نوشته شده توسط : shayan

طرح نقاشی کاکتوس می تواند طرحی بسیار جذاب برای کودک باشد چرا که به شناخت بیشتر گیاهان اطراف محیط پیرامون او کمک می کند. بنابراین طرح نقاشی کاکتوس می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی شناخت و افزایش آگاهی درباره ی محیط اطرافش ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی کاکتوس می کند، در واقع طرح و الگوی نهایی نقاشی کاکتوس را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی کاکتوس یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

کشیدن نقاشی بر مهارت های فیزیکی کودک شما نیز تاثیر مثبت مستقیم دارد زیرا کودکان از سن بسیار کم قلم را در دست می گیرند و به کاغذ می کوبند. این امر به خودی خود باعث تقویت عضلات دستان فرزند شما می شود. شما با آموزش نقاشی کاکتوس می توانید با هزینه ی بسیار کم کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.

همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی جادوگر می کند باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و قبل از پیاده کردن طرح نقاشی جادوگر بر روی کاغذ آن را در ذهن خود تجسم کند. عمل ترکیب کردن رنگ ها کودک شما را با رنگ ها آشنا می کند و تجسم کردن طرح نقاشی جادوگر در ذهن باعث تقویت قوه ی تخیل کودک شما می شود. کشیدن نقاشی باعث افزایش خلاقیت در کودک شما می شود و بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی کودک شما را افزایش می دهد. برای اطلاعات بیشتر به سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  مراجعه نمایید.

کودک شما با کشیدن نقاشی جادوگر یا هر نقاشی دیگری قدرت اعتماد به نفس را در خود افزایش می دهد و اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی هایی است که باید از کودکی در شخصیت فرزند شما تقویت شود. کودک شما هنگامی که نقاشی جادوگر خود را به پایان می رساند و آن را به مربی مهد کودک یا والدین خود نشان می دهد، ویژگی شخصیتی انتقاد پذیری را نیز در خود تقویت می کند. شما می توانید با آموزش نقاشی جادوگر یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر به فرزند خود و تشویق او به کشیدن نقاشی او را از فواید جسمی و روحی کشیدن نقاشی بر روی کودکان بهره مند سازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 515
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

برای این که علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهید در مرحله ی اول باید طرح و ایده ی جذابی که با علایق و سلایق کودکتان همخوانی داشته باشد و به روحیات او نزدیک باشد انتخاب کنید. به عهنوان مثال کشیدن نقاشی کفشدوزک برای کودکانی که به حیوانات علاقمند هستند و رابطه ی خوبی با آن ها دارند می تواند طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد. همچنین کشیدن نقاشی کفشدوزک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری که کودکان به آن مشغول شوند در مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی آن ها بسیار تاثیر گذار است.

زمانی که کودک قلم خود را در دست می گیرد تا طرح نقاشی کفشدوزک خود را ترسیم کند، در واقع درحال ورزش کردن و تقویت کردن عضلات دست خود است. این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین زمانی که کودک نقاشی کفشدوزک خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت او می شود. اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی اختلالات متفاوتی در شخصیت فرد بروز می کند. با آموزش نقاشی کفشدوزک به کودکان خود، ان ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

همچنین کودک هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی بل یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند درواقع در حال ورزش کردن و تقویت عضلات دست خود است و این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین کشیدن نقاشی بل فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و ذهنی او دارد؛ زیرا بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی را در او تقویت می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی می کند باید طرح نهایی نقاشی بل را در ذهن خود تصور کند و این کار باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در او می شود و همان طور که می دانید قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. با آموزش نقاشی های سایت وولک به کودک خود او را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 493
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

بهتر است علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن را حفظ کنید تا آن ها را حتی برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری و کنسول های بازی دور کنید، زیرا کودکان امروزی به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی نسبت به سایر سرگرمی ها علاقه ی بیشتری دارند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرح هیجان انگیزی و جذابی از نقاشی را برای فرزندتان انتخاب کنید. برای انتخاب یک طرح جذاب برای کودک باید علایق و سلایق کودک خود را بشناسید. کودکانی که روحیه و هوش هیجانی بیشتری دارند از طرح نقاشی قطار استقبال خواهند کرد. شما می توانید با آموزش نقاشی قطار کودکان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنید و در نتیجه فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید. زمانی که فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی قطار می کند در ابتدا طرح نهایی نقاشی قطار را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی و تخیل فرزند شما می شود. کودک در حین کشیدن نقاشی قطار باید الگو ها و رنگ های موردنیاز خود را انتخاب کنید و در این مرحله قدرت تصمیم گیری کودک افزایش پیدا می کند و همچنین با الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود. در سایت وولک میتوانید نقاشی های زیادی ببینید و لذت ببرید.

کودکان به طور غریزی به کشیدن نقاشی و در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به کاغذ و ترسیم اشکال بدون الگو علاقه ی زیادی دارند. شما برای افزایش تمایل و تشویق کودکان می توانید طرحی جذاب مانند طرح نقاشی کیتی را به کودک خود نشان دهید و از آن ها بخواهید تا آن را ترسیم کنند. کشیدن نقاشی کیتی یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی از نظر عاطفی و جسمی برای کودکان دارد. از جمله فواید عاطفی که با کشیدن نقاشی کیتی برای کودک شما اتفاق می افتد، افزایش قدرت تصمیم گیری و اعتماد به نفس است.



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما می توانید با طرح نقاشی باب اسفنجی تمایل و اشتیاق کودک خود را به کشیدن نقاشی افزایش دهید. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای رشد ذهنی، عاطفی و جسمی کودکان دارد. چرا که کودکان هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی باب اسفنجی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کنند بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در آن ها تقویت می شود که مهم ترین آن ها تقویت اعتماد به نفس است.

از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد و یکی از مهم ترین خصلت ها و ویژگی های شخصیتی اعتماد به نفس است، پدر و مادر ها باید از سن بسیار کم فرزندانشان، به تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها توجه ویژه کنند؛ زیرا در غیر این صورت اگر کودک به اندازه کافی اعتماد به نفس نداشته باشد ممکن است در بزرگسالی دچار اختلالات و مشکلات متفاوتی شود. بنابراین برای داشتن فردی با سلامت روانی کامل باید شکلگیری شخصیت او در کودکی به درستی انجام شود .

زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی پاییز یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر می کند در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی او می شود و کودکی که قدرت تخیل بالایی داشته باشد از هوش بسیار بالایی برخوردار خواهد بود. در واقع یکی از نشانه های کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی است. همچنین کودک در مسیر کشیدن نقاشی پاییز باید رنگ ها و طرح های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند تا بتواند به طرح نهایی برسد و در این مسیر یاد می گیرد که برای اهدافش تلاش کند و همچنین قدرت تصمیم گیری در او تقویت می شود. همچنین زمانی که نقاشی پاییز خود را به پایان می رساند، این پایان رساندن باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود. برای دیدن نمونه های دیگر نقاشی آسان به صورت ویدیویی و عکس مرحله به مرحله به آدرس سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com/ مراجعه فرمایید.  



:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

با گذشت زمان سبک زندگی و همینطور علایق و نوع بازی کودکان تغییر کرده است اما همچنان کودکان امروزی نیز به نقاشی کشیدن و در دست گرفتن قلم علاقمند هستند. پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان در زمینه نقاشی کشیدن، در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کنند. آموزش های غیرمستقیم که با بازی همراه باشند باعث یادگیری بهتر کودکان می شود. سایتی وجود دادر به نام وولک که تخصصی در زمینه کودک فعالیت میکند و بسیار در این زمینه خوب عمل کرده و با محتوای به روز از قصه های صوتی، نقاشی ها، لالایی ها، شعر و آهنگ و کاردستی یار جدا نشدنی بچه ها شده است.

به عنوان مثال آموزش طرح نقاشی هلو می تواند طرحی جذاب برای کودکان شما باشد. هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی هلو است با او درباره ی انواع میوه ها صحبت کنید یا شعر ها و قصه های که محتوای آن ها مربوط به آشنایی با میوه ها می شود را برای کودک خود بخوانید. همچنین کشیدن نقاشی هلو یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی و شکل گیری بهتر شخصیت آن ها را دارد.

کودکان از گذشته تا به امروز به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن طرح های ناشناخته و بدون فکر قبلی علاقه ی زیادی داشته اند. اما چگونه می توان از علاقه ی کودکان به نقاشی در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کرد؟ تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزش غیرمستقیم که با سرگرمی و بازی همراه باشد همیشه بر روی کودکان بیش ترین بازدهی را داشته است. بنابراین شما می توانید با کمک نقاشی اطلاعات عمومی فرزند خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال برای این که بتوانید اهمیت خانواده را به کودکان خود آموزش دهید می توانید آن ها را به کشیدن نقاشی خانواده تشویق کنید و در حالی که فرزندتان مشغول ترسیم نقاشی خانواده است، با او درباره ی اهمیت و ارزش خانواده صحبت کنید. همچنین می توانید با کمی خلاقیت بیشتر هنگام کشیدن نقاشی خانواده فرزندتان ، شعر ها و قصه های متفاوت درباره ی خانواده را برای او روایت کنید. همچنین نقاشی خانواده یا ترسیم هر نقاشی دیگری فواید بسیار زیاد برای رشد عاطفی و شکل گیری هرچه بهتر شخصیت کودکان دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

نقاشی کودکانه برای کودکان فواید بسیاری دارد و آن ها را به ذوق می آورد و اشتیاقشان برای هنرمند بودن را افزایش می دهد . همانطور که گفتیم پسران به کشیدن نقاشی تفنگ علاقه بسیاری دارند و برای آن بسیار مشتاق هستند . کشیدن نقاشی تفنگ می تواند آن ها را با اجزای مختلف تفنگ آشنا کند همچنین آن ها با انواع و اشکال تفنگ آشنا می شوند و شاید در سال های بعد در شغل شان به آن ها کمک شود و اطلاعات عمومی آن ها افزایش پیدا کند . پسربچه ها علاقه بسیاری به بازی های کامپیوتری دارند ؛ مخصوصا بازی هایی که با تفنگ سروکار دارند . برای اینکه بازی های رایانه ای تداعی شود ، می توانند با کشیدن نقاشی تفنگ انرژی زیادی دریافت کنند . یک از راه های دور کردنبچه ها از فضای مجازی همین نقاشی کردن است و شما با تهیه ابزار های نقاشی کاملا ساده می توانید فرزندتان را از فضای مجازی و بازی های کامپیوتری دور کنید . اگر کشیدن طرح آن برای کودکتان سخت بود شما آن را بکشید و بگذارید فقط آن را رنگا میزی کند . ابزار های رنگ آمیزی سختی در کنار او نگذارید که به خود آسب نرساند و بیشتر از آبرنگ و مدادشمعی استفاده کند تا به راحتی آن را رنگ آمیزی کند . با ما همراه باشید تا نقاشی تفنگ را به فرزندتان آموزش دهید 

کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی برای روحیات عاطفی و ویژگی های شخصیتی کودک شما دارد. در سایت وولک نقاشی های خوبی وجود دارد. زمانی که کودک شما برای کشیدن نقاشی توپ اقدام می کند درواقع نقاشی توپ را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. زمانی که کودک شما راه و روش کشیدن نقاشی توپ را در ذهن خود انتخاب می کند درواقع قدرت تصمیم گیری را در خود تقویت می کند و زمانی که در حین کشیدن نقاشی توپ رنگ ها را ترکیب می کند با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد شد. به طور کلی کشیدن نقاشی کودکان را با انواع طرح ها، الگو ها، رنگ ها و شکل ها آشنا خواهد کرد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است

 

 



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی خورشید می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های جدیدی آشنا می شود و این امر باعث می شود که هوش و خلاقیت کودک شما به چالش کشیده شود. همچنین کشیدن نقاشی خورشید یا هر طرح ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زیرا کشیدن نقاشی خورشید زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک است یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک را تقویت می کند.

یبه عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی خورشید خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی خورشید یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چراکه نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی خورشید که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی خورشید را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی خورشید به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی خورشید از سایت وولک است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید.

پری دریایی می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. برای این که بتوانید کودکان را به نقاشی کشیدن جذب کنید و اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن بیش تر کنید، در ابتدا باید طرحی مناسب سلایق و علایق کودک انتخاب کنید که با روحیات او سازگار باشد.

بهتر است از آموزش طرح های آسان نقاشی کودکانه شروع کنید. ویدیوی آموزشی نقاشی پری دریایی که در این صفحه بارگزاری شده است به صورت مرحله ای و با آموزش کامل است که باعث شده است کودکان با سن بسیار کم نیز قادر به کشیدن طرح نقاشی پری دریایی باشند. زمانی که کودک نقاشی پری دریایی خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های افراد یعنی اعتماد به نفس در آن ها می شود. همان طور که میدانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین بهتر است از سن بسیار کم کودک خود به میزان اعتماد به نفس در شخصیت او توجه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های محبوب بچه ها است. در سایت وولک تقریبا برای تمام موضوعات نقاشی نمونه های ساده وجود دارد. شما با اموزش نقاشی آتش نشان می توانید فرزند خود را با این شغل آشنا کنید. همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان درحال کشیدن نقاشی آتش نشان است شعر کودکانه ای درباره ی آتش نشان ها برای او بخوانید یا قصه ای در اینباره برای او روایت کنید و از این طریق اطلاعات فرزند خود را ارتقا دهید.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی آتش نشان می کند باید رنگ های بسیار زیادی را با یکدیگر ترکیب کند و این ترکیب رنگ باعث تقویت و افزایش خلاقیت او و همچنین افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت فرزند شما می شود. کودک در مسیر کشیدن نقاشی آتش نشان یا هر طرح نقاشی دیگری با رنگ ها، الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود. به طور کلی کودکان از سن بسیار کم علاقه و اشتیاق به نقاشی کشیدن از خود نشان می دهند. آن ها از سن بسیار کم قلم را در دست می گیرند و به کاغذ می کوبند.

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است که بچه ها همیشه از سن بسیار کم به طور غریزی به آن علاقه نشان می دهند. نقاشی کشیدن می تواند بسیاریاز ویژگی های مثبت شخصیتی را در کودکان تقویت کند و زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت جدید در شکل گیری شخصیت آن ها باشد. به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی پرستار در این روز ها که کادر درمان به طور شبانه روز در حال خدمت دهی به مردم هستند، کودکان خود را با این شغل به وسیله ی نقاشی پرستار آشنا کنید.

به همین طریق اطلاعات عمومی کودکان از راه غیرمستقیم افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیش ترین و بهترین تاثیر را بر روی بچه ها دارد. هر آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد برای کودکان شما جذاب خواهد بود. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی پرستار می کند درواقع طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت تخیل و تصویرسازی فرزند شما می شود و کودکی که قدرت خیال پردازی بالایی دارد ضریب هوشی بالایی نیز دارد. بنابراین شما با آموزش نقاشی پرستار به کودک خود می توانید هوش فرزند خود را ارتقا دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی کودکانه یکی از سرگرمی های قدیمی است که همواره از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. امروزه کودکان به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند. بنابراین یکی از دغدغه های امروزی پدر و مادر ها این است که بتوانند فرزندان خود را برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری یا بازی هایثی که با گوشی های هوشمند انجام می شود، دور کنند.  سایت های حوزه کودک مثل وولک یک نمونه استفاده مفید از تکنولوژی هستند چرا که کودکان را به کار عملی تشویق میکنند. نقاشی دونات یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید.

 

انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین نقاشی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از کشیدن نقاشی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند.

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب برای کودکان است. والدین می توانند با ترفند هایی ساده علاقه و اشتیاق کودکان به کشیدن نقاشی را بیشتر کنند چرا که نقاشی کشیدن برای کودکان شما فواید بسیار زیادی دارد. کشیدن نقاشی دلفین باعث آشنایی کودک با حیوان دلفین می شود. بنابراین شما یا حتی مربی های مهد کودک و معلم ها می توانند به کمک نقاشی به آموزش غیرمستقیم به کودکان بپردازند و همان طور که می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزش های غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین بازدهی را در کودکان دارند.



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کشیدن نقاشی گربه باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. همچنین کودک شما در راه کشیدن نقاشی گربه بسیار از ویژگی های مثبت را در شخصیت خود افزایش می دهد. معمولا کودکان از سن بسیار کم رابطه ی خوبی با حیوانات دارند به خصوص اگر در محل زندگی خود حیوان خانگی داشته باشند. بنابراین نقاشی گربه می تواند یکی از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب برای فرزند شما باشد. انتخاب طرح نقاشی ای که تمایل کودک شما را برای کشیدن نقاشی افزایش دهد یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید و طرحی را برای کودک خود انتخاب کنید که بر اساس سلایق و علایق کودک شما باشد. شما با آموزش نقاشی کودکانه گربه به فرزند خود می توانید کودک خود را از فواید روحی و جسمی که نقاشی کشیدن برای بچه ها دارد، بهره مند سازید.در سایت وولک صدها نقاشی ساده و جذاب که به صورت ویدیویی اموزش داده شده اند وجود دارد همچنین این وبسایت تخصصی حوزه کودک صدها قصه صوتی نیز دارد که میتوانید از دیدن شنیدن آنها لذت ببرید.

 

نقاشی خروس نقاشی است که که خیلی بین بچه ها طرفدار دارد. چرا که خروس یکی از حیواناتی است که کودک بسیار به آن بر میخورد و به علت اهلی بودن ان میتواند از نزدیک او را ببنید. به همین علت نقاشی خروس یکی از نقاشی های محبوب کودکان است. در سفر های روستایی کودکان به مرغ و خروس ها بر میخوردند و به همین علت کشیدن نقاشی خروس ممکن است دقت انها را نسبت به اطراف بیشتر کند. قبل از رفتن به سفر های روستایی به آنها بگویید قرار  است نقاشی خروس بکشید و از او بخواهید به مرغ و خروش ها با دقت بیشتری نگاه بعد از آن میتوانید به عنوان کمک از ویدیوهای نقاشی خروس ساده کمک بگیرید. در شخصیت های کارتونی و قصه ها نیز  از کاراکتر خروس بسیار استفاده میشود و بچه ها داستان های زیادی در مورد خروس ها و سحر خیزی انها و مغرور بودن آنها میشنود و نقاشی خروس را در بسیاری از کتاب داستان ها میبینند. هنگام کشیدن نقاشی خروس میتوانید ویژگی های خروس ها را هم برای بچه ها برشمرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های بسیار راحت و سالم است که از سن بسیار کم برای کودکان جذاب است. شما می توانید با استفاده از هنر نقاشی کشیدن نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به کودکان خود آموزش دهید. می توانید با انتخاب طرح های جذاب که با سلیقه و علایق کودک شما تطابق داشته باشد مانند نقاشی کیک می تواند علاقه ی کودک شما را به نقاشی کشیدن چند برابر کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی کیک یا هر طرح دیگری می کند قدرت تصمیم گیری را در خود افزایش می دهد زیرا او باید رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. همچنین کودک شما با کشیدن نقاشی کیک با انواع الگو ها، اشکال، رنگ ها و … از سن بسیار کم آشنا می شود. فرزند شما قبل از این که شروع به کشیدن نقاشی کیک کند ابتدا الگو و طرح نقاشی کیک را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود.

 

نقاشی کشیدن یکی از تفریحات سالمی است که اکثر کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. شما با انتخاب طرح های جذاب  نقاشی کودکانه مانند نقاشی موش می توانید علاقه ی فرزندان خود را به کشیدن نقاشی بسیار بیشتر کنید زیرا یک طرح جذاب که مطابق سلیقه و علاقه ی کودک شما باشد، تمایل کودک را برای کشیدن آن طرح بیشتر خواهد کرد. نقاشی موش یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا اکثر اوقات بچه ها از کودکی علاقه ی زیادی به حیوانات دارند. به خصوص اگر خانواده ی آن ها حیوان خانگی داشته باشد. کارتون ها و انیمیشن های بسیار زیادی با طرح و نقش اصلی موش ساخته شده اند که کودکان به آن ها علاقه ی بسیار زیادی نشان داده اند بنابراین به نقاشی موش نیز علاقه ی زیادی نشان خواهند داد. شما با آموزش طرح نقاشی موش به کودک می توانید فرزند خود از فواید کشیدن نقاشی که هم بر روح و هم بر جسم کودکان تاثیر دارد، بهره مند کنید.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی مثل وولک است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

از مهم ترین فواید نقاشی در مسیر رشید شخصیتی کودکان می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. همان طور که به احتمال زیاد می دانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین به میزان وجود اعتماد به نفس در کودکان باید توجه ویژه شود تا در بزرگسالی اختلالات متفاوت در شخصیت آن ها بروز نکند. زمانی که کودک شما نقاشی اتوبوس خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر به افزایش تقویت اعتماد به نفس او کمک می کند. در واقع در تمام صفحات سایت وولک سرکرمی های متنوعی برای کودکان وجود دارد که انجام آن بسیار برای آنها مفید است.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی اتوبوس یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی اتوبوس خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی اتوبوس سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند

کودکان امروزی ملقب به نسل شبکه هستند بنابراین برای جذب کردن آن ها به انجام بازی ها و سرگرمی هایی مانند کشیدن نقاشی پری یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر باید ترفند های هوشمندانه ای را به کار ببرید. یکی از راحت ترین راه ها برای افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب که به سلایق و علایق کودکان نزدیک باشد و با روحیات آن ها همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. کشیدن نقاشی پری یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر های متفاوت رشد کودکان مانند مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی دارد.

کودکانی که از سن پایین مشغول کشیدن نقاشی پری یا طرح های ناشناخته و بدون فکر می شوند در واقع از نقاشی کشیدن برای بیان احساسات خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های ینهان شخصیتی آن ها پی برد. زمانی که کودک نقاشی پری خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. با آموزش نقاشی پری به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشناسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی کودکانه استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند

 

نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد.

اگر قصد کشیدن نقاشی در خانه را دارید وولک شما را یاری میسازد، وولک یک وبسایت تخصصی  در حوزه کودک است که بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی را نیز در خود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند. به عنوان مثال تماشای کارتون های با زبان اصلی به یادگیری زبان کودکان کمک بسیار زیادی می کند. کشیدن نقاشی کودکان از خط خطی کردن شروع می شود و با گذر زمان با تصور کردن طرح های مورد علاقه خود نقاشی های دیگری را مانند نقاشی حیوانات به تصویر می کشند.

همان طور که به آن اشاره کردیم روانشناسان معتقدند که می توان از نقاشی کودکان به ویژگی های شخصیتی آن ها پی برد بنابراین اینکه بتوانید تمایل کشید نقاشی حیوانات یا طرح های دیگر را در کودک خود تقویت کنید، برای او بسیار مفید خواهد بود. کودکان تقریبا از شش ماهگی مداد را دست خود می گیرند و به کاغذ می کوبند و تا یکسالگی طرح های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده می کنند

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد. نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ در سایت وولک  به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند. به عنوان مثال تماشای کارتون های با زبان اصلی به یادگیری زبان کودکان کمک بسیار زیادی می کند. کشیدن نقاشی کودکان از خط خطی کردن شروع می شود و با گذر زمان با تصور کردن طرح های مورد علاقه خود نقاشی های دیگری را مانند نقاشی حیوانات به تصویر می کشند.

همان طور که به آن اشاره کردیم روانشناسان معتقدند که می توان از نقاشی کودکان به ویژگی های شخصیتی آن ها پی برد بنابراین اینکه بتوانید تمایل کشید نقاشی حیوانات یا طرح های دیگر را در کودک خود تقویت کنید، برای او بسیار مفید خواهد بود. کودکان تقریبا از شش ماهگی مداد را دست خود می گیرند و به کاغذ می کوبند و تا یکسالگی طرح های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده می کنند

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد. نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ در سایت وولک  به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی زرافه یک نقاشی هیجان انگیز و جالب برای بچه هاست. چرا که زرافه با گردن دراز خود ویژگی ظاهری منحصر به فردی دارد که در حیوانات دیگر نمیتوان یافت به همین دلیل است که بچه ها به کشیدن نقاشی زرافه علاقه نشان میدهند. در باغ وحش ها هم بچه ها از دیدن زرافه ها هیجان زده میشوند و دقایق طولانی را به تماشای زرافه ها میپردازند. نحوه غذا خوردن زرافه ها هم مثل دیدن نقاشی آن برای بچه ها جذاب است. قبل از رفتن به باغ وحش میتوانید به بچه بگویید که قرار است نقاشی زرافه را بکشید همین گفته باعث میشود دقت کودک شما در تماشای جزییات بالا برود و این یکی از ده ها فواید نقاشی کشیدن برای بچه هاست. برای ترغیب بچه ها به نقاشی کشیدن و بهره مند کردن آنها از فواید نقاشی بسیار مهم است که سوژه های جذابی چون نقاشی زرافه پیدا کنید و در هنگان کشیدن نقاشی زرافه ویژگی های بارز ظاهری و زندگی زرافه را برای او برشمرید. ویژگی هایی مثل گردن دراز و گیاه خوار بودن زرافه، جوری که زرافه حیوانات دیگر و جنگل را میبیند و... را برای او تشریح کنید. و به او اجازه دهید از کشیدن نقاشی زرافه چیز یاد بگیرد و لذت ببرد. برای آشنا کردن کودکان با حیوانات و اشیا از طریق نقاشی سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  بسیار مناسبی است چراکه ویدیوهای اموزش نقاشی ساده و در عین حال زیبایی دارد همچنین قصه های تصویری و صوتی یا ویدویی وولک پر از تصاویر چشم نواز برای کودکان است.

کودکان با کشیدن نقاشی می توانند نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم آموزش ببیند. همان طور که می دانید آموزشی که همراه با سرگرمی و بازی باشد برای کودکان بسیار جذاب تر خواهد بود و همچنین بازدهی آن آموزش نیز بیشتر خواهد بود. طرح نقاشی صندلی یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی صندلی با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 468
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کشیدن نقاشی قو یا هر طرح دیگری توسط کودکان، فواید بی شماری برای روح و جسم آن ها دارد. نقاشی قو یکی از طرح های بسیار آسان و راحت است که به دلیل راحت بودن آن کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای رسم آن اقدام کند. انتخاب طرح جذاب و دوست داشتنی مطابق سلایق و علایق کودکان یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن دقت کنید تا فرزند خود را به کشیدن نقاشی علاقمند کنید و او را برای کشیدن نقاشی قو تشویق کنید. نقاشی کشیدن باعث افزایش ویژگی های مثبت زیادی در شخصیت کودک شما می شود. به عنوان مثال هنگامی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی قو می کند درواقع تصویر آن را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قوه تخیل در کودک شما می شود.

سپس فرزند شما با انتخاب روش نقاشی شروع به کشیدن نقاشی قو می کند و در این راه باید رنگ ها را باهم ترکیب کند. ترکیب کردن رنگ ها قدرت تصمیم گیری را در شخصیت کودک شما پر رنگ تر می کند. همچنین پس از اتمام نقاشی قو آن را به معلم یا مربی مهد کودک یا والدین خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود. همچنین ویژگی انتقاد پذیری را در کودک شما تقویت می کند تا فرزند شما شخصیتی انتقاد پذیر داشته باشد.

اکثر کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی لذت می برند. در این صفحه و همچنین در سایر صفحات سایت وولک  ویدیوی آموزشی نقاشی نانوا و اکثر موصوعات نقاشی کودکانه را مشاهده می کنید که می توانید با پخش کردن این ویدیو برای کودکانتان علاوه بر آموزش نقاشی نانوا آن ها را به بیشتر نقاشی کشیدن تشویق کنید. یکی از راه های آموزش به کودکان که روز به روز بر بازدهی آن افزوده می شود، آموزش غیر مستقیم است. اگر طرح کودکانه جذابی مانند طرح نقاشی نانوا را انتخاب کنید و کودک شما به طرح انتخابی شما جذب شود با اشتیاق بیشتری شروع به کشیدن نقاشی نانوا می کند. از مزیت های مهم این سرگرمی برای کودکان می توان به کشف استعداد کودک شما اشاره کرد. . روانشناسان با بررسی طرح های کشیده شده توسط کودکان می توانند به بسیاری از ویژگی های شخصیتی کودکان شما پی ببرند. نقاشی کشیدن از اولین فعالیت ها و سرگرمی هایی است که کودکان به آن مشغول می شوند بنابراین آموزش غیرمستقیم  موضوعات مختلف در قالب نقاشی به کودکان می تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی نانوا می تواند کودک شما را با شغل نانوایی آشنا کند. نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب کودکان است و شما می توانید با طرح های شغل های مختلف همانند طرح نقاشی نانوا به آشنا کردن شغل های متفاوت به فرزند خود بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

از فواید رشد شخصیتی به وسیله آموزش نقاشی هزارپا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. زمانی که کودکان نقاشی هزارپا خود را تمام می کنند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهند در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس هستند. حتی اگر نقاشی هزارپا آن ها انتقاد هم شود روحیه ی انتقادپذیری در کودک افزایش پیدا می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. کودکانی که به کشیدن نقاشی هزارپا مشغول می شوند در واقع در حال آشنایی با این حیوان دوست داشتنی هستند. شما می توانید هنگامی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی هزارپا است، به خواندن شعر ها و قصه های کودکانه درباره ی هزارپا بپردازید و اینگونه اطلاعات بیشتری را درباره ی هزارپا ها به کودکان خود منتقل کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقاشی کشین تاثیر بسیار مثبت و مستقیمی بر روی رشد شخصیتی، ذهنی و حتی جسمی کودکان دارد. اما امروزه که کودکان کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و دوست دارند بیش تر وقت خود را به بازی با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های همراه هوشمند و لپ تاپ و کامپیوتر ها بپردازند.

طرح نقاشی کامیون به سلایق و علایق پسر بچه ها نزدیک تر است، می تواند اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد و به نوعی شما با طرح نقاشی کامیون آن ها را به انجام سرگرمی ای مفید ترغیب کرده اید. از نمونه فوایدی که کشیدن نقاشی کامیون یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندانتان دارد این است که زمانی که فرزند شما نقاشی کامیون خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در خود است. همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به کافی بودن میزان آن توجه شود. چرا که شخثصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی کامیون به فرزندان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 400
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودک در ابتدا باید طرح نهایی نقاشی دریم کچر را در ذهن خود تصور کند تا بتواند به هدف خود برسد و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در کودکان می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی بالا یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است.

زمانی که کودک در حال کشیدن نقاشی دریم کچر است باید الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. این امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما می شود. همچنین زمانی که فرزندتان نقاشی دریم کچر خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است که باید از سن کم به آن توجه شود چرا که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. با آموزش نقاشی دریم کچر، کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

همانطور که می دانید روانشناسان متخصص کودک معتقدند که آموزش غیر مستقیم به کودک بیشترین بازدهی را بر روی آن ها دارند و همچنین در زمان آموزش کودک شما هنگام یادگیری از بازی و سرگرمی لذت بسیار زیادی خواهد برد. کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیاد به سپری کردن وقت خود با کنسول های بازی یا حضور در فضای مجازی دارند. این که شما بتوانید با فعالیتی مثل نقاشی دریا کودک خود را برای ساعاتی از این فضا ها دور کنید می تواند کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما کند. زیرا کشیدن نقاشی دریا یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر بسیار از ویژگی های مثبت را در شخصیت کودک شما افزایش می دهد. از فوایدی که کشیدن نقاشی دریا بر روی شخصیتی کودک شما دارد می تواند به افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس اشاره کرد. با آموزش نقاشی دریا به کودکان خود در وولک ، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 364
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با آموزش نقاشی نگهبان درواقع کودک خود را از راه مستقیم با بسیاری از موارد آشنا می کنید، به همین دلیل است که بسیاری از مربیان مهد کودک از نقاشی برای آموزش نکات رفتاری و آموزنده ای بسیاری به کودکان استفاده می کنند. نقاشی نگهبان یکی از طرح های بسیار آسان است که می توانید به کودکان از سن کم آموزش دهید زیرا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان بیش از حد سخت باشد، او را از کشیدن نقاشی دلزده خواهید کرد. بنابراین طرح های نقاشی کودکانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب کنید؛ زیرا اگر طرح نقاشی انتخابی شما بیش از حد راحت و آسان باشد نیز جذابیتی برای کودک نخواهد داشت و بنابراین فرزند شما علاقه و تمایلی برای کشیدن نقاشی نشان نمی دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشی نهگبان فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند.

به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی اسکوتر تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی اسکوتر می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی اسکوتر در وولک یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی اسکوتر را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی اسکوتر یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.

 



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کودکان معمولا از سن بسیار کمک حتی از شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم و کاغذ می کنند و با کوبیدن و کشیدن قلم بر روی کاغذ سعی می کنند تا عواطف و احساسات خود را به تصویر بکشند. از آن جایی که علاقه به تنقاشی کشیدن به طور غریزی در هر کودکی وجود دارد شما می توانید با انتخاب طرح های جذاب او را به کشیدن نقاشی های بیشتر تشویق کنید.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.

بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی ذره بین یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند. خوشبختانه در وبسایت وولک به سرگرمی و آموزش کودکان به صورت حرفه ای همت گماشته شده است و برای اکثر موضوعات جذاب برای کودکان برای کشیدن نقاشی آموزش ویدیویی وجود دارد.

معمولا کودکان هنگامی که مدادرنگی را در دست خود می گیرد کنترل کامل بر روی آن ندارند اما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی میوه به یا هر نقاشی دیگری می کنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود می کنند. به عنوان مثال پس از تماشای ویدیو آموزش نقاشی میوه به باید تصویری را در ذهن خود تجسم کنند و سپس با کمک هماهنگی ذهن، دست ها و چشم های خود شروع به کشیدن طرح نقاشی میوه به می کنند.

زمانی که فرزند شما از سن بسیار کم حتی شش ماهگی که تنها قلم را بر روی کاغذ می کوبد تلاش می کند تا ذهن و دست ها و چشم های خود را یکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک شما خواهد شد. همچنین تجسم کردن طرح مانند تجسم کردن نقاشی میوه به باعث تقویت قدرت تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. زمانی که کودک شما رسم نقاشی میوه به را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود همچنین فرزند شما یاد می گیرد تا عقاد و انتقاد دیگران را پذیرا باشد.



:: بازدید از این مطلب : 203
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی مسواک به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی مسواک می تواند برای کودکانی که می خواهند به تمرین مسواک زدن بپردازند یا روش زدن آن را یاد بگیرند، هیجان انگیز است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی مسواک است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع مسواک یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی مسواک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی مسواک یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی مسواک به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید.

همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی دندان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی دندان خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی دندان کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود. حتما به کافی بودن میزان اعتماد به نفس در کودک خود توجه داشته باشید زیرا در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد.

برای دیدن نقاشی های دیگر در وبسایت وولک می توانید به این وبسایت مراجعه کرده و به تمامی محتواهای آن به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیترپن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

کشیدن نقاشی پیترپن به شکل ساده ای در وولک آموزش داده شده و تماشای ویدئوی نقاشی پیتر پن هم در وولک رایگان است. کشیدن نقاشی شخصیت کارتونی پیتر پن برای کودکان بسیار ساده و زیبا خواهد بود. برای شکیدن نقاشی پیتر پن نیاز به هیچ دانش هنری خاصی ندارند و به سادگی می توانند با قلم یا ماژیک نقاشی پیتر پن را بکشند. کشیدن نقاشی پیتر پن برای کودکان که در وولک ان را تماشا می کنند، بسیار ساده خواهد بود. همچنین تصاویر نقاشی پیتر پن به صورت مرحله ای نیز وجود دارد تا راحت تر نقاشی پیتر پن کشیده شود.

برای کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باید ماژیک و مداد رنگی در اختیار کودک قرار دهید. نقاشی مرد عنکبوتی بسیار ساده است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد و به تنهایی می تواند نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد. با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی که یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی است کودک احساس خوبی پیدا می کند. زمانی که نقاشی مرد عنکبوتی را به دوستان یا نزدیکان خود نشان می دهد احساس اعتماد به نفس به او دست می دهد و از این بابت که کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی برای کودکان سخت است ولی او توانسته آن ها را بکشد اعتماد به نفس او افزایش پیدا می کند. زمانی که توانست نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد و به پایان برساند می تواند نقاشی های ظریف تر و حرفه ای تر را ادامه دهد. شاید استعداد کودک شما در وولک و در حال کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باشد مشخص شود و با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی متوجه استعداد هنری خود شود و کشیدن نقاشی های جذاب را ادامه دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کارخانه هیولا ها است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کارخانه هیولا ها خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کارخانه هیولا ها او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین زمانی که کودکتان نقاشی آدامس خود را به پایان می رساند، آن را با شوق فراوان به اطرافیان خود نشان می دهد و این کار باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما می شود. میزان کافی اعتماد به نفس نقش بسیار پر رنگی در سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد باید از سن بسیار کم کودکان به میزان اعتماد به نفس آن ها توجه کنید. حتی اگر از نقاشی آدامس کودک شما انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود. بنابراین با آموزش نقاشی آدامس به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

حتی برای بیشتر ترغیب کردن کودکان به کشیدن نقاشی آدامس می توانید خودتان نیز همراه کودکان خود به کشیدن نقاشی آدامس مشغول شوید. همان طور که به احتمال زیاد می دانید کودکان به انجام سرگرمی ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های انفرادی علاقمند هستند. همچنین کشیدن نقاشی آدامس باعث تقویت بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در کودک شما می شود.

نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای کودکان در مسیر رشد ذهنی و رشد شخصیتی و رشد جسمی آن ها دارد. بنابراین شما می توانید با آموزش یک نقاشی ساده به کودکان خود باعث رشد بهتر آن ها شوید. به عنوان مثال می توانید از طرح نقاشی هایی که در وولک وجود دارند، برای آموزش به کودکان استفاده کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال نقاشی کفش سیندرلا که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح نقاشی کفش سیندرلا به نقاشی کشیدن تشویق شود. کشیدن نقاشی کفش سیندرلا یا هر نقاشی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کفش سیندرلا از ویدیو سایت وولک است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کفش سیندرلا خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کفش سیندرلا او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی دیگر فواید بسیار زیادی در مسیر رشد عاطفی، ذهنی و جسمی کودکان دارد. از فواید جسمی کشیدن نقاشی پاندا می توان به تقویت عضلات دست اشاره کرد. درواقع کودکان که از سن بسیار کم مشغول کشیدن نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می شوند، در حال تقویت عضلات دستان خود هستند. از فواید نقاشی پاندا برای رشد عاطفی می توان به تقویت ویژگی های مثبت شخصیتی اشاره کرد. کودکان هنگامی که نقاشی پاندا خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان خود نشان می دهند، این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود و اعتماد به نفس یکی از ویژگی های مهم شخصیتی است که حتما باید از زمان کودکی به توجه شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

همچنین ترسیم نقاشی خانه یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری تاثیر بسیاری مثبت و زیادی بر روی رشد شخصیتی بهتر کودک دارد. به عنوان مثال به اتمام رساندن نقاشی خانه یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری باعث می شود تا یکی از ویژگی های شخصیتی بسیار مهم کودک یعنی اعتماد به نفس افزایش پیدا کند. همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از شروط اصلی سلامت روان افراد است. بنابراین والدین با مشغول کردن فرزندانشان به کشیدن نقاشی خانه یا هر نقاشی دیگری می توانند از کافی بودن اعتماد به نفس کودکان مطمئن شوند. همچنین کشیدن نقاشی خانه باعث می شود تا در مسیر ترسیم، کودک با انواع الگو ها، طرح ها و اشکال جدید آشنا شود. همچنین قدرت تصمیم گیری او قوی تر می شود چرا که باید این الگو ها و طرح ها را انتخاب و بایکدیگر ترکیب کند تا در نهایت به طرح نهایی نقاشی خانه برسد.

حال ترکیب علاقه به حیوانات و نقاشی کشیدن می توانند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید با آموزش طرح نقاشی فیل کودکان خود را از این لذت و هیجان بهره مند کنید. نقاشی فیل به علت فیزیک خاص فیل، برای بچه ها هیجان انگیز است. خرطوم بلند فیل هنگام نقاشی فیل و جالب بودن آن برای کودک یک راه آشنا کردن کودک با ویژگی های خاص حیوانات حیات وحش است. اگر کودک شما به کشیدن نقاشی فیل علاقه مند است از این فرصت برای بالا بردن دانسته های او از ویژگی های فیل ها استفاده کنید. هنگام نقاشی فیل میتوانید به عنوان مثال به کاربرد خرطوم فیل ها اشاره کنید یا درباره پستاندار و گیاه خوار بودن فیل ها حرف بزنید. از نکات جذاب دیگر هنگام نقاشی فیل جثه بزرگ فیل است که میتوانید با نقاشی فیل کنار یک موش آنرا نشان دهید. همچنین اگر علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن تقویت شود آن ها از فواید نقاشی کشیدن بیشتر بهره مند می شوند. یکی از راه های تشویق کودکان و افزایش تمایل آن ها برای نقاشی کشیدن انتخاب یک طرح مطابق سلایق و علایق آن ها است. برای این که انتخاب راحتتری داشته باشید، می توانید از نقاشی های وبسایت وولک استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

طرح نقاشی یخچال یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی یخچال با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند و به دلیل این که می خواهند دنیای اطراف خود را بشناسند شروع به کشیدن نقاشی و نشان دادن افکار ذهنی خود می کنند. به همین دلیل است که شما می توانید با تحلیل و بررسی طرح های رسم شده توسط فرزندتان به بسیار از ویژگی های پنهان شخصیتی او دست یابید. نقاشی یخچال یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از سن بسیار کم می تواند آن را رسم کند و شما می توانید با آموزش نقاشی یخچال به کودک خود نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به او آموزش دهید.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی نان یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی نان خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی نان سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند. برای دیدن نقاشی های بیشتر در وولک می توانید با سایت کودکانه ما، به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com در ارتباط باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و گذراندن وقت خود با گوشی های همراه، کنسول های بازی و دیگر تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها باید با ترفند هایی هوشمندانه کودکان خود را به انجام فعالیت هایی که برای آن ها مفید باشد مانند نقاشی کشیدن، جذب کنند. تقریبا تمام سرگرمی های کودک در سایت وولک وجود دارد. برای جذب کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی جذاب و کودکانه که به سلایق و علایق کودکتان نزدیک باشد انتخاب کنید. کودکان همواره عاشق شهر بازی هستند بنابراین طرح کودکانه ی نقاشی چرخ و فلک می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی چرخ و فلک می کند باید طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و در نتیجه هوش کودک شما به چالش کشیده می شود. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی آن ها است. همچنین در مسیر رسیدن به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک کودک شما با الگو ها، طرح ها و رنگ های زیادی آشنا خواهد شد و باید مناسب ترین آن ها را انتخاب و با هم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک برسد. بنابراین قدرت تصمیم گیری نیز در کودک شما تقویت می شود.

همان طور که به آن اشاره کردیم شما می توانید با آموزش نقاشی کانگورو یا هر طرح نقاشی حیوان دیگری کودک خود را با انواع حیوانات آشنا کنید. بنابراین نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیر مستقیم به کودکان نیز محسوب می شود و همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. بنابراین شما با استفاده از نقاشی کانگورو یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروزه اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند. بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چند ساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما به آن نزدیک باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی کانگورو که ویدیو آن در این صفحه بارگزاری شده است، به دلیل علاقه ی کودکان به حیوانات یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد

 



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی کالسکه می کند باید طرح نهایی نقاشی کالسکه را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی کالسکه کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند. این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی کالسکه خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی کالسکه کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

چرا که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ علاقمند هستند و لوازم التحریر آن ها را هیجان زده می کند. بنابراین زمینه ی علاقه به نقاشی در کودکان وجود دارد. طرح نقاشی سیندرلا می تواند برای کودکان به خصوص دختر بچه ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد زیرا طرح نقاشی سیندرلا برگرفته از یکی از کارکتر های محبوب کودکان یعنی سیندرلا است. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی سیندرلا می کند در ابتدا باید طرح نهایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. همچنین در حین ترسیم نقاشی سیندرلا در سایت وولک کودک شما باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد  واین امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین در پایان وقتی نقاشی سیندرلا به اتمام می رسد اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیت است که باید در دوران کودکی به آن توجه شود.



:: بازدید از این مطلب : 237
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی پروانه یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند. رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی پروانه نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی پروانه یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند.

 

در حین کشیدن نقاشی پروانه کودک شما نقاشی پروانه مورد نظر خود را در ذهن خود تجسم می کند و در این مرحله قوه تخیل کودک شما تقویت می شود. سپس کودک شما با تصمیم می گیرد تا چه رنگ هایی را برای رنگ آمیزی نقاشی پروانه خود ترکیب کند و در این مرحله قدتر تصمیم گیری و خلاقیت کودک شما نیز افزایش می یابد.

کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

سرگرمی نقاشی یکی از کم هزینه ترین سرگرمی هایی است که شما می توانید کودک خود را به آن علاقمند کنید. که سایت وولک خیلی به این مساله کمک کرده است با قرار دادن بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی در سایت خود.  از فواید نقاشی کشیدن بر روی عواطف و روحیات فرزند شما می توان به تقویت اعتماد به نفس هنگامی که به عنوان مثال نقاشی لاک پشت را به اتمام می رساند اشاره کرد. همچنین کشیدن نقاشی به تقویت قدرت تصمیم گیری و افزایش خلاقیت در کودک شما می کند. نقاشی کشیدن باعث می شود تا کودکان از سن بسیار کم به جزئیات دقت بیشتری کنند. نقاشی لاک پشت یکی از طرح های آسان و در عین حال جذابی است که کودکان از سن بسیار کم می توانند نقاشی لاک پشت را رسم کنند. کودکان از نقاشی کردن برای بیان احساسات و نشان دادن افکار خود به والدینشان استفاده می کنند بنابراین شما نیز به هنر آن ها در این زمینه توجه ویژه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 209
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی سرباز یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی سرباز تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند. پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی سرباز می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی سرباز یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی سرباز را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی سرباز یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی بولینگ باید طرح نهایی نقاشی بولینگ را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی بولینگ با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی بولینگ خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی بولینگ او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی بولینگ به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

برای دیدن نقاشی های بیشتر می توانید با وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com در ارتباط باشید!



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند. در افسانه ها همیشه از اژدهایان زیادی گفته شده و اکثرا با جادو و جادوگران سروکار دارند. این گونه داستان ها و ماجراها برای کودکان بسیار جذاب است و نظر آن ها را جلب می کند در بسیاری از فیلم ها و کارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما می خیواهیم با کشیدن نقاشی اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم کنیم هم به آن ها چیزی یاد دهیم. برای تماشای ویدئوی نقاشی اژدها در وولک همراه ما باشید.

نقاشی میکروفون کاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و کودکانی که سن کمی دارند می توانند آن را به راحتی بکشند و نیاز به کمک بزرگترها ندارند یکی از دلایلی که باعث میشود کودکان اعتماد به نفس بالایی بگیرند کشیدن نقاشی زیبا به تنهایی است و برای این کار می توان با مشاهده ویدئو های آموزشی سایت ولک اعتماد به نفس کودک را افزایش داد. ویدئوی نقاشی میکروفون کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی نیست هزینه های گزاف کلاسهای نقاشی در خارج از خانه را پرداخت کنید یکی از دلایلی که بسیاری از کودکان به درستی آموزش نمی بینند این است که هزینه های زیادی برای این کلاسها در نظر گرفته شده و والدین از پس پرداخت این هزینه‌ها بر نمی آیند و به همین دلیل سایت وولک به صورت رایگان آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 220
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی نیز از نقاشی نقشه ایران برای آشنا کردن کودکان با کشور عزیزمان استفاده می کنند. همچنین نقاشی نقشه ایران یا هر طرح دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی نقشه ایران است باید با طرح ها، الگو ها، شکل ها و… متفاوتی آشنا شود و آن ها را به کار بگیرد تا بتواند به طرح نهایی نقاشی نقشه ایران خود برسد. این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. همچنین کودک باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی نقشه ایران را در ذهن خود تصور کند تا بتواند آن را ترسیم کند. این کار نیز باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و بهتر است بدانید یکی از نشانه های کودکان باهوش قدرت خیال پردازی قوی آن ها است.

بنابراین برای این که بتوانید حتی ساعاتی فرزندان خود را از بازی های کامپیوتری و دیجیتال دور کنید می توانید از سرگرمی نقاشی استفاده کنید. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ خوشبختانه نمونه های خوبی وجود دارد. یکی از روش های ساده برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب یک طرح مناسب نقاشی کودکانه که با روحیات و علاقمندی های کودک همخوانی داشته باشد، است. به عنوان مثال نقاشی کوسه می تواند برای کودکانی که ب حیوانات علاقه دارند و روحیه ای ماجراجویانه دارند بسیار مناسب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی کوسه است، شعر ها و قصه هایی راجب این حیوان برای کودکان خود بخوانند و از این طریق اطلاعات بیش تری را راجب کوسه ها به فرزندان خود منتقل کنند. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم مانند نقاشی کوسه که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. همچنین نقاشی کوسه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در مسیر رشد شخصیتی کودکان بسیار تاثیر گذار است.

چرا که باعث تقویت ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودکان می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می گیرد. بنابراین پدر و مادر ها باید با روش هایی به تقویت و افزایش و خلق ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک خود بپردازند تا فرزندانی با شخصیت بهتر پرورش دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 211
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی مدرسه می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های جدیدی آشنا می شود و این امر باعث می شود که هوش و خلاقیت کودک شما به چالش کشیده شود. همچنین کشیدن نقاشی مدرسه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زیرا کشیدن نقاشی مدرسه زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک است یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک را تقویت می کند.

یبه عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی مدرسه خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی مدرسه یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چرا که نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی مدرسه که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی مدرسه را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی مدرسه به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی مدرسه است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید.

زمانی که کودک نقاشی بازیافت خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی بازیافت یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چرا که نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی بازیافت که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی بازیافت را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی بازیافت به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی بازیافت است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید. به تمامی این سرگرمی ها می توانید در وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

همچنین کودکان در مسیر ترسیم نقاشی گیلاس یا هر نقاشی کودکانه دیگری با بسیاری از الگو ها، طرح ها و رنگ ها آشنا می شوند و این امر برای آن ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. چرا که کودکان از بدو تولد همواره به طور غریزی علاقه به یادگیری و افزایش اطلاعات خود در زمینه ی محیط اطراف خود دارند. بنابراین ترسیم نقاشی های متنوع کودکانه مانند نقاشی گیلاس می تواند به کودکان در مسیر شناخت بهتر کمک کند. ویدیو و فیلم نقاشی گیلاس که در این صفحه بارگزاری شده است. مرد و کودکی را نشان می دهد که همراه یکدیگر به ترسیم نقاشی گیلاس می پردازند. بهتر است بدانید که همراهی شما در انجام فعالیت ها و کشیدن نقاشی گیلاس می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی بسیار بیشتر از انجام سرگرمی ها و بازی های انفرادی علاقمند هستند. بنابراین شما می توانید با آموزش نقاشی گیلاس به کودکان خود به آن ها در مسیر رشد بهتر شخصیتی و جسمی کمک کنید و با همراهی آن ها در انجام این فعالیت، باعث شادی و لذت کودک خود شوید.

زمانی که کودک شما مشغول کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا هر نقاشی دیگری می شود در حال در حال ورزش دادن و تقویت کردن عضلات دست خود است. بنابراین از این طریق به رشد بهتر جسمی او کمک می شود. همچنین کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا نقاشی های دیگر باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها به وجود می آورد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی جشن تکلیف خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود و همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از مهم ترین شرط ها برای داشتن روانی سالم است. برای دیدن نقاشی های بیشتر می توانید به وبسایت کودکانه وولک مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 190
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

کشیدن نقاشی دست به راحتی امکان پذیر است و نیازی به کمک بزرگتر ها نیست. برای اینکه نقاشی دست را کودکتان به زیبایی بکشد می توانید ویدئوی آن را مشاهده کنید و سپس برای کودک خود پخش کنید. یا خودتان ابتدا آن را بکشید و سپس به کودکتان آن را نشان دهید و و از آنجایی که کودکان پدر و مادر خود را الگویی مناسب می دانند می توانند به راحتی از نقاشی دست که از سوی والدین کشیده شده الگوبرداری کنند و آن را بکشند. کشیدن نقاشی دست یکی از راه هایی است که می توان اعضای بدن را به کودکان معرفی کرد و همچنین با کشیدن اعضای دیگر بدن هم می توانید به راحتی آناتومی بدن را به کودکان نشان دهید و آنها را به کودکان معرفی کنید. نقاشی دست رو به صورت آنلاین و ویدئویی در وولک تماشا کنید. برای تماشای نقاشی دست می توانید به قسمت بالای سایت مراجعه کنید. نقاشی دست به راحتی و با ماژیک کشیده می شود و کاری کاملا ساده و زیباست. می توان در کشیدن نقاشی دست، از رنگ های با نشاطی استفاده کرد و برای آن از دست های خودتان هم استفاده کنید.

یکی از ویژگی هایی که کشیدن نقاشی برای کودکان دارد یافتن استعدادهای او است. با کشیدن نقاشی پاتریک می توانید استعدادهای کودک را کشف کنید و ببینید که آیا دنبال کشیدن نقاشی است یا خیر؟ اما در صورتیکه علاقه آنها به نقاشی ایجاد شد و استعداد کودک را در کشیدن نقاشی متوجه شدید می توانید آموزشهای بهتری به او بدهید. سایت هولگر ارائه دهنده بهترین آموزش ها به کودکان است همچنین آموزش نقاشی پاتریک نیز در این سایت موجود می باشد. نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های کودکان است یکی دیگر از سرگرمی های کودکان دیدن کارتون در خانه است. اگر بتوان کارتون و نقاشی را با هم تلفیق کرد، یکی از جذاب ترین هنرها در کودکان می‌درخشد نقاشی پاتریک یکی از شخصیت‌های جذاب کارتونی از جمله نقاشی هایی است که کودکان به آن علاقه بسیاری دارند و ترکیب این سرگرمی ها را شما عزیزان می توانید به راحتی در وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com ببینید!

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 چند نمونه از فواید کاردستی از نگاه سایت وولک:

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی آسان در خانه موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

شما می توانید ایده نقاشی زیبا و ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستیجدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش فیلم کاردستی با کاغذ دارید. ساختکاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستیسادهوآسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .قیلم های آموزش کاردیتی را میتوانید در وولک ببینید.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی آسان و زیبا که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشیزیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرحنقاشیکودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشیساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()