کلینیک سرگیجه در تهران
نوشته شده توسط : shayan

 

سرگیجه احساسی است که محیط اطراف شما به صورت دایره ای در حال چرخش به دور شماست. سرگیجه که باعث عدم تعادل در شما می شود، بیماری نیست، بلکه نشانه ای از شرایط مختلف است. سر گیجه در حالت های کلی به دو نوع تقسیم می شود: سرگیجه های محیطی که تحت تاثیر ایجاد مشکلی در گوش داخلی هستند و یا سرگیجه های مرکزی؛ که زمانی اتفاق می افتند که مشکلی در مغز وجود دارد. علل این سرگیجه می تواند شامل عفونت، تومورهای مغزی یا آسیب های مغزی ضربه ای یا سکته باشد.

با سرگیجه این احساس را دارید که در حال حرکت هستید یا اطرافتان در حال چپرخش و حرکت است. حملات سرگیجه می تواند در هر سنی اتفاق بیفتد اما در افراد بالای 65 سال شایع تر است. زنان بیشتر از مردان در معرض وقوع سرگیجه در زندگی شان هستند، و آن هم به گفته برخی از عوارض جانبی در زندگی آن هاست. برای یافتن علت و تشخیص بیماری های ناشی از آن، شما لاجرم باید به یک کلینیک سرگیجه در تهران مراجعه کنید.

نوع و میزان کم شنوایی در افراد مختلف متفاوت است؛ بنابراین سمعک هر فرد کم شنوا نیز باید برای او خاص و منحصر به فرد باشد. عملکرد سمعک ها در هنگام استفاده نیز به مهارت بالینی و دانش فردی که سمعک را برای کم شنوایان تجویز می کند، بستگی دارد. سمعک ها دستگاه هایی کاملا تکنولوژیک بوده و از این رو قیمت های متفاوتی را پوشش می دهند.

سمعک با تقویت صدا برای شنونده، منجر به بهبود شنوایی او می شود. سمعک از 3 بخش میکروفون، تقویت کننده و رسیور تشکیل شده است. سمعک می تواند با باتری کار کند یا شارژی باشد؛ طول عمر باتری های مورد استفاده در سمعک ها، به اندازه باتری و تکنولوژی آن سمعک وابسته است. قیمت سمعک در تهران با توجه به همین معیارها تعیین می شود.

برای یافتن علت سرگیجه های خود و هم چنین سنجش سلامت شنواییتان می توانید با کارشناسان ما در کلینیک شنوایی سنجی آواج در ارتباط باشید. برای این منظور می توانید به آدرس اینترنتی گروه ما یعنی https://avajclinic.com مراجعه نمایید.

 





:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: