نوشته شده توسط : shayan

دوربین آنالوگ داهوا

دوربین های آنالوگ داهوا به سه نسل تقسیم می شوند :

AHD 

این تکنولوژی اولین بار توسط کمپانی کره ای NextChip  وارد بازار شد و رزولوشن 720p راپشتیبانی می کرد. اما نسخه دوم آن کیفیت را به 1080p می رساند. در ابتدا این تکنولوژی به علت پشتیبانی محدودی که داشت مورد استفاده قرار نمی گرفت ولی با گذشت زمان و افت قیمت آن در بازار جا افتاد و مورد استفاده ی سایر برندها قرار گرفت.

CVI 

Composite Video Interface  به معنای رابط کاربری تصویری مرکب است و این تکنولوژی اولین بار توسط برند معتبر dahua ساخته شد و پس از مدتی برند های دیگر نیز به ساخت این محصولات رو آوردند. در ابتدا این تکنولوژی انحصاری شرکت dahua بود اما بعد ها در سال 2016 این کمپانی تصمیم خود را عوض کرد و در نسخه سوم دوربین هایش پشتیبانی از برند های دیگر را نیز انجام داد اما همچنان در دوربین آنالوگ داهوا hd پرچمدار است.

TVI 

ابداع گر این تکنولوژی شرکت چیپ سازی Techpoint است که با چند شرکت دیگر نیز همکاری داشته است و معتبر ترین این شرکت ها شرکت های داهوا و هایک ویژن هستند که رقبای خوبی نیز هستند. شرکت های دیگری مانند Speco,CNB و KT&C و شرکت های متفرقه ی دیگری نیز شامل پشتیبانی از این تکنولوژی هستند

بیبی کم V380

قطعا دوربین بی‌سیم تحت شبکه پروماکس مدل« V380 » با قابلیت‌های بسیاری که دارد، می‌تواند برای شما بسیار کارآمد باشد. این دوربین بسیار سبک و جمع‌و‌جور، قابل استفاده به‌صورت سقفی و دیواری بوده و می‌تواند محیط خود را بدون هیچ نقطه کوری بصورت 360 درجه پوشش دهد و شما می‌توانید نصب اپلیکیشن V380 روی PC و یا گوشی همراه Android و یا ios خود، محیط مورد‌نظر را از هر نقطه‌ای در دنیا به‌صورت آنلاین و با کیفیت HD و انتقال صدا با کیفیت بالا و به‌صورت دوطرف به‌راحتی کنترل نمایید. این دوربین دارای شیار کارت حافظه با قابلیت پشتیبانی تا 64 گیگابایت است. نرم‌افزار قدرتمند این دوربین مداربسته می‌تواند تمام امکانات را یکجا در اختیار یک تا صد کاربر قرار دهد که بدون وقفه می‌توانند از این امکانات استفاده کنند. هر کاربر متصل به دوربین به‌صورت مجزا می‌تواند در PC و یا در گوشی همراه خود تصویر را با حالات مختلف به‌دلخواه خود به 2 یا 4 بخش تقسیم کرده و هرکدام را جداگانه مدیریت کند. این دوربین پیشرفته درصورت قطعی برق حتی با پاوربانک هم کار خواهد کرد. بیبی کم V380 علاوه‌بر موارد ذکر شده دارای دو ویژگی منحصر‌به‌فرد و بسیار کارآمد است که آن را از تمام هم رده‌های خود متمایز کرده است. دارا بودن شبکه بی‌سیم (Local) که به شما این امکان را می‌دهد حتی در صورت نداشتن اینترنت بتوانید به‌صورت مستقیم به دوربین وصل شده و تا فاصله بیش از 10 متر حتی با وجود مانع، تصویر را به‌صورت آنلاین مشاهده و مدیرت کنید. و همینطور سیستم امنیتی و دزدگیر که حین استفاده از دوربین می‌توانید با فعال نمودن سیستم دزدگیر از این ویژگی بسیار کارآمد آن بهرمند شوید.  برای خرید به دوربین مارکت مراجعه کنید .



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان امروزی بسیار باهوش هستند و علاقه ی بسیار به سپری کردن اوقات روزانه ی خود با انواع ابزارات الکترونیکی یا حضور در فضای مجازی دارند. بنابراین سرگرمی هایی که با گوشی های همراه و اینترنت انجام شود برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. بسیاری از روانشناسان با طراحی انواع سرگرمی های مجازی سعی کرده اند تا از این راه به کودکان آموزش های لازم را بدهند. آموزشی که با علایق کودکان ادغام شده باشد تاثیر بسیار مثبتی بر روی یادگیری کودک دارد و شما شاهده بازدهی بسیار بالای یادگیری در آن ها خواهد بود. به همین دلیل است که هرروز مهد کودک ها و مدرسه ها هوشمند تر می شوند.

شما در سایت ها و فضا های مجازی کودکانه می توانید انواع آهنگ کودکانه صوتی و قصه صوتی کودکانه را پیدا کنید. اکثر این نوع آهنگ ها و قصه ها با هدف ها خاصی ساخته شده اند و قطعا در آن ها نکات آموزنده ی بسیار زیادی گنجانده شده است. البته از زمان های بسیار قدیم خواندن سرود و آهنگ های کودکانه یکی از اصلی ترین سرگرمی ها و روش های آموزش در مهد کودک ها و مدرسه های پایه های ابتدایی بوده است.

تماشای کارتون کودکانه نیز فایده های بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کودکان به انیمیشن های جذاب امروزی علاقه ی بسیار زیادی دارند و شما نیز می توانید با دانلود کارتون های زبان اصلی حتی از طریق تماشای کارتون نیست به کودک خود با روش غیرمستقیم زبان بین المللی انگلیسی را بیاموزید. کودکان در سن پایین قدرت یادگیری زبان بالایی دارند و یکی از آسان ترین و بهترین راه های آموزش زبان به آن ها تماشایا انیمیشن ها و کارتون های مختلف با زبان اصلی است. آموزش هایی که با سرگرمی و بازی همراه باشند بی شک بیش ترین بازدهی یادگیری را برای کودکان شما دارد.

 



:: بازدید از این مطلب : 430
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک زاهدان که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد زیرا هر والدینی کودک خود را بهتر از هرفرد دیگری می شناسد بنابراین با توجه به ویژگی های شخصیتی کودک خود باید بهترین مهد کودک زاهدان را برای فرزند خود انتخاب کنید. مهدکودک ها اولین مکانی است که کودکان شما به دور از خانواده خود تجربه می کنند بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک زاهدان اهمیت بسیار زیادی دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک زاهدان برای فرزند خود می توانید با بررسی لیست مهد کودک های زاهدان اقدام کنید.

بهترین مهد کودک خرم آباد طبیعتا بهترین مربیان مهد کودک خرم اباد را نیز دارد. مربیان مهدکودک در زمینه ی ارتباط با کودکان تحصیل کرده اند و به همین دلیل ارتباط خوبی با فرزندان شما برقرار می کنند تا کودک هنگام ورود به مهد کودک خرم آباد یا هر مهدکودک دیگری، احساس امنیت و آرامش اولیه ی لازم را بدست آورد. یک مهد کودک خوب در خرم آباد باید قوانین و مقررات مخصوص به خود را داشته باشد. قاعدتا نظم باعث بهتر و بی نقص تر پیش رفتن برنامه های آموزشی و تفریحی می شود.

امکانات مهد کودک های زنجان در شهریه مهد کودک زنجان نیز تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک ها قابلیت دو زبانه دارند یعنی یکی از امکاناتشان این است که به آموزش غیر مستقیم زبان بین المللی یعنی زبان انگلیسی به کودک شما نیز می پردازند. قیمت مهد کودک زنجان به عوامل متفاوتی بستگی دارد اما مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار است بی شک امکاناتی است که آن مهد کودک در زنجان در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهد. حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک های زنجان نیز می تواند بر روی شهریه مهد کودک زنجان تاثیر گذار باشد.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت مهد کودک گرگان یکی از مواردی است که باید به آن توجه داشت. البته به یاد داشته باشید که عوامل بسیار زیادی بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیرگذار هستند. مواردی مانند: آدرس و محل جغرافیایی مهد کودک گرگان، امکانات مهد کودک در گرگان، مربیان مهد کودک گرگان و ... بر روی شهریه مهد کودک گرگان تاثیر مستقیم دارند.

طبیعتا یک مهد کودک خوب در همدان باید ویژگی های خاص مربوط به خود را داشته باشد تا از سایر مهد کودک های همدان متمایز شود و به یک مهد کودک خوب در همدان معروف شود. ملاک ها و ویژگی های زیادی باعث می شود تا یک مهد کودک خوب در همدان به بهترین مهد کودک همدان نیز تبدیل شود. بعضی از این ملاک ها و ویژگی ها اهمیت بسیار زیادی دارند و حتی اگر بهترین مهد کودک همدان را برای کودک خود انتخاب نمی کنید حتما یک مهد کودک همدان که این ویژگی های ضروری را داشته باشد برای فرزند خود انتخاب کنید.

کودکان از سن دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با افرادی غیر از خانواده خود نیز در تعامل باشند. کودکانی که در مهد کودک یزد ثبت نام می کنند بخشی از وقت روزانه ی خود را به جای مادر خود با مربی مهد کودک یزد سپری می کنند. مربیان مهد کودک یزد یا هر شهری که در آن ساکن هستید پر رنگ ترین و مهم ترین نقش را در مهد کودک یزد ایفا می کنند. همانطور که به احتمال زیاد می دانید مهد کودک یزد و تمامی مهد کودک ها در آموزش و پرورش شخصیتی، رفتاری و... کودکان شما تاثیر بسیار زیاد و مستقیمی دارند و مهم ترین نقش را در مهدکودک ها، مربیان مهدکودک ایفا می کنند. یکی از ملاک های شما برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک یزد برای فرزند خود بی شک باید مربی مهد کودک در یزد باشد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 21 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان همیشه به شنیدن داستان کودکانه و قصه های متفاوت بچگانه علاقه ی زیادی نشان می دهند. والدین نیز از سن بسیار کم معمولا قبل از خواب برای فرزندان خود قصه های کودکانه ی متفاوتی را می خوانند. شما با انتخاب قصه های آموزنده ی کودکانه می توانید موارد و نکات آموزنده ی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. داستان صوتی یکی از بهترین راه های آموزش به کودکان است که با پخش کردن انواع قصه های صوتی می توانید از سن بسیار کم به کودک خود انواع آموزش های رفتاری را بدهید.

یکی دیگر از محتوا های بسیار سرگرم کننده برای کودکان در فضای مجازی، ترانه کودکانه است. کودکان از شنیدن موسیقی ها و آهنگ های کودکانه بسیار لذت می برند و تاثیر بسیار مثبتی بر روی عواطف و روح آن ها دارد. شما با انتخاب ترانه های جذاب کودکانه و پخش کردن آن برای کودک خود می توانید باعث افزایش اعتماد به نفس فرزند خود شوید. زیرا اکثر کودکان هنگامی که موسیقی یا ترانه ای را می شنوند تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنن و برای والدین خود بخوانند. این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما خواهد شد.

از دیگر سرگرمی های کودکان امروزی می توان به بازی کودکانه آنلاین اشاره کرد. هزاران هزار بازی های آنلاین بچگانه با موضوعات متنوع در سایت های کودک وجود دارد که کودکان علاقه ی بسیار زیادی به سپری وقت خود با انجام اینگونه بازی ها دارند. شما با انتخاب بازی های جذاب کودکانه می توانید کودک خود را با بازی هایی که بر روی هوش فرزند شما تاثیر مثبت دارند، سرگرم کنید. بسیاری از بازی های آنلاین کودکانه با هدف تقویت هوش کودکانه طراحی و ساخته می شوند که شما می توانید با استفاده از آن ها هوش کودک خود را تقویت کنید.



:: بازدید از این مطلب : 500
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کشیدن نقاشی کودکانه تاثیرات متعددی روی ذهن بچه ها دارد. بعضی از کودکان برای آموزش و یادگیری نقاشی ها علاقمند به دیدن فیلم های آموزشی هستند و برای بعضی دیگر از آن ها دیدن عکس نقاشی به عنوان الگو کفایت می کند و دوست دارند مراحل کشدن نقاشی کودکانه را خودشان در ذهنشان ترسیم کنند و به نقاشی کشیدن مشغول شوند.

بعضی از تاثیرات نقاشی کودکانه را باهم بررسی می کنیم:

بالارفتن تمرکز کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه: نقاشی کودکانه برای پر کردن اوقات فراغت کودکان و بالا رفتن تمرکز ذهنی آن ها در کودکی و به خصوص در بزرگسالی، تاثیرات فوق العاده ای دارد.

ایجاد هماهنگی میان اعضای بدن: نقاشی کودکانه به ایجاد هماهنگی میان دست و ذهن کمک می کند. هم چنین اگر کودکی دچار نارسایی این هماهنگی میان اعضای بدن خود باشد، در تمرینات نقاشی می توانید هر چه زودتر این مشکل را برای او حل کنید. هم چنین هرچه هماهنگی اعضای بدن بیشتر باشد، توانایی حل مسئله نیز بیشتر در کودک شما تقویت می شود.
تاثیر بسیار زیاد نقاشی کودکانه در اعتماد به نفس کودکان: عکس العمل های بزرگسالان به نقاشی کودکان تاثیر بسیار زیادی در ساختار اعتماد به نفس کودکان دارد. لدا بهتر است سعی کنید با انرژی های مثبت، به افزایش اعتماد به نفس فرزند خود کمک کنید.

تقویت تخیل در کودکان: نقاشی های کودکانه قوه تخیل کودکان را تقویت می کنند؛ کودکان با کشیدن تخیلات و تصورات خود روی کاغذ یا بوم، به بزرگترها کمک می کنند تا از ذهن آن ها با خبر شوند و آن ها را در مسیر رشد کمک کنند. به عنوان مثال کشیدن نقاشی خانواده همراه با اعضای بیشتر به ما کمک می کند تا بفهمیم کودک به داشتن خواهر یا برادری در کنار خودش علاقمند است. پس بهتر است بعد از هر نقاشی کودکانه از او بپرسید که هدف و قصد او از کشیدن نقاشی چه بوده تا از ذهنیات او بهتر و بیشتر آگاه شوید.

دیدن ویدیوهای آموزشی نقاشی های کودکانه، هم کودکان را به کشیدن نقاشی های متفاوت تشویق می کند و هم ایده های جدیدی را به ذهن کودکان برای کشیدن نقاشی اضافه می کند. ویدیوهای آموزش نقاشی توت فرنگی، آموزش نقاشی اسب یا حیوانات دیگر، و یا عکس و پوستر های نقاشی های متعدد، ایده های بسیار خوبی را به ذهن کودکان اضافه می کند و باعث دلچسب شدن اوقات فراغت آنان می شود.

برای دیدن ویدیوهای جذاب آموزش نقاشی کودکانه و ایده های جدید برای نقاشی کودکان می توانید به وبسایت کودکانه وولک به نشانی http://www.voolak.com مراجعه نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

در انتخاب یک مهد کودک مناسب برای فرزند خود باید به پارامتر های متفاوتی توجه کنید و همه جوانب را بررسی کنید. به عنوان مثال اگر در شهر قزوین ساکن هستید، مهد کودک قزوین انتخابی شما باید ویژگی های بهترین مهد کودک قزوین را داشته باشد تا کودک شما هنگام ورود به مهد کودک خوب قزوین احساس آرامش و امنیت اولیه و مورد نیاز خود را دریافت کند. در ادامه به بررسی ویژگی هایی که بهترین مهد کودک قزوین باید داشته باشد می پردازیم.

از دیگر مواردی که باید آن را مورد بررسی قرار دهید می توان به شهریه مهد کودک ها اشاره کرد. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در کرمان بستگی به موارد بسیار زیادی دارد. امکانات و میزان رفاهی که مهد کودک کرمان برای کودکان و والدین آن ها فراهم می کند یکی از عوامل تعیین کننده در قیمت مهد کودک کرمان هستند. موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

حتی آدرس مهد کودک نیز مهم است. به عنوان مثال، موقعیت جغرافیایی می تواند یکی از نکات بسیار مهم در انتخاب بهترین مهد کودک کرمانشاه برای فرزندتان باشد، زیرا در صورتی که مهد کودک کرمانشاه از محل سکونت شما فاصله ی بسیار زیادی داشته باشد ممکن است کودک شما از مهدکودک خود دلزده شود.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و ... بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

بررسی لیست مهد کودک ایلام از اهمیت بسیار ویژه ای برخوردار است. زیرا در صورتی که شما لیست مهد کودک ایلام را مورد بررسی دقیق قرار ندهید ممکن است مناسب ترین و بهترین مهد کودک ایلام را که با سلیقه فرزندتان همخوانی داشته باشد برای او انتخاب نکنید و در نتیجه کودک شما هنگام ورود به مهد کودک ایلام انتخابی شما احساس خوبی را دریافت نکند و از رفتن به محیط های اجتماعی به دور از خانواده خود دلزده شود. بنابراین با بررسی دقیق لیست مهد کودک ایلام یک مهد کودک خوب در ایلام را برای فرزند خود انتخاب کنید.

فضا و چیدمان و درکل دکوراسیون بهترین مهد کودک بجنورد و تمامی مهد کودک های سرار کشور باید بر اساس سلایق، علایق و روحیات کودکان طراحی شود تا کودکان هنگام ورود به مهدکودک احساس امنیت و آرامش اولیه مورد نیاز خود را دریافت کنند و از حضور در مهد کودک بجنورد نهایت لذت را در کنار یادگیری ببرند. کودکان در سن بسیار کم نیاز به بازی و سرگرمی های زیاد دارند بنابراین اولین اولویت یک مهد کودک خوب در بجنورد باید نگهداری از کودکان و سپس بازی و سرگرمی کودکان باشد. آدرس و موقعیت جغرافیایی قطعا در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد شما تاثیر گذار است زیرا یک مهد کودک خوب در بجنورد زمانی برای کودک شما مناسب است که نزدیک محل سکونت شما باشد تا رفت و آمد روزانه به مهد کودک سخت نباشد و کودک شما دلزده و آشفته نشود.

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 344
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شهریه مهد کودک ها جز موارد مهمی است که هنگام انتخاب مهد کودک برای فرزند خود باید آن را مورد بررسی قرار دهید. به عنوان مثال، قیمت مهد کودک قزوین به عوامل متفاوتی بستگی دارد از جمله امکانات و میزان رفاهی که آن بهترین مهد کودک قزوین مورد نظر شما برای کودک والدین کودک فراهم می کند. برای سنجیدن مناسب بودن شهریه مهد کودک های قزوین بهتر است تمامی نکات ذکر شده در ارتباط با بهترین مهد کودک های قزوین در نظر بگیرید. به عنوان مثال اگر مهد کودک خوب قزوین مورد نظر شما دو زبانه باشد یا برای کودکان شما اردو های تفریحی و آموزشی در برنامه هفتگی یا ماهانه ی خود در نظر گرفته باشد طبیعتا بر روی قیمت و شهریه آن مهد کودک قزوین تاثیرگذار است.

در هنگام انتخاب مناسب ترین مهد کودک در شهر سکونت خود برای فرزندتان، موقعی جغرافیایی نیز می تواند در قیمت مهد کودک کرمان موثر باشد و موقعیت جغرافیایی یکی از ملاک های بسیار مهم در هنگام انتخاب مهد کودک کرمان برای کودک است زیرا اگر آن مهد کودک در کرمان که برای فرزند خود انتخاب می کنید از محل زندگی شما فاصله بسیار زیادی داشته باشد کودک شما ممکن است از حتی بهترین مهد کودک کرمان نیز دلزده و دلسرد شود بنابراین هنگام انتخاب مهم کودک کرمان برای فرزند خود علاوه بر قیمت مهد کودک کرمان، به موقعی های جغرافیایی و بسیاری از موارد دیگر نیز توجه کنید.

البته این نکته را در نظر داشته باشید که به طور کلی بهتر است کودکان حداقل تا دوسالگی تنها کنار خانواده خود باشند. بعد از دو سالگی کودکان نیاز دارند تا به دور از خانواده تجربه های اجتماعی تر را تجربه کنند. کودک شما اولین تجربه های اجتماعی خود را در مهد کودک کرمانشاه یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستید تجربه می کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

امروزه انجام بسیاری از فعالیت روزمره ی ما وابسته به تجهیزات الکترونیکی و اینترنت است. بنابراین کامپیوتر ها، لپ تاپ ها، گوشی های همراه، مودم ها و... جز لوازم ضروری مردم امروزی هستند. مودم ها ارتباط دستگاه های ما مانند موبایل ها و کامپیوتر ها را با اینترنت و فضای مجازی برقراری می کنند. بنابراین عملکرد صحیح آن ها برای کاربران اهمیت بسیار زیادی دارد. مودم ممکن است به دلایل زیادی مانند روشن نشدن چراغ اینترنت مودم نیاز به تعمیر پیدا کند.

بنابراین بهتر است قبل از این که مودمتان دچار مشکل شود، یک مرکز تعمیر مودم مطمئن و حرفه ای را بشناسید تا در صورت نیاز مودم خود را با خیال راحت به آن ها بسپارید. یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید به تعمیر انواع مودم ها از شرکت های سازنده ی متفاوت مسلط باشد تا بتواند احتمال بروز اشتباه در حین انجام اقدامات تعمیر را به حداقل برساند. در صورتی که مودم شما دچار مشکل شود، ارتباط تجهیزات الکترونیکی شما با دنیای اینترنت و فضای مجازی قطع خواهد شد. بنابراین بهتر است به طور مداوم از سلامت عملکرد مودم های خود مظمئن شوید. امروزه بسیاری از کودکان و نوجوانان نیز برای آموزش و تحصیل خود نیاز به اینترنت و تجهیزات الکترونیکی دارند.

بسیاری از مشاغل و کسب و کار ها در فضای مجازی و با کمک اینترنت و ابزارات الکترونیکی رونق گرفته اند. بنابراین قطعی اینترنت می تواند برای کاربران بسیار دردسر ساز باشد. یک مرکز تعمیرات حرفه ای نیز باید بتواند مودم ها را در کوتاه ترین زمان ممکن و با کم ترین هزینه تعمیر کند. دیجی بان یک مرکز تعمیر تخصصی است که با دسترسی به برترین و ماهرترین تعمیرکار ها قادر است تا هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری دستگاه های شما را رفع کن. برای ثبت درخواست خود به آدرس digibaan.ir مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 20 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان در سن بسیار کم بسیار آسیب پذیر هستند زیرا شخصیت آن ها در حال شکل گیری است و بسیاری از موارد بر روی رشد شخصیتی آن ها به راحتی تاثیر می گذرانند. ویژگی هایی که در کودکی در شخصیت کودک شما شکل می گیرد در بزرگسالی از بارز ترین و مهم ترین ویژگی های شخصیتی فرزند شما خواهد بود. یکی از سرگرمی هایی که تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما دارد، آهنگ کودکانه شاد یا هر نوع موسیقی کودکانه ای است. موسیقی تاثیر بسیار مستقیمی بر روی رشد و تقویت اعتماد به نفس کودک شما دارند. کودکان هنگام شنیدن موسیقی سعی بر حفظ کردن متن ترانه می شوند تا بتوانند آن را برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند و این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود.

همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی در کودکان توجه به رشد اعتماد به نفس در آن ها است تا در آینده به مشکل برنخورند. پس انجام بازی ها، مسابقه ها و سرگرمی هایی که باعث تقویت اعتماد به نفس در کودکان شما می شوند بسیار اهمیت دارند. از بازی کودکانه نیز می توانید برای رشد اعتماد به نفس در شخصیت کودک خود کمک بگیرید. بسیاری از بازی های کودکانه توسط متخصصان کودک برای رشد اعتماد به نفس در کودکان طراحی می شوند که شما با استفاده از آن ها می توانید کمک بسیار زیادی در رشد شخصیتی کودک خود کنید.

بسیاری از سایت های کودکانه در فضای مجازی وجود دارند که شما می توانید با بررسی آن ها به محتوا های کودکانه و مورد نیاز برای فرزند خود دست پیدا کنید. وولک یکی از سایت های محبوب کودک است می توانید در آن بازی ها ترانه یا حتی داستان های کودکانه ی متنوع را با رنج سنی متفاوت پیدا کنید.



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

با پیشرفت روزافزون تکنولوژی و پررنگ تر شدن نقش ابزارات الکترونیکی در زندگی های روزمره ی ما علاوه بر اینکه باعث تغییر سبک زندگیمان شده است، بر کودکان امروزی نیز تاثیر بسیار زیادی داشته است. معمولا سرگرمی ها و بازی هایی که با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند، جذابیت بیشتری برای کودکان امروزی ما دارند. سایت های کودکانه ی بسیار متفاوتی وجود دارد که محتوای آن ها مخصوصا کودکان است.

کودکان شما با انجام بازی کودکانه در سایت های کودک لذت بسیار زیادی خواهند برد و ساعات بسیار زیادی را سرگرم می شود. پخش آهنگ کودکانه متفاوت و جذاب نیز بر روی عواطف کودک شما بسیار تاثیرگذار است. از جمله فوایدی که موسیقی کودکانه بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس در شخصیت َآن ها اشاره کرد. زیرا اکثر کودکان هنگام شنیدن یک شعر یا آهنگ کودکانه سعی می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید در کودکان از سن بسیار کم شکل گیرد.

از دیگر سرگرمی های سالم کودکانه می توان به قصه شب صوتی اشاره کرد. شما با پخش کردن قصه شب صوتی از طریق موبایل خود می توانید به بهتر خوابیدن کودک خود کم بسیاری کنید. معمولا قصه های کودکانه همراه با نکات آموزنده ای هستند که اینگونه با روش غیر مستقیم به فرزندان شما آموزش داده می شوند. از دیگر فواید قصه برای کودکان این است که قدرت تخیل و تصویرسازی آن ها را تقویت می کند زیرا کودک شما خود را به جای شخصیت های داستان انتخابی شما می گذراند و با آن ها تصویرسازی و همزادپنداری می کنند.

 



:: بازدید از این مطلب : 531
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

همه ی والدین برای کودکان خود از سن بسیار کم به خصوص قبل خواب قصه های متفاوت می خوانند و قصه خوانی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و روح کودکان دارد. از جمله فواید قصه خوانی برای کودکان می توان به تقویت حافظه ی آن ها اشاره کرد. زیرا زمانی که شما قصه ای را برای فرزند خود می خوانید، فرزند شما با شخصیت های قصه همزاد پنداری می کند. این همزاد پنداری باعث تقویت قوه ی تخیل و تصویر سازی در کودک شما نیز می شود. قصه های کودکانه اغلب پند های آموزنده ای نیز در آن ها گنجانده شده است.

شما با خواندن قصه های آموزنده برای کودک خود می توانید نکات آموزنده و رفتار های اجتماعی بسیار زیادی را به کودک خود بیاموزید. آهنگ کودکانه نیز تاثیر بسیار مثبتی بر روی کودکان دارد که از جمله تاثیرات موسیقی بر روی کودکان می توان به افزایش حافظه اشاره کرد. کودک شما هنگام شنیدن یک موسیقی کودکانه سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کند و این امر باعث تقویت حافظه او می شود. همچنین شنیدن ترانه های کودکانه ی متنوع باعث می شود تا دایره لغات کودک شما نیز بیشتر شود و با واژه های جدید و تازه ای آشنا شود. پس این امر در صحبت کردن کودک شما نیز تاثیرگذار است. هنگامی که کودک برای والدین خود ترانه را می خواند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

کارتون کودکانه نیز تاثیر بسیار زیادی بر روی کودک شما دارد. تماشای کارتون و انیمیشن های جذاب کودکانه ی امروزی نیز باعث افزایش دایره لغت در کودک شما و صحبت کردن هر چه بهتر او می شود. همچنین کارتون هایی که با زبان اصلی در دسترس شما قرار دارند باعث یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودک شما نیز می شود. شما می توانید با سرگرمی های ساده کودک خود را از این فواید بهره مند کنید.



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

فرزندان شما به وسیله کشیدن نقاشی با خود و جهان بیشتر آشنا می شوند. آموزش نقاشی کودکان، خودشناسی و خودآگاهی آن ها را بالا می برد بنابراین در رفتار و شخصیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. آموزش نقاشی و نقاشی کردن… امری است که بیشتر از آن چه که فکرش را کنید بر روی خلق و خو و اخلاقیات، رفتار و شخصیت کودک شما تاثیرگذار است. می توان با استفاده از فیلم آموزش نقاشی و فیلم نقاشی کشیدن، به کودکان خود از سن کم دانش منتقل کنید. آموزش نقاشی کودکانه آسان و زیبا یک سرگرمی سالم و لذت بخش برای کودک شما است.

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند زیرا همانطور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکانی که سن بسیار کمی دارند این است که به طور غیرمستقیم آموزش ببینند. شما با مراجعه به سایت های مخصوص کودک می توانید به محتوا های کودکانه ی بسیار زیادی دست پیدا کنید. وولک بهترین سایت با محتوای کودکانه است که می توانید برای رفع نیاز خود به آن مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 380
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک اولین مکانی است که کودک شما به دور از خانواده در آن جا حضور می یابد. یکی از دلایلی که والدین در انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک گرگان یا هر شهر دیگری که در آن ساکن هستند حساسیت زیادی به خرج می دهند این است که تجربه ای که کودکان در مهد کودک خوب در گرگان کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا مهد کودک اولین مکانی است که فرزند شما به دور از خانواده خود در آن جا حضور می یابد. شما با بررسی موارد می توانید مناسب ترین مهد کودک شهر سکونت خود را برای فرزند خود انتخاب کنید. به عنوان مثال شهریه یکی از مواردی است که باید مورد بررسی قرار گیرد.

به عنوان مثال، قیمت مهد کودک در همدان می تواند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی داشته باشد و این نکات نه تنها برای مهدکودک همدان بلکه برای همه ی شهر ها صدق می کند. به عنوان مثال یکی از ویژگی هایی که می تواند در شهریه مهد کودک همدان تاثیرگذار باشد، مجهز بودن آن مهد کودک همدان به خانه بازی کودک است.  بنابراین یکی از نکات قابل توجهی که در قیمت مهد کودک همدان و شهریه مهد کودک در همدان تاثیر گذار است، سطح امکانات و میزان رفاهی است که آن مهد کودک در همدان برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند، است.

لیست شما می توانید با تهیه کردن لیست مهد کودک های یزد و با بررسی لیست مهد کودک های یزد مطمئن شوید که بهترین مهد کودک یزد را برای کودک خود انتخاب کرده اید. بهتر است برای انتخاب بهترین مهد کودک یزد برای کودک خود، ویژگی بهترین مهد کودک های یزد را بررسی کنید. به خاطر داشته باشید تا قبل از انتخاب مهد کودک یزد برای کودک خود حتما اطلاعات مهد کودک های یزد را بررسی نمایید زیرا انتخاب مهدکودک نا مناسب برای فرزند خود می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی شخصیت کودک شما داشته باشد. بررسی اطلاعات مهد کودک های یزد به کمک لیست مهد کودک های یزد بیشترین کمک را به شما برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک یزد برای کودکتان می کند.

 

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 348
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 19 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

امروزه یکی از بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی، ایجاد و پیدا کردن سرگرمی مناسب برای کودکان خود است. یکی از محبوب ترین سرگرمی های کودکان، کارتون جذاب کودکانه است. کارتون ها و انیمیشن های متفاوت می توانند نکات متفاوت و آموزنده ای به کودکان یاد دهند. کارتون ها تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارند و به همین دلیل است که یکی از راه و روش های بسیار مفید آموزش زبان های متفاوت به کودکان استفاده از کارتون های مربوط به آن زبان است. کودکان در سن پایین توانایی زبان پذیری بالایی دارند بنابراین بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود شروع به آموزش زبان به او می کنند. کودکان در سن پایین بسیار انعطاف پذیر هستند بنابراین شما می توانید با استفاده از بازی و سرگرمی موارد بسیار زیادی را از سن بسیار کم به آن ها بیاموزید.

شما با استفاده از کارتون های زبان انگلیسی می توانید به کودکان خود از راه غیرمستقیم زبان بین المللی انگلیسی را آموزش دهید و شاهد یادگیری بسیار سریع کودک خود خواهید بود. از دیگر موارد می توان به دانلود آهنگ کودکانه اشاره کرد. شما با دانلود مجموعه آهنگ های کودکانه نیز می توانید به کودک خود در امر یادگیری زبان انگلیسی کمک کنید. هر چه بیشتر زبان مورد نظر به گوش کودک شما آشنا باشد یادگیری آن زبان نیز برای او آسان تر خواهد بود. از دیگر سرگرمی های مجازی کودکانه می توان به بازی جدید کودکانه اشاره کرد. کودکان امروزی علاقه ی زیادی به سپری کردن وقت روزانه ی خود با ابزارات الکترونیکی مانند گوشی های همراه یا کنسول های بازی دارند. بنابراین بازی های آنلاین در گوشی های همراه برای فرزندان شما بسیار جذاب خواهد بود. شما می توانید با انتخاب بازی های آنلاین که فوایدی نیز برای هوش کودک شما داشته باشد، با یک تیر چند نشان بزنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بی شک یکی از مهم ترین و بزرگ ترین دغدغه های هر والدینی پیدا کردن یا انتخاب کردن سرگرمی های مناسب و سالم برای کودکان خود است که به آن علاقه نیز داشته باشند. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر کودکان به ابزارات الکترونیکی و حضور در فضای مجازی علاقه نشان می دهند بنابراین انتخاب سرگرمی های آن ها نیز باید با دخالت این ابزارات الکترونیکی و اینترنت باشد تا کودک شما از انجام آن سرگرمی ها لذت ببرد.

به عنوان مثال می توانید انواع داستان کودکانه ی آموزنده را برای کودک خود از روی کتاب بخوانید یا برای به وجد آمدن بیشتر کودک خود داستان های صوتی آنلاین را با گوشی خود برای او پخش کنید. با استفاده از این داستان های کودکانه ی جذاب می توانید نکات آموزنده ی بسیار زیادی را از راه غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. راه های آموزش غیر مستقیم بیشترین اثرگذاری و بازدهی را بر روی کودکان دارد. از دیگر کار هایی که می توانید برای فرزند خود از طریق گوشی های همراه و یا ابزارات الکترونیکی انجام دهید، در اختیار قرار دادن موبایل به فرزند خود برای انجام بازی آنلاین کودکانه است.

صد ها بازی آنلاین کودکانه در انواع سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید فرزند خود را به وسیله آن ها سرگرم کنید. از دیگر سرگرمی هایی که اکثر کودکان به آن علاقمند هستند، تماشای کارتون های متفاوت و جدید امروزی است. با پخش کردن کارتون های جذاب کودکانه از موبایل یا تلویزیون خود می توانید فرزند خود را سرگرم کنید. همچنین برای آموزش زبان انگلیسی به کودک خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید. تحقیقات نشان داده است تماشای کارتون های انگلیسی زبان کمک بسیاری به یادگیری زبان بین المللی انگلیسی کودکان می کند زیرا این راه نیز جز روش های آموزش غیرمستقیم به حساب می آید.

 


:: بازدید از این مطلب : 369
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی یکی از محبوب ترین و جذاب ترین سرگرمی های سالم و مفید برای کودکان است و یکی از انواع محبوب آن اوریگامی است. ویدیوی کاردستی جعبه که در این صفحه قرار گرفته است نوعی کاردستی اوریگامی است زیرا تنها به کمک کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شود بنابراین کاردستی جعبه بسیار ساده و آسان و مناسب کودکان شما است. ساخت کاردستی جعبه با طرح های جذاب و آسان دیگر که کودک شما را برای ساخت کار دستی تشویق می کند.

خرس ها حیوانات مهربانی هستند و کودکان ان ها را دوست دارند. دیدن آن ها در کارتون برای کودکان زیبا است زیرا خرس ها همیشه نقش یک حیوان بامزه که دوست انسان هاست دارند و همیشه عسل می خورند. آن ها نمی توانند در خانه یک خرس داشته باشند اما می توانند کاردستی خرس را بسازند و با خود همراه کنند. ساخت کاردستی خرس، باعث می شود کودکان برای خود دوستی داشته باشند. داشتن دوست دردوران کودکی برای آنها بسیار مفید است. اینکه یک دوست خیالی یا عروسکی برای خود داشته باشند و با او صحبت کنند آن ها را از فضای مجازی دور می کند و باعث می شود حال خوبی داشته باشند.

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی صندلی، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی صندلی کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی صندلی اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک سمنان یا هر شهری که در آن ساکن هستید، مکانی است که کودک شما اولین تجربه حضور در یک فضای اجتماعی به دور از خانواده خود را در آن کسب می کند. بنابراین کیفیت این مکان اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا کودکان در سن بسیار حساسی وارد مهد کودک می شوند که در این سن عوامل محیطی و افراد اطراف آن ها تاثیر مستقیم بر روی شکل گیری شخصیتی آن ها دارند. یکی از مهم ترین تصمیماتی که بر عهده ی والدین است این است که در بین مهد کودک های سمنان، یک مهد کودک خوب در سمنان را برای ثبت نام فرزند خود انتخاب کنند.

شما نیز برای انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک شهرکرد برای فرزند خود در ابتدا باید مربیان آن مهد کودک شهرکرد را مورد بررسی خود قرار دهید. یک مربی مهد کودک شهرکرد خوب باید توانایی و مهارت لازم برای برقراری ارتباط درست با کودکان را داشته باشد و بتواند برای آن ها فضایی آموزشی همراه با سرگرمی و بازی مناسبی را برای کودکان فراهم کند تا کودکان هنگام حضور در مهد کودک شهرکرد آرامش و امنیت اولیه ی لازم را دریافت کنند. مکان جغرافیایی و آدرس مهد کودک شهرکرد انتخابی شما اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا اگر موقعیت جغرافیایی مهد کودک در شهرکرد از محل سکونت شما بیش از اندازه دور باشد، از آنجایی که اکثر مهد کودک های شهرکرد همه روزه هستند فرزند شما از رفتن و حضور در مهد کودک شهرکرد دلزده خواهد شد. بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در شهرکرد به موقعیت جغرافیایی آن نیز دقت کنید.

قیمت مهد کودک سنندج می تواند به عوامل بسیار زیادی بستگی داشته باشد. مهم ترین عاملی که بر روی شهریه مهد کودک سنندج تاثیر مستقیم دارد امکانات و تجهیزاتی است که آن مهد کودک در سنندج در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد. برنامه های اردویی برای کودکان می تواند بر قیمت مهد کودک سنندج تاثیرگذار باشد. همچنین موقعیت جغرافیایی و آدرس مهد کودک های سنندج نیز در شهریه مهد کودک سنندج تاثیرگذار است.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 18 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

والدین امروزه می توانند با فعالیت های کودکانه متنوع مانند ساخت کاردستی یا قصه گویی برای کودکان خود آن ها را در منزل به راحتی سرگرم کنند تا مانع رفتن کودکان به محیط بیرون شوند و از فرزند خود در برابر ویروس کرونا محافظت کنند. همچنین می توانید با کمک سایت های کودک به قصه های صوتی دست پیدا کنید و به عنوان مثال قصه صوتی حسن کچل را برای کودک خود پخش کنید.

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های هیجان انگیز و محبوب در بین کودکان است. به خصوص اگر طرح انتخابی شما یک طرح کاردستی دوست داشتنی مانند کاردستی قورباغه باشد، فرزند شما تمایل بیشتری برای ساخت کاردستی نشان می دهد. کاردستی یک فعالیت فیزیکی و حرکتی است که فواید بسیار زیادی برای کودک شما دارد. کاردستی قورباغه یک کاردستی بسیار آسان و راحت است که با وسایل بسیار ابتدایی قابل ساخت است. ویدیو کاردستی قورباغه ای که در بالا مشاهده می کنید، تنها به کمک کاغذ ساخته شده است. به کاردستی هایی که مانند این کاردستی قورباغه تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند.

به عنوان مثال کاردستی آدم برفی یکی از طرح های بسیار محبوب و جذاب برای کودکان است که می توانید به راحتی تمایل ساخت کاردستی آدم برفی را در کودک خود به وجود آورید. از جمله مزایایی که ساخت کاردستی آدم برفی یا هر کار دستی دیگری برای کودک شما دارد این است که خلاقیت و توانایی انجام کار های فیزیکی را در کودک شما تقویت می کند. همچنین ساخت کاردستی آدم برفی می تواند کمک بسیاری از شکوفایی مهارت ها و استعداد های دیگر فرزند شما کند. ساخت بسیاری از کار دستی ها مانند کاردستی آدم برفی باید به کمک دیگران انجام شود و شاید فرزند شما نتواند به تنهایی به ساخت کاردستی آدم برفی بپردازد و بنابراین به کمک نیاز داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با روایت داستان های متفاوت و محبوب و یا پخش کردن قصه های صوتی مانند قصه صوتی شنل قرمزی درواقع چندین هدف را به صورت همزمان برای کودک خود دنبال می کنید. روایت داستان و قصه برای کودکان فواید بسیار زیادی بر روی عواطف کودک شما دارند. در دنیایی که کودکان در حصار ناامنی قرار گرفته اند و بشدت تحت مراقبت والدین هستند و به قولی نمی توانند کودکی کنند ، بهتر است شرایطی را فراهم کنید تا در خانه و با کمترین و کم هزینه ترین وسایل اسباب سرگرمی آن ها را فراهم کنید . یکی از راحت ترین کاردستی هایی که کودک شما می تواند بسازد ، کاردستی پرنده است.

کاردستی پرنده تنها با یک کاغذ ساخته می شود و از فنون اریگامی در آن استفاده شده است . فرزند شما تنها با چند بار تا کردن کاغذ می تواند کاردستی پرنده خود را بسازد. حتی می تواند با این کاردستی  پرنده در خانه اتاق خود را تزئین کرده و با این کار اعتماد به نفس او نیز افزایش میابد و این کار موجب حس استقلال در او می شود.

کودکان علاقه زیادی به حیوانات دارند و به راحتی در این دوران می توانند با حیوانات دوست شوند . اما بعضی از حیوانات دور از دسترس می باشند و نمی توان آن ها را به خانه اورد یا با خود به پارک برد . ولی می توان نقاشی یا کاردستی این حیوانات را کشید . مثلا کاردستی گاو که به احتی در این کلیپ ساخته شده و حتی کودک بدون کمک والدین هم می تواند آن را بسازد . کاردستی گاو به ساده ترین شکل ممکن قابل ساختن توسط کودکان است و هیچ گونه خطری ندارد . تنها چن برش لازم دارد که میتوانید قبل از ساخت کاردستی گاو خودتان آن را انجام دهید .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های متنوع مانند ساخت کاردستی، نقاشی کشیدن، بازی های متنوع کودکانه و... می توانید کودک خود را در خانه سرگرم کنید. کودکان امروزی از نهاد های مهدکودک و مدرسه و حضور در فضا های عمومی و اجتماعی محروم هستند. والدین باید تلاش کنند تا خلا های به وجود اومده در کودکان را به دلیل محروم بودن از فضا های اجتماعی، جبران نمایند. والدین می توانند برای کودکان با سن پایین تر به روایت داستان بپردازند. داستان های معروف و محبوب قدیمی مانند سفید برفی و هفت کوتوله امروزه نیز در بین کودکان محبوب است بنابراین شما می توانید با قصه گویی داستان های جذاب کودکانه، فرزندان خود را از فواید گوش دادن به قصه بهره مند کنید.

همه ما از کودکی علاقه زیادی به ساخت کاردستی فرفره داشتیم زیرا از جذاب ترین اسباب بازی های ما بود و از دسته اسباب بازی هایی است که بعد از ساخت متحرک می شود و این برای کودکان هیجان انگیز است . زمانی که کاردستی فرفره را با کاغذ رنگی های مختلف می سازید ، زیبایی خاصی دارد و این باعث می شود کودکتان با اشتیاق بیشتری با این کاردستی فرفره بازی کنند .

یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی گلدان به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است. بنابراین شما با ساخت کاردستی گلدان همراه فرزند خود می توانید او را از فواید ساخت کاردستی بهره مند سازید. کودک شما زمانی که ساخت کاردستی گلدان را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است.

 



:: بازدید از این مطلب : 358
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 10 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی کودکانه، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند. همچنین کودک شما می تواند از سنین بسیار کم با استفاده از تعدادی طرح نقاشی رنگی و طرح نقاشی کودکانه با رنگ ها آشنا شود.

نقاشی درخت، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند. درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند. شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند. از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد. اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود. در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت. با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید. برای مشاهده طرح های بسیار جذاب آموزش نقاشی کودکانه می توانید به آدرس voolak.com مراجعه کنید. سایت وولک با محتوا های جذاب کودکانه قادر است تا هر گونه نیاز شما و کودکتان را رفع کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 389
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تصاویر ارسالی از دوربین , بسته به کیفیت دوربین دارای حجم متفاوتی از لحاظ بسته‌های اطلاعاتی است . دستگاه‌های DVR وظیفه دارند که اطلاعات ارسالی از دوربین را فشرده کرده و با فرمت‌های استاندارد در حافظه جانبی دستگاه ضبط داهوا بایگانی نمایند. داهوا ذخیره ساز امکان پشتیبانی از حافظه‌های سخت افزاری مختلف با ظرفیت‌های متفاوت را برای سیستم‌ها پیش‌بینی کرده‌ است. بعنوان مثال دستگاه 5216 داهوا طبق مشخصات سازنده از دو عدد هارد اینترنال 6 ترابایتی مجموعا 12 ترابایت پشتیبانی می‌کند. مهمترین توانایی دستگاه‌های رکوردر دوربین مداربسته جهت ذخیره‌سازی و بایگانی تصاویر, فشرده سازی تصاویر دوربین مداربسته است. فشرده سازی بیشتر و بهتر باعث صرفه جویی بسیاری در فضای ذخیره‌سازی ( تعداد هارد کمتر و مدت ضبط بیشتر ) دارد. هم‌اکنون دستگاه‌های ذخیره ساز با فرمت‌های استاندارد H.264 , H.264 Plus و H.265 تصاویر دریافتی از دوربین‌های مداربسته را فشرده سازی می‌کنند.

داهوا XVR-1A04

داهوا XVR-1A04 از سری اقتصادی کوپر در اواخر سال 2018 تولید و وارد کشور شده، از ویژگی های مهم داهوا XVR-1A04پنج وجهی بودن، تکنولوژی فشرده سازی تصویر H.264 و قابلیت افزودن یک دوربین IP تا 2 مگاپیکسل با محدودیت پهنای باند 20 مگابایت بر ثانیه می باشد.

داهوا XVR-1A08

دستگاه دی وی ار داهوا مدل XVR1A08 از پرفروش ترین محصولات سری توربو اچ دی کمپانی داهوا میباشد که از کیفیت و قیمت مناسبی برخوردار است. داهوا XVR-1A08 دارای ۸ پورت ورودی تصویر (BNC) و ۱ عدد ورودی و ۱ عدد خروجی صدا (AV) دو عدد پورت USB  – خروجی تصویر HDMI و VGA فول اچ دی نیز میباشد . ولتاژ ورودی این دستگاه بین ۱۰ تا ۱۴ ولت و جریان مصرفی برابر با ۲ امپر از نوع جریان ثابت DCو مصرف برقی برابر با ۶ وات رانیز دارد . نحوه اتصال دوربین مداربسته به این دستگاه از طریق کابل کواکسیال یا ترکیبی به متراژ حداکثر ۵۰۰ متر و از طریق سوکت BNC نیز میباشد .

 

 


:: بازدید از این مطلب : 410
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین داهوا 1200DP

دوربین داهوا 1200DP از فناوری AGC پشتیانی می‌کند . دوربین داهوا 1200DP برای تصویر برداری به نور مناسب نیاز دارد اما برخی مواقع نور محیط به اندازه‌ای مطلوب نیست که دوربین بتواند مناسب‌ترین وضوح را تصویر برداری کند، در این مواقع دوربین از فیلتر AGC برای کنترل و اصلاح نور کم محیط و تصویر برداری با کیفیت بالاتر استفاده می‌کند. فیلتر Automatic Gain Control  بطور خودکار میزان روشنایی محیط و شدت نور را اندازه‌گیری می‌کند و هنگامی که شدت نور محیط پایین‌تر باشد، دوربین داهوآ بطور خودکار سیگنال ویدیویی را تقویت می‌کند تا از این طریق منجر به جبران کاهش نور محیط شود.

دوربین داهوا 1200TP

داهوا یکی از معتبرترین برندهای ساخت دوربین مداربسته است. دوربین داهوا 1200TP مناسب محیطهای بیرونی است و بدلیل جنس فلزی آن در مقابل نور خورشید و باران مقاوم است این دوربین دارای دید 25 متر در شب (مفید) است.

دوربین داهوا 1200MP

دوربین HDW 1200 MP هم یکی از دوربین های یری Economic HDCVI داهوا بوده که با رزولوشن تصویر 2 مگاپیکسلی روانه بازار شده است.نور مادون قرمز در دوربین داهوا 1200MP تا طول 30 متر را پشتیبانی می کند.

با درنظر گرفتن کیفیت تصویر 2 مگاپیکسلی Full HD 1080p و قدرت دیددرشب 30 متری می توان گفت دوربین HDW 1200 MP DAHUA یک دوربین مداربسته حرفه ای از نظر کیفیت تصویر و قیمت مناسب و به صرفه می باشد. پردازش تصویر در دوربین داهوا HDW 1200 MP با سرعت 25/30 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت فول اچ دی و 25/30/50/60 فریم تصویر در ثانیه با کیفیت اچ دی صورت می گیرد . داهوا در دوربین خود از سنسور 1/2.7 اینچی CMOS بهره گیری کرده است که یک حسگر قدرتمند و استاندارد است. همچنین لنز فیکس 3.6 میلی متری را در این دوربین تعبیه شده است .

 


:: بازدید از این مطلب : 372
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تاثیر موسیقی بر زندگی ما قابل انکار نیست و کودکان نیز از این قاعده مستثنا نیستند. شنیدن موسیقی برای کودکان به خصوص آهنگ کودکانه فارسی تاثیر بسیار زیادی بر روی عواطف و رشد شخصیتی آن ها دارد. از جمله فوایدی که موسیقی بر روی کودکان دارد می توان به افزایش اعتماد به نفس اشاره کرد زیرا کودکان پس از شنیدن یک آهنگ تلاش می کنند تا متن آن آهنگ را حفظ کنند و برای والدین یا مربی مهد کودک و معلم مدرسه خود بخوانند. این امر به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. حتی نواختن موسیقی نیز کودک شما را به هیجان می آورد. بنابراین تاثیر موسیقی بر روی کودکان را دست کم نگیرید.

از دیگر فعالیت ها و سرگرمی هایی که تاثیر بسیار زیادی بر روی کودکان دارد می توان به کارتون کودکانه اشاره کرد. کودکانه از کارتون ها و انیمیشن ها تاثیر بسیار زیادی می گیرند و به همین علت است که یکی از بهترین راه ها برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان، تماشای کارتون است. کودکان در سن بسیار کم قدرت زبان پذیری بسیار بالایی دارند یعنی با سرعت بیشتری نسبت به بزرگسالان قادرند تا زبان جدیدی را بیاموزند. بنابراین برای آموزش زبان انگلیسی به کودکان خود می توانید از کارتون های انگلیسی زبان استفاده کنید.

از دیگر محتوا های کودکانه ی جذاب در سایت های کودک می توان به بازی کودکانه جدید اشاره کرد. بازی های آنلاینی که در سایت ها وجود دارد می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد. البته بعضی از این سایت ها بازی های جدید کودکانه که به صورت فیزیکی انجام می شوند را نیز شرح می دهند که می توانید با فرزند خود آن ها را انجام دهید. اما به طور کلی کودکان امروزی به بازی های آنلاین یا کنسول های بازی علاقه ی بیشتری نشان می دهند.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 350
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان امروزی روحیه انعطاف پذیری دارند و رفتارای خود را از اطرافیان و به خصوص والدین خود تقلید می کنند. بنابراین اگر قصد دارید رفتاری را به کودک خود بیاموزید در ابتدا خودتان باید آن رفتار را داشته باشید. به عنوان مثال اگر قصد دارید تا فرزند خود را به کتاب خوانی تشویق کنید باید در ابتدا خودتان عادت کتاب خوانی را در خانه و اطراف فرزند خود داشته باشید. در آموزش رفتاری به فرزند خود که خودتان آن را ندارید، موفق نخواهید بود. والدین یا مربیان مهد کودک و معلم های مدرسه های پایه های ابتدایی برای آموزش به کودکان از راه و روش های متفاوتی استفاده می کنند.

از جمله روش هایی که برای آموزش به کودکان استفاده می شود می توان به موسیقی کودکانه فارسی اشاره کرد. کودکان هنگامی که ترانه ی کودکانه ای را گوش می دهند سعی می کنند تا متن ترانه را حفظ کنند و سپس برای والدین، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود بخوانند. طبیعتا از آن ها تعریف و تمجید می شود و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود. موسیقی های کودکانه ی بسیاری در سایت های کودکانه وجود دارد که می توانید با آموزش آن ها علاوه بر تقویت اعتماد به نفس او، حافظه ی کودک خود را نیز تقویت کنید.

بازی کودکانه متفاوتی وجود دارد که هدف آن ها تقویت حافظه ی کودکان است و مخصوص و ویژه ی کودکان طراحی شده است. با انجام اینگونه بازی های فکری آنلاین یا بازی های فیزیکی می توانید حافظه ی کودک خود را تقویت کنید. از جمله سایت هایی که متناسب کودکان طراحی شده است و محتوا های بسیار مفیدی برای کودکان با سنین متفاوت دارد می توان به سایت وولک اشاره کرد. با ورود به سایت وولک از محتوا های کودکانه ی آن استفاده کنید.

 


:: بازدید از این مطلب : 395
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقش آموزش نقاشی کودکانه در تربیت آن ها فرزندان شما به وسیله کشیدن نقاشی با خود و جهان بیشتر آشنا می شوند. آموزش نقاشی کودکان، خودشناسی و خودآگاهی آن ها را بالا می برد بنابراین در رفتار و شخصیت آن ها تاثیرگذار خواهد بود. آموزش نقاشی و نقاشی کردن… امری است که بیشتر از آن چه که فکرش را کنید بر روی خلق و خو و اخلاقیات، رفتار و شخصیت کودک شما تاثیرگذار است. می توان با استفاده از فیلم آموزش نقاشی و فیلم نقاشی کشیدن، به کودکان خود از سن کم دانش منتقل کنید. آموزش نقاشی ساده و زیبا یک سرگرمی سالم و لذت بخش برای کودک شما است.

 نقاشی لاک پشت یکی از طرح های جذاب در بین طرح های نقاشی کودکانه است. ممکن است کودک شما زمینه ی علاقه مندی به نقاشی کشیدن را نداشته باشد اما شما می توانید با انتخاب و نشان دادن طرح های جذاب نقاشی کودکانه مانند نقاشی لاک پشت به فرزند خود او را به کشیدن نقاشی علاقمند کنید زیرا نقاشی کشیدن برای روح و جسم کودک شما فواید بسیار زیادی خواهد داشت. به عنوان مثال، کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

برای مشاهده نقاشی لاک پشت و نقاشی های کودکانه بیشتر برای سرگرمی کودکان در خانه می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید. وبسایت کودکانه وولک با در برداشتن داستان های کودکانه متنوع و سرگرمی های جذاب مانند آهنگ کودکانه، نقاشی، کاردستی و کارتون های سرگرم کننده اوقات خوشی را برای کودکان شما می آفریند!

 

 


:: بازدید از این مطلب : 417
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 مهر 1400 | نظرات ()