها قابلیتی دارند که می‌توان به کمک آن‌ها هر گفتمان و سروصدایی که داخل خودرو اتفاق می‌افتد را شنید.
  • ردیاب خودرو اطلاعاتی از اطراف خودرو مانند مراکز خرید و درمانی و.. را در اختیار شما خواهد گذاشت.
  • می‌توان درب‌ها را به هنگام سرقت قفل نمود.
  • در صورت تکان خوردن خودرو، در همان لحظه روی تلفن همراه شما آلارم هشدار فرستاده می‌شود.
  • با استفاده از سنسور می‌توان میزان سوخت، تغییر دما و وزن را بررسی نمود.
  • در صورت سرقت خودرو نقاط توقف و آدرس محل توقف به صورت پیامکی به صاحب خودرو اطلاع داده می‌شود.

آیا یو پی اس یرای دستگاه ردیاب خودرو مناسب است ؟

باید گفت که باتری ماشین جایگزین یو پی اس است زیرا یو پی اس در صورت قطع شدن برق شهری کار می کند و بای لوازم خانگی و اداری مناسب تر است تا برای داخل خودرو . اما می توانید برای استفاده های دیگر مخصوصا در زمان قطع شدن برق یو پی اس بخرید. برای مشاهده قیمت یو پی اس  به دوربین مارکن مراجعه کنید .

برای خرید دوربین مدار بسته ، ردیاب خودرو و یو پی اس به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید . همچنین می توانید با مشاورین دوربین مارکت تماس حاصل فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 349
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

زمانی که شما برای کودک خود کتاب می خوانید و از همان کودکی او را با کتاب و داستان های مختلف آشنا می کنید درواقع دنیای او را با داستان ها و سرگذشت های مختلفی پیوند می دهید. زمانی که شما این کار را قبل از خواب برای کودکتان انجام می دهید به قدرت حل مسئله او در موارد مختلف کمک خواهید کرد و به او کمک می کنید در طول شب خواب راحت تری را تجربه نماید. درواقع با خواندن قصه صوتی برای کودکان دبستانی به روابط او با دوستان و دیگر افرادی که کودک در آینده با آن ها برخورد خواهد داشت کمک خواهید کرد. هم چنین خواندن قصه های گوناگون هنگام خواب به تعامل کودک با شما نیز بسیار کمک کننده خواهد کرد. با این کار نشان می دهید که از کودک خود از لحاظ عاطفی نیز حمایت می کنید.

معرفی داستان

یکی بود، یکی نبود، بزی بود که بهش می‌گفتن بز زنگوله پا. این بز 3 تا بچه داشت شنگول و منگول و حبه انگور. این‌ها با مادرشان در خانه‌ای نزدیک چراگاه زندگی می‌کردند. روزی بز خبردار شد که گرگ تیز دندان در آن دور و بر‌ها خانه گرفته و همسایه‌اش شده، خیلی نگران شد و به بچه‌ها سپرد که مراقب باشید. اگر کسی آمد و در زد از درز در و سوراخ کلید خوب نگاه کنید، اگر من بودم در را باز کنید، اگر گرگ یا شغال بود در را باز نکنید.  بچه‌ها گفتند: چشم. بُز رفت یک ساعت دیگر گرگ آمد در زد. ... ادامه را در وولک بخوانید .

معرفی مهد کودک

وولک به شما کمک می کند تا در هر کجای ایران که باشید بهترین مهد کودک را انتخاب کیند . در انتخاب و ثبت نام مهد کودک اهواز  معیار های متعددی تاثیر گذار هستند که یکی از آن ها آدرس و دوری و نزدیکی مهد کودک به محل زندگی والدین است . آشنایی با لیست و آدرس مهد کودک های اهواز می تواند کمک شایانی در این انتخاب مهم به والدین بکند .



:: بازدید از این مطلب : 431
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 9 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

خدمات پس از فروش مناسب : همانطور که می دانیم گارانتی یک اصل مهم در هنگام خرید هر محصولی، محسوب می شود. این اصل، در خصوص خرید دوربین مداربسته داهوا نیز حائز اهمیت است. شرکت فراگستر الکترونیک، نماینده رسمی و برتر شرکت داهوا در ایران، با ارائه ی سبد کالای متنوع و گسترده، خدمات پس از فروش و گارانتی مناسب 25 ماه، سبب محبوبیت و برتری برند داهوا در ایران شده است. محصولات داهوا، توسط شرکت های بسیاری به فروش می رسند که اغلب دارای گارانتی نیستند و یا از ضمانت گارانتی مناسبی برخوردار نیستند و اغلب با قیمت بسیار پایین تر به فروش می رسند. بنابراین توصیه می گردد، از خرید محصولات نا معتبر و بدون گارانتی خودداری نمایید و قیمت پایین را به خدمات گارانتی ارجحیت ندانید.

  • کیفیت بالای محصول : یکی دیگر از علل برتری برند داهوا به سایر برندها، توان ارائه ی تصاویر با کیفیت بالا، سخت افزار قوی، طراحی استاندارد بدنه و برد، مقاومت دوربین مداربسته داهوا در مقابل شرایط نا مساعد محیطی چون : رطوبت، آب، باران و برف، گرد و غبار، دمای بسیار بالا و بسیار پایین و یا در مقابل ضربات ( با توجه به استانداردهای مندرج در دیتا شیت و یا مشخصات فنی آن ها ) می باشد. معمولا یافتن این همه قابلیت در یک محصول یا یک برند، اندکی سخت است، اما می توان تمام آن ها را در برند داهوا، یافت.
  • قیمت مناسب : همانطور که می دانیم، قیمت یک فاکتور مهم و تاثیر گذار در امر خرید دوربین مداربسته و سایز تجهیزات نظارت تصویری است و اغلب افراد در جست و جو یک محصول با کیفیت و قیمت مناسب هستند. ارائه ی محصولات با کیفیت و تصاویر با رزولوشن بالا و هم چنین قیمت مناسب، از دیگر علل برتری برند داهوا در این صنعت است. همچنین، شرکت داهوا با ارائه ی محصولات اقتصادی چون سری های EZ-IP، Cooper و یا حتی Lite سعی کرده است که محصولاتی ارزان قیمت با کیفیت مناسب را ارائه کنند تا تمام کاربران، متناسب با بودجه خود بتوانند خرید آگاهانه ای را داشته باشند و بتوانند تصاویر مناسبی را از محیط پیرامون خود دریافت نمایند.

موارد مهم استفاده از یو پی اس

هر وسیله که از برق استفاده می کند احتمالا نیاز به یو پی اس دارد اما در این میان حیاتی ترین وسایل به صورت حتمی احتیاج به این وسیله دارند از جمله مکان های درمانگاهی یا شرکت های تولید یا مکان هایی که از نظر دما و رطوبت باید همیشه در یک سطح خاص نگهداری شوند ، سرورها و جاهای مختلف دیگر که مهمترین بخش های استفاده از یو پی اس را در چند تیتر زیر می توانید مطالعه نمایید.

  • آسانسور
  • دوربین مداربسته
  • تجهیزات پزشکی
  • کرکره برقی
  • کامپیوتر
  • یخچال
  • پکیج

برای خرید دوربین مداربسته و یو پی اس به سایت دوربین مارکت مراجعه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

۱. از نظر میزان فروش جهانی

در ابتدا باید گفت که دوربین هایک ویژن ، جزو پرفروش ترین برندهای جهان هستند. در مقایسه این مطلب هایک ویژن بهتر است، در حقیقت هایک ویژن رتبه ۱ فروش جهانی در سال ۲۰۱۷ با فروش ۴.۳۷۱ میلیون دلار و داهوا رتبه ۲ فروش با رقم ۲.۶۸۰ میلیون دلار دارد. به طور کلی هایک ویژن در برخی از محصولات و خدمات خود نسبت به داهوا دارای کیفیت بالاتری است. همچنین هایک ویژن در فروش دوربین های IP پیشتاز بوده و ۱۷% از سهم فروش بازار جهانی این محصولات را در سال ۲۰۱۷ از آن خود کرده است. این رقم برای داهوا ۵.۵ درصد تخمین زده شده است.

۲. از نظر کیفیت ساخت

برند هایک ویژن در چند سال گذشته با ارائه کیفیت بالا در ساخت محصولات خود، باعث تغییر نگرش نسبت به برندهای چینی در سطح جهانی شده اند. در بررسی کیفیت برند هایک ویژن متوجه می شویم که کیفیت ساخت و همچنین کیفیت تصویر برند هایک ویژن در محصولات مشابه ۱۵ الی ۲۰ درصد نسبت به بقیه رقبا بالاتر است.

۳. از نظر رزومه کاری

در مقایسه این موضوع که هایک ویژن بهتر است شکی نیست، زمانی که موضوع رزومه کاری مطرح می شود، این بار نیز هایک ویژن با توجه به فروش تقریبا دو برابری نسبت به رقبا خود برخوردار است. هایک ویژن در مناطق بیشتری در جهان نصب شده و همچنین در مراکز مختلف اداری، تجاری از جمله سازمان ها، بانک ها، فرودگاه های بزرگ و … که از درجه امنیت بالاتری برخوردار اند، مورد استفاده قرار گرفته است.

۴. از لحاظ قیمت

با توجه به موارد ذکر شده برند هایک ویژن در اکثر محصولات مشابه به صورت تقریبی معمولا ۱۰ الی ۲۰ درصد گران تر می باشد. برای افرادی که قیمت برای آنها در اولویت است برند های دیگر انتخاب مناسب تری است. ولی در صورتی که در کنار قیمت تمام شده کیفیت محصول نیز برایتان حائز اهمیت است برند هایک ویژن به شما توصیه می شود.

دزدگیر اماکن

دزدگیراماکن وسیله ایست برای اعلام سرقت از اماکن شما که حتی بدون کابل هم قابل نصب است.انواع و مدل های مختلفی از دزدگیراماکن در بازار موجود است، اما درکل ساختار همه آن ها شبیه به هم است.یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند.دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا و یا قفل رمزی و یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند.و در نهایت دزدگیرها گاه شمار ورود و گاه شمار خروج و گاه شمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند.

دوربین مارکت ارائه دهنده بهترین محصولات امنیتی است و شما می توانید برای خرید و مشاهده قیمت ها به سایت آن مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شنیدن قصه صوتی در کودکی، این فرصت را برای کودکان فراهم می‌کند تا فضای داستان را با صدای قصه‌گوها و به همراه همدیگر بشنوند. البته کتاب‌های صوتی می‌تواند کاربردهای گسترده‌تری هم برای کودکان داشته باشد. مدرسه‌ها، مهدها و سایر محیط‌های آموزشی، می‌توانند کتاب‌های صوتی را به‌عنوان بخشی از منابع درسیشان به دانش‌آموزان معرفی کنند و مطالب را انتقال دهند.

قصه گفتن برای کودک ، فواید بسیاری دارد از جمله ممارست کودکان در مهارت هایی نظیر گوش دادن، تجسم، تصور و خیالپردازی. وقتی شما داستانی را به جای خواندن از روی کتاب، برای آنها تعریف می کنید، آزاد هستید که از تخیل خود استفاده کنید و بعضی کلمات را که حس می کنید برای کودک مناسب تر است در آن بگنجانید. خواندن داستان برای کودک، قدرت تخیل او را افزایش می دهد.

قصه‌ گویی برای کودکان توانایی مجسم نمودن شخصیت ها، و رویدادهای غیرواقعی و خیالی، موقعیت ها و مکان ها  زندگی کودک را رنگین تر و شادتر می سازد، به همین دلیل، شما باید این مهارت را به فرزند خود نیز بیاموزید. گوش دادن به داستان های بسیار زیاد، به فرزندان کمک می کند تا افکار و عقایدشان را بهتر بیان کنند.

قصه گویی برای کودک باعث افزایش سطح هوش اجتماعی آنها و نقشی اساسی در شکل دهی به شخصیت انها دارد. قصه‌ گویی برای کودکان سنتی است که از قدیم وجود داشته و والدین و اجداد ما همواره برای کودکانشانن قصه می گفتند این سنت اکنون نیز به ما رسیده است این حالت خود جوشی، داستان را برای شنونده چیزی منحصر به فرد می کند.

معرفی قصه

قصه صوتی علاالدین یکی از داستان های آموزنده برای کودکان است که حتی کارتون و فیلم ان نیز ساخته شده است . من نمایش و تئاتر این داستان جذاب را در مهد کودک مشهد تماشا کردم و بچه ها در آخر از آن نتیجه گیری می کردند .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 421
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 2 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مودم و لپ تاپ دوتا از لوازم بسیار ضروری هستند به خصوص برای کاربرانی که برای پیش برند فعالیت های مربوط به شغل خود نیازمند کامپیوتر یا لپ تاپ به همراه اینترنت هستند. لپ تاپ، کامپیوتر و یا حتی مودم ها می تواند به دلایل متفاوتی دچار مشکل شوند. بدافزار ها و ویروس ها می توانند باعث خرابی های متفاوتی در دستگاه های شما شوند. در بعضی موارد حتی علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ نیز به علت تنظیمات نادرست نرم افزاری لپ تاپ یا کامپیوتر شما است.

اما به خاطر داشته باشید در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شده است و شما نیاز به انتقال لپ تاپ خود و مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر و باتجربه دارید حتما به مرکز تعمیرات برند سازنده ی لپ تاپ خود به صورت تخصصی مراجعه کنید. به طور مثال شما دچار مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ شده اید و لپ تاپ شما از برند سازنده ی  ایسوس باشد برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ های ایسوس مراجعه کنید زیرا روش تعمیر لپ تاپ های برند های متفاوت می توانند با یکدیگر متفاوت باشند زیرا بی شک لپ تاپ های برند های سازنده با یکدیگر تفاوت های جزئی یا کلی نرم افزاری یا سخت افزاری دارند.

مودم ها نیز یکی از لوازم بسیار ضروری روزمره هستند زیرا در صورت به وجود آمدن هرگونه اختلال در عملکرد مودم ارتباط دستگاه شما چه لپ تاپ چه کامپیوتر با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. برای مودم ها نیز این امر صادق است که در صورتی خرابی مودم خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در زمینه برند مودم خود مراجعه کنید به عنوان مثال اگر مودم شما مودم ایرانسل است برای رفع مشکلات مودم خود به یک مرکز تعمیرات مودم ایرانسل مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود و شما هزینه ی بیشتری را برای تعمیر متحمل نشوید.



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()