دوربین سیم کارت خور
نوشته شده توسط : shayan

استقبال از دوربین وای فای در بازار

سایت دوربین مارکت ، از جمله سایت هایی است که به طور حرفه ای در عرصه فروش و مشاوره برای خرید سیستم های امنیتی و نظارتی فعالیت می کند. امروزه به لطف گسترش فروشگاه های اینترنتی ، خریداری تمامی محصولات و لوازمی که ممکن است به آن احتیاج پیدا شود بسیار راحت تر شده است.

دوربین های مدار بسته وای فای که در واقع همان دوربین های مدار بسته بی سیم هستند ، بدون نیاز به کابل کشی و یا سوراخ کردن دیوار قابل نصب و راه اندازی هستند. به همین دلیل است که امروزه از طرفداران بسیار زیادی پیدا کرده اند. دوربین وای فای را می توان تنها با یک دستگاه مودم که راه ارتباط با اینترنت می باشد و دستگاه دی وی آر و هارد برای ثبت و ذخیره تصاویر ، راه اندازی شود.

سرعت نصب و راه اندازی و همچنین سرعت بالایی آن در انتقال تصاویر و همچنین امکان ارسال تصاویر به صورت پخش مستقیم بر روی دستگاه کامپیوتر و یا گوشی تلفن همراه صاحبان ، از دیگر دلایل محبوبیت و پر فروش بودن دوربین های مدار بسته وای فای در بازار می باشد.

دوربین سیم کارت خور ، تکنولوژی نوین دنیای سیستم امنیتی

یکی دیگر از جدید ترین و محبوب ترین محصولات دنیای سیستم های امنیتی و نظارتی را می توان دوربین سیم کارت خور دانست. دوربین سیم کارت خور نیز نوعی دوربین وای فای و بی سیم به شمار می رود ولی یک تفاوت بزرگ و مهم با دیگر دوربین های مدار بسته بی سیم دارد.

همان طور که از عنوان آن پیدا است ، دوربین سیم کارت خور قابلت نصب سیم کارت را دارد. این قابلیت به این دوربین این امکان را می دهد که بدون نیاز به مودم و تنها با اتصال به خدمات اینترنت سیم کارت نصب شده بر روی آن ، به شبکه اینترنت متصل شود.

این امر برای بی نیاز بودن به مودم یک امتیاز به شمار می رود. از سوی دیگر ، امکان برقراری اتصال و تماس گرفتن با صاحب در زمان وقوع اتفاق ، از دیگر امکاناتی بی نظیری است که در دوربین سیم کارت خور در نظر گرفته شده است.





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 1 مهر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: