نقاشی حلزون
نوشته شده توسط : shayan

 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

 





:: بازدید از این مطلب : 192
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: