بهترین مرکز شنوایی سنجی نوزادان
نوشته شده توسط : shayan

 

بهترین مرکز شنوایی سنجی نوزادان کلینیکی است که تمام تست های روز دنیا را داشته باشد و در ادامه  بتواند به بهترین شکل توسط دکتر های مجرب نتیجه تست را تحلیل کند. بهترین مرکز شنوایی سنجی نوزادان بایستی بتواند با نوزادان به درستی رفتار کرده و به خوبی به والدین آن ها اطلاعات دهد.

ABR یک آزمون جامع سلامت شنوایی است که یک تست شنوایی نوزادان در تهران در نظر گرفته می شود. کل مسیر انتقال صدا شامل گوش خارجی، گوش میانی و گوش داخلی و همچنین مسیر دریافت و درک صدا و انتقال عصبی شنوایی شامل نقاط مختلف عصب شنوایی، هسته های مغزی شنوایی و بخش های پیش پردازشی مغزی را بررسی می کند و در بهترین مرکز شنوایی سنجی نوزادان قابل انجام است. به این دلیل که این آزمون هیچ نیازی به همکاری فرد مورد آزمایش مانند پاسخ دادن او به صدا ندارد، تست بسیار کارآمدی برای بررسی سلامت شنوایی نوزادان در کلینیک شنوایی سنجی نوزادان تهران می باشد. حتی ABR در خواب بسیار سریع تر و دقیق تر انجام می شود. ABR تشخیصی باید توسط دکتر متخصص شنوایی و در محیطی که برای آزمون های الکتروفیزیولوژیک بهینه شده است یعنی کلینیک شنوایی سنجی نوزادان در تهران انجام شود. این آزمون در کلینیک شنوایی سنجی نوزادان در تهران هیچ ضرری برای نوزاد نداشته و فقط صداهایی در گوش او فرستاده می شود و سپس با استفاده از الکترودهای مخصوص نوزادان سیگنال های تولیدی مغز جمع آوری شده، به دستگاه منتقل می شود و برای حصول نتیجه آنالیز می گردد.

تست شنوایی نوزادان در تهران می تواند به صورت غربالگری انجام شوند، یعنی حساسیت تست به گونه ای تنظیم شود که در مرز آستانه شنوایی طبیعی و غیر طبیعی قرار گیرد. در این صورت آستانه دقیق شنوایی نوزاد به دست نمی آید، بلکه نتیجه این در تست صرفا به صورت رد یا قبول است. برای سنجش کامل گوش نوزادان خود می توانید با متخصصان ما در آواج به نشانی اینترنتی https://avajclinic.com در ارتباط باشید.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 31 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: