نوشته شده توسط : shayan

دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp/ دوربین داهوا 1200 tp/ دوربین مارکت

 

بالا رفتن تقاضا یک محصول یعنی افزایش کسب و کارهای مرتبط! این قانون در تمامی زمینه ها صدق می کند. هنگام خرید محصولاتی همانند سیستم های امنیتی و نظارتی که مستقیما به جان و مال ما مربوط می شوند،  باید نهایت دقت و توجه را صرف کرد. از این رو، یافتن جایی که بتواند به شما در انتخاب و خرید سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظرتان کمک و راهنمایی کند، اولویت اصلی قرار دارد. در بازار امروزی کشور، شرکت ها و سایت های بسیار زیادی هستند که در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت را می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور دانست که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت  که سال های متوالی است به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های بی نظیر می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای متعدد سایت دوربین مارکت محسوب می شود.

یکی از محصولات پر فروش این روزهای سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین های برند معتبر و مشهور داهوا است. یکی از مدل های پرفروش داهوا دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است که در دسته دوربین های اقتصادی قرار دارد. دوربین های مدار بسته اقتصادی برند داهوا، دوربین هایی هستند که علاوه بر کیفیت و قابلیت های بسیار بالا، از قیمت بسیار مناسبی نیز برخوردار هستند. همین امر باعث شده است که دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp یکی از محبوب ترین دوربین های در بین برندهای دیگر باشد.

یکی دیگر از محصولات جدید و قوی شرکت داهوا، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp با بهره مندی از دوربین 5مگا پیکسلی و بدنه فلزی جزو دوربین های آنالوگ برند داهوا به شمار می رود. همانند دیگر هم ترازهای خود، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp نیز از قابلیت های دید در شب، مقاوم برابر آب و گرد و غبار پشتیبانی می کند. اگر قصد تهیه دوربین مداربسته dh-hac-hfw1500tp و یا دوربین داهوا 1200 tp را دارید می توانید به سایت دوربین مارکت مراجعه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 276
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته آیمو / دستگاه NVR4232-4KS2/ دوربین مارکت

 

با افزایش استقبال از فروشگاه های آنلاین، بسیاری از کسب و کارها به سمت فروش آنلاین محصولات خود روی آورده اند. امروزه تمامی محصولات مورد نیاز خود را می توان از طریق خرید آنلاین سفارش داده و درب منزل تحویل گرفت. راحت ترین و سریع ترین راه ممکن برای کسب اطلاعات درباره محصولات ناآشنا نیز، جستجو در سایت های فروش آنها و خواندن مطالب و توضحات مرتبط می باشد. سیستم های امنیتی و نظارتی را نیز می توان از طریق آنلاین خریدار کرد. سایت های متعددی در زمینه فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی مشغول به کار هستند که یکی از معتبرترین و معروف ترین آنها، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند، علاوه بر بهره مندی از تنوع بالای محصولات با توضیحاتی که درباره هر محصول به خریداران ارائه می دهد، کار آنها را برای خرید و آشنایی بیشتر با کاربرد آن محصول آشنا می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، علاوه بر سیستم های امنیتی و نظارتی تمامی لوازم موردنیاز برای تامین امنیت منزل و محیط کار و حتی ماشین خود را، تهیه کنید.

از جمله محصولاتی که برای نصب و فعال سازی یک سیستم امنیتی و نظارتی از ضروریات به شمار می رود، دستگاه ان وی آرNVR می باشد. اکثر شرکت های تولید کننده دوربین های مدار بسته، در کنار دوربین های خود اقدام به تولید دستگاه های ان وی آر هماهنگ با دیگر محصولات خود می کنند. دستگاه ان وی آر، دستگاهی است که تصاویر و صداهای ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته برای نگه داری به آن، ارسال می شود. دستگاه NVR4232-4KS2، یکی از دستگاه های تولید شرکت داهوا است که به خوبی می توانند علاوه بر دوربین های شرکت داهوا، با عملکرد تحت شبکه ای خود دوربین های مدار بسته تا کیفیت 8 مگا پیکسل را پشتیبانی کند.

در کنار دستگاه NVR4232-4KS2، قرار دادن یک دستگاه دوربین مدار بسته پیشرفته می تواند امنیت محل زندگی و یا کسب و کار شما را تا حد بسیار زیادی تامین کند. دوربین مدار بسته آیمو، با بهره مندی از جدیدترین تکنولوژی روز جهان و ویژگی های منحصر به فردی که دارد، توانسته است به سرعت به یکی از دوربین های پرفروش و خاص در دنیای دوربین های مدار بسته تبدیل شود. توانایی تشخیص صداهای کم و غیر عاد، قابلیت چرخش افقی و عمودی دوربین، کیفیت تصاویر تا 2 مگا پیکسل، دید در شب و همچنین بی سیم بودن دوربین مدار بسته آیمو را می توان یکی از بهترین دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار دانست.



:: بازدید از این مطلب : 297
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 / دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

 

زمانی که قصد خرید محصولی جدید و ناآشنا را داریم، تحقیق و جستجو در مغازه ها و سایت های مختلف با انواع و اقسام آن و شرکت های سازند، یکی از راه های انتخاب می باشد. هرچند تحقیق و جستجو کار خرید و انتخاب را آسان تر می کند، اما در در مقابل کاری بسیار وقت گیر و طاقفت فرسا است. به همین دلیل است که جستجو در اینترنت و مشاوره گرفتن از کارشناسان فعال در این زمینه می تواند سریع ترین و راحت ترین راه حل پیش رویمان باشد. خرید سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته برای منزل و یا محل کار از جمله مواردی است که بسیاری از افراد هیچ گونه تجربه سابقی در آن ندارند. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای در زمینه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت از تنوع محصولات و برندهای مختلفی که در آن قرار دارد نهایت استفاده را ببرید. محصولات فراوانی از شرکت های مختلف سازنده سیستم های امنیتی و نظارتی همانند دوربین دزدگیر کلاسیک، دوربین های وای فای، دوربین ثبت وقایع خودرو، دزدگیر اماکن، دوربین بیبی کم و... در این سایت برای استفاده ی شما قرار داده شده است. شما با مراجعه و جستجویی ساده در سایت دوربین مارکت می توانید از انواع محصولاتی که به شما پیشنهاد داده می شود بهره ببرید. اکثر این محصولات از بین بهترین برندهای دنیا انتخاب شده اند و از کیفیت بالایی برخوردار هستند.

از جمله  قوی ترین و مطمئن ترین دوربین های مدار بسته موجود در بازار که از طریق سایت دوربین مارکت نیز می توانید آن را مشاهده و تهیه کنید، دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a است. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با برخورداری از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را محیا می کند، دارای کیفیت فول اچ دی می باشد که قابلیت دید در در شب تا فاصله 50 متری را نیز پشتیبانی می کند. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a که از تمامی امکانات و ویژگی های مهم و حیاتی یک دوربین مدار بسته مطمئن برخوردار است، به دلیل قیمت فوق العاده مناسبی که دارد، یکی از پرفروش ترین و محبوب ترین دوربین های مدار بسته در بین مخاطبان و خریداران سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته بی سیم بالت / دستگاه XVR-1B08 / دوربین مارکت

اگر برای انتخاب و مقایسه کیفیت و قیمت محصولات سیستم امنیتی و نظارتی برای کسب و کار و یا منزل خود با مشکل مواجه هستید، می توانید از مطالب و راهنمایی هایی که اکثر سایت های فعال در این عرصه در اختیار شما قرار می دهند، استفاده کنید. مراجعه به سایت های تخصصی و معتبری که در حیطه سیستم های امنیتی و نظارتی از تجربه و مهارت بالایی برخوردار هستند، می تواند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی کمک های زیادی کند. یکی از این سایت های تخصصی و نام آشنا در زمینه فروش، نصب و خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت می تواند یک مقصد ایده آل برای خرید و یا کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با انواع سیستم های امنیتی و نظارتی و پیشرفت های تکنولوژی این دستگاه ها و سیستم ها می باشد. متخصصین و کارشناسان دوربین مارکت می توانند به شما راهنمایی و کمک های مفیدی کنند تا با سرعت بیشتری اقدام به تصمیم گیری و خرید کنید.

از جمله تغییر و تحولات دنیای دوربین های مدار بسته، اضافه شدن دوربین بی سیم بالت به مجموعه بزرگ دوربین های مدار بسته می باشد. به دلیل استقبال گسترده ای که از تکنولوژی دوربین های بی سیم و سیم کارت خور انجام شد، دوربین های مدار بسته بی سیم بالت به دلیل قابلیت های ویژه و منحصر به فرد خود به سرعت مورد توجه خریداران قرار گرفتند. دوربین مدار بسته بی سیم بالت با پشتیبانی از سنسورهای تشخیص حرکت، ضبط صوت و تصویر به صورت همزمان و ارسال تصاویر از طریق شبکه، نه تنها یک گزینه مناسب برای تامین امنیت محیط پیرامون خریدار می باشد، بلکه به دلیل عدم نیاز به کابل کشی و سوراخ کردن دیوار و مکان های مختلف، یک گزینه اقتصادی و به صرفه نیز به شمار می رود.

البته باید توجه داشت که اکثر دوربین های مدار بسته بی سیم برای ارسال تصاویر خود به یک مکان برای ذخیره سازی آنها نیاز دارند. در حال حاضر اکثر شرکت های بزرگ و معتبر دنیا همانند شرکت داهوا همراه با دوربین های مدار بسته خود، دستگاه های ان وی آر متناسب و هماهنگ با آن را نیز روانه بازار می کنند. دستگاه XVR-1B08 یکی از چند دستگاه ان وی آر شرکت داهوا می باشد که به دلیل پشتیبانی از 8 کانال تصویر و کیفیت بالای تصاویر، یکی از پر فروش ترین محصولات این برند محسوب می شود.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 29 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین بیبی کم شیائومی / دستگاه xvr5116hs-i2 / دوربین مارکت

چه نوع دوربینی برای پوشش دهی محیط باز مناسب است؟ کدام مدل دستگاه ان وی آر مناسب دوربین مدار بسته شما می باشد؟ کدام برند بهتر است؟ همچین سوالاتی برای تمام کسانی که قصد خرید دوربین مدار بسته یا هر نوع سیستم امنیتی دیگر را دارند، پیش می آید. یافتن پاسخ این سوالات از طریق مراجعه به سایت دوربین مارکت را می توان سریع ترین و راحت ترین راه حل مقابل شما دانست. سایت دوربین مارکت که در زمینه فروش محصولات و سیستم های امنیتی فعالیت می کند، دارای تنوع بالایی از محصولات است که دست شما در انتخاب باز گذاشته است. برندهای معتبر همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و...  در کنار کیفیت عالی محصولاتی که در سایت دوربین مارکت قرار دارند، کار را برای شما آسان و راحت کرده است. کافی است با مراجعه به سایت دوربین مارکت و انتخاب محصول خود، آن را با بهترین قیمت و عالی ترین کیفیت خریداری نمایید. مشورت با کارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می تواند کار شما را برای انتخاب و خرید بسیار ساده تر کند.

برند شیائومی، یکی از برندهای معتبر و شناخته شده ای است که برخی از محصولات آن مانند دوربین بیبی کم شیائومی جزو محصولات پرفروش دوربین مارکت قرار دارد. دوربین بیبی کم شیائومی بی سیم گردان با قابلیت اتصال به اینترنت توانایی ارسال تصاویر بر روی برنامه نصب شده بر روی گوشی تلفن همراه و یا سیستم کامپیوتر را دارد. علاوه بر این، دوربین فول اچ دی دوربین بیبی کم شیائومی و حالت گردان آن، این دوربین را برای پوشش دهی فضاهای داخلی تبدیل به گزینه ای ایده آل کرده است.

در کنار دوربین بیبی کم شیائومی، یکی دیگر از محصولات پرفروش و البته ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی، دستگاه xvr5116hs-i2 است. دستگاه xvr5116hs-i2 که یکی از دستگاه های آنالوگ تولیدی شرکت معتبر و مشهور داهوا می باشد، با پشتیبانی از انواع فرمت های گرافیکی قابلیت اجرای تصاویر با کیفیت های مختلف را دارد. علاوه بر این موارد، بهره مندی از  کانال تصویر و قابلیت پشتیبانی از هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت، دستگاه xvr5116hs-i2 به یکی از مطمئن ترین و محبوب ترین دستگاه های آنالوگ موجود در بازار تبدیل کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 398
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین سیمکارتی / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

با پیشرفت فروشگاه های آنلاین و استقبال مردم از خریداری محصولات به صورت آنلاین، فروش تمامی مایجتاج و محصولات در اینترنت امری عادی و رایج شده است. تمامی محصولاتی که برای تهیه آن شاید چندین روز زمان ببرد را می توان با جستجویی ساده در چند سایت پیدا کرده و سپس سفارش داد. سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. سایت دوربین مارکت، جدیدترین محصولات و تولیدات شرکت های بزرگ و معتبر دنیا را در اختیار شما قرار می دهد. تکنولوژی هایی همانند دوربین سیمکارتی، دوربین خورشیدی و ... از جدیدترین دوربین های مدار بسته دنیا هستند که در سایت دوربین مارکت موجود می باشند.

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دستگاه ipc-hdw4431em-as است. دستگاه ipc-hdw4431em-as، با سری دوربین های مدار بسته IP شرکت داهوا می باشد که از کیفیت تصاویر اچ دی نیز برخوردار است. دستگاه ipc-hdw4431em-as یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی دارد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی پشتیبانی می کند. دستگاه ipc-hdw4431em-as دارای بدنه ای فلزی است که برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می باشد. از دیگر ویژگی های دستگاه ipc-hdw4431em-as می توان به قابلیت پلاک خوانی این دستگاه اشاره کرد. دستگاه ipc-hdw4431em-as دوربین مدار بسته ای است که تحت شبکه کار می کند و به دلیل وجود ویژگی یکسان سازی نور که در این دوربین مدار بسته به کار رفته است و همچنین دید در شب مناسبی که دارد، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد. یکی از ویژگی های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، بهره مندی از میکروفون داخلی می باشد. قرار داشتن میکرفون داخلی در دوربین ipc-hdw4431em-as برای شنیدن صدای محیط با کمترین میزان پارازیت، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به دلیل پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند تصاویر را به طور مستقیم و مستقل به دستگاه ان وی آر ارسال کند.

تهیه دستگاه ipc-hdw4431em-as و یا دوربین سیمکارتی و حتی دوربین خورشیدی هم اکنون از طریق سایت دوربین مارکت برای شما فراهم شده است.



:: بازدید از این مطلب : 251
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 28 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت دزدگیر سیم کارتی / دوربین مارکت /  دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp

 

بسیاری از کسب و کارها و منازل به دلیل وجود لوازم گرانقیمتی که دارند به مراقبت برابر سرقت و حوادث پیش بینی نشدنی نیاز دارند. صاحبان کسب و کار و مالکان منازل نمی دانند در زمان هایی که در منزل یا محل کار خود وجود ندارند چه اتفاقاتی در آنجا رخ می دهد. برای محافظت ای محل زندگی و محل کسب و کار خود، نصب سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان بهترین گزینه دانست. تنوع بالای سیستم های امنیتی و دوربین های مداربسته حال حاضر در بازار، دست شما را در انتخاب باز گذاشته است.امروزه با توجه به سهولت استفاده و کیفیت بالای دزدگیرهای سیم کارتی،  قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت نیز با توجه به شرکت سازنده، نوع و کیفیت در بازار با نوسان زیادی مواجه شده است. سایت ها و مغازه های فروش دوربین های مدار بسته مختلفی وجود دارند که می توانید قیمت دزدگیر سیم کارتی فورنت آنها را با یکدیگر مقایسه و سپس برای خرید تصمیم گیری کنید. از جمله سایت هایی که دزدگیر سیم کارتی را با مناسب ترین قیمت در اختیار شما قرار می دهد، سایت دوربین مارکت می باشد. سایت دوربین مارکت با در نظر گرفتن شرایط اقتصادی کشور و همچنین نیاز خریداران به تهیه محصولات با کیفیت و حرفه ای، محصولات خود را از بین برترین برندهای موجود در بازار تهیه کرده و در اختیار مشتریان خود قرار می دهد.

از جمله محصولات پر فروش که می توان در سایت دوربین مارکت آن را خریداری کرد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp است. دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp با بهره مندی از ویژگی های منحصر به فرد و بی نظیر خود به سرعت به یکی از محبوب ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در بازار تبدیل شد. بهره مندی از ویژگی هایی همانند کیفیت دوربین فول اچ دی، زاویه دید 80 درجه، دید در شب با پوشش دهی 80 متر و ... باعث شده است دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp یکی از قابل اعتماد ترین دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی حال حاضر باشد. علاوه بر این موارد، دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp جزو دوربین های اقتصادی برند داهوا به شمار می رود. بدین معنا که با خریداری دوربین مداربسته dh-hac-hfw1400dp می توانید از تمامی ویژگی های ذکر شده با قیمت کاملا مناسب و مقرون به صرفه، نهایت استفاده را ببرید.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت دوربین هایک ویژن / دستگاه IPC-HFW2431S-S-S2 / دوربین مارکت

 

اگر تجربه و اطلاعات خاصی در زمینه سیستم های امنیتی و نظارتی ندارد، سایت دوربین مارکت، برای کمک در دسترس شما قرار دارد. شما می توانید با مراجعه به این سایت سیستم امنیتی مورد نظر خود را انتخاب و خریداری کنید. همچنین با مطالعه مطالب موجود در این سایت، شما قادر خواهید بود اطلاعات خود را درباره انواع سیستم های امنیتی، دوربین های مدار بسته و تکنولوژی روز جهان، بالا ببرید که مسلما کار انتخاب و خرید را برای شما راحت تر خواهد کرد. محصولات دوربین مارکت تولیدات برندهای معتبر و معروف جهانی هستند که مسلما نام آنها برای همگان آشنا است. برندهایی همانند داهوا، هایک ویژن و شیائومی و... همگی از برندهای معتبر جهانی هستند که محصولات آنها در سایت دوربین مارکت موجود است. تنوع محصول و همچنین قیمت مناسب آنها از ویژگی های بارز سایت دوربین مارکت است. به عنوان مثال،   قیمت دوربین هایک ویژن با توجه به کیفیت دوربین، ویژگی های به کار رفته در آن و نوع اتصال آن، با یکدگیر متفاوت خواهند بود.

تفاوت قیمت در بین محصولات برندهای دیگر نیز مشخص است. دوربین IPC-HFW2431S-S-S2 که یک دوربین مدار بسته تحت شبکه از تولیدات شرکت داهوا می باشد، از جمله محصولات پر فروش و محبوب در بین دوربین های مدار بسته شرکت داهوا می باشد. دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 با بهره مندی از ویژگی دید در شب که تا فاصله 30 متری را نیز پوشش دهی می کند، از دوربین 4 مگا پیکسلی برخوردار است. کیفیت بالای تصاویر و همچنین ویژگی های دیگری همانند ضد آب، ضد گرد و غبار، پشتیبانی از شبکه، زووم و... دوربین  IPC-HFW2431S-S-S2 را به یکی از موفق ترین محصولات شرکت داهوا تبدیل کرده است.

مسلما هر شرکت تولید کننده سیستم های امنیتی و نظارتی با در نظر گرفتن تقاضای بازار اقدام به تولید محصولات خود می کند. به همین دلیل است که شاهد افزایش تنوع محصولات تمامی برندهای معتبر هستیم. دوربین های بیبی کم، دوربین های لامپی، دوربین های زنگ، دوربین های سیم کار خور، انواع دزدگیر اماکن و ... که امروزه در بازار موجود می باشند، همگی از پیشرفت های و نوآوری های شرکت های تولید کننده هستند که سعی در جذب رضایت مشتریان و ربودن گوی رقابت از دیر حریفان خود هستند.



:: بازدید از این مطلب : 273
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

/دوربین خورشیدی برای باغ /doorbinmarket.com

 

با توجه به وسعت یافتن فعالیت های اینترنتی که نشان از استقبال مردم از این گونه فعالیت ها است، فروشگاه های اینترنتی متعددی در دنیای اینترنت تاسیس شده اند. این فروشگاه ها تمامی زمینه ها کاری که به طور فیزیکی در بازار وجود دارند را به طور مجازی و با دسترسی راحت تر برابر مشتریان خود قرار می دهند. از جمله حیطه های تخصصی که شاید افراد زیادی از آن اطلاع نداشته باشند، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. خرید دوربین های مدار بسته هرگز آسان تر از الان نبوده است. سایت های متعددی در این زمینه مشغول به فعالیت می باشند. یکی از بهترین و با سابقه ترین این سایت ها، سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، است. سایت دوربین مارکت علاوه بر فروش و خدمات دوربین های امنیتی و نظارتی، دارای مطالب پر محتوایی است که برای افراد تازه کار که قصد خرید دوربین های امنیتی ونظارتی را دارند می تواند منبع اطلاعاتی موثق و معتمدی به شمار برود.

از جمله اطلاعاتی که می توانید از طریق مطالعه مطالب سایت دوربین مارکت بدست آورید، انتخاب نوع دوربین مناسب برای اماکن مختلف است. بعنوان مثال دوربین خورشیدی  برای فضاهای باز که نور خورشید به طور مداوم در دسترس می باشد، یک گزینه بسیار مناسب و ایده آل به شمار می رود. استفاده از دوربین خورشیدی برای باغ به دلیل تابش مداوم خورشید که به جذب انرژی موردنیاز دوربین برای کار کردن منجر می شود، برای صرفه جویی در مصرف برق و یا باتری بسیار عالی می باشد. از سوی دیگر وایرلس بودن این دوربین های خورشیدی آنها را به بهترین و مناسب ترین گزینه برای اماکن باز تبدیل می کند.

از سوی دیگر، یکی دیگر از دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، دوربین داهوا dh-hac-t1a21p می باشد. این دوربین به دلیل توانایی هایی همانند دید در شب، کیفیت فول اچ دی، زاویه دوربین مناسب و همچنین قیمت بسیار مناسب آن، یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی در حال حاضر می باشد. خرید دوربین dh-hac-t1a21p و همچنین دوربین خورشیدی از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار بسیار ساده ای است که می تواند شما را از دغدغه رفتن به بازار و خرید آن، راحت کند.



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مارکت/ دوربین سیم کارت خور /dh-hac-b1a21p  دوربین داهوا

 

سایت دوربین مارکت از جمله سایت های است که  سالیان سال به طور تخصصی و حرفه ای در زمینه سیستم های امنیتی فعالیت می کند. متخصصین و کارشناسانی که در دوربین مارکت فعال هستند می توانند به شما در انتخاب بهترین و مناسب ترین سیستم های امنیتی کمک کندکارشناسان و متخصصین سایت دوربین مارکت می توانند با توجه به انتظارات شما و همچنین شرایط مکانی که قصد نصب سیستم امنیتی در آنجا را دارید، در انتخاب صحیح به شما یاری برسانند.

سایت دوربین مارکت با ارائه جدیدترین دوربین های مدار بسته امنیتی و مراقبتی به مشتریان خود، همواره درصدد جلب رضایت آنها بوده است. از جمله جدیدترین محصولاتی که می توان از طریق سایت دوربین مارکت تهیه کرد، دوربین سیم کارت خور می باشد. دوربین های سیم کارت خور یکی از جدیدترین مدل های و ابداعات دنیای سیستم های امنیتی و مراقبتی است. دوربین سیم کارت خور برای کار کردن تنها به یک سیم کارت و اتصال اینترنت که از طریق بسته های اینترنتی قابل تهیه است، می باشد. دوربین های سیم کارت خور به دلیل مستقل و بی سیم بودن، به محض عرضه به بازار با استقبال مخاطبین این محصولات مواجه شد. دوربین های سیم کارت خور با مدل های متعدد خود که از منبع تغذیه متفاوت نیز دارند، توانسته اند به سرعت در بین مشتریان این نوع سیستم ها، محبوبیت فراوانی کسب کنند.

البته سایت دوربین مارکت بجز دوربین سیم کارت خور، مدل های به صرفه و قیمت مناسب را نیز عرضه می کند. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p را می توان یکی از مقرون به صرفه ترین و قابل اعتمادترین دوربین های سیستم های امنیتی و مراقبتی موجود در بازار به شمار آوریم. این دوربین به دلیل ضد آب و ضد خاک بودن خود، می تواند برای پوشش دهنی فضا و محیط های بیرونی گزینه ای کاملا مناسب باشد. دوربین برند داهوا dh-hac-b1a21p مدل آنالوگ می باشد. تهیه و سفارش تمامی این دوربین ها و سیستم های مراقبتی و امنیتی از طریق سایت دوربین مارکت کار بسیار راحتی می باشد. کافی است که به آدرس سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصول مورد نظر خود را جستجو کنید. سپس با ارسال آن به سبد خرید و تکمیل سفارش، خود را صاحب یک دوربین مدار بسته قوی و قابل اعتماد خواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 246
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دی وی آر / دستگاه ipc-hdw4431em-as/ دوربین مارکت

 

یکی از محصولات شرکت داهوا که از طریق سایت دوربین مارکت قابل تهیه و خریداری می باشد، دوربین مدار بسته مدل ipc-hdw4431em-as است. این مدل دوربین مدار بسته که نام دیگر آن،  دوربین ipc-hdw4431em-as است، جزو سری IP دوربین های مدار بسته شرکت داهوا است، و از نوع فیلمبرداری آن با کیفیت اچ دی می باشد. دستگاه ipc-hdw4431em-as از یک دوربین دام 4 مگا پیکسلی بهره می برد که قابلیت دید در شب تا مسافت 50 متری را به خوبی قادر به پوشش دهی می کند. جنس بدنه دستگاه ipc-hdw4431em-as از نوع فلزی است که این دستگاه را برابر ضربه و همچنین آب، گرد و غبار مقاوم می کند. یکی از خصوصیت های بسیار کاربردی دستگاه ipc-hdw4431em-as، میکروفون داخلی این دستگاه می باشد. بهره مندی از میکرفون داخلی با کیفیت که به خوبی می تواند صدای محیط را نیز ثبت کند، ضبط تصاویر و صدار به طور همزمان برای این دستگاه امکان پدیر شده است. به لطف پشتیبانی از شبکه، دستگاه ipc-hdw4431em-as قادر به ارسال مستقیم و مستل تصاور به دستگاه ان وی آر است. یکی از کاربردهایی بسیار خوبی که دستگاه ipc-hdw4431em-as می تواند به مشتریان خود ارائه دهد، قابلیت پلاک خوانی است. دستگاه ipc-hdw4431em-as به علت بهره مندی از قابلیت یکسان سازی نور بکار رفته در این دوربین مدار بسته و همچنین دید در شب کیفیت قابل قبولی آن ، می توان به عنوان دوربین پلاک خوان مقرون به صرفه نیز مورد استفاده قرار گیرد.

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. تمامی لوازم مورد نیاز برای نصب و راه اندازی یک سیستم امنیتی و نظارتی همانند دستگاه ان وی آر، دستگاه دی وی آر و ... در سایت دوربین مارکت موجود می باشد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 26 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 دزدگیر فایروال/ dahua dh-hac-t1a21p  دوربین مدار بسته

 

با افزایش نیاز به سیستم های امنیتی و نظارتی، شرکت های بزرگ فراوانی وارد این عرصه شده اند. نام های بزرگ و آشنایی که مطمئنا به گوش همگان خورده است. تنوع محصولاتی که این شرکت ها به کاربران و بازار عرضه می کنند، انتخاب را بسیار دشوار کرده اند. اگر به دنبال سایتی هستید که علاوه بر تنوع برندها، از کیفیت بالای محصولات آن اطمینان داشته باشید، بهتر است از سایت دوربین مارکت دیدن فرمایید. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com، سالیان متوالی است که به طور تخصصی در زمینه دوربین های امنیتی و دزدگیر فعالیت می کند و از تنوع محصولات فراوانی برخوردار است. شما با جستجو در سایت دوربین مارکت قادر خواهید بود با محصولات متفاوت و شیوه کار آنها آشنا شوید. با توجه به اطلاعاتی که سایت دوربین مارکت در اختیار شما قرار می دهد، انتخاب بهترین دوربین مدار بسته اعم از دوربین های بیسیم، بیبی کم، دوربین های سیم کارت خور و حتی دزدگیر فایروال نیز برای شما آسان تر از پیش خواهد شد. شما فقط باید به سایت دوربین مارکت مراجعه کرده و محصولی که مد نظرتان است را جستجو و خریداری نمایید.

از جمله محصولاتی که می توانید در سایت دوربین مارکت پیدا کنید، دوربین های مدار بسته می باشد. تنوع بالای دوربین های مدار بسته انتخاب را برای شخصی که به تازگی قصد خرید آنها را دارد دشوار می کند. ابتدا باید طبق مکانی که قصد نصب دوربین را دارید، مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. دوربین های مدار بسته امنیتی و نظارتی که برای اماکن باز و محیط های بیرونی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد، همانند دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p  در دسته دوربین های مقرون به صرفه شرکت داهوا قرار دارند.. این دوربین با برخورداری از قابلیت هایی دید در شب و دوربین با کیفیت فول اچ دی در کنار قیمت بسیار مناسبی که دارد، به سرعت تبدیل به یکی از محبوب ترین و پر فروش ترین دوربین های امنیتی و نظارتی بازار دوبین های امنیتی و نظارتی شد. خرید دوربین مدار بسته dh-hac-t1a21p و دزدگیر فایروال از طریق سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com کار شما را برای مقایسه و خرید محصولات با یکدگیر بسیار راحت تر از گذشته کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp/ قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا / دوربین مارکت

 

با افزایش جرم و جنایت و خطراتی که روزانه جان خود و عزیزان ما را تهدید می کنند، نیاز به وجود سیستم های امنیتی و نظارتی روز به روز بیشتر احساس می شود. با توجه به این نیاز و تقاضا شرکت های سازنده این محصولات نیز افزایش پیدا کرده اند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. در ایران هم شرکت های بسیاری در این زمینه فعالیت می کنند. با توجه به شیوع کرونا بیشتر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند و شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز از این قاعده مستثنی نیستند. سایت دوربین مارکت از جمله سایت های فعال در این زمینه است. کیفیت و قیمت محصولات موجود در دوربین مارکت با توجه به دیگر سایت های مشابه بسیار شگفت انگیزتر می باشد. قیمت دزدگیر کلاسیک z4 اولترا با توجه به کیفیت فوق العاده ی این محصول بسیار مناسب و عالی است. البته با توجه به تنوع دوربین های مدار بسته و دزدگیرهای مختلفی که اکثر شرکت ها و برندها به بازار عرضه می کنند، پیدا کردن سیستم امنیتی و نظارتی دلخواه، کار چندان دشواری نخواهد بود.

اگر به دنبال برندی شناخته شده در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی هستید، مطمئنا نام داهوا را زیاد به گوشتان خواهد خورد. شرکت داهوا که به طور تخصصی در زمینه تولید و تنظیم سیستم های امنیتی و نظارتی فعال است، در چند سال اخیر یکی از پیشروها در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی بوده است. این برند با عرضه دوربین های مدار بسته متنوع با قیمت و کیفیت عالی توانسته است رضایت بسیاری از مخاطبین را جلب کند. دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp ازجمله محصولات با کیفیت و همچنین مقرون به صرفه این برند معتبر به شمار می رود. این دوربین با توجه به قیمت مناسبی که دارد از تمامی ویژگی هایی که یک دوربین مدار بسته عالی باید برخوردار باشد، پشتیبانی می کند. ویژگی هایی همانند دید در شب، زاویه دید عالی و همچنین دوربین با کیفیت فول اچ دی از جمله ویژگی های عالی دوربین مداربسته داهوا مدل dh-hac-hfw1200dp می باشند.

 



:: بازدید از این مطلب : 277
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

/ xvr5108hs-i2بیبی کم  / v380دوربین مارکت

 

برای کسانی که تجربه و آشنایی خاصی با محصول مورد نظر خود ندارند، یافتن مکانی که بتوانند علاوه بر محصول مورد نظر با قیمت مناسب، آنها را در خرید نیز راهنمایی کنند، کار دشواری است. با توجه به افزایش فروشگاه های آنلاین و خدماتی که از طریق اینترنت می توان دریافت کرد، بسیاری از مردم ترجیح می دهند به جای تلف کردن وقت خود در بازار و گشتن در مغازه ها، خریدهای خود را از طریق سفارش آنلاین انجام دهند. در رابطه با فروش سیستم های امنیتی و نظارتی،  سایت دوربین مارکت می توان یکی از بهترین مراجع و فروشگاه های حال حاضر در کشور است که می تواند به شما در انتخاب، مشاوره و خرید محصول مورد نظرتان کمک کند. سایت دوربین مارکت به طور تخصصی در حیطه فروش سیستم های امنیتی و دوربین های مدار بسته فعالیت می کند، دارای محصولات متنوع با قیمت های عالی می باشد. سایت دوربین مارکت با همکاری با برندهای برتر در زمینه تولید دوربین های مداربسته و همچنین سیستم های امنیتی مختلف، توانسته است اعتماد و اطمینان مشتریان خود را جلب کند. قیمت مناسب، تنوع محصولات و دسترسی سریع و راحت به تمامی محصولات در سایت از مزایای دوربین مارکت به شمار می رود.

از جمله محصولاتی که در سایت دوربین مارکت مشاهده خواهید کرد، دوربین های بیبی کم هستند. با توجه به افزایش تقاضا برای دوربین های بیبی کم در سراسر جهان، بسیاری از شرکت های معتبر اقدام به تولید این محصول با تکنولوژی های پیشرفته روز، کرده اند. دوربین مدار بسته دوربین سیم کارت خور بیبی کم V380 یکی از جدیدترین مدل های دوربین های بیبی کم موجود در بازار می باشد. دوربین مدار بسته بیبی کم V380 با پشتیبانی از تکنولوژی دید در شب، حسگرهای مادون قرمز، انتقال صدا به صورت دو طرفه و بهره مندی از دوربین با کیفیت 2 مگا پیکسل می تواند انتظارات مشتریان را به خوبی برآورده کند. یک نکته منحصر به فرد در مورد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 این است که این دوربین قابلیت نصب سیم کارت را دارد. بدین ترتیب کافی است با فعال سازی یک بسته اینترنت، عملکرد دوربین مدار بسته بیبی کم V380 را به طور کامل از اینترنت مودم و کابل، مستقل کرد.

دستگاه xvr5108hs-i2، یکی از دستگاه های آنالوگ داهوا می باشد، که قابلیت پشتیبانی از 8 کانال ورودی را دارد. از جمله ویژگی های دستگاه xvr5108hs-i2 می توان به قابلیت پخش تصاویر با کیفیت های مختلف گرافیکی، اشاره کرد. از دیگر خصوصیات دستگاه xvr5108hs-i2، پشتیبانی هارد دیسک تا ظرفیت 6 ترابایت است که می تواند خیال مالکان را بابت حافظه ذخیره سازی راحت کند.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دزدگیر بتا z7 / dh-hac-hdw1400emp-a / doorbinmarket.com

هنگامی که قصد خرید محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی را دارید ولی تا به حال این کار را انجام نداده اید و هیچ ایده ای از محصولات موجود در بازار و کیفیت های مختلف آن ندارید، اولین مکانی که برای بدست آوردن اطلاعات مورد نیاز به ذهنتان خطور می کند، رفتن به بازار و یا کسب اطلاعات از طریق جستجو در اینترنت خواهد بود. مطمئنا پیدا کردن مکانی که همزمان از تنوع محصولات و کیفیت بالا برخوردار باشد، کار سختی است. به خصوص هنگامی که قصد خرید وسیله ای جدید دارید که هیچ آشنایی با نحوه عملکرد آن ندارید. شما قبل از خرید به دنبال جایی می گردید تا علاوه بر پیشنهاد محصولات مختلف، اطلاعاتی کافی درباره نحوه کار با آن محصول را نیز در اختیار شما بگذارد. سایت های متعددی در زمینه ارائه خدمات سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کنند. سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com ، از جمله سایت های معتبر و با تجربه در این حیطه است که سالیان سال است به طور تخصصی در زمینه ارائه خدمات و فروش انواع سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند.

یکی از محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر بتا z7 است. دزدگیر اماکن بتا z7 را می توان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین دزدگیرهای حال حاضر بازار کشور دانست.  دزدگیر بتا z7 با قابلیت پشتیبانی از سیم کارت، قابلیت تعریف 20 عدد  شماره تلفن و پشتیبانی از منوی فارسی برای کاربران ایرانی یک گزینه فوق العاده مناسب به شمار می رود. علاوه بر قابلیت های گفته شده که سهولت کار با  دزدگیر بتا z7 را نشان می دهند، بهره مندی از میکروفون داخلی که امکان شنود صدای محیط را فراهم م یکند در کنار زون 7 و 2 طبق استفاده از طریق سیم یا بی سیم از دیگر ویژگی ای دزدگیر بتا z7 می باشند.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1400emp-a نیز یکی دیگر از محصولات پرفروش سایت دوربین مارکت محسوب می شود. این دوربین مدار بسته دام آنالوگ با بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز و دید در شب با پوشش دهی 50 متر، مقاوم برابر آب و گرد و غبار و همچنین دوربین 4 مگا پیکسلی که فیلمبرداری اچ دی نیز پشتیبانی می کند، مسلما یکی از گزینه های مطمئن و قابل اعتماد در بین دوربین های مدار بسته حال حاضر در بازار می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 267
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دستگاه دی وی آر / دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 / دوربین مارکت

 

دستگاه دی وی آر، یک وسیله مهم در راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد. با توجه به نیاز برای ذخیره سازی و ثبت اطلاعات ثبت شده توسط دوربین های مدار بسته، دستگاه های دی وی آر به بازارهای جهانی معرفی شد. دستگاه دی وی آر، برای دوربین های آنالوگ و آنالوگ کیفیت اچ دی مورد استفاده قرار می گیرد و از دو بخش سخت افزاری و نرم افزاری تشکیل شده است. هنگام خریداری یکی از این دو نوع دوربین مدار بسته، خریداری یک دستگاه دی وی آر نیز از لزومات و واجبات برای راه اندازی سیستم امنیتی و نظارتی به شمار می رود.

از سوی دیگر؛ برخی دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارند که تحت شبکه کار می کنند. به این سری از دوربین های مدار بسته، دوربین های سری IP گفته می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 یکی از تولیدات شرکت داهوا می باشد که جزو این سری محسوب می شود. دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 با بهره مندی از دوربینی 5 مگا پیکسلی قادر به ثبت تصاویر با کیفیت اچ دی می باشد. قابلیت زووم دیجیتال در این دستگاه قرار داده شده است که با ویژگی دید در شب با پوشش دهی مسافت 60 متری، دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به یک دستگاه قدرتمند و مطمئن برای محافظت از پیرامون تبدیل کرده است.  فلز ضد آب و ضد گرد و غباری که برای ساخت بدنه دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به کار رفته است، استفاده از این دوربین مدار بسته در فضاهای بیرون را امکان پذیر کرده است.

سایت دوربین مارکت با آدرس اینترنتی doorbinmarket.com از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه فروش و مشاوره سیستم های امنیتی فعالیت می کند. شما می توانید با مراجعه به سایت دوربین مارکت، محصو مورد نظر خود را جستجو و مشخصات آن را مشاهده و با دیگر محصولات مشابه مقایسه کرده و سپس بهترین گزینه را انتخاب و خرید نمایید. دوربین مارکت می تواند به شما در پیدا کردن انواع و اقسام دوربین های مدار بسته اعم از دوربین مدار بسته دید در شب، دستگاه هایی همانند دی وی آر و ان وی آر، و همچنین تمامی مدل دوربین های برند معتبر داهوا همانند دستگاه dh-ipc-hfw2531t-as-s2 به شما کمک کند.

 



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 24 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مداربسته بی سیم فیش آی /  دستگاه NVR4232-4KS2 / دوربین مارکت

 

با افزایش خطرات و تهدیداتی که در جامعه وجود دارند و هر روز جان و مال ما و عزیزان ما را تهدید می کننند، نیاز به احساس امنیت از طرق مختلف بیش از گذشته احساس می شود. استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی تا حد بسیار زیادی می تواند در تامین امنیت شهروندان، کمک کند. بسیاری از شرکت های بزرگ دنیا با ورود به عرصه تولید سیستم های امنیتی باعث پیشرفت و توسعه بیشتر آن شده اند. انواع دوربین های مداربسته با توانایی ها و قابلیت های مختلف تولید شده اند که با توجه به نیاز و موارد استفاده کاربران، امکان استفاده از آنها وجود دارد. پس از شیوع کرونا اکثر کسب و کارها به سمت فروش اینترنتی رفته اند. شرکت های خدمات امنیتی و نظارتی نیز شامل کسب و کارهایی هستند که از طریق اینترنت اقدام به عرضه محصولات خود به مشتراین می کنند. سایت دوربین مارکت از جمله معتبرترین سایت های عرضه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد که از تنوع بالای محصولات برخوردار است. کیفیت محصولات موجود در سایت دوربین مارکت را می توان از نام ها بزرگ و شناخته شده این عرصه به راحتی تشخیص داد.

از جمله محصولات موجود در سایت دوربین مارکت، می توان به دوربین بی سیم فیش آی اشاره کرد. دوربین های مداربسته FishEye یا چشم ماهی، قادر است تصاویر را با زاویه دید 180 یا 360 درجه ثبت کنند. همچین قابلیتی به کاربران اجازه می دهد تا برای محیط های باز از تعداد دوربین های کمتری استفاده کند. دوربین مداربسته بی سیم فیش آی برای استفاده در مکان های با سقف بلند بسیار مناسب و کاربردی هستند.

یکی دیگر از محصولات بسیار کاربردی و ضروری سیستم های امنیتی و نظارتی که می توان در سایت دوربین مارکت مدل های مختلف آن را پیدا کرد، دستگاه ان وی آر می باشد. هر دوربین مدار بسته ای که تحت شبکه کار می کند به یک دستگاه ان وی آر نیاز دارد. دستگاه NVR4216HS-4KS2 یکی از محصولات پرفروش و بسیار قوی شرکت معتبر و معروف داهوا می باشد که قادر به پشتیبانی از دوربین های مدار بسته با کیفیت 8 مگا پیکسلی می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 286
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

dh-hac-hfw1200tp-a/ دزدگیر سایلکس/ دوربین مارکت

 

رشد تکنولوژی در تمامی زمینه های زندگی ما تاثیر گذار بوده است. امروزه وسایل و ابزارآلاتی که به کمک تکنولوژی کنترل از راه دور برای حفظ امنیت ما ساخته شده اند، رو به افزایش هستند. پیشرفت های تکنولوژی به شکل های مختلف در تمامی ابعاد زندگی ما تاثیر گذار بوده است. این پیشرفت ها در تمامی بخش های زندگی ما موثر و مشهود هستند. یکی از عرصه هایی که به لطف پیشرفت های دنیای تکنولوژی دچار تغییر و تحولات بسیاری شده است، دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی بوده است. از جمله آن ها می توان به تنوع بالای دزدگیرهای اماکن و اشکال مختلف دوربین های امنیتی اشاره کرد. سایت دوربین مارکت می تواند گزینه مناسبی برای آشنایی با این تنوع دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی باشد. مطالب متنوع و آموزنده و همچنین توضیحاتی که در زیر هر محصول در دوربین مارکت قرار دارد، می تواند برای تمامی افرادی بی تجربه و ناآشنا با سیستم های امنیتی و نظارتی یک عامل کمک کننده و موثر در انتخاب بهترین گزینه مناسب برای خرید باشد.

از جمله دوربین های مدار بسته و پرفروشی که در سایت دوربین مارکت وجود دارد، دوربین برند معروف و معتبر داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a است. دوربین داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a با پشتیبانی از تکنولوژی دید درد شب و جنس بدنه فلزی که آن را در مقابل آب و گرد و غبار مقاوم می کند، یکی از با کیفیت ترین دوربین های قیمت مناسب موجود در بازار می باشد. کیفیت دوربین فول اچ دی که کیفیت تصاویر را در حد قابل توجه ای بهبود می دهد و همچنین زاویه دید 90 درجه لنز، دوربین dh-hac-hfw1200tp-a برای پوشش دهی مناطق باز و در محیط های کم نور، بسیار مناسب کرده است.

یکی دیگر از محصولات پرفروش ترین سیستم های امنیتی و نظارتی موجود در سایت دوربین مارکت، دزدگیر سایلکس می باشد. این برند که محصول یکی از مشهورترین و معتبرترین برندهای تولید کننده دزدگیر اماکن می باشد با پشتیبانی از دو حالت سیم کارت و تلفن کننده، یکی از مطمئن ترین دزدگیرهای اماکن حال حاضر بازار می باشد. دزدگیر سایلکس با پشتیبانی از اتصال به حسگرهای بی سیم و همچنین ضبط پیام و از همه مهم تر بهره مندی از 5 زون مختلف که امکان پوشش دهی 5 منطقه به صورت جداگانه را برای این دوربین محیا می کند، می تواند یک گزینه امن برای استفاده از منازل و اماکن کسب و کار باشد. برای تهیه هر دو سیستم امنیتی و نظارتی دزدگیر سایلکس و دوربین داهوا مدل dh-hac-hfw1200tp-a ، می توانید از طریق سایت دوربین مارکت اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 336
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a/ دزدگیر کلاسیک / دوربین مارکت

 

امروزه شاهد رشد روز افزون پیشرفت تکنولوژی و تاثیر آن بر تمامی ابعاد زندگی خود هستیم. شاید یکی از صنعت هایی که از باقی صنایع بیشتر تحت تاثیر تکنولوژی قرار دارد، صنعت تولید سیستم های امنیتی و نظارتی است. با توجه به پیشرفت های صورت گرفته در دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی، تنوع محصولات و کاربرد آنها نیز بسیار مختلف و گوناگون شده است . دزدگیر کلاسیک که یکی از قدیمی ترین و پرکاربردترین محصولات سیستم امنیتی است با استفاده از تکنولوژی جدید، دستخوش تغییر و تحول فراوانی شده است. دزدگیرها کلاسیک امروزه با پشتیبانی از قابلیت های جدید همانند سیم کارت و تلفن کننده بودن و... بسیار ایمن تر و کاربردی تر از سابق شده اند. آشنایی با کاربردها و توانایی های دزدگیر کلاسیک و جدیدترین محصولات جدید از طریق سایت های فعال در این زمینه بسیار راحت است. سایت دوربین مارکت یکی از سایت هایی است که می توانید علاوه بر کسب اطلاعات و آشنایی بیشتر با سیستم های امنیتی و نظارتی، امکان سفارش و خرید آن نیز محیا می باشد. سایت دوربین مارکت، سالیان سال است که به طور حرفه ای و تخصصی در عرصه  فروش سیستم های امنیتی و انواع دوربین های مدار بسته فعالیت می کند. کارشناسان فروش و نصب سیستم های امنیتی و نظارتی فعال در دوربین مارکت، آمادگی راهنمایی خریداران را در مورد مناسب ترین سیستم امنیتی و نظارتی با توجه به محیط مورد نظر را دارند. محصولات متنوعی در سایت دوربین مارکت موجود می باشد که به طور حتم می تواند پاسخگوی هر گونه تقاضای مشتریان خود باشد.

دوربین مدار بسته داهوا مدل dh-hac-hdw1200emp-a را می توان یکی از قوی ترین و قابل اعتماد ترین دوربین های مدار بسته حال حاضر بازار کشور قلمداد کرد. میکروفون داخلی به کار رفته در دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a  برای شنیدن صدای محیط کاملا مناسب می باشد. دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a با کیفیت فول اچ دی و همچنین قابلیت دید در شب قادر است تا فاصله 50 متری را نیز پوشش دهی کند. در کنار ویژگی های گفته شده و بسیاری قابلیت دیگر که می توانید به طور کامل در سایت دوربین مارکت مطالعه کنید، دوربین مدار بسته dh-hac-hdw1200emp-a را می توان یک دوربین مطمئن و ایمن برای محافظت از محیط و اماکن مختلف به شمار آورد.



:: بازدید از این مطلب : 256
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 23 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بهترین مهد کودک اراک / لیست مهد کودک شیراز / وولک

 

بی شک بهترین مهد کودک اراک باید تمامی ویژگی های مهد کودک های خوب اراک را داشته باشد. البته به خاطر داشته باشید که شاید بهترین مهد کودک اراک از نظر شما با بهترین مهد کودک اراک از نظر والدین کودک دیگر متفاوت باشد زیرا ملاک های اشخاص متفاوت برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک در اراک در بین مهد کودک های اراک با یکدیگر متقاوت است. برای انتخاب بهترین مهد کودک اراک برای فرزند خود می توانید از لیست مهد کودک اراک کمک بگیرید.

والدین مهم ترین وظیفه را در انتخاب بهترین مهد کودک اراک دارند زیرا اگر مهد کودک اراک مناسبی برای کودک خود انتخاب نکنید، ضیان های بسیار زیادی به فرزند شما وارد خواهد شد. مهد کودک تاثیر بسیار زیادی بر روی رشد شخصیتی و نحوه تربیت کودک شما دارد زیرا کودک شما ساعات زیادی از روز خود را در مهد کودک اراک یا هر شهری که در آن ساکن هستید و کودک خود را در مهد کودک آن شهر ثبت نام می کنید، سپری می کند.

اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند. برای انخاب یک مهد کودک خوب برای فرزند خود، می توانید به لیست مهد کودک شیراز در وبسایت وولک مراجعه نمایید.

وولک هم چنین علاوه بر شیراز لیستی از بهترین مهد کودک ها را در سایر مراکز استان ها برای شما عزیزان تهیه نموده است و با مراجعه به این وبسایت می توانید به طور رایگان به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 279
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بهترین مهد کودک اراک / لیست مهد کودک شیراز / وولک

 

بی شک بهترین مهد کودک اراک باید تمامی ویژگی های مهد کودک های خوب اراک را داشته باشد. البته به خاطر داشته باشید که شاید بهترین مهد کودک اراک از نظر شما با بهترین مهد کودک اراک از نظر والدین کودک دیگر متفاوت باشد زیرا ملاک های اشخاص متفاوت برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک در اراک در بین مهد کودک های اراک با یکدیگر متقاوت است. برای انتخاب بهترین مهد کودک اراک برای فرزند خود می توانید از لیست مهد کودک اراک کمک بگیرید.

والدین مهم ترین وظیفه را در انتخاب بهترین مهد کودک اراک دارند زیرا اگر مهد کودک اراک مناسبی برای کودک خود انتخاب نکنید، ضیان های بسیار زیادی به فرزند شما وارد خواهد شد. مهد کودک تاثیر بسیار زیادی بر روی رشد شخصیتی و نحوه تربیت کودک شما دارد زیرا کودک شما ساعات زیادی از روز خود را در مهد کودک اراک یا هر شهری که در آن ساکن هستید و کودک خود را در مهد کودک آن شهر ثبت نام می کنید، سپری می کند.

اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند. برای انخاب یک مهد کودک خوب برای فرزند خود، می توانید به لیست مهد کودک شیراز در وبسایت وولک مراجعه نمایید.

وولک هم چنین علاوه بر شیراز لیستی از بهترین مهد کودک ها را در سایر مراکز استان ها برای شما عزیزان تهیه نموده است و با مراجعه به این وبسایت می توانید به طور رایگان به تمامی این اطلاعات دسترسی داشته باشید.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 13 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شهریه مهد کودک قم / لیست مهد کودک تبریز / وولک

 

شهریه مهد کودک قم می توانند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد. به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که یک مهد کودک در قم دارد طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک قم دارد. به عنوان مثالی تعدادی از مهد کودک های قم دارای تجهیزات خانه بازی کودک هستند. مهد کودک قم می تواند دو زبانه نیز باشد زیرا کودک در سن بسیار کم توانایی و قدرت یادگیری زبان بالایی دارد. مهد کودک های قم که دو زبانه هستند به مراتب نسبت به سایر مهد کودک ها هزینه بیشتری دارند. شهریه مهد کودک قم می تواند به موقعیت جغرافیایی مهد کودک قم نیز بستگی داشته باشد. همان طور که می دانید موقعیت جغرافیایی مهد کودک قم نیز یکی از نکات بسیار مهمی است که حتما باید در هنگام انتخاب یک مهد کودک قم خوب برای کودک خود به آن توجه ویژه داشته باشید. در بعضی از مهد کودک های قم نیز کلاس هایی برای والدین برگزار می شود، این کلاس ها نیز بر قیمت مهد کودک قم تاثیرگذار است.

تبریز کلانشهری در استان آذربایجان شرقی در قسمت شمال غربی ایران است. این شهر زیبا که سابقه تاریخی غنی دارد مانند سایر کلانشهر های ایران از امکانات گسترده ای برخوردار است. لیست مهد کودک تبریز نیز امکانات و امتیازات مختلفی را در برمی گیرد. کادرهای اجرایی و آموزشی مهد کودک در تبریز همواره در حال تلاش برای تدوین و اجراهای برنامه های متنوع اموزشی و تفریحی برای کودکان هستند تا بتوانند محیطی شاد و ایمن را برای فرزندان شما فراهم آورند. قیمت مهد کودک در تبریز با توجه به تعداد و نوع آموزش و سرگرمی های مهد کودک تبریز، توسط سازمان بهزیستی این استان تعیین می شود. قیمت مهد کودک در تبریز که در وولک برای شما آمده است، به گونه ای است که برای هر رده سنی نوباوه تا خردسال و برحسب امکانات هر گروه متفاوت است.

 



:: بازدید از این مطلب : 298
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی جعبه سوپرایز / کاردستی سفینه فضایی / وولک

 

کودکان علاقه بسیاری به هدیه دادن و غافلگیر کردن دیگران دارند. برای همین هم از راه های مختلفی برای این غافلگیری استفاده می کنند. را پیشنهادی ما برای غافلگیر کردن کودکان، ساخت کاردستی ساده است. حال اگر این کاردستی، کاردستی جعبه سوپرایز باشد که چه بهتر. کاردستی جعبه سوپرایز مخصوص هدیه دادن است. اگر کودک کاردستی جعبه سوپرایز را بسازد و به یکی از اعضای خانواده هدیه بدهد، علاوه بر اینکه آن ها را شاد می کند خودش نیز خوشحال می شود. کاردستی جعبه سوپرایز به سادگی ساخته می شود و نیازی به کمک بزرگتر ها نسیت مگر اینکه نیاز به برش وجود داشته باشد که قطعا در ساخات کاردستی جعبه سوپرایز نیاز به برش هست و پدر یا مادر باید کار با قیچی را انجام دهند یا اگر خود کودک آن را انجام می دهد حتما زیر نظر یک بزرگتر باشد. ساخت کاردستی جعبه سوپرایز کودک بسیار ساده است و می توانید از رنگ های جذابی در آن استفاده کنید. استفاده از رنگ های شاد برای کودکان بسیار نشاط آور است و موجب انرژی مثبت آنان می گردد.

ساخت کاردستی سفینه فضایی هم به دست کودک و هم به دست والدین به سادگی قابل ساخت است. ساخت کاردستی سفینه فضایی بسیار ساده است و تنها به چند تکه مقوای رنگی و تلق نیازمند هستید. برای زیبایی کگاردستی هم می توانید از پولک یا سنگ های مختلف رنگی استفاده کنید. البته از آنجایی که نیاز به برش دارد بهتر است این کار را والدین انجام دهند. برای ساخت کاردستی سفینه فضایی ویدئو را برای کودک خود پخش کنید و خودتان هم از طرفی او را همراهی کنید.

برای آموزش کاردستی و نقاشی های کودکانه به فرزند خود، به صورت مرحله به مرحله و کاملا رایگان می توانید از محتواهای مفید موجود در وبسایت تخصصی کودکان وولک استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی مرد عنکبوتی / کاردستی دلقک / وولک

 

کاردستی یکی از سرگرمی های قدیمی و جذاب است که همواره محبوبیت زیادی در بین کودکان دارد. چرا که انجام و ساخت کاردستی های متنوع کودکانه، کودکان را با الگو ها، طرح ها و ایده های جدید آشنا می کند. اما به طور کلی امروزه کودکان به نسل شبکه معروف هستند و به انجام بازی های دیجیتالی و کامپیوتری علاقه ی بیشتری دارند. بنابراین انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب کودکانه برای ساخت کاردستی می تواند کودکان امروزی را که حتی برای ساعاتی از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی جدا کند.

به عنوان مثال انتخاب طرح و ایده کاردستی مرد عنکبوتی می تواند برای پسر بچه ها بسیار جذاب باشد. چرا که مرد عنکبوتی یکی از کارکتر های انیمیشنی و کارتونی محبوب در بین بچه ها است. بنابراین ساخت کاردستی مرد عنکبوتی می تواند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد.

کاردستی دلقک به دلیل ظاهر رنگارنگی و بامزه ای که دارد کودکان را به خود جذب می کند. کودکان امروز علاقه ی زیادی به انجام فعالیت های دیجیتالی مانند گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های کامپیوتری، دارند. شما با آموزش ساخت کاردستی دلقک به کودکان خود می توانید آن ها را حتی برای ساعاتی از دنیای مجازی و تجهیزات الکترونیکی دور کنید.

کاردستی یکی از سرگرمی های جذاب کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. بهتر است بدانید که کودکانی که از سن بسیار کم مشغول انجام بازی ها، سرگرمی ها و فعالیت های هنری می شوند باهوش تر از سایر کودکان خواهند بود. چرا که از کودکی ذهن و فکر آن ها مشغول یادگیری مسائل جدید بوده است.

کاردستی ها و نقاشی های جدید و ایده های سرگرمی کودکان خود را می توانید در وبسایت تخصصی کودکان وولک دنبال کنید.



:: بازدید از این مطلب : 318
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی روز مادر / نقاشی گنجشک / https://www.voolak.com

 

مادر یکی از زیبا ترین و بزرگ ترین مخلوقات خداوند در زمین است. ما ایرانیان روز مادر که در تاریخمان ثبت شده جشن میگیریم. معمولا کودکان ذوق فراوانی نسبت به این روز از خود نشان می دهند و به عنوان هدیه در حد وسع خود برخی از کارهای خود را به مادرشان هدیه می دهند. نقاشی روز مادر یکی از این هدایا است. نقاشی روز مادر می تواند بدون هیچ الگویی کشیده شود یا کودک می تواند نقاشی برای روز مادر را از طریق مختلف الگو برداری کند. با ما همراه باشید تا ویدئوی نقاشی رزو مادر ساده را باهم تماشا کنیم و در مورد این روز زیبا و نقاشی کودکانه روز مادر توضیح دهیم.

نقاشی گنجشک یکی از بهترین نقاشی هایی است که کودئک می تواند آن را بکشد. نقاشی گنجشک از جمله نقاشی هایی است که می توان در آن از رنگ های متفاوت و جذاب استفاده کرد. نقاشی گنجشک به سادگی کشیده می شود و نتیجه نهایی آن بسیار جذاب و زیبا است. از جمله نقاشی های کودکانه ای است که می توان در مدرسه و مهد کودک نیز ان را اموزش داد و در نهایت از کودکان بخواهید آن را برای شما بکشند. کودکان با کشیدن نقاشی گنجشک می توانند از برخی آموزش حیوانات و پرندگان بهره مند شوند و بهترین ها را نقاشی کنند و یا زمان ورود به مدرسه اطلاعات بیشتری به نسبت همسالان خود داشته باشند.

برای تماشای ویدئوی نقاشی گنجشک در وولک می توانید از همین صفحه وارد شوید یا به بخش نقاشی ها وارد شده و همه نقاشی ها را دریافت کنید. تماشای نقاشی گنجشک در وولک به صورت رایگان و انلاین است و نیاز به کلاس نقاشی در این سایت از بین رفته پس با داشتن ویدئوهای نقاشی در این سایت دیگر نیازی به کلاس نقاشی برای کودکان وجود ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 264
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی مرد عنکبوتی / نقاشی تام و جری / https://www.voolak.com

 

مرد عنکبوتی یا همان اسپایدرمن یکی از شخصیت های کارتونی مورد علاقه پسرها است البته دختران هم به تماشای این انیمیشن جذاب می پردازند. اما بعضی از بچه ها آنقدر به این شخصیت علاقه دارند که گاهی نقاشی مرد عنکبوتی را می کشند یا کاردستی آن را می سازند. برای این که به راحتی بتوانند نقاشی مرد عنکبوتی که نقاشی مورد علاقه آن هاست را بکشند ما ویدئوی نقاشی مرد عنکبوتی را در سایت وولک به نشانی https://www.voolak.com قرار داده ایم.

برای کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باید ماژیک و مداد رنگی در اختیار کودک قرار دهید. نقاشی مرد عنکبوتی بسیار ساده است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد و به تنهایی می تواند نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد. با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی که یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی است کودک احساس خوبی پیدا می کند. زمانی که نقاشی مرد عنکبوتی را به دوستان یا نزدیکان خود نشان می دهد احساس اعتماد به نفس به او دست می دهد و از این بابت که کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی برای کودکان سخت است ولی او توانسته آن ها را بکشد اعتماد به نفس او افزایش پیدا می کند. زمانی که توانست نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد و به پایان برساند می تواند نقاشی های ظریف تر و حرفه ای تر را ادامه دهد. شاید استعداد کودک شما در کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باشد مشخص شود و با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی متوجه استعداد هنری خود شود و کشیدن نقاشی های جذاب را ادامه دهد.

شخصیت های کارتونی همیشه برای کودکان جذاب بودهاند دوتا از شخصیت های کارتونی جذاب که کودکان برای کشیدن نقاشی آن ها علاقه نشان می دهند، تام و جری می باشند. نقاشی تام و جری می تواند برای کودکانی که کارتون آن را تماشا کرده اند، بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. کشیدن نقاشی تام و جری می تواند اعتماد به نفس کودک را نیز افزایش دهد.



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 12 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی دختر کفشدوزکی / نقاشی زنبور عسل / نقاشی

 

یکی از کارتون های جذابی که کودکان آن را تماشا می کنندو برایشان جذاب است و شخصیت جالب و هیجان انگیزی برای کودکان دارد، دختر کفشدوزکی است. برای همین علاقه ای که به این شخصیت دارند می توانند نقاشی دختر کفشدوزکی را نیز بکشند و آموزش آن را در وولک تماشا کنند. یکی از کارای که کودکانم در خانه سرگرم می کند، کشیدن نقاشی های جذاب و جالب است. از آنجایی که این شخصیت برای آن ها بسیار جالب و هیجان انگیز است، می توانند آن را در خانه حتی اگر سخت هم باشد با کمک ویدئوی وولک بشکند.

تماشای ویدئوی نقاشی زنبور عسل در وولک کاملا رایگان است و کشیدن آن به صورت ساده و رایگان به کودکان داده می شود. تماشای ویدئوی نقاشی زنبور عسل می تواند بسیاری از هزینه ها را نیز کاهش دهد و هزینه کلاس های آموزشی نیز حذف شود. کشیدن نقاشی زنبور عسل آنقدر ساده است که کودک نیازی به کمک کسی برای کشیدن آن ندارد و می تواند این نقاشی را به راحتی بکشد و همچنین برای دوران مدرسه هم می تواند در مورد حشرات اطلاعات داشته باشد. اطلاعاتی که بوسیله نقاشی ها بدست می آورد می تواند در دوره تحصیل برای او یادگیری را آسان تر کند البته بسیاری از معلمان هم این کار را در مدرسه انجام می دهند.

شما می توانید ایده نقاشی ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود. در سن بین دو و سه سالگی کودک شما سعی می کند تا اشکال متفاوتی بسازد و بیشتر به تصویرسازی ذهنی روی می آورد تا کشیدن نقاشی از روی طرح نقاشی کودکانه. همچنین با استفاده از طرح نقاشی رنگی می تواند در سن کم با رنگ ها آشنایی بیشتری پیدا کنند.



:: بازدید از این مطلب : 302
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی کریسمس / کاردستی کتابخانه / https://www.voolak.com

 

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی کریسمس یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی کریسمس را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. همانطور که می دانید کافی بودن میزان اعتماد به نفس تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در شخصیت بچه ها توجه ویژه شود.

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی کتابخانه یا هر کاردستی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی برای کودکان شما در مسیر رشد بهتر شخصیتی اشان دارد. به عنوان مثال زمانی که کودک ساخت کاردستی کتابخانه را به پایان می رساند در واقع در حال افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس است. همانطور که می دانید کافی بودن میزان اعتماد به نفس تاثیر بسیار زیادی بر روی سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد، بنابراین باید از سن بسیار کم به میزان اعتماد به نفس در شخصیت بچه ها توجه ویژه شود.

بنابراین برای دور کردن این کودکان از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی باید با استفاده از ترفند هایی هوشمندانه مانند انتخاب یک طرح و ایده ی جذاب برای کودک، اشتیاق آن ها را به ساخت کاردستی یا دیگر فعالیت ها و سرگرمی های مفید برای آن ها، افزایش دهید.

برای دیدن سرگرمی های بیشتر برای کودکان خود در وولک، به نشانی اینترنتی ما یعنی، https://www.voolak.com مراجعه نمایید. در وولک هم چنین می توانید بازی ها و کارتون های متناسب با سن فرزندتان را نیز به صورت رایگان و راحت مشاهده نمایید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 322
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک تهران / قیمت مهد کودک ارومیه / https://www.voolak.com

 

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک در تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

قیمت مهد کودک ارومیه بستگی به موارد بسیار زیادی دارد به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود انتخاب می کنید در میزان هزینه مهد کودک در ارومیه تاثیرگذار است و یا حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه نیز ممکن است در شهریه مهد کودک های ارومیه تاثیرگذار باشد بنابراین هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود تمامی نکات را در نظر بگیرید تا در نهایت مناسب ترین مهد کودک ارومیه با مناسب ترین قیمت مهد کودک ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.

وولک یک وبسایت با محتوای کودکانه است که در آن به راحتی می توانید لیست بهترین مهد کودک های ایران را به تفکیک استان های کشور عزیزمان مشاهده نمایید. برای دسترسی و نیز بررسی مهد کودک مد نظرتان در سراسر ایران می توانید به سایت وولک، به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه کرده و از محتواهای بی نظیر این وبسایت بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 289
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت مهد کودک بندرعباس / قیمت مهد کودک اراک / https://www.voolak.com

 

قیمت مهد کودک بندر عباس می تواند به دلایل بسیار زیاد و متفاوتی در قسمت های متفاوت شهر بندر عباس از نظر جغرافیایی تفاوت داشته باشد. هزینه مهد کودک بندر عباس بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد مودک بندر عباس برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند. به عنوان مثال اگر آن مهد کودک بندر عباس که برای کودک خود انتخاب می کنید مجهز به خانه بازی کودک باشد مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بندر عباس خواهد داشت. مثال دیگر می تواند درباره مربیان مهد کودک بندر عباس باشد. در بعضی از مهد کودک های بندر عباس چندین مربی وجود دارد که هرکدام وظایف خاص خود را دارند یا بعضی از مهد کودک های بندر عباس به صورت دو زبانه هستند و همانطور که می دانید کودکان در سنین پایین توانایی یادگیری زبان بیشتری دارند بنابراین دوزبانه بودن مهد کودک بندرعباس می تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی یادگیری زبان انگلیسی کودک شما داشته باشد. تمامی این امکانات باعث می شود تا مهد کودک های بندر عباس از یکدیگر متمایز شوند و در نتیجه قیمه مهد کودک بندر عباس در مهد کودک های مختلف متفاوت باشد.

قیمت مهد کودک اراک بستگی به موارد زیادی دارد از جمله امکانات، ویژگی ها، مربیان، دوزبانه بودن مهد کودک اراک، موقعیت جغرافیایی و … بستگی دارد. شما می توانید با بررسی لیست مهد کودک های اراک، مناسب ترین مهدکودک را چه از نظر هزینه مهد کودک در اراک چه از نظر سایر ویژگی ها برای کودک خود انتخاب کنید.

یکی از انواع مهد کودک اراک، می توان به مهد کودک دو زبانه در اراک اشاره کرد. در این نوع مهد کودک های اراک زبان بین المللی انگلیسی نیز تدریس می شود. البته آموزضش در مهد کودک ها به فرزندان شما به صورت غیر مستقیم است زیرا وظیفه ی اصلی مهدکودک ها نگهداری از کودکان شما است و آموزش در اولویت های بعدی قرار دارد. لیست این مهد کودک ها را می توانید در وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com ببینید.



:: بازدید از این مطلب : 295
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت مهد کودک اصفهان / شهریه مهد کودک کرمانشاه / وولک

 

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.

شهریه مهد کودک کرمانشاه و به طور کلی قیمت مهد کودک کرمانشاه بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد کودک کرمانشاه برای کودک و والدین کودک فراهم می کند. به عنوان مثال اگر مهد کودک کرمانشاه که برای کودک خود انتخاب کرده اید دارای خانه بازی باشد یا آن مهد کودک کرمانشاه به صورت دو زبانه فعالیت کند طبیعتا هزینه آن نسبت به سایر مهد کودک های کرمانشاه بیشتر است. قیمت مهد کودک کرمانشاه به موقعیت جغرافیایی مهد کودک در کرمانشاه نیز می تواند بستگی داشته باشد. در بعضی موارد کودک شما تمایل به رفتن به مهد کودک در کرمانشاه یا ثبت نام پیش دبستانی کرمانشاه ندارند که در این صورت باید با استفاده از انجام اقدامات و ترفند هایی کودک خود را برای رفتن به مهد کودک در کرمانشاه یا شهر سکونتتان تشویق کنید.

برای دیدن لیست بهترنی مهد کودک های ایران به تفکیک مراکز استان ها، می توانید از وبسایت های کودکانه ای که می توانند شما را در این زمینه یاری نمایند، استفاده کنید. وولک یکی از وبسایت های کودکانه ای است که راه انتخاب بهترین مهد کودک برای کودکان را برای والدین هموار کرده است.



:: بازدید از این مطلب : 366
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی پوکمون / کاردستی چوب جادویی / https://www.voolak.com

 

زمانی که کودک شما شروع به ساخت کاردستی پوکمون می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان کاردستی پوکمون خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش کاردستی پوکمون به کودکان خود آن ها را از فواید ساخت کاردستی بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به ساخت کاردستی افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به ساختن کاردستی، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال کاردستی چوب جادویی که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح کاردستی چوب جادویی به ساخت کاردستی تشویق شود. ساخت کاردستی چوب جادویی یا هر کاردستی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

برای دیدن نقاشی و کاردستی های بیشتر و سرگرمی های متناسب با کودکان خود می توانید به وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com مراجعه کرده و از محتواهای کاملا رایگان این وبسایت تخصصی کودکان بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 331
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی دریم کچر / کاردستی کاکتوس / وولک

 

بهتر است بدانید که کودک شما زمانی که ساخت کاردستی دریم کچر را به اتمام می رساند و آن را به مربی مهد کودک خود یا شما نشان می دهد درواقع درحال تقویت اعتماد به نفس در شخصیت خود است. همچنین اکثر کاردستی ها به کمک نیاز دارند و گروهی ساخته می شود بنابراین اگر کودک شما هنگام ساخت کاردستی دریم کچر از شما یا دوستان خود کمک بگیرد، این امر باعث تقویت روحیه ی کار گروهی در فرزند شما می شود. به همین دلیل است که در مهد کودک ها به کودکان ساخت کاردستی را آموزش می دهند تا دوستان جدیدی در مهد کودک پیدا کنند. یکی دیگر از دلایلی که در مهد کودک ها به ساخت کاردستی اهمیت زیادی داده می شود این است که شما با آموزش ساخت کاردستی دریم کچر به فرزند خود می توانید نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم به کودک خود آموزش دهید و همان طور که می دانید بهترین راه آموزش به کودکان، آموزش غیرمستقیم همراه بازی و سرگرمی است.

طرح کاردستی کاکتوس می تواند طرحی بسیار جذاب برای کودک باشد چرا که به شناخت بیشتر گیاهان اطراف محیط پیرامون او کمک می کند. بنابراین طرح کاردستی کاکتوس می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی شناخت و افزایش آگاهی درباره ی محیط اطرافش ادغام شده است. ساخت کاردستی های متنوع کودکانه و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به ساخت کاردستی کاکتوس می کند، در واقع طرح و الگوی نهایی کاردستی کاکتوس را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود.

وولک یک وبسایت کودکانه است که در برداشتن نقاشی و کاردستی های متنوع و جذاب برای کودکان، می تواند کودکان شما را تا ساعت ها سرگرم کرده و اموزش های متعددی را برای آن ها در بر داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 283
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 9 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لیست مهد کودک کرج / شهریه مهد کودک اردبیل / وولک

 

شهریه مهد کودک اردبیل نیز باید با بودجه شما همخوانی داشته باشد تا به دلیل مشکل مالی به دردسر نیفتید . آنقدر تنوع مهد کودک د اردبیل بالاست که کسی دچار مشکل نخواهد شد . همچنین قیمت مهد کودک اردبیل نیز خیلی زیاد نخواهد بود و همین باعث می شود بدون توجه به شهریه مهد کودک در اردبیل کودکتان را در بهترین مهد کودک اردبیل ثبت نام کنید.

 یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.

چنانچه وقت کافی برای مراجعه حضوری در بررسی مهد کودک های کرج را ندارید، می توانید از طریق برقراری تماس با مهد کودک از امکانات آن آگاه شوید. هم چنین با جستجو در اینترنت و مشاهده آدرس وعکس مهد کودک کرج، می توانید بسیاری از امکانات و تجهیزات مهد کودک کرج را ببینید و بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. لیست مهد کودک کرج در وولک می تواند به خوبی شما را در این زمینه راهنمایی کرده و در مسیر انتخای بهترین مهد کودک برای فرزند خود، شما را یاری نماید.

برای دیدن بهترین مهد کودک های سراسر ایران می توانید به وبسایت تخصصی کودکان وولک مراجعه نموده و متناسب با معیار های مد نظر خود، مهد کودک ها را با یکدیگر مقایسه کرده و بهترین آن را برای فرزند خود انتخاب نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 269
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 8 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی سیب / کاردستی گیلاس / کاردستی

 

فیلم کاردستی سیب که در این صفحه بارگذاری شده است، مراحل ساخت یک کاردستی سیب ساده را تنها باک مک مقوا و کاغذ نشان می دهد. بنابراین ساخت این کاردستی بسیار ساده و کم هزینه است و می توانید در هر شرایطی کودک خود را مشغول ساخت کاردستی سیب کنید. بهتر است خودتان نیز همراه کودکتان مشغول ساخت کاردستی سیب شوید چرا که انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی برای کودکان نسبت به بازی ها و سرگرمی های انفرادی بسیار لذتبخش تر است.

حتی پدر و مادر ها می توانند از کاردستی سیب به عنوان یک راه غیر مستقیم آموزشی استفاده کنند. به عنوان مثال زمانی که فرزندتان در حال ساخت کاردستی سیب است به او اطلاعاتی درباره ی میوه سیب منتقل کنید و از فواید این میوه خوشمزه بگویید تا کودکتان را نیز به سمت خوردن بیشتر این میوه مفید جذب کنید.کاردستی یکی از سرگرمی های کودکانه است که از گذشته تا به امروز محبوبیت زیادی را در بین کودکان داشته است. چرا؟ کاردستی به کودکان در مسیر شناخت بیشتر و بهتر محیط اطرافشان کمک می کند و همانطور که می دانید کودکان از بدو تولد روحیه و شخصیتی کنجکاو دارند و همواره تلاش می کنند تا اطرافشان را بهتر بشناسند. بنابراین انجام فعالیت ها و بازی هایی که به آن ها در این مسیر کمک می کند برایشان بسیار جذاب و لذت بخش خواهد بود. به عنوان مثال زمانی که کودکان شما در حال ساخت کاردستی گیلاس است باید قسمت های مختلف کاغذ یا مقوا را به یکدیگر بچسباند و از کاغذ رنگی های مختلف استفاده کند.

در اوایل یادگیری ساخت کاردستی با کاغذ یا وسایل دیگر، توسط فرزندتان ، لازم است شما نیز همراه او باشید و ابتدا خودتان انواع کاردستی برای کودکان را به او یاد بدهید . مثلا قیچی که برای کودکان خطرناک است و چگونگی کار با آن را نمی دانند ، بهتر است شما در دست بگیرید تا کودک با دیدن ، کار با آن را بیاموزد . این نکته را هم بدانید که بهتر است دسترسی کودک را بیشتر کنید و در هنگام بازی یا انجام کار های هنری که می دانید ریخت و پاش زیادی دارد به او امرو نهی نکنید و از ابتدا مکانی مشخص را برای بازی کودک در نظر بگیرید تا او بداند برای ساخت کاردستی خلاقانه خود از جای مشخص شده فراتر نرود.

 



:: بازدید از این مطلب : 299
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی تاب / کاردستی کتاب / وولک

 

کاردستی تاب به صورت ویدئویی در وولک پخش می شود و پخش ویدئوی کاردستی های مختلف می تواند هزینه های شما بریا کلاس های آموزشی گران قیمت را کاهش دهد. ویدئوی کاردستی تاب را می توانید به صورت آنلاین و رایگان در وولک تماشا کنید یا برای اینکه کودک به صورت مستقل کاردستی تاب را بسازد آن را برای کودک پخش کنید. همچنین یکی از کارهایی که کودک را تشویق می کند تا کاردستی تاب را بسازد این است که شما خودتان هم همراه او باشید و ابتدا خودتان کاردستی را بسازید تا کودک هم شما را الگوی خود قرار دهد و در ساخت آن انرژی داشته باشد. یکی از وسایلی که کودکان برای بازی با آن ذوق بسیاری دارند، تاب و سرسره است که در برای بازی با آن با خانواده به پارک می روند بعضی وقت ها هم کاردستی تاب می تواند آن ها را به ذوق بیاورد.

کتاب وسیله ای است که تمام طول عمر از آن استفاده می کنیم و به قولی یار مهربان است که از آن می آموزیم و می توانیم به وسیله کتاب کار های بزرگی انجام دهیم. کاردستی کتاب می تواند یکی از مهم ترین کاردستی هایی باشد که به کودک خود یاد می دهید و او را با این کار تشویق به مطالعه و یادگیری می کنید. ویدئوی کاردستی کتاب در وولک در حال پخش است و شما به راحتی می توانید آن را بسازید و به کودکان در خانه بیاموزید تا هم اطلاعات آن ها بالا برود و هم سرگرم باشند.

کاردستی کتاب به صورت کاملا ساده طراحی شده و نیاز به هیچ گونه دانشی ندارد. با کاردستی کتاب می توانید کودک را تشویق به مطالعه کنید و حتی شاید در آینده نویسنده ای ماهر شوند و بتوانند در کتاب های خود تمام خلاقیت و دانشی را که آموخته اند پیاده کنند. همیشه از کار های کوچک و ساده می توان به اهداف بزرگ رسید. نوسندگی هم هدف بزرگی است و نویسندگان بزرگی نیز در دنیا پرورش یافته اند.

 



:: بازدید از این مطلب : 248
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی چشم / نقاشی خانه / نقاشی کودکانه

 

همچنین کودک زمانی که در حال ترسیم نقاشی چشم است باید طرح ها و الگو های متفاوت را با یکدیگر ترکیبک ند و این امر باعث افزایش قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. شما می توانید با آموزش نقاشی چشم به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و کودکان امروزی را که علاقه به سپری کردن اوقات فراغت خود با انواع کنسول های بازی دارند، برای ساعاتی از فضای مجازی دور کنید.

نقاشی خانه یکی از اولین طرح هایی از نقاشی کودکانه است که کودکان فرا می گیرند. طرح نقاشی خانه به دلیل آسان بودن می تواند برای کودکان از سن بسیار کم مناسب باشد. همچنین طرح نقاشی خانه برای کودکان جذاب و هیجان انگیز نیز هست چرا که کودکان از بدو تولد روحیه ای کنجکاو دارند و تلاش می کنند تا درباره ی اطراف خود اطلاعات بیشتری کسب کنند. بنابراین انجام فعالیت هایی که به آن ها در مسیر شناخت بیشتر محیط اطرافشان کمک می کند برایشان بسیار هیجان انگیز و جذاب خواهد بود.

به طور کلی کودکان با کشیدن نقاشی کودکانه زیبای خود با شما ارتباط برقرار می کنند و شما با دیدن نقاشی کودکانه ساده آن ها باید به خواسته هایشان پی ببرید و این امر کاملا روانشناسی است که کشیدن یک خط صاف در ذهن کودک با کشیدن یک منحنی چه فرقی دارد . مثلا کودک وقتی فردی را در کنار خود می کشد و از او می خواهید در مورد آن توضیح دهد ، می گوید این فرد در حال زدن من است و متوجه می شوید فردی در دنیای واقعی او را زده و به همین صورت او با شما ارتباط برقرار می کند.

لذا دنیایی از حرف ها و فکر ها را می توانید تنها در یک نقاشی ساده از کودکان خود بیابید. گاهی به یادگار نگه داشتن نقاشی های کودکانه برای آن ها در بزرگسالی، نوستالژی های جالبی را می سازد. این که در بزرگسالی به این فکر کنند که در کودکی خود با چه افکار و دغدغه هایی سر و کار داشتند برای آن ها بسیار خاطره انگیز و جذاب خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 296
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی اسب آبی / نقاشی باگز بانی / نقاشی ساده

 

برای کشیدن نقاشی اسب آبی بهتر است با مراجعه به ویدئوی های موجود در وولک آن را بکشید. ویدئوی نقاشی اسب ابی در وولک کاملا رایگان است و می توانید با مراجعه به این ویدئو ها و تصاویر نقاشی اسب آبی به راحتی آن ها را بکشید. کشیدن نقاشی یکی از کار هایی است که کودکان را شاد می کند و به آن ها انرژی می دهد. با کشیدن نقاشی اسب آبی همراه با وولک به راحتی می توانید از هزینه های گزاف کلاس های خارج از خانه راحت شوید. برای اینکه کودکتان خلاقیت و استعداد خود را به نمایش بگذارد و استعداد هایش شکوفا شود، می توانید به ویدئوهای نقاشی در سایت وولک سری بزنید.

باگز بانی از شخصیت های معروف کارتون هاست و کودکان هم از تماشای آن لذت می برند. برای اینکه این لذت برای کودکان دو چمندان شود می توانند پوستر باگزبانی را نقاشی کنند. نقاشی باگز بانی به راحتی کشیده می شود و علاوه بر این ها در سایت وولک به صورت رایگان قابل دریافت است. برای دریافت ویدئوی نقاشی باگز بانی همراه ما باشید و ویدئوی نقاشی باگز بانی را به صورت آنلاین و رایگان دریافت کنید.

نقاشی کودکانه ساده و آسان باعث می شود فرزند شما علاوه بر مهارت های تمرکزی و حل مسائل ، بتواند به راحتی چشم و دست خود را باهم همراه کنند و با دیدن یک تصویر به ذهن خود دستور دهند تا آن نقاشی ساده و آسان را با دست بکشد .در این مورد آموزش نقاشی کودکانه به بچه ها از طریق فیلم ها و ویدیوهای آموزشی نیز تاثیر زیادی دارد؛ چراکه از این طریق کودک می تواند ترتیب مراحل نقاشی ساده کودکانه را نیز از طریق ویدیو دنبال کند و تمرینی برای هماهنگی اعضای بدن خود داشته باشد.

 



:: بازدید از این مطلب : 308
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 7 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بهترین مهد کودک رشت / لیست مهد کودک کرمانشاه / https://www.voolak.com

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

تحقیق درباره ی مهد کودک فرزند خود را حتما جدی بگیرید زیرا در غیر این صورت مهد کودک کرمانشاه یا هر شهری که در آن ساکن هستید می تواند تاثیرات بسیار منفی بر روی کودک شما بگذارد. لیست مهد کودک کرمانشاه می تواند به شما در امر تحقیق درباره مهد کودک فرزندتان کمک بسیار زیادی کند. شما با بررسی لیست مهد کودک های کرمانشاه می توانید ویژگی هایی که بهترین مهد کودک در کرمانشاه باید داشته باشد را بررسی کنید و مهد کودک های کرمانشاه را با یکدیگر مقایسه کنید و سپس مناسب ترین مهد کودک کرمانشاه را برای کودک خود انتخاب کنید. بیشتر والدین فکر می کنند تنها پدر و مادری که شاغل هستند توانایی نگهداری از کودک خود را در ساعات مشخصی ندارند باید کودکان خود را به مهد کودک بفرستند در صورتی که مهد کودک علاوه بر نگهداری از کودکان شما در آموزش و پرورش و تربیت رفتار اجتماعی کودک شما نقش بسیار پر رنگی را ایفا می کنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره امکانات مهد کودک های هر استان، شما را به خواندن مقالات خود، در وبسایت وولک دعوت می کنیم. برای بازدید از وبسایت کودکانه وولک، می توانید به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.



:: بازدید از این مطلب : 285
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک کرج / قیمت مهد کودک تهران / https://www.voolak.com

 

مهد کودک در روند اجتماعی شدن بچه ها تاثیر بسیار زیادی دارد. در روز های اول مربیان مهد با صحبت کردن با بچه ها و برقراری رابطه دوستی با آن ها، تلاش می کنند محیط مهد کودک کرج را برای کودکان دلپذیر و جذاب کنند. این ارتباط گیری با کودک توسط مربیان، کودکان را برای ورود به دنیای اجتماعی آماده می کند. کودکان در مهد های کودک، با همسالان خود آشنا می شوند و با آن ها بازی می کنند و در جریان این بازی با آن ها ارتباط برقرار می کنند. آن ها با گفتن جملاتی مانند “اسمت چیه؟” یا “بیا با من بازی کن” با همسالان خود دوست می شوند. در اقصی نقاط شهر کرج مهد کودک  های متعددی وجود دارند که امکانات مختلفی را در اختیار کودکان و والدین آن ها قرار می دهند. انتخاب بهترین مهد کودک کرج که کامل ترین تجهیزات و بهترین مربیان کودک را داشته باشد، تحت تاثیر عوامل متعددی است و والدین باید با در نظر گرفتن این عوامل مهد کودک مناسب فرزند خود را سنجش و بازبینی کنند. برای این کار می توانید به وبسایت وولک یعنی https://www.voolak.com مراجعه نمایید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک در تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 ارديبهشت 1401 | نظرات ()