نقاشی هلو
نوشته شده توسط : shayan

 

با گذشت زمان سبک زندگی و همینطور علایق و نوع بازی کودکان تغییر کرده است اما همچنان کودکان امروزی نیز به نقاشی کشیدن و در دست گرفتن قلم علاقمند هستند. پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان در زمینه نقاشی کشیدن، در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کنند. آموزش های غیرمستقیم که با بازی همراه باشند باعث یادگیری بهتر کودکان می شود. سایتی وجود دادر به نام وولک که تخصصی در زمینه کودک فعالیت میکند و بسیار در این زمینه خوب عمل کرده و با محتوای به روز از قصه های صوتی، نقاشی ها، لالایی ها، شعر و آهنگ و کاردستی یار جدا نشدنی بچه ها شده است.

به عنوان مثال آموزش طرح نقاشی هلو می تواند طرحی جذاب برای کودکان شما باشد. هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی هلو است با او درباره ی انواع میوه ها صحبت کنید یا شعر ها و قصه های که محتوای آن ها مربوط به آشنایی با میوه ها می شود را برای کودک خود بخوانید. همچنین کشیدن نقاشی هلو یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی و شکل گیری بهتر شخصیت آن ها را دارد.

کودکان از گذشته تا به امروز به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن طرح های ناشناخته و بدون فکر قبلی علاقه ی زیادی داشته اند. اما چگونه می توان از علاقه ی کودکان به نقاشی در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کرد؟ تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزش غیرمستقیم که با سرگرمی و بازی همراه باشد همیشه بر روی کودکان بیش ترین بازدهی را داشته است. بنابراین شما می توانید با کمک نقاشی اطلاعات عمومی فرزند خود را افزایش دهید.

به عنوان مثال برای این که بتوانید اهمیت خانواده را به کودکان خود آموزش دهید می توانید آن ها را به کشیدن نقاشی خانواده تشویق کنید و در حالی که فرزندتان مشغول ترسیم نقاشی خانواده است، با او درباره ی اهمیت و ارزش خانواده صحبت کنید. همچنین می توانید با کمی خلاقیت بیشتر هنگام کشیدن نقاشی خانواده فرزندتان ، شعر ها و قصه های متفاوت درباره ی خانواده را برای او روایت کنید. همچنین نقاشی خانواده یا ترسیم هر نقاشی دیگری فواید بسیار زیاد برای رشد عاطفی و شکل گیری هرچه بهتر شخصیت کودکان دارد.

 





:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 22 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: