نمایندگی فروش بلبرینگ شن و ماسه
نوشته شده توسط : shayan

 

 

خیلی صنایع کشور به دلیل تحریماتی که علیه ایران صورت گرفته است ، ضررهای سنگینی را متحمل شده اند. عدم وارد شدن قطعات مورد نیاز برای دستگاه ها و یا مواد اولیه ضروری برای تولید آنها ، همگی به نحوی باعث ضربه زدن به صنعت های مختلف کشور شدند. یکی از قطعاتی که در تمام ماشین آلات و دستگاه های صنایع به کار می رود ، بلبرینگ می باشد. کاربرد بلبرینگ در ماشین آلات سنگین بدین گونه است که از ایجاد اصطکاک ، خراشیدگی و ساییدگی قطعات دیگر جلوگیری می کند. در تحمل بارهای زیاد نیز به دستگاه ها کمک می کند تا در حمل آنها نیز اینکارا را راحت تر انجام دهند. با توجه به تحریمات ، امکان خریداری همچین قطعاتی از نمایندگی های رسمی فروش آنها امکان پذیر نمی باشد. در عین حال ، شرکت های وارد کننده متعددی در این زمینه فعالیت می کنند که کار خرید و فروش این قطعات مهم را برای صاحبان صنایع مختلف ، بسیار راحت و آسان کرده اند.

سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/ ، از جمله سایت هایی است که به سادگی می توان انواع بلبرینگ های مورد نیاز هر صنعتی را ، تهیه کرد. سایت دیجی برینگ متعلق به شرکت دانا صنعت آپادانا می باشد. این شرکت یکی از بزرگترین و شناخته شده ترین شرکت ها در عرصه واردات ، فروش و تولید انواع بلبرینگ در داخل کشور به شمار می رود. محصولاتی همانند بلبرینگ و گریس اس کا اف skf ، انواع بلبرینگ ان اس کا ، بلبرینگ و رولبرینگ های اصل ناچی و ... از جمله محصولاتی هستند که شرکت دانا صنعت آپادانا به داخل کشور وارد می کند.

علاوه بر این موارد ، شرکت دانا صنعت آپادانا دارای نمایندگی فروش بلبرینگ شن و ماسه ، بلبرینگ صنایع سیمان و بلبرینگ صنایع فولاد نیز می باشد. همچین صنایعی که جزو صنایع سخت و دشوار محسوب می شوند ، به بلبرینگ و رولبرینگ های مخصوصی نیاز دارند. کیفیت ساخت بلبرینگ های صنایع سخت با دیگر صنایع بسیار متفاوت می باشد. به همین دلیل است  خریداری بلبرینگ های چنین صنایع حساسی ، از نمایندگی فروش آنها می تواند کیفیت قطعه خریداری شده را تضمین کند. سایت دیجی برینگ با آدرس اینترنتی https://digibearings.com/  می تواند مکان مناسبی برای تهیه انواع بلبرینگ ، رولبرینگ و دیگر محصولات مورد نیاز صنایع مختلف ، به شمار رود.





:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 19 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: