نوشته شده توسط : shayan

پکیج دوربین مداربسته یکی از راهکارهایی است که در صورت عدم آشنایی خریدار با تجهیزات دوربین مدار بسته می تواند پیشنهاد مناسب کارشناسان فنی را در قالب یک پک دوربین مدار بسته جهت نصب در مغازه ، آپارتمان، پارکینگ ، منازل و انبارها ارائه نماید. پکیج دوربین مدار بسته به دو صورت آنالوگ AHD و تحت شبکه IP در مدل های 2، 4 ، 6 ، 8 و 16 کانال بسته به نیاز مشتریان و مقدار هزینه انتخابی  تقسیم بندی می گردد. پکیج  دوربین مدار بسته داهوا انالوگ AHD  دارای دید در شب مناسب وکیفیت تصویر  2و4 مگاپیکسل 1080 ،  کابل ترکیبی (برق و انتقال تصویر) و منبع تغذیه مرکزی ، دستگاه ضبط DVR  وفیش های مورد نیاز می باشد. پکیج دوربین مدار بسته تحت شبکه دارای تصاویر دیجیتال ، دید در شب ، کیفیت تصویر 2 و 4 مگاپیکسل ، کابل شبکه ، منبع تغذیه ، سوکت ، سوییچ ، دستگاه ضبط NVR می باشد.

دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا

نسل اول دوربین آنالوگ داهوا به دلیل رزولیشن و کیفیت تصاویر پایین ، منسوخ شدند و تولید کنندگانی مانند داهوا به دنبال تولید انواع دیگری از دوربین آنالوگ بودند تا کیفیت بهتری را به بازار ارائه دهند . یکی از این دوربین های با کیفیت ، دوربین HD داهوا است . دوربین HD داهوا با کیفیت و رزولیشن بهتر از دوربین قدیمی آنالوگ ، وارد بازار شدند و از کیفیت 2 مگاپیکسل شروع به کار کردند تا امروز که کیفیت های بهتری تولید شده است . نسل جدید دوربین مدار بسته آنالوگ داهوا همزمان به انتقال تصویر و صدا می پردازد و قیمت مناسبی نیز دارد . قیمت دوربین HD داهوا مانند دوربین قدیمی آن خیلی زیاد نیست و به صرفه است . تنها ایرادی که بر دوربین اچ دی داهوا وارد است ، نداشتن همخوانی با دیگر دستگاه های ضبط است یعنی نمی توان با هر دستگاهی تصاویر آن را ضبط نمود . یکی از دوربین هایی که با کابل کواکسیال انتقال تصویر انجام می دهد دوربین HDCVI است و تقریبا نسبت به دوربین آنالوگ کیفیت بهتری دارد و در رقابت با دوربین های تحت شبکه می باشد .

دوربین تحت شبکه داهوا

با وجود یک فضای مجازی به نام اینترنت و گسترش روز افزون این بستر مجازی و با دسترسی آسان کاربران به این فناوری باعث شد تا نسل جدیدی از دوربین تحت شبکه داهوا بوجود آیند. دوربین مداربسته های تحت شبکه را می توان به عنوان یک دوربین مداربسته با یک IP منحصر به فرد در یک مجموعه Local شبکه داخلی تعریف کرد و با استفاده از این شناسه IP می توان تصاویر را بر روی سیستم های شبکه ای انتقال داد تا کاربر بتواند بر روی شبکه تصاویر را مشاهده کند همچنین با استفاده از این شناسه می توان انتقال تصویر از راه دور را براحتی فعال، مدیریت و به صورت آنلاین تصاویر دریافتی این دوربین ها را ملاحظه کرد. پس از اتصال دوربین مداربسته به  سوئیچ شبکه داخلی، کاربر با استفاده از نرم افزار مانیتورینگ مربوطه از هر کامپیوتر متصل به همان شبکه و یا خارج از شبکه با استفاده از بستر اینترنت می تواند به تصاویر دوربین مداربسته IP دسترسی داشته باشد.

 


:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی کردن یکی از سرگرمی های لذت بخش و در حین حال آموزشی و بسیار مفید برای کودکان شما است. کودکان معمولا از یک سالگی به بعد شروع به کشیدن نقاشی میکنند. کودکان شما با کمک گرفتن از تخیلات خود یا از روی عکس نقاشی، شروع به کشیدن نقاشی می کنند. تعداد زیادی عکس نقاشی ساده و طرح ساده نقاشی در اینترنت و فضای مجازی وجود دارد که می توانید با استفاده از آن ها کودک خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید زیرا اکثر کودکان از این که از روی عکس نقاشی کودکانه و عکس نقاشی ساده، نقاشی کنند بسیار لذت می برند.

تعداد زیادی عکس نقاشی زیبا و عکس نقاشی کودکانه وجود دارد که کودکان شما می توانند با استفاده از آن ها نقاشی کنند و از مزیت های نقاشی کشیدن برخوردار شوند. از جمله مزیت های نقاشی عبارت اند از:

 تاثیر مثبت بر روی عملکرد جسمی و ذهنی: کودک شما وقتی شروع به کشیدن نقاشی می کند در واقع هماهنگی حرکات دست و چشم خود را تقویت می کند. کودک شما هنگامی کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی ساده و عکس نقاشی کودکانه در واقع سعی می کند تا چیزی را که مشاهده می کند با حرکات دست خود هماهنگ کند و این کار به هماهنگی و تقویت عملکرد جسمی و ذهنی کودک شما به طور همزمان کمک می کند.

شکوفایی استعداد ها: نقاشی کشیدن کودکان شما از عکس نقاشی ساده و زیبا یا از تخیلات و تصویرسازی های ذهن خود کودکان شما باعث شکوفایی های استعداد فرزند شما می شود. تقویت قدرت تمرکز: کشیدن نقاشی قدرت تمرکز کودک شما را افزایش می دهد به خصوص اگر کودک شما تلاش کند تا از روی یک طرح برای نقاشی، نقاشی بکشد.

از دیگر فواید کشیدن نقاشی توپ یا هر نقاشی دیگر می تواند به دور کردن کودک شما ار فضای مجازی و وسایل الکترونیکی اشاره کرد زیرا همانطور که می دانید کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیادی به کنسول های بازی، موبایل ها و حضور در فضای مجازی دارند که این امر باعث شده است تا یکی از دغدغه والدین دور کردن کودکان از این فضا حتی برای ساعات کوتاهی باشد. کشیدن نقاشی و آموزش نقاشی توپ یکی از بهترین راه ها برای دور کردن کودک شما از این فضا است. زیرا همان طور که می دانید حضور بیش از حد در فضای مجازی و استفاده ی بیش از حد از موبایل یا کنسول های بازی، ضررات بسیار زیادی برای کودک شما خواهد داشت.

برای مشاهده عکس ها و آموزش های نقاشی کودکانه بیشتر می توانید به وبسایت وولک مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

در مهد کودک ها و مدارس پایه های ابتدایی بسیاری از سرگرمی ها مانند سشاخت کار دستی ها متفاوت، خواند سرود های کودکانه، کشیدن نقاشی، خواندن داستان کودکانه کوتاه یا تماشای کارتون کودکانه رواج دارد. این سرگرمی ها جز سرگرمی هایی هستند که مربیان یا حتی والدین با استفاده از آن ها می توانند نکات بسیار آموزنده ای را به فرزندان خود آموزش دهند.

ترانه کودکانه فارسی یکی از سرگرمی های بسیار تاثیرگذار و آموزنده برای کودکان است که بسیاری از والدین از سن بسیار کم فرزند خود علاقه به یاد دادن انواع ترانه های کودکانه به فرزند خود دارند. کودک سعی می کند تا متن ترانه ی مورد نظر را حفظ کند و برای والدین خود بخواند. اینو امر باعث افزایش اعتماد به نفس در رشد شخصیتی کودک شما می شود. شما با دسترسی به انواع ترانه های کودکانه به وسیله اینترنت و ابزارات الکترونیکی می توانید کمک بسیار زیادی به افزایش اعتماد به نفس در کودک خود شوید.

تماشای کارتون کودکانه نیز فواید بسیاری بر روی کودکان دارد و یکی از مهم ترین و آسان ترین راه های آموزش زبان به کودکان استفاده از کارتون های کودکانه با زبان اصلی است. کودکان در سن کم توانایی یاد گیری زبان بسیار بالاتری نسبت به بزرگسالان دارد و همین امر باعث شده است تا والدین از سن بسیار کم کودک خود به آموزش زبان به فرزندان خود بپردازند. اکثر کارتون ها نکات آموزنده ی رفتاری بسیار زیادی را به کودک شما می آموزند و بچه های امروزی نیز علاقه ی بسیار زیادی به تماشای انواع انیمیشن با داستان های متنوع و جذاب دارند. در مهد کودک ها نیز در بسیاری از مواقع برای کودکان کارتون ها متفاوت پخش می کنند و به صورت جمعی به نقد و بررسی کارتون می پردازند تا مطمئن شوند کودک شما نکات آموزنده ی کارتون مورد نظر را یاد گرفته است.

 


:: بازدید از این مطلب : 341
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

از قدیم قصه گویی در بین کودکان و والدین رواج داشته است. کودکان از سن بسیار کم حتی از نوزادی به داستان ها و قصه های کودکانه علاقه نشان می دهند. قصه های هنگام خواب رواج بیشتری دارد و شما نیز می توانید برای علاقمند کردن کودکان به شنیدن داستان ها و قصه ها، از داستان های محبوب و معروف مانند پینوکیو استفاده کنید.

ساخت کاردستی یکی از سرگرمی های سالم و البته کم هزینه است که می توانید کودکان خود را به وسیله ی آن سرگرم کنید. البته شما می توانید بسیاری از نکات آموزشی که می خواهید به فرزند خود یاد دهید را با استفاده از ساخت کاردستی به او با روش غیرمستقیم و همراه بازی و سرگرمی آموزش دهید. به عنوان مثال ساخت کاردستی قلک می تواند کمک بسیار زیادی به کودک شما کند. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی قلک را به اتمام رساند سپس شما می توانید کاربرد قلک را به کودک خود آموزش دهید و در این مرحله کودک شما با استفاده از کاردستی قلک، روش پس انداز کردن را فرا می گیرد. پس انداز کردن یکی از خصلت های مثبتی است که می توانید با بازی و سرگرمی از سن بسیار کم به فرزندان خود آموزش دهید.

کاردستی پرچم یکی از طرح های کاردستی است که اکثر کودکان ما اگر در سن کم ان را انجام ندهند حتما در مدرسه یا مهدکودک با آن برخورد خواهند داشت. ساخت کاردستی پرچم کودک شما را از سن بسیار پایین با پرچم کشور خود آشنا خواهد کرد. ساخت کاردستی پرچم یا کار دستی های کودکانه ی دیگر با طرح های متفاوت فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی و رفتاری کودک شما خواهد داشت به همین دلیل در مهدکودک ها کودکان را برای ساخت کاردستی پرچم یا طرح های دیگر بسیار تشویق می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان همیشه به داستان ها و قصه های متنوع کودکانه مانند قصه گرگ و بره علاقه نشان می دهند. شما با روایت داستان های متنوع کودکانه می تواند فرزند خود را فواید گوش دادن به داستان های کودکان بهره مند کنید زیرا اکثر داستان ها و قصه هایی که برای کودکان روایت شده اند پند های اخلاقی را در خود گنجانده اند تا کودکان از راه غیرمستقیم این پند ها را یاد بگیرند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیشترین تاثیر را روی کودکان دارد.

کودکان علاقه بسیاری به کار با کاغذ و قیچی دارند و با نظارت والدین می توانند این کار را به راحتی انجام دهند . اشیائی هم وجو دارند که برای کودکان جالب هستند مثل صدف قطعا زمانی که به شما کشور سفر می کنید یکی از هیجان انگیز ترین کارهایی که بچه ها انجام می دهند جمع آوری صدف از ساحل است. اما می توانید از همین علاقه استفاده کرده و به آن ها ساخت کاردستی صدف تنها با کاغذ را آموزش دهید.

کاردستی یکی از فعالیت سالم و سرگرم کننده است که هر کودکی از انجام آن لذت خواهد برد. ویدیو کاردستی گربه ای که در این صفحه قرار دارد یکی از طرح های محبوب در بین کودکان است که می توانید با آموزش کاردستی گربه به فرزند خود او را از فواید ساخت کاردستی گربه یا هر کاردستی دیگری بره مند سازید. حتی ساخت کاردستی گربه یا طرح های دیگر کاردستی به کودک شما کمک می کند تا مهارت های دیگر خود را نیز تقویت کند و باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. کاردستی گربه یکی از کاردستی های بسیار آسان است که کودک شما به تنهایی نیز از پس ساخت آن برمی آید اما حتی اگر در حین ساخت کاردستی گربه از پدر یا مادر خود یا حتی فرد دیگری مانند مربی مهد کودک خود یا دوست خود کمک بگیرد این امر باعث تقویت و رشد رفتار اجتماعی کودک شما می شود.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .

بهترین مهد کودک ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد زیرا در صورتی که مهد کودک ارومیه ای که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید از محل زندگیتان دور باشد ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک در ارومیه دلزده شود. بنابراین به این نکات مهم هرچند کوچک در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

مسلما بهترین مهد کودک ساری برای این که از مهد کودک ساری به بهترین مهد کودک ساری تبدیل شود باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا از بقیه ی کودکستان ها متمایز شود. لیست مهد کودک های ساری می تواند در انتخاب بهترین مهد کودک ساری برای کودکتان بسیار کمک کننده باشد.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 30 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان از سن بسیار کم مشغول به سرگرمی های ساده ای مانند نقاشی کشیدن می شوند. این امر به این معنی است که کودکان از سن بسیار کم به کشیدن نقاشی یا همان در دست گرفتن قلم و کوبیدن آن به برگه ی کاغذ علاقه دارند. از سن کم کودکان بدون فکر و بدون طرح خاصی شروع به کشیدن خطوطی بر روی کاغذ می کنند. به همین دلیل است که کارشناسان معتقدند شما با بررسی طرح های کشیده شده بر روی کاغذ کودکان می توانید به بسیاری از ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها دست یابید.

آموزش نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشنانسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند.

وولک یک ساایت با محتوای کودکانه است که شما می توانید مجموعه ای ویدیو ها و عکس های آموزش نقاشی کودکانه را در آن مشاهده کنید. با مراجعه به سایت و بررسی این طرح های جذاب می توانید کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و طرح ها و الگو های متنوع و جذاب کودکانه را به آن ها آموزش دهید.

 


:: بازدید از این مطلب : 384
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان امروزی به تجهیزات الکترونیکی علاقه ی بیشتری نشان می دهند زیرا حتی وضعیت تحصیل آن ها نیز به این تجهیزات وابسته شده است. بنابراین کودکان بیش از پیش به دنیای مجازی و اینگونه ابزارات علاقمند شده اند. دور کردن کودکان از این فضا ها یکی از دغدغه های امروزی هر والدینی است. برای دورن کردن کودکان از اینترنت و فضای مجازی و همچنین تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی، کامپیوتر و یا حتی کنسول های بازی می توانید از سرگرمی ها و فعالیت های خانگی که برای کودکان جذاب باشد، مانند ساخت کاردستی های متنوع یا روایت قصه های کودکانه مانند حسنی نگو بلا بگو برای کودکان با سن های پایین تر استفاده کنید.

یکی دیگر از مهمترین فواید کاردستی، دور کردن کودکان امروزی از دنیای تنولوژی است. بسیاری از کودکان اکثر وقت خود را با کنسول های بازی و موبایل ها می گذرانند. ساخت کاردستی انار یا کار دستی های طرح های دیگر می تواند فرزند شما را برای ساعتی از دنیای مجازی و وسایل الکترونیکی دور نگه دارد. بنابراین طرحی جذاب و مناسب کودکان را برای کاردستی انتخاب کنید تا کودک شما برای ساخت آن تشویق شود. از دیگر فواید کاردستی می توان به آموزش غیرمستقیم اشاره کرد.

به عنوان مثال، کشور عزیز ما ایران از رسم و رسومات و فرهنگ بسیار جذابی برخوردار است که کودکان ما در گذر زمان با اکثر آن ها آشنا خواهند شد. شما با آموزش کاردستی هفت سین به فرزندان خود می توانید آن ها را از سن بسیار کم با رسم و رسومات جذاب نوروز و سال نوی ایرانیان آشنا کنید. ساخت کاردستی هفت سین می تواند به کودک شما نکات بسیار زیادی را از روش غیرمستقیم آموزش دهد. فرزند شما از سن بسیار کم با انواع الگو ها، طرح ها، رنگ های مختلف، اشکال و .. آشنا می شود.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

اهواز جز شهر هایی است که مجهز به مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی است. تاسیس مهد کودک شبانه روزی در اهواز نیاز به مجوز خاص خود دارد بنابراین اگر قصد ثبت نام فرزند خود در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی را دارید حتما مجوز مهد کودک اهواز مورد نظر را بررسی کنید. به طور کلی کارشناسان و روانشناسان معتقدند که تاسیس مهد کودک در اهواز به صورت شبانه روزی یا در هر شهر دیگری، کار درستی نیست و تاثیرات منفی آن بر روی کودکان بیشتر از تاثیرات مثبت آن است. معمولا افرادی تصمیم می گیرند که کودک خود را در یک مهد کودک اهواز به صورت شبانه روزی ثبت نام کنند که مادر نتواند از کودک خود مراقبت کند و یا حتی صلاحیت مراقبت از کودک خود را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که مجبور نشده اید به هیچ وجه کودک خود را در یک مهد کودک شبتنه روزی در اهواز یا هر شهر دیگری ثبت نام نکنید زیرا این نوع مهد کودک اهواز به هیچ وجه نقش مادر را برای کودکان پر نمی کند.

قیمت مهد کودک قم می توانند به موارد بسیار زیادی بستگی داشته باشد. به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که یک مهد کودک در قم دارد طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک قم دارد. به عنوان مثالی تعدادی از مهد کودک های قم دارای تجهیزات خانه بازی کودک هستند. مهد کودک قم می تواند دو زبانه نیز باشد زیرا کودک در سن بسیار کم توانایی و قدرت یادگیری زبان بالایی دارد.

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. مهد کودک درجه یک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 29 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان برای برقراری ارتباط با دیگران بسیار تلاش می کنند. گاهی نقاشی می کشند، گاهی کاردستی می سازند و برای نشان دادن ذوق خود ، از روش های بسیاری استفاده می کنند. مثل گذاشتن نقاشی های خود در پاکت و هدیه دادن آن به دیگران . اما برای ساخت کاردستی پاکت نامه هم به نوعی خلاقیت خود را نشان می دهند. برای ساخت کاردستی پاکت نامه نیاز به کاغذ ، قیچی و منگنه دارند . شما هم می توانید در ساخت کاردستی پاکت نامه به آن ها کمک کنید. کودکان می توانند با ساخت کاردستی پاکت نامه برای تولد خود دعوت نامه هایی را داخل آن قرار دهند و برای دیگران کاردست خود را بفرستند.

شما می توانید با کمترین هزینه و وسایل این کاردستی را به کودک خود آموزش دهید. کاردستی چتر می تواند به وسیله کاغذ باطله ها ساخته یا اگر می توانید هزینه بیشتری بکنید از کاغذ های رنگارنگ استفاده کنید تا موجب ستیاق بیشتر در فرزند خود شوید. کاردستی چتر اگر چه خیلی ساده و با چند تا و قیچی زدن ساخته می شود اما بهتر است شما نیز کمک کنید تا آنرا بهتر بسازد و یا خودتان ابتدا آن را بسازید با تماشای کاردستی چتر وولک و سپس آن را به فرزندتان بیاموزید زیرا کودکان با والدین خود بسیار راحت تر هستند تا آموزش افراد دیگر. امیدواریم با ساختن کاردستی چتر نشاط فرزندتان افزایش یابد و ذوق و اشتیاق او چند برابر شود.

حتی می توانید از قصه گویی برای سرگرم کردن کودکان خود در خانه استفاده کنید. روایت کردن قصه های معروف و محبوب هرچند قدیمی مانند داستان حسنی ما یه بره داشت می توانید برای کودک شما بسیار سرگرم کننده باشد تا کمی از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی نیز فاصله بگیرد. زیرا کودکان امروزی بیشتر وقت خود را با دنیای مجازی می گذرانند.

 

 

 


:: بازدید از این مطلب : 362
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 28 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان امروزی بسیار بیش تر از پیش به حضور والدین خود نیاز دارند بنابراین والدین باید وقت بیشتری برای فرزندان خود بگذراند. شما با استفاده از فعالیت ها و سرگرمی های خانگی و کم هزینه می توانید بسیاری از پند های اخلاقی را در قالب سرگرمی ها و بازی های متفاوت به کودک خود آموزش دهید. به عنوان مثال قصه گویی یکی از راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان است که تاثیر بسیار زیادی روی آنان دارد. شما می توانید قصه های معروف مانند داستان چراغ جادو یا داستان زیبای خفته را برای کودک خود روایت کنید. قصه گویی فواید بسیار زیادی برای کودکان دارد زیرا اکثر داستان هایی که برای کودکان روایت شده اند، پند های متفاوتی را در خود گنجانده اند که می توانید با استفاده از آن ها پند های متفاوتی را به کودک خود آموزش دهید.

شما با استفاده از قصه گویی می توانید علاوه بر آموزش از راه غیرمستقیم باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی مانند تقویت قدرت تصویرسازی و قوه تخیل کودک خود شوید. کودکان شما هنگام شنیدن قصه شروع به تصویرسازی و همزاد پنداری با شخصیت های آن می کنند و به همین دلیل باید داستان های متناب با سن کودک را برای او روایت کنید. ساخت کاردستی نیز می تواند فعالیتی سرگرم کنند برای کودکان باشد. به خصوص در این روز ها که کودکان اکثر زمان خود را در خانه و در کنار خانواده خود سپری می کنند.

در مدرسه ها با ساخت کاردستی ترازو یا آموزش کاردستی ترازو به کودکان می توانند بسیاری از مسائل فیزیک و ریاضی را از طریق بازی و سرگرمی به آن ها آموزش دهند. به طور کلی اینگونه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی و فعالیت های فیزیکی برای کودکان همراه باشد، بیشترین تاثیرگذاری را در یادگیری کودکان دارد. زمانی که کودک شما ساخت کاردستی ترازو را به اتمام می رساند آن را به معلم، شما یا مربی مهد کودک خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود. افزایش اعتماد به نفس یکی از دغدغه های هر والدینی است زیرا پایین بودن اعتماد به نفس در شخصیت کودکان باعث به وجود آمدن بسیاری از مشکلات در آن ها می شود.



:: بازدید از این مطلب : 354
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهدکودک اولین مکان عمومی ای است که فرزندان شما به دور از خانواده خود در آن حضور می یابند. بنابراین حتما می دانید که تجربه ای که فرزند شما در حضور در مهد کودک سنندج یا هر شهری که در آن ساکن هستید کسب می کند اهمیت بسیار زیادی دارد زیرا در صورتی که فرزند شما از حضور در اولین مکان عمومی و اجتماعی به دور از خانواده تجربه خوبی کسب نکند ممکن است به طور کلی از این نوع مکان ها دلزده شود. به عنوان مثال یکی از مهم ترین فواید مهد کودک سنندج و تمامی مهدکودک ها این است که فرزند شما برای حضور در پیش دبستانی و مدرسه آمادگی لازم را کسب می کند زیرا تحقیقات روانشناسان نشان داده است که کودکانی که در مهد کودک سنندج (یا هر مهدکودک دیگری) حضور می یابند هنگام ورود به مدرسه اضطراب کمتری دارند.

انتخاب مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان اهمیت بسیار زیادی دارد. البته این نکته را در نظر بگیرید که صرفا یک مهد کودک سمنان که به عنوان بهترین مهد کودک سمنان شناخته می شود برای کودک شما مناسب ترین و بهترین مهد کودک سمنان نخواهد بود زیرا یک مهد کودک در سمنان که برای فرزند خود انتخاب می کنید باید مطابق ملاک های شما، سلایق و علاقه ی کودک شما باشد.

قیمت مهد کودک شهرکرد می تواند به موارد زیادی بستگی داشته باشد و طبیعتا هر چه امکانات یک مهد کودک شهرکرد بیشتر باشد، شهریه آن مهد کودک شهرکرد نیز بالا می رود بنابراین همیشه شهریه مهد کودک شهر کرد را با توجه به امکاناتی که در اختیار کودکان و والدین کودکان قرار می دهد، بسنجید. حتی موقعیت جغرافیایی یک مهد کودک شهرکرد می تواند بر روی شهریه مهد کودک شهر کرد تاثیر گذار باشد.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قطعا مهم ترین و اولین نکته ای که هر خانواده باید آن توجه داشته باشند داشته باشد پروانه و مجوز سازمان بهزیستی است. مهد کودک بوشهر یا مهدکودک هر شهر دیگری که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید باید از سمت سازمان بهزیستی همان شهر مجوز لازم را داشته باشد در غیر این صورت به هیچ عنوان به آن مهد کودک بوشهر اعتماد نکنید. در صورتی که مهد کودکی دارای مجوز سازمان بهزیستی باشد باید بر در ورودی آن نام مهد کودک، سال تاسیس و عبارت (تحت امتیاز و نظارت سازمان بهزیستی استان) ذکر شده باشد.

اگر در بندر عباس ساکن هستید پس حتما لیست مهد کودک های بندر عباس برای شما اهمیت زیادی دارد چرا که همان طور که می دانید قبل از فرستادن کودک خود به مهد کودک حتما باید تحقیقات و بررسی های لازم را برای انتخاب بهترین مهد کودک در بندر عباس و مناسب ترین مهد کودک بندر عباس انجام دهید. در صورتی که کودک خود را در مهد کودک خوبی ثبت نام کنید تاثیرات بسیار منفی در اخلاقیات و شخصیت کودک شما خواهد داشت. همان قدر که یک مهد کودک در بندر عباس می تواند تاثیرا تبسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد به همان اندازه می تواند تاثیرات منفی روی کودک شما بگذارد و مضر باشد بنابراین در انتخاب مهد کودک در بندر عباس یا در هر شهری که در آن ساکن هستید، نهایت دقت را به خرج دهید.

قیمت مهد کودک بیرجند به عوامل بسیار متفاوتی بستگی دارد. از جمله مواردی که در قیمت مهد کودک بیرجند تاثیر گذار است می توان به موقعیت جغرافیایی، برنامه های تفریحی، تجهیزات خانه بازی و ... اشاره کرد. بعضی از مهد کودک های بیرجند به صورت دو زبانه هستند و در آن ها زبان بین المللی انگلیسی نیز با روش غیرمستقیم به کودکان تدریس می شود. بنابراین این نوع مهد کودک بیرجند نسبت به سایر مهد کودک های بیرجند شهریه ی بیشتری دارند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 387
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

یکی از ویژگی های مثبت یک مهد کودک اراک این است که به برنامه ی تغذیه ی کودکان توجه ویژه شود. زیر تغذیه یکی از دغدغه های بزرگ همه ی والدین است. برنامه غذایی مناسب برای کودکان می تواند بسیار کم کننده و مفید باشد. بی شک یک انتخاب مناسب در بین مهد کودک های خوب اراک، باید برنامه غذایی منظمی را برای کودکانی که در آن مهد کودک اراک ثبت نام می کنند ارائه دهد.

قیمت مهد کودک ایلام از جمله مواردی است که بسیار از عوامل مختلف بر روی آن تاثیر گذار هستند. میزان امکاناتی که یک مهد کودک در ایلام در اختیار کودک و والدین آن قرار می دهد، تاثیر مستقیم بر روی شهریه مهد کودک های ایلام دارد. همچنین بعضی مهدکودک در برنامه کاری خود اردو های تفریحی دارند که این اردو ها نیز بر روی شهریه مهد کودک های ایلام تاثیرگذار است. بهترین مهد کودک ایلام قطعا امکانات بسیار زیادی دارد و این امکانات بر شهریه آن نیز تاثیرگذار است.

و همچنین درباره ویژگی های بهترین مهد کودک، به عنوان مثال قاعدتا بهترین مهد کودک بجنورد باید بهترین ویژگی های مربوط به یک مهد کودک خوب در بجنورد را نیز داشته باشد تا از سایر مهد کودک های بجنورد متمایز شود. البته بهتر است با توجه به روحیات فرزند خود و ملاک های شخصی خودتان از بین بهترین مهد کودک های بجنورد، مناسب ترین مهد کودک بجنورد را برای فرزند خود انتخاب کنید. در صورتی که انتخاب نادرستی برای مهدکودک مناسب کودک خود داشته باشید، این اشتباه تاثیرات منفی بسیار زیادی بر روی رشد شخصیتی کودک شما خواهد گذاشت اما اگر مناسب ترین و بهترین مهد کودک بجنورد را برای کودک خود انتخاب کنید، شاهد تاثیرات بسیار مثبت و تقویت ویژگی های خوب زیادی بر روی شخصیت کودک خود می شوید.



:: بازدید از این مطلب : 368
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

به دلایل زیادی آموزش نقاشی می تواند یکی از کار های دلنشین والدین برای کودکان خود باشد زیرا نقاشی برای کودکان کاری بسیار لذت بخش و با مزیت های بسیار است. نقاشی جدید کودکانه می تواند به کودک شما برای برقرار کردن ارتباط با دنیای بیرونی بسیار کمک کند و به مهارت های شناختی کودک شما کمک کند. روانشناسان می توانند با استفاده از تحلیل نقاشی های کودک شما نشانه های و ویژگی هایی از شخصیت کودک شما به دست آورند. یکی دیگر از دلایلی که والدین به آموزش نقاشی برای کودکان می پردازند این است که نقاشی کشیدن به هماهنگی حرکات چشم ها و دست های کودک شما کمک می کنند. کسب همچنین مهارت هایی در سن و سال کم برای کودکان بسیار با اهمیت است بنابراین این که با آموزش نقاشی کودکان خود سعی کنید تا آن ها را به نقاشی کشیدن علاقمند کنید، به کودک شما کمک بسیاری خواهد کرد.

از دیگر فواید نقاشی می توان به آموزش های غیرمستقیم اشاره کرد. به عنوان مثال کودک شما در حین یاد گرفتن و رسم کردن نقاشی میوه به با انواع میوه ها نیز آشنا می شود و همچین با طرح ها، الگو ها و رنگ های مختلف نیز آشنا می شود. این امر به خودی خود کودک شما را برای حضور در مدرسه آماده می کند و این یکی از مهم ترین و اصلی ترین فواید کشیدن نقاشی میوه به هر نقاشی دیگری است. شما با آموزش نقاشی میوه به به کمک ویدیو بالا می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند سازید و ویژگی های مثبت شخصیتی او را افزایش دهید.

سایت های بسیار زیادی در حوزه ی کودک درحال فعالیت هستند که محبوب ترین آن ها وولک می باشد. وولک با داشتن محتوا های کودکانه می تواند نیاز شما را رفع کند. با مراجعه به آدرس voolak.com می توانید از این محتوا ها استفاده کنید.



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

این روز ها که خانواده ها زمان بیشتری را با کودکان خود می گذرانند بی شک دنبال سرگرمی ها و فعالیت هایی هستند که بتوانند کودک خود را در منزل مشغول کنند. زیرا ویروس کرونا باعث شده است تا کودکان از نهاد های مهد کودک و مدرسه محروم باشند و در نتیجه بسیاری از تجربه ها را کسب نکنند. کودکان در مهد کودک ها داستان ها و سرود های متفاوت مانند شنگول و منگول را می شنوند و از آن ها لذت می برند.

معمولا کودکان از سن بسیار کم به حیوانات علاقه دارند برنابراین طرح کاردستی موش می تواند برای آن ها جذاب باشد. شما با آموزش کاردستی موش به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید کاردستی بهره مند سازید. ویدیو کاردستی موش که در این صفحه مشاهده می کنید جزو انواع کاردستی های اوریگامی است. کاردستی اوریگامی کاردستی هایی هستند که تنها به وسیله ی کاغذ و با تا کردن کاغذ ساخته می شوند. بنابراین این نوع کاردستی ها کاردستی های بسیار کم هزینه ای هستند که می توانید فرزندان خود را با آن ها سرگرم کنید.بعضی از کاردستی ها تنها با کمک کاغذ ساخته می شوند و ازین رو بسیار کم هزینه هستند. به اینگونه کاردستی ها، کاردستی های اوریگامی می گویند.

کاردستی های اوریگامی مانند ویدیو کاردستی طوطی که در این صفحه قرار دارد، کاردستی هایی هستند که تنها به کمک کاغذ و تا کردن آن ساخته می شوند و به همین بسیار کم هزینه هستند. بنابراین شما می توانید با هزینه ی بسیار کم و از سن بسیار کم کودک خود را با خواندن شعر و داستان های کودکانه در حین ساخت کاردستی طوطی با پرندگان و انواع حیوانات آشنا کنید. کاردستی طوطی از جمله کاردستی هایی است که کودک شما را با انواع رنگ ها نیز آشنا خواهد کرد. همچنین زمانی که کودک شما ساخت کاردستی طوطی را به اتمام می رساند و آن را به شما، مربی مهد کودک یا معلم مدرسه ی خود نشان می دهد این امر باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود وهمچنین ویژگی انتقاد پذیری را در شخصیت کودک شما تقویت می کند.



:: بازدید از این مطلب : 371
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .تمامی این نکات بر قیمت مهد کودک اردبیل تاثیرگذار هستند.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد. با بررسی لیست مهد کودک کرج مناسب ترین مهدکودک را برای کودک خود انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک اهواز بستگی به امکانات و تفریحاتی است که مهد کودک اهواز در اختیار کودک و والدین کودک قرار می دهد. در بعضی موارد نیز قیمت مهد کودک در اهواز بستگی به موقعیت جغرافیایی نیز دارد. بنابراین نمی توان به طور دقیق شهریه مهد کودک اهواز را تعیین نمود زیرا شهریه به موارد بسیار زیادی بستگی دارد. به عنوان مثال تعدادی از مهد کودک ها و بهترین مهد کودک اهواز در زمان های متفاوت برای کودکان ثبت نامی خود اردو در نظر می گیرند، طبیعتا هزینه مربوط به این امکانات و برنامه ها به قیمت مهد کودک در اهواز می افزاید.



:: بازدید از این مطلب : 379
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

برای راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی شما نیاز به تاسیس یک کارخانه برای تولید کاغذ از براده های سنگ اهک دارید. کارخانه شما باید دارای تجهیزاتی باشد که شامل دستکاه های متعددی می شود. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان این امکان را برای شما به وجود آورده است که تا با استفاده از آپشن هایی که این شرکت برای شما در نظر گرفته است، بتوانید خط تولید کاغذ سنگی مختص خود را راه اندازی نمایید.

از میان صنایع موجود در بازار برای تولید محصولات مختلف، راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی یک صنعت تازه وارد و متمایز به شمار می رود. بدین گونه که شما با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی برای خود، هم به رواج یک محصول مفید در صنعت کمک کرده اید و هم محصولی را در جامعه معرفی و قابل استفاده کرده اید که به شدت به حفاظت محیط زیست انسانی کمک می کند و از این جهت نیز برای جامعه قدم بزرگی برداشته اید.

حفاظت و نگهداری از محیط زیست یکی از دغدغه های اصلی این روز های زندگی بشر است؛ می دانید که منابع طبیعی مورد استفاده انسان روز به روز  بیشتر در حال کم شدن و از بین رفتن است، لذا فکر کردن برای جلوگیری از این امر،موضوعی مهم است گه به هیچ وجه نباید آن را فراموش کرد.

شرکت آذرخش آدلی ایرانیان با کمک به جوانان و صنعت دوستان ایرانی، آن  ها را برای راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی یاری می نماید. راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی در آذرخش ادلی ایرانیان با هدف حفاظت محیط زیست، درختان و جنگل های متعدد ایران انجام می شود.

کاغذ سنگی مدل ها و کاربرد های متنوعی را شامل می شود که هرکدام از آن ها می توانند جایگزین بسیار مناسبی برای محصولات مشابه و تجزیه ناپذیر باشند. مقاومت بالای کاغذ های سنگی و ویژگی های منحصر به فرد آن، باعث شده است تا افراد پس از آشنایی با آن، دیگر از محصولات دیگر برای کاربردهای مشابه استفاده نکنند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره نحوه راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی می توانید به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه نمایید!



:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

همانطور که می دانید ثبت نام در مهد کودک خرم آباد یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودکان اجباری نیست. به طور کلی مهد کودک دوره ی آموزشی اجباری به حساب نمی آید اما حضور کودک در مهد کودک خرم آباد یا شهر سکونت شما مزیت ها و فواید بسیار زیادی در زمینه های متفاوت برای کودک شما دارد.

قیمت مهد کودک زاهدان یا همان شهریه مهد کودک زاهدان بستگی به عوامل زیادی دارد. امکانات و تجهیزاتی یک مهد کودک در زاهدان در اختیار کودکان و همچنین والدین آن ها قرار می دهند طبیعتا می تواند در قیمت مهد کودک زاهدان تاثیر گذار باشد. با توجه به برنامه ی ثابت روزانه یا هفتگی مهدکودک ها همچنین در مهد کودک در زاهدان وجود دارد، در بعضی از آن ها اردو هایی را برای کودکان در نظر می گیرند. این نوع فعالیت ها مسلما بر روی شهریه مهد کودک زاهدان که این فعالیت ها را انجام دهند، تاثیر دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک شهر سکونتتان راه ها و ملاک های بسیاری است.

به عنوان مثال اگر قصد انتخاب بهترین مهد کودک زنجان را دارید، مربی مهد کودک زنجان مهم ترین نقش را در پرورش و تربیت فرزندان شما دارد چرا که در صورتی که شما فرزند خود را در مهد کودک زنجان ثبت نام کنید، کودک شما بخش بسیار زیادی از زمان روز خود را در مهد کودک در زنجان سپری می کند بنابراین مربی مهد کودک زنجان که کودک شما روز خود را با او سپری می کند باید مهارت و توانایی کافی را برای ارتباط با فرزندان شما و مربی مهد کودک زنجان یا هر شهری دیگری بودن را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است ضربه های جبران ناپذیری به کودک شما وارد شود. اگر کودک شما در اولین تجربه ی خود در یک محیط اجتماعی به دور از خانواده یعنی مهد کودک زنجان لحظات خوشی را تجربه نکند و تجربه خوبی را کسب نکند ممکن است رفتار درست اجتماعی را یاد نگیرد و به طور کلی از محیط های اجتماعی دور از خانواده خود دوری کند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

همانطور که می دانید ثبت نام در مهد کودک خرم آباد یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودکان اجباری نیست. به طور کلی مهد کودک دوره ی آموزشی اجباری به حساب نمی آید اما حضور کودک در مهد کودک خرم آباد یا شهر سکونت شما مزیت ها و فواید بسیار زیادی در زمینه های متفاوت برای کودک شما دارد.

قیمت مهد کودک زاهدان یا همان شهریه مهد کودک زاهدان بستگی به عوامل زیادی دارد. امکانات و تجهیزاتی یک مهد کودک در زاهدان در اختیار کودکان و همچنین والدین آن ها قرار می دهند طبیعتا می تواند در قیمت مهد کودک زاهدان تاثیر گذار باشد. با توجه به برنامه ی ثابت روزانه یا هفتگی مهدکودک ها همچنین در مهد کودک در زاهدان وجود دارد، در بعضی از آن ها اردو هایی را برای کودکان در نظر می گیرند. این نوع فعالیت ها مسلما بر روی شهریه مهد کودک زاهدان که این فعالیت ها را انجام دهند، تاثیر دارد. برای انتخاب بهترین مهد کودک شهر سکونتتان راه ها و ملاک های بسیاری است.

به عنوان مثال اگر قصد انتخاب بهترین مهد کودک زنجان را دارید، مربی مهد کودک زنجان مهم ترین نقش را در پرورش و تربیت فرزندان شما دارد چرا که در صورتی که شما فرزند خود را در مهد کودک زنجان ثبت نام کنید، کودک شما بخش بسیار زیادی از زمان روز خود را در مهد کودک در زنجان سپری می کند بنابراین مربی مهد کودک زنجان که کودک شما روز خود را با او سپری می کند باید مهارت و توانایی کافی را برای ارتباط با فرزندان شما و مربی مهد کودک زنجان یا هر شهری دیگری بودن را داشته باشد. در غیر این صورت ممکن است ضربه های جبران ناپذیری به کودک شما وارد شود. اگر کودک شما در اولین تجربه ی خود در یک محیط اجتماعی به دور از خانواده یعنی مهد کودک زنجان لحظات خوشی را تجربه نکند و تجربه خوبی را کسب نکند ممکن است رفتار درست اجتماعی را یاد نگیرد و به طور کلی از محیط های اجتماعی دور از خانواده خود دوری کند.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 18 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بهترین راه برای گرفتن مشاوره راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی ، گفتوگو با متخصصین این زمینه است . ابتدا باید اطلاعات دقیقی در رابطه با کاغذ سنگی داشته باشید و بدانید با چه مزایا و معایبی رو به رو هستید . کاغذ سنگی نیز همچون دیگر محصولات، مزایا و معایبی دارد که به هنگام مصرف مشخص می شوند. بیشتر بودن مزایای کاغذ سنگی نسبت به معایب آن، سبب میشود تا آن را کاغذی بهتر و برتر از کاغذ های سلولزی بدانیم.

ویژگی های کاغذ سنگی

از ویژگی های کاغذ سنگی که آن ها را از کاغذ های سلولزی متمایز کرده است، می توان به ضدآب بودن و مقاومت بالای آن ها در برابر پارگی، حشرات و روغن اشاره کرد . چگالی کاغذ های سنگی در بازه ی (۰٫۸ – ۱٫۶) قرار دارد . سطح کاغذ های سنگی دانه دار نیست و برخلاف کاغذ های معمولی نرم و مسطح است . واکنش کاغذ سنگی با اکسیژن دود سمی گاز های گلخانه ای آزاد نمی کند . همه این ویژگی ها کاغذ سنگی را از دیگر کاغذ ها مجزا می کند .

مزایای کاغذ سنگی

  • عدم آسیب پذیری در مقابل آب و روغن
  • کاغذ سنگی فرسوده نمی شود
  • کاغذ ستگی انسجام بیشتری دارد و فرسنوده و کهنه نمی شود

معایب کاغذ سنگی

  • کاغذ سنگی جذب آب ندارد
  • کاغذ سنگی دمای بالا را تحمل نمی کند

کاربرد خرید کاغذ سنگی

کاغذ های سنگی کاربرد های متفاوتی دارند ؛ بعضی از آن ها برای تولید ظروف یکبار مصرف مورد استفاده قرار می گیرند و بعضی برای بسته بندی به جای نایلون و پلاستیک مورد استفاده قرار می گیرند و همه این موارد به محیط زیست کمک می کند . در تولیدات کاغذ های پروشور و ساک دستی و به طور کلی کاغذ هایی با ضخامت بالا از کاغذ سنگی استفاده می شود . در تهیه و تولید کارت ها اعتباری و بانکی و جعبه های محکم نیز کاغذ سنگی مورد استفاده قرار می گیرد . مقاومت بالای این کاغذ موجب شده تا از آن در ساخت و تولید کالاهایی با ضخامت بیشتر استفاده شود . 

برای آشنایی بیشتر در رابطه با کاغذ سنگی می توانید به شرکت آذرخش آدلی ایرانیان مراجعه فرمایید و از آن ها مشاوره بگیرید .



:: بازدید از این مطلب : 440
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کاغذ سنگی محصولی صنعتی است که طبق فرایند تولید آن، از براده های سنگ آهک، کاغذ تولید می شود. در مسیر تولید کاغذ سنگی، محیط زیست و طبیعت محافظت شده و برای تولید و استفاده از کاغذ، درختان کمتری به حیات خود پایان می دهند.

کاغذ سنگی از لحاظ ظاهری تفاوت هایی با کاغذ های معمولی که از الیاف سلولزی تولید می شوند دارند؛ و این تفاوت نیز به سبب ویژگی های ساختاری و الیافی این دو نوع اغذ با یکدیگر است.

کاغذ های تولید شده از سنگ مقاوت بیشتری نسبت به کاغذ های سلولزی دارند و در نتیجه در صورت تماس با آب خیس نمی شوند و هم چنین به دلیل قدرت کشسانی بالای کاغذ های سنگی، این محصولات صنعتی، هرگز در برابر ضربه پاره نمی شوند.

به دلیل ویژگی های گفته شده است که می توان گفت کاغذ سنگی، جایگزین بسیار مناسبی برای ساک های دستی خرید می باشد. نایلون پلاستیکی به دلیل تجزیه ناپذیر بودن و باقی ماندن در طبیعت، ضربات جبران ناپذیری به محیط زیست وارد می کنند، به همین دلیل است که پیدا کردن جایگزینی که کار آن ها را به خوبی انجام دهد و به دفعات قابل استفاده باشد از اهمیت بالایی برخوردار است.

تاکنون کارخانه های بسیاری به تولید کاغذ سنگی و معرفی این محصول به عنوان جایگزینی مناسب برای سایر محصولات تجزیه ناپذیر پرداخته اند. کارخانه آذرخش آدلی ایرانیان با احداث خط تولید کاغذ سنگی این امکان را برای مهندسین صنایع فراهم آوره است تا با استفاده از این خط تولید بتوانند میزان تولید این محصول در کشور را افزایش دهد و نیز در این مسیر کمکی شایان به حفاظت از محیط زیست داشته باشد.

با مراجعه به سایت آذرخش آدلی ایرانیان، و مطالعه کاربردهای متعدد کاغذ سنکی می توانید با این محصول صنعتی بیشتر آشنا شده و شما هم سهمی در حفاظت از محیط زیست و طبیعت ایران زیبا داشته باشید!



:: بازدید از این مطلب : 418
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . با بررسی لیست مهد کودک شیراز می توانید بهترین مهدکودک در شیراز را انتخاب کنید.

یکی از ویژگی های مهمی که باید مهد کودک داشته باشد ، جو مناسب ، پرنشاط و شاد برای کودکان است . برای اینکه بدانید آن مهد کودک در اردبیل محیطی خوب برای فرزند شماست می توانید به صورت حضوری به آن جا مراجعه کرده و یا با دیگر والدین در ان جا مشورت کنید . شما می توانید با دیدن لیست مهد کودک اردبیل ، آدرس آن ها را بیابید و نزدیک ترین مهد کودک در اردبیل را پیدا کنید.

برای بهتر انتخاب کردن مناسب ترین مهد کودک ارومیه برای کودک خود حتما لیست مهد کودک در ارومیه با دقت کافی بررسی کنید و تمامی ویژگی های ذکر شده برای یک مهد کودک خوب در ارومیه را با موارد لیست مهد کودک در ارومیه مقایسه کنید تا در نهایت مناسب ترین و بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید. بنابراین حتما لیست مهد کودک ارومیه را بررسی بفرمایید.



:: بازدید از این مطلب : 345
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

مهد کودک، اولین محیط و مکان اجتماعی و عمومی که کودکان شما در آن حضور پیدا می کنند. مهد کودک ساری می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما بگذارد و بلعکس در صورت انتخاب اشتباه در مهد کودک ساری شما تاثیرات بسیار منفی را در هنگام رشد شخصیتی کودک خود مشاهده خواهید کرد. بنابراین در انتخاب مهد کودک ساری یا هر شهری که در آن ساکن هستید برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید تا به جای تاثیرات مثبت شاهد تاثیرات منفی بر روی فرزند خود نباشید.

ثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و مهد کودک درجه یک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید.

تقریبا همه کودکان دوست دارند تنها نباشند و در زمان های بیداری با همسالان خود در ارتباط باشند، این ارتباط می تواند به صورت بازی کردن با آن ها یا صحبت کردن و همفکری با همسالانشان باشد؛ به همین دلیل است که مهد کودک ها برای کودکان از جذابیت خاصی برخوردارند؛ مکانی پر از کودکان هم سن و سال که امکان بازی و سرگرمی و شیطنت با یکدیگر را دارند. اما این که بهترین زمان برای به مهد کودک رفتن کودکان چه سنی است و تا چه سنی باید کنار والدین باشند و چه زمانی جداشدن برای آن ها سهل می شود، موضوعی بسیار مهم است.

طبق نظر کارشناسان و روانشناسان کودک، بهترین سن برای مهد کودک رفتن 2ونیم تا 3 سالگی کودک می باشد؛ چراکه کودک در این سن، آمادگی جدا ماندن از مادر را بیشتر از قبل دارد. تا قبل از این سن، کودکان بیشتر دوست دارند کنار والدین خود باشند و اغلب به بازی های فردی با اسباب بازی های خود می پردازند، در حالی که از 3 سالگی به بعد، اغلب کودکان به بازی های جمعی با همسالان خود علاقمند می شوند و دوست دارند با همسالان خود تعامل داشته باشند. بنابراین با بررسی لیست مهد کودک اصفهان کودک خود را در یک مهد کودک خوب ثبت نام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 406
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک های درجه یک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند. بهترین مهد کودک تهران را برای فرزند خود انتخاب کنید تا تجربه ی خوبی را در حضور ذر یک مهدکودک کسب کند.

هر مهد کودک خوب باید یک برنامه غذایی مغذی و متناسب با سن هر کودک برای او داشته باشد. کودکان سنین حساس رشد خود را در مهد کودک ها می گذارند و به همین دلیل غذایی که در آن زمان در مهد کودک ها مصرف می کنند اهمیت و تاثیر بسیار زیادی در رشد آن ها دارد. لذا هر مهد کودک باید یک برنامه غذایی مناسب و خوب زیرنظر یک کارشناس تغذیه کودک، برای هر رده سنی تدوین کند و مطابق با آن کودکان خود را تغذیه نماید. یک مهد کودک درجه یک تبریز حتما به برنامه تغذیه کودک شما نیز توجه می کند.

در صورتی مربی مهد کودک ساری اخلاق خوبی نداشته باشد و با کودکان به اندازه کافی رابطه خوبی و صمیمی نداشته باشد حتی ممکن است مهد کودک ساری یا شهری که در آن ساکن هستید تاثیرات منفی روی کودک شما داشته باشد چرا که مربی مهد کودک، فردی که کودک شما ساعات زیادی را با کودک شما سپری می کند، ارتباط خوبی با کودک شما ندارد. لیست مهد کودک ساری را بررسی کنید تا مربی مهد کودک خوبی را نیز برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 376
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 16 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

همانطور که مشخص است کاغذ سنگی محصولی نوشتاری است و برای یادداشت یا تولید وسایلی با ضخامت زیاد مانند مقوا کاربرد دارد . شما برای خرید کاغذ سنگی باید اطلاعات دقیق داشته باشید البته برخی از افراد هم برای خرید خط تولید کاغذ سنگی اقدام می کدر صنعت چاپ موجب می شود مرکب کمی مصرف شود و به خدمات دیگری نیاز نباشد.

در تولید کتاب های با ارزش موجب ماندگاری و طول عمر بالای این کاغذ می شود. در تولید ظروف یکبار مصرف نیازی به روکش برای ضد آب کردن ظروف نیست. تولید کاغذ دیواری های با کیفیت و طول عمر بالا با این کاغذ امکان پذیر است. از انرژی های تجدید ناپذیر، آب و انواع اسید ها استفاده نمی شود. حفاظت از طبیعت با تولید کاغذ سنگی به جای دیگر کاغذ ها امکان پذیر است. انرژی به میزان ناچیزی برای تولید کاغذ به کار گرفته می شود. تولید فاضلاب های صنعتی، زباله خشک و قطع درختان به طور چشم گیری کاهش می یابد. زمان و همچنین هزینه کمتری برای تولید کاغذ مصرف می شود. کاغذ تولید شده کاملا بهداشتی و خنثی بوده همچنین با هیچ ماده ای واکنش نمی دهد.

علاوه بر همه این ویژگی ها شما با خرید خط تولید کاغذ سنگی می توانید برای جوانان اشتغال ایجاد کنید .

ویژگی های خط تولید کاغذ سنگی پیشنهادی ما:

امکان تولید انواع ورقهای رنگی

امکان تولید ورق یک لایه تا سه لایه

 امکان لمینیشن کاغذ سنگی با انواع مواد (پارچه ، متالایز ، …) در حین تولید

استفاده از بهترین برندهای بین المللی در قطعات مصرفی

امکان افزایش ظرفیت تولید در هر خط متناسب با نیاز مشتری و از افزایش بازده داخلی سرمایه گذاری

کنترل اتوماتیک ضخامت ورق تولیدی و لذا حفظ راندمان بسیار بالا در تولید و جلوگیری از تولید ورقهای غیر استاندارد و کاهش ضایعات

امکان تولید یک و یا هر دو طیف کاغذ سنگی به درخواست مشتری (ورق نرم با جرم حجمی زیر ۱ و ورق شق و رق با جرم حجمی حدود ۳/۱

 

 



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

حتما شما از اهمیت انتخاب یک مهد کودک خوب ایلام یا هر شهری که در آن زندگی می کنید مطلع هستید. انتخاب یک مهد کودک خوب در ایلام به دلایل بسیار زیادی از اهمیت بالایی برخوردار است. بهترین مهد کودک ایلام طبیعتا ویژگی های خاص مربوط به خود را دارد که این ویژگی ها آن مهد کودک ایلام را از سایر مهدکودک ها متمایز کرده است. به بررسی ویژگی های یک مهد کودک خوب در ایلام می پردازیم. یک مهد کودک خوب در ایلام تاثیر بسیار مثبتی بر روی رشد شخصیتی کودک شما می گذراد.

بی شک بهترین مهد کودک اراک باید تمامی ویژگی های مهد کودک های خوب اراک را داشته باشد. البته به خاطر داشته باشید که شاید بهترین مهد کودک اراک از نظر شما با بهترین مهد کودک اراک از نظر والدین کودک دیگر متفاوت باشد زیرا ملاک های اشخاص متفاوت برای انتخاب مناسب ترین مهد کودک در اراک در بین مهد کودک های اراک با یکدیگر متقاوت است. برای انتخاب بهترین مهد کودک اراک برای فرزند خود می توانید از لیست مهد کودک اراک کمک بگیرید.

قیمت مهد کودک بجنورد می تواند به عوامل زیادی بستگی داشته باشد زیرا هرگونه فعالیتی که د محیط یک مهد کودک بجنورد برای کودکان یا والدین آن ها انجام می شود طبیعتا بر روی شهریه مهد کودک بجنورد تاثیر گذار است. بنابراین برای تخمین زدن یا مقایسه شهریه مهد کودک بجنورد در ابتدا میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک بجنورد انتخابی شما در اختیار شما و کودک شما قرار می دهد را مورد بررسی قرار دهید. البته لازم به ذکر است که بهترین مهد کودک های بجنورد از امکانات بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بجنورد برخوردار هستند بنابراین شهریه و قیمت آن ها نیز بیشتر از سایر مهد کودک های بجنورد است.



:: بازدید از این مطلب : 423
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با بررسی مهد کودک ها می توانید متوجه شوید که یک مهد کودک خوب در بوشهر که برای فرزندتان مناسب باشد کجاست. البته که معیار های هر خانواده در انتخاب یک مهد کودک خوب در بوشهر متفاوت است بنابراین شما باید بهترین مهد کودک بوشهر که مناسب کودک شما باشد را پیدا کنید و برای ثبت نام فرزند خود اقدام کنید.

مهد کودک مکانی است که کودک شما بدون حضور خانواده خود در آن حضور می یابد. بنابراین تجربه حضور در مهد کودک بیرجند یا هر شهری که در آن ساکن هستید تاثیر بسیار زیادی بر روی شکل گیری شخصیت فرزند شما خواهد داشت. تاثیرات حضور در مهد کودک بیرجند می تواند تاثیرات بسیار مثبتی بر روی کودک شما داشته باشد و بلعکس می تواند تاثیرات منفی نیز داشته باشد. بنابراین انتخاب مناسب ترین مهد کودک بیرجند از بین بهترین مهد کودک های بیرجند، انتخابی بسیار مهم والدین برای فرزند خود است.

قیمت مهد کودک بندر عباس می تواند به دلایل بسیار زیاد و متفاوتی در قسمت های متفاوت شهر بندر عباس از نظر جغرافیایی تفاوت داشته باشد. هزینه مهد کودک بندر عباس بستگی به امکانات و میزان رفاهی دارد که آن مهد مودک بندر عباس برای کودکان و همچنین والدین آن ها فراهم می کند. به عنوان مثال اگر آن مهد کودک بندر عباس که برای کودک خود انتخاب می کنید مجهز به خانه بازی کودک باشد مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهد کودک های بندر عباس خواهد داشت. مثال دیگر می تواند درباره مربیان مهد کودک بندر عباس باشد. در بعضی از مهد کودک های بندر عباس چندین مربی وجود دارد که هرکدام وظایف خاص خود را دارند یا بعضی از مهد کودک های بندر عباس به صورت دو زبانه هستند و همانطور که می دانید کودکان در سنین پایین توانایی یادگیری زبان بیشتری دارند بنابراین دوزبانه بودن مهد کودک بندرعباس می تواند تاثیرات بسیار مثبتی روی یادگیری زبان انگلیسی کودک شما داشته باشد.



:: بازدید از این مطلب : 393
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

مهد کودک قم باید یکی از اولویت های والدین در ارتباط با تربیت و پرورش کودکان خود باشد زیرا امروزه کودکان بیشتر اوقات خود را با بزرگسالان می گذرانند و یا از سنین بسیار کمک بخشی از روز خود را با گوشی های همراه  والدین خود سپری می کنند. به احتمال زیاد می توانید حدس بزنید و بدانید که این مسئله برای کودکان شما آسیب زننده است و کودکان شما بهتر است تا بخشی از زندگی روزمره خود را نیز با افراد هم سن و سال خود و کودکان دیگر سپری کنند. برای این که کودک شما با کودکان دیگر در ارتباط باشد باید مکان مناسبی را برای فرزند خود انتخاب کنید زیرا اگر کودک شما در اولین تجربه های ارتباط اجتماعی با کودکان دیگر تجربه ی خوبی کسب نکند، ممکن است از حضور در اجتماع دلسرد و دلزده شود.

مهد کودک تبریز باید برنامه های آموزشی، تفریحی و سرگرمی را به یک نسبت برای کودکان داشته باشد؛ البته این امر به سن کودک نیز وابسته است. برنامه های آموزشی باید از 3یا 4 سالگی وارد جدول برنامه ریزی کودکان در مهد کودک ها شوند و برنامه های سرگرم کننده و تفریحی برای کودکان نوباوه و نوپا در مهد کودک بیشتر باشد. برنامه های هر مهدکودک بر روی قیمت مهد کودک تبریز نیز تاثیر دارد.

مهد کودک ها همواره در تلاشند تا بتوانند بیشترین برنامه های تفریحی و آموزشی را با بالاترین بازده برای کودکان و خانواده های آن ها تدوین نمایند. برنامه های آموزشی نظیر آموزش زبان های خارجی، قرآن، هنر و نقاشی، ورزش و سرگرمی و برنامه های تفریحی مانند تعیین زمانی خاص برای بازی با بچه ها، برگزاری جلسات داستان خوانی و شعر خوانی برای بچه ها، بازی های فکری و آموزشی با کودکان از جمله برنامه های متداول بهترین مهد کودک اصفهان به شمار می آیند.

 



:: بازدید از این مطلب : 388
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 13 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

با توجه به بالا رفتن روز به روز قیمت لپ تاپ ها، تعمیرات لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارند. مراکز تعمیر هرروز سعی می کنند تا با بالا بردن توانایی های خود بتوانند مشکلات سخت افزاری یا نرم افزاری بیشتری را پوشش دهند و آن ها را رفع کنند تا کاربران بتواند دستگاه های خود را تعمیر کنند و مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته که با توجه ظرافت و حساسیت به کار رفته در ساخت لپ تاپ ها، تعمیرات آن ها نیز نیازمند دقت و حساسیت بسیار بالا است تا خسارت بیشتری به دستگاه وارد نشود.

بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ بهتر است در ابتدا یک مرکز تعمیر لپ تاپ حرفه ای و مطمئن را بشناسید تا در صورت نیاز در اسرع وقت به آن مراجعه کنید و مشکلات مربوط به سخت افزار یا نرم افزار لپ تاپ خود را رفع کنید. مادربرد یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس و مهم هر دستگاهی است. در صورتی که احساس کردید هرگونه مشکلی برای مادربرد دستگاهتان به وجود آمده و نیاز به تعمیر مادربرد خود دارید حتما سریعا به یک مرکز تعمیرات مراجعه کنید زیرا با گذر زمان و غفلت از تعمیر، مشکلات بیشتری برای لپ تاپ یا هر دستگاه دیگری به وجود خواهد آمد.

همانطور که می دانید محصولات شرکت سازنده ی اپل تفاوت های سخت افزاری و نرم افزاری قابل توجهی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارند بنابراین یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن باید خدمات مربوط به تعمیر محصولات اپل را مانند تعمیر تخصصی مک بوک ها را با طور کاملا جداگانه و تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد. بهتر است تعمیرات لپ تاپ خود را جدی بگیرید زیرا همان طور که به آن اشاره کردیم با غفلت از تعمیر و رفع هر مشکلی، با گذر زمان مشکلات بیشتری برای لپ تاپ شما به وجود خواهد آمد.



:: بازدید از این مطلب : 429
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

هزینه مهد کودک در تهران برای انواع مهد کودک در تهران متفاوت است. هزینه مهد کودک دولتی در تهران معمولا نسبت به سایر مهد کودک های تهران کمتر است زیرا این مهد کودک ها زیر نظر بهیزیستی هستند. البته تعداد مهد کودک دولتی در کل کشور بسیار کم است اما مطمئنا شما می توانید در تهران مهد کودک دولتی پیدا کنید هرچند اکثر مهدکودک های تهران که به صورت دولتی هستند برای قشر خاصی هستند مانند معلم ها. مهد کودک درجه یک تهران را برای کودک خود انتخاب کنید.

با بررسی آدرس، برنامه های مدون و قیمت هر مهد کودک در کرج به راحتی می توانید بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. کودکستان و مهد کودک کرج، با به کارگیری نوین ترین روش های آموزشی و مفرح ترین برنامه های فراغتی برای کودکان، در تلاش است تا لحظات شاد و دلنشینی برای کودکان در سنین مختلف به ارمغان اورد.

تعیین قیمت مهد کودک مشهد با توجه به عناصر متعددی توسط اداره کل بهزیستی استان خراسان رضوی تعیین می شود. عناصری نظیر رده سنی کودک، از شیرخواره تا نوباوه، امتیاز مهد کودک (از یک تا سه ستاره) و امکانات شهرستان ها در تعیین قیمت مهد کودک در مشهد موثر هستند. این کمیت برای مهد کودک مشهد و مناطق نزدیک آن، بالاتر از سایر نقاط استان خراسان رضوی می باشد. هم چنین قیمت مهد کودک های غیر انتفاعی و شخصی در مشهد مقدس، با توجه به امکانات و امتیازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زیر نظر بهزیستی استان تعیین می شود. بهترین مهد کودک های مشهد شهریه های بالاتری نسبت به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی برای ثبت نام کودکان تعیین می کنند. والدین مشهدی عزیز می توانند با در نظر گرفتن این المان ها و امکاناتی که هر مهد کودک برای فرزند آن ها فراهم می آورد، مناسب ترین قیمت مهد کودک در مشهد را گزینش کرده و مناسب ترین مهد کودک فرزند خود را انتخاب کرده و کودک خود را به آن بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تهیه پلیتمواد اولیه در کارخانه خط تولید کاغذ سنگی در مخزن مخصوص با هم مخلوط شده توسط نوار نقاله وارد منبع تغذیه پیچه می شود. بعد وارد اکسترودر شده و به صفحه متحرک هیدورلیکی انتقال می یابند. در این مرحله Did head برش می خورد و به غربال وایبرتور ارسال شده و به قسمت بسته بندی منتقل می شود.

  • تهیه کاغذپلیت ها به منبع تغذیه تزریق شده وارد اکسترودر می شوند. پلیت ها بوسیله حرارت ذوب می گردند. مواد مذاب شده توسط دستگاه کلندر به صورت ورق خارج شده و از میان غلتک و رول برای یکنواخت شدن عبور می کنند. سپس توسط رول های کششی کشیده می شوند تا به ضخامت مورد نظر برسند. ضخامت توسط سنسور کنترل می شود. بعد سط ورقه توسط خنک کننده سرد شده در قسمت بعدی لبه های اضافه و کناره های ورق ها تمیزکاری شده و به صورت رول ورق برای انبارش بسته بندی می شوند.

کاغذ های معدنی موجود در کشور بسیار به صرفه تر از کاغذهای گلاسه موجود در بازار می باشد و قیمت بسیار خوب و منصفانه ای دارد. نکته ای که جالب است بدانید کاغذ سنگی زمانی که تحت اشعه ماوراء نور خورشید قرار میگیرد این قابلیت را دارد که به طبیعت باز گردد و علاوه بر این خاصیت بازیافت مجدد و مبدل شدن به کاغذ سنگی را دارا می باشد. کاغذ سنگی در گرمهای متفاوتی موجود است و ضخامت های آن از ۱۵۰ تا ۴۰۰ میکرون می باشد که از این کاغذ در تهیه لیبلهای چسب دار در سایزهای متفاوت استفاده میشود و بسیار بهینه می باشد به دلیل قیمت کاغذ سنگی و چسبندگی بالای آن و نیز ضد آب بودن آن. گرمهای پایین این کاغذها برای استفاده روزمره مانند بسته بندی های غذایی می باشد .گرمهای متوسط این کاغذهای سنگی مورد استفاده امور چاپی مانند جلد کتابها نقشه ها و… می باشد.  امروزه فروش کاغذ سنگی  بسیار در حال رشد و توصعه می باشد و این موضوع باعث افتخاری بی حد و اندازه است چون کشورمان پیش به سوی استفاده از تولید داخلی رو به جلو و آینده ای بسیار روشن در زمیه تولید کاغذ های سنگی و فروش کاغذهای سنگی در حرکت است. شرکت آذرخش آدلی ایرانیان در زمینه تولید کاغذ سنگی به شما مشاوره می دهد .



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 7 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

درست کردن کاردستی همیشه مستلزم داشتن وسایل زیاد یا گران قیمت نیست در خیلی مواقع می توانید با ابزارهای در دسترس کاردستی ساده ای بسازید تا هم برای کودک خود سرگرمی ایجاد کنید و هم به او استفاده از وسایل مختلف و خلاقیت را آموزش دهید. بطور معمول برای ساخت کاردستی اقلامی مانند کاغذ، مقوا، نخ، چسب، خمیر و و سایلی مانند قیچی، خط کش، مدادرنگی مورد استفاده قرار می گیرد البته برای ساخت کاردستی ساده می توان از بعضی از این اقلام استفاده کرد مثلا فقط شکل حیوانات محتلف رو روی کاغذ کشید بعد دوربری کرد تا کودک کاردستی به شکل شیر یا اسب داشته باشد. درست کردن کاردستی برای کودکان فواید زیادی دارد البته باید سطح پیچیدگی کاردستی متناسب با سن کودک انتخاب شود یعنی کاردستی های پیچیده برای سنین بالاتر و کاردستی ساده برای سنین پایین مناسب هستند اگر کاردستی ساده را برای کودک با سن و توانمندی بیشتر انتخاب کنیم جذابیتی برای کودک ندارد و اگر کاردستی پیچیده را برای کودک با سن کم انتخاب کنیم نمی تواند آن را بسازد و می تواند در علاقه او به کاردستی تاثیر منفی داشته باشد.

کاردستی می تواند کودک را با مفاهیم اجتماعی مانند کر گروهی آشنا کند وقتی کودک یاد می گیرد که با همکاری هم سن و سالان خود هدفی مشترک را دنبال کند و برای ساختن کاردستی بصورت مشترک تلاش کنند متوجه می شود که همکاری و کار تیمی می تواند نتایجی فراتر از آنچه خود به تنهایی می تواند انجام دهد به همراه دارد.

علاوه بر این هر زمان که کودک به ساختن کاردستی می پردازد می تواند تخیلات و تصورات خود نسبت به محیط اطراف را به واقعیت تبدیل کند و این به کودک یاد می دهد که بدون ترس برای محقق کردن آنچه در تصور و تخیل خود دارد تلاش کند علاوه بر موارد فوق کودک می تواند متوجه شود که با ساختن کاردستی می تواند اثری از خود تولید کند و بوسیله آن توامندی های خود را به دیگران ارائه دهد این موضوع می تواند برای کودک اعتماد به نفس به ارمغان آورد.

ساختن کاردستی می تواند خلاقیت و قدرت تخیل کودک را تقویت کند وقتی کودک تلاش می کند با اقلام و وسایلی که دورریختنی به نظر می رسند و قابلیت استفاده ندارند کاردستی ساده ای بسازد متوجه می شود که با استفاده از خلاقیت می تواند در حالی که بقیه قابلیت استفاده از منابع اطراف خود را ندارند چیزهایی که درست کند که در توان بقیه نیست.

با استفاده از ایده های خلاقانه می توانید بدون هزینه زیاد کودک خود را با ساخت کاردستی ساده سرگرم کنید در اینجا چند ایده در این زمینه را مطرح می کنیم

1-      اگر کودک شما لباس هایی دارد که به دلیل لکه هایی که پاک نمی شوند قابل استفاده نیست می توانید با رنگ کردن آنها کاردستی ساده ای درست کنید تا کودک شما هم رنگ کردن با بیاموزد هم استفاده از لباس های کهنه و غیر قابل استفاده

2-      اگر جوراب های قدیمی که برای فرزند شما کوچک شده دارید می توانید با کشیدن صورتک و چشم آنها را شخصیت هایی تبدیل کنید که در قصه ها و داستان های کودکانه از آنها استفاده کنید

3-      یک شیشه مربای قدیمی می تواند وسیله مناسبی برای ساخت یک گلدان یا جای مداد رنگی باشد.

با کمی خلاقیت می توانید کودک خود را با کمترین هزینه سرگرم کرده و آموزش دهید و توانمندی های او را تقویت نمایید

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 403
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کاردستی به چیزهایی گفته می شود که معمولا کودک با/بدون کمک یک بزرگتر و از طریق بریدن، رنگ کردن، چسباندن، نقاشی کردن و مواردی از این دست درست می کند. معمولا موادی که در دست کردن کاردستی به کار می رود کاغذ، مقوا، پلاستیک، نخ، خمیر، قیچی، چسب و مواردی از این دست هستند بچه ها معمولا کاردستی درست کردن را دوست دارند چون باعث سرگرمی آن ها می شود از طرف دیگر کاردستی درست کردن می تواند قسمتی از آموزش هایی که باشد که به بچه ها داده می شود در فرآیند درست کردن کاردستی بچه ها فکر می کنند تخیل می کنند داستان پردازی می کنند و می توانند بین اجزا مختلفی که در یک کاردستی وجود دارد ارتباط برقرار کنند. کاردستی درست کردن باعث می شود هماهنگی بین دست، چشم و مغز کودک افزایش پیدا کند کودک در هنگام درست کردن کاردستی سعی می کند مثلا در هنگام بریدن بین دست خود که قیچی را کنترل می کند، چشم خود که در حال دنبال کردن خط برش است و مغز خود که به این دو فرمان می دهد هماهنگی برقرار کند پس باعث می شود که کودک بهتر بتواند کنترل کردن و مدیریت کردن قسمت های بدن خود را تمرین کند ضمنا اگر درست کردن کاردستی با گفتن یک داستان همراه شود کودک وقتی در حال درست کردن اجزا مختلف کاردستی است در ذهن خود در مورد داستان تخیل هم بکند و در این حالت علاوه بر اینکه دست و چشم و مغز او درگیر درست کردن کاردستی هستند قدرت خلاقیت او نیز فعال می شود.

از طرف دیگر وقتی کودک اجسام یا حیوانات را تصور می کند و بعد آنها را در قالب کاردستی بوجود می آورد این احساس در او تقویت می شود که قدرت به واقعیت رساندن افکار خود را نیز دارد یعنی می تواند فکر کند، برنامه ریزی کند و بعد چیزی که در ذهنش هست را بسازد این موضوع باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شده و به او این اعتماد به نفس و جسارت را می دهد که برای جامه عمل پوشاندن به افکار خود تلاش کند

از طرفی در فرآیند ساختن کاردستی کودک یاد می گیرد که از وسایلی مانند قیچس، چسب، نخ، مداد، کاغذ و مقوا استفاده کند و مهارت دست ورزی کودک برای اتصال و بریدن این وسایل افزایش پیدا می کند البته باید به این نکته هم توجه داشت که کودک در سنین پایین نباید بدون نظارت و کمک والدین از وسایلی که می تواند برای او خطرناک باشد مانند قیچی، سوزن استفاده کند و همیشه برای درست کردن کاردستی باید یکی از والدین یا یک بزرگتر در کنار کودک حضور داشته باشد تا از آسیب رسیدن به او جلوگیری کند.

شما در سایت وولک به تعداد زیادی از فیلم های آموزشی و ایده های جدید ساخت کاردستی بصورت رایگان دسترسی دارید.

 



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 4 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

طرح خط تولید کاغذ سنگی به واسطه مزایای نسبی و مطلق اقتصادی ایران مورد استقبال سرمایه گذاران بسیاری قرار گرفته است و از سوی دیگر به دلیل عدم قطع درختان و نیز عدم مصرف آب در فرآیند تولید مورد حمایت سازمان حمایت از محیط زیست کشور بوده و امید می رود این صنعت جایگاه ویژه ای در عرصه تولید و اقتصاد کشور داشته باشد مهمترین مزیت محصولات این صنعت ، امکان جایگزینی هم زمان محصولات آن با صنعت تولید کاغذ و مقوای سلولزی و همچنین صنایع ورق های پلیمری است طوری که :

الف) علاوه بر حفظ ویژگیهای مثبت کاغذ و مقوا در حوزه چاپ آسان و ارزان مزیتهای بی نظیر کیفیت چاپ بالا ، ضد آب بودن را با حفظ صرفه اقتصادی به همراه دارد .

ب) تمامی مزیتهای ورقهای پلیمری به لحاض مقاومت در مقابل پارگی ، کیفیت چاپ بالا  و … را در کنار قیمت ارزان تولید محصول با رویکرد توسعه پایدار را شامل می شود.

قیمت کاغذ سنگی

با توجه به اینکه کاغذ سنگی در بخش های مختلفی مورد استفاده است و کاربرد های مختلفی دارد ، قیمت کاغذ سنگی نیز به همین دلیل متفاوت است . مقاومت بالای این کاغذ نسبت به کاغذ های دیگر ، ارزش آن را بیشتر می کند .

ویژگی های کاغذ سنگی نسبت به کاغذ معمولی

  • ضد آب بودن کاغذ سنگی
  • کاغذ سنگی مقاوم در برابر حمله موریانه ها
  • کاغذ سنگی شعله ور نمیشود!!
  • استحکام بالای کاغذ سنگی

تولید کاغذ از سنگ آهک از جمله جدید ترین دستاوردهای بشریت در صنعت کاغذ سازی جهان بوده و راه اندازی خطوط تولید این کاغذ تنها در کشورهای دارای سنگ آهک مرغوبی همچون کشور ما قابل انجام است. در دیگر کارخانه های کاغذ سازی از موادی همچون: چوب درختان، ضایعات کارتن و مقوا و نیز پلاستیک به عنوان ماده اولیه استفاده می شود. در حالی که مهمترین ماده در تولید نمودن کاغذ سنگی، سنگ آهک است. تولید کاغذ با مواد بیان شده دردسر و گرفتاری های زیادی را برای بشر به همراه آورده و خطرات زیادی را نیز به سلامت طبیعت و موجودات آن تحمیل نموده است. اما تولید کاغذ از سنگ آهک هیچکدام از این مشکلات را به همراه نخواهد آورد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 352
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 3 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

اکثر والدین می دانند که مهد کودک تاثیرات بسیار مثبتی بر رشد شخصیتی و تربیت کودکان دارند. از آن جایی که مهد کودک ها تاثیر مستقیم بر روی کودکان دارند بنابراین هنگام انتخاب یک مهد کودک در اهواز برای ثبت نام کودک خود، حتما باید ملاک هایی را برای خود قرار دهید و بهترین مهد کودک اهواز را برای فرزند خود انتخاب کنید. با بررسی لیست مهد کودک تبریز مناسب ترین مهدکودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.

شناخت بهترین مهد کودک شیراز کار سختی است زیرا مهد کودک های زیادی در این شهر وجود دارد و هر یک به نحوی از لحاظ کیفی اهمیت دارند . بهترین مهد کودک شیراز ، باید نزدیک ترین مهد کودک به محل زندگی شما باشد . باید قیمت مهد کودک شیراز را در هر منطقه بررسی کرد تا بتوان بهترین مهد کودک شیراز و مناسب ترین از لحاظ قیمت را انتخاب کرد . داشتن فضایی مناسب و تمیز مخصوصا برای کودکان زیر سه سال یکی از ویژگی های مهم برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز است . داشت مربی های زیاد که هر یک وقت خود را اختصاص به دو یا سه کودک دهند نیز از خصوصیات بهترین مهد کودک شیراز است . شما برای یافتن بهترین مهد کودک شیراز باید بدانید از لحاظ فرنگی چگونه فرزند شما را تربیت می کنند و البته انتخاب با خودتان است .

قیمت مهد کودک اصفهان توسط اداره کل بهزیستی این استان برای تمامی مهد کودک های اصفهان، با توجه به شرایط منطقه زندگی اعم از روستا، بخش و شهر ها تعیین می شود. هر سال مطابق با نرخ تورم اقتصادی کشور، تعرفه قیمت مهد کودک در اصفهان و شهریه ثابت آن ها نیز توسط این سازمان دستخوش تغییراتی می شود. شهریه متغیر مهد کودک در اصفهان، بنا بر برنامه های مدون هر مهد کودک اصفهان تغییر می کند؛ بدیهی است هر چه امکانات و برنامه هایی که مهد کودک برای کودکان در نظر دارد، متنوع تر و مفرح تر باشند، شهریه قیمت مهد کودک در اصفهان بالاتر خواهد بود.



:: بازدید از این مطلب : 708
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مشکلات رایجی که در استفاده از آیفون ممکن است برایتان اتفاق بیفتد:

کاربران آیفون به خوبی می دانند که مدتی پس از استفاده از آن، گوشی دچار اختلالاتی می شود که گاها بروز این مشکلات طبیعی به نظر می رسد؛ اما برای رفع آن ها باید به تعمیرگاه مراجعه کرد. سرویس آیفون ها به دست متخخصان کار با ios، روند تعمیر آیفون های نسخه های مختلف نظیر تعمیر آیفون 4 یا تعمیر گوشی اپل 5 و 6 را برای تعمیرکار راحت تر کرده و از بروز مشکلات عمیق جلوگیری می کند. هم چنین تعمیرات موبایل آیفون سری های قدیم، بیشتر نیازمند تعمیر و به روز رسانی سیستم عامل می باشند؛ زیرا از ورود ان ها به بازار تکنولوژی زمان بیشتی گذشته است.

فراموش شدن رمز عبور آیفون: در صورت فراموشی رمز عبور آیفون و بازیابی رمز اپل ایدی ، راه حل های متعددی وجود دارد که توسط کمپانی اپل ارئه شده است. رایج ترین آن استفاده از حالت ریکاوری مود در دستگاه آیفون است.

کار نکردن تاچ آیدی و دکمه هوم در آیفون :در صورت بروز این مشکل می تونید از دکمه هوم مجازی در آیفون ها استفاده کنید. برای فعالکردن این قابلیت کافی است به بخش General در تنظیمات آیفون رفته و گزینه ی Assistive Touch را در فعال کنید. اگر در این صورت هم تاچ آیدی گوشی کار نکرد، برای رفع این مشکل و سرویس و تعمیر آیفون به کارشناس مراجعه کنید.

فریز شدن گوشی: فریز شدن آیفون به حالت هنگی و عدم عملکرد در عین کار با آیفون گفته می شود. برای رفع این مشکل باید بزنشانی اجباری یا همان force reset در آیفون صورت گیرد. برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی لازم است دکمه ی هوم و پاور کوشی آیفون را به طور همزمان فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی کمپانی اپل در صفحه نمایش آیفون ظاهر شود. در صورتی که در انجام مراحل کفته شده، دچار اختلال شدید، برای تعمیرات آیفون خود به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید.

از کار افتادن دوربین آیفون : کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ساخت کاردستی کودکانه جدید

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های معمولا مورد علاقه کودکان است که می تواند آنها هم سرگرم کند و هم به آنها نحوه استفاده از وسایل و اقلام مختلف را برای ساخت کاردستی آموزش دهد البته اگر بتوانید کاردستی های جدید کودکانه برای کودک خود فراهم کنید حتما ساخت کاردستی کودکانه جدید برای کودک شما جذاب تر هم خواهد شد.

هر چه بتوانید فرآیند ساخت کاردستی را برای کودک جذاب ترکنید بهتر می توانید کودک را درگیر نموده و او را آموزش دهید شما می توانید ایده های مختلفی برای کاردستی بدست آورید و از کودک بخواهید با اقلامی که در دسترس هستند آنها را بسازد ساختن کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد ازجمله اینکه می تواند هماهنگی بین چشم، دست و ذهن کودک ا افزایش دهد چون برای ساخت کاردستی به هر سه این ها نیاز دارد. از طرف دیگر وقتی کودک مراحل ساخت کاردستی کودکانه جدید را در ذهن خود تصور می کند سپس آن را در واقعیت می سازد و به آن واقعیت می بخشد باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می شود چون می بیند که آنچه درذهن داشته را توانسته در واقعیت ایجاد کند از طرف دیگر کودک وقتی می تواند چیزی را ایجاد کند و ان را به عنوان توامندی خود به دیگران عرضه کند و از آنها بازخور دریافت کند باعث می شودفرآیند اجتماعی شدن کودک تسهیل شده و کودک راحت تر بتواند در جامعه با دیگران ارتباط برقرار نماید. از طرف دیگر لازم است بدانید که برای ساخت کاردستی کودکانه جدید لزوما به مواد با قیمت بالا و وسایل زیادی نیاز ندارید حتی می توانید با ایده های ساده و با استفاده از وسایل و اقلام دورریختنی کاردستی بسازید و کودک خود را سرگرم کنید

یکی دیگر از مزایای سخت کاردستی بصورت گروهی این است که کودکان همکاری و کار تیمی را تمرین می کنند و یاد می گیرند وقتی مراحل سخت یک کاردستی را بین کودکان مختلف تقسیم کنید آنها بیاموزند که می توانند با کمک یکدیگر و همکاری نتایجی را بدست آروند که تنهایی نمی توانند به آن برسند.

با همه این فواید توصیه می کنیم همواره به دنبال ایده های ساخت کاردستی کودکانه جدید باشید و برای کودکتان فرصت یادگیری و سرگرمی را فراهم کنید

در سایت وولک ایده های زیاد برای ساخت کاردستی وجود دارد می توانید آنها را ببینید و با فراهم کردن لوازم و وسایلی که برای ساخت آنها مورد نیاز هست کودک خود را تشویق کنید که در فرآیند ساخت کاردستی با شما همراهی کند نکته مهم دیگر این است حتما لازم نیست کودک کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو نمایش داده شده بسازد بلکه مهم است تلاش کند و بخواهد که به نتیجه و هدف برسد تلاش و انگیزه برای رسیدن به هدف قسمت بزرگی از پیشرفت پیش نیاز های پیشرفت است پس اگر کودک شما نتوانست کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو هست بسازد او را هرگز سرزنش نکنید و تلاش او برای رسیدن به هدف را هر چند نتوانسته هدف را بطور کامل محقق کند تشویق کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 547
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ساختن کاردستی به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده و آموزشی در مهد کودک ها و مدارس یا خانه بسیار برای کودکان مفید است کاردستی کمک می کند که بچه ها با مفاهیم اعداد، رنگ ها و شکل ها بهتر آشنا شوند همچنین کاردستی برای افزایش قدرت خلاقیت و یادگیری کودکان مفید بوده و کمک می کند که کودکان حواس 5 گانه خود را بهتر با هم هماهنگ کنند. البته مهم است که نوع کاردستی را بر حسب سن کودک انتخا کنید برای کودکان سنین پایین تر کاردستی راحت و برای سنین بالاتر کاردستی های پیچیده تر مناسب است زمانی که بری کودکان سنین پایین تر کاردستی راحت انتخاب می کنید کودک بهتر می تواند از پس ساختن کاردستی برآمده و احساس موفقیت می کند و تشویق می شود که این کار را ادامه دهد اما اگر کاردستی پیچیده باشد برای کودک سخت به نظر می آید شاید انگییهز کودک برای ادامه ساختن کاردستی را کاهش دهد

انواع کاردستی:

کاردستی را می توان به چند دسته کلی تقسیم بند کرد

1-      کاردستی مهارتی: کاردستی هایی که باعث می شود مهارت کودک در استفاده از وسایل مختلف بالا برود مثلا کودک باید در سخت کاردستی از کاغذ، مقوا، چسب، بند، دکمه و وسایلی از این دست استفاده نماید

2-      کاردستی راحت و ساده: کاردستی هایی که برای کودکان سنین پایین تر مناسب است و کودک می تواند به راحتی آنها را بسازد مثلا نقاشی یک حیوان روی کاغذ که بعد از رنگ آمیزی دوربری شده و شکل حیوان واقعی درآمده است.

3-      کاردستی خلاقانه یا پیچیده: به کاردستی هایی گفته می شود که از ابتدا ایده و شکل آن مشخص نیست و باید در مراحل ساخت به آن شکل داد در این کاردستی ها که معمولا باعث افزایش خلاقیت کودکان می شوند ای ابتدا مشخص نیست که نتیجه کاردستی چیست و باید در مراحل ساخت ایده آن را کامل کرد درا ین کاردستی ها معمولا از وسایل دورریختنی و بالاستفاده برای ساختن کاردستی استفاده می شود.

ساختن کاردستی برای کودکان فواید زیادی دارد از جمله:

-          کمک به رشد جسمانی کودک

کاردستی کمک می کند کودک راحت بتواند مهارت های حرکتی و جسمی خود را افزایش دهد و بتواند از حس های 5 گانه خود با هماهنگی بیشتری استفاده نماید

-          تقویت تفکر و حافظه

برای ساختن یک کاردستی خوب کودک باید بتواند خوب ببیند، خوب تصور کند و خوب پیاده سازی کند همه این موارد احتیاج دارد که کودک بتواند خوب فکر کند و از حافظه خود استفاده نماید

-          تقویت خلاقیت

در خیلی موارد کودک بدون اینکه مابه ازا بیرونی باری کاردستی خود داشته باشد شروع به ساخت کاردستی می کند و تماما بر اساس تصورات و تخیلات خود جسم یا موجودی را خلق می نماید در این حالت کودک کاملا به قوای خلاق خود متکی است و بر اساس آن اقدام به ساخت کاردستی می کند

-          تقویت مهارت های اجتماعی کودک

یکی دیگر از فواید کاردستی افزایش مهارت های اجتماعی کودک است کودکان می توانند در مراحل ساخت کاردستی با یکدیگر مشارکت کنند و بصورت گروهی به ساخت کاردستی بپردازند و هر قسمت از کاردستی را یکی از اعضا تیم به عهده بگیرد و در انتها با کنار هم قرار دادن اجزا کل کاردستی را کامل کنند در این حالت کودک می اموزد که برای رسیدن به یک هدف می تواند از کمک دیگران استفاده نموده و با هم افزایی نتایج بهتری کسب کند. برای ورود به سایت وولک روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 390
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ یکی از وسایل الکترونیکی است که در دنیای امروزی اهمیت و کاربرد بسیار زیادی دارد. بسیاری از کاربران لپ تاپ علاوه بر کار های روزانه ی خود برای یش بردن کار های مربوط به شغل خود نیز به لپ تاپ احتیاج دارند. بسیاری از کسب و کار های به وسیله ی لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند. بنابراین با توجه به اهمیت زیاد سلامت عملکرد لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ نیز یکی از حرفه های بسیار مهم است که باید به طور تخصصی برای انجام آن اقدام شود. در غیر این صورت در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ امکان دارد که آسیب و خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد شود.

در بین تعمیرات انواع قطعات لپ تاپ یا تعمیرات نرم افزاری دستگاه، تعمیر باتری لپ تاپ بیشترین اهمیت را دارد زیرا همانطور که می دانید باتری هر دستگاهی، قلب آن دستگاه محسوب می شود. بنابراین انجام اقدامات تعمیرات مربوط به باتری هر دستگاه به بیشترین دقت و حساسیت احتیاج دارد. در صورتی که باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شد و تصمیم داشتید تا برای تعمیر آن اقدام کنید، حتما به یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای مراجعه کنید تا به خاطر کمی هزینه ی کمتر خسارت بسیار بیشتری به دستگاه خود وارد نکنید.

یکی از نشانه های حرفه ای بودن یک مرکز تعمیرات لپ تاپ این است که تعمیر محصولات هر برند یا شرکت سازنده ای به صورت تخصصی انجام می شود. به عنوان مثال تعمیر مصولات شرکت اپل یعنی تعمیر مک بوک ها نیازمند تخصص خاص خود است و هر تعمیرکاری قادر به تعمیر این محصولات نیستند و مرکز تعمیراتی که به آن مراجعه می کنید باید با دسترسی به برترین و ماهرترین کارشناسان متخصص در تعمیر محصولات هر برندی، رخ دادن هرگونه اشتباهی در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر را به حداقل برساند.



:: بازدید از این مطلب : 808
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()