خرید دوربین مدار بسته داهوا
نوشته شده توسط : shayan

 

دوربین سیم کارت خور ، از جدیدترین های دنیای امنیتی

هر سیستم امنیتی دارای قابلیت ها و کاربردهای متفاوتی می باشد که با توجه به موقعیت جغرافیایی که نیاز به نصب دارد و همچنین نور مکان و عوامل دیگر ، انتخاب می شوند. این مسائل نکاتی هستند که باید قبل خرید هر گونه سیستم امنیتی و نظارتی به آنها توجه ویژه شود.

به همین دلیل است که قبل از خرید هر گونه سیستم امنیتی و نظارتی باید با افراد حرفه ای و با تجربه در این زمینه مشورت کرد. از جمله شرکت های معتبر و بسیار معروف فعال در زمینه تولید سیستم های امنیتی و نظارتی می توان به شرکت داهوا اشاره کرد.

شرکت داهوا یکی از غول های تولید کننده سیستم های امنیتی در جهان می باشد که تمامی محصولات آن از کیفیت و تکنولوژی بالایی برخوردار می باشند. به همین دلیل است که خرید دوربین مدار بسته داهوا و دیگر لوازم جانبی تولید شده توسط این شرکت از جمله پر تقاضاترین محصولات سیستم های امنیتی و نظارتی در بازرهای جهانی به شمار می رود.

از دیگر محصولات شرکت داهوا می توان به دوربین سیم کارت خور ، دوربین لامپی ، دوربین دید در شب ، دوربین پلاک خوان و ... اشاره کرد. تمامی این دوربین های مدار بسته با توجه به نوع کاربرد و مکانی که قصد نصب و راه اندازی آن را دارید انتخاب می شوند.

آشنایی با قیمت دی وی ار در بازار

قیمت دی وی ار نیز یکی از نکات مهم در انتخاب و نصب و راه اندازی دوربین های نظارتی می باشد. هر سیستم امنیتی و نظارتی که امکان ثبت و ضبط تصاویر را دارد به دستگاه دی وی آر برای ارسال آنها نیاز دارد. دستگاه دی وی ار اشکال ، ظرفیت و سرعت های مختلفی دارد که بر روی قیمت آن تاثیر فراوانی می گذارد.

سایت دوربین مارکت که یکی از فعال ترین و معتبرترین سایت ها در عرصه فروش و نصب و راه اندازی سیستم های امنیتی و نظارتی در ایران می باشد ، با بهره مندی از تجربه و مهارت کافی می تواند در این امر به کاربران و خریداران خود کمک های فراوانی کند.

به عنوان مثال قیمت دی وی ار که برای دوربین های مدار بسته تحت شبکه به کار می رود با قیمت دی وی ار که برای دوربین های مدار بسته آنالوگ استفاده می شود بسیار متفاوت می باشد. برای آشنایی با انواع محصولات شرکت داهوا و همچنین جدیدترین قیمت های دستگاه دی وی آر می توانید از سایت دوربین مارکت و محصولات آن بازدید کنید.





:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: