کامپوزیت سارمکو
نوشته شده توسط : shayan

 

کاربرد کامپوزیت دندان اصلاح نامنظمی، بد فرمی، رنگ زرد، پریدگی و فاصله دندان است. یک دندانپزشک ماهر و مجرب می تواند با بهره گیری از بهترین مواد، عیوب دندان های فرد را با این روش به بهترین شکل ممکن برطرف کند. زمانی که پوسیدگی دندان توسط دندانپزشک برداشته می شود، از کامپوزیت دندان می توان برای پر کردن فضای خالی و ترمیم شکل ظاهری آن استفاده کرد.

برخی افراد هنگام خندیدن و یا صحبت کردن، لثه هایشان مشخص می شود که به دلیل کوتاه بودن دندان ها این اتفاق رخ می دهد. به این حالت لبخند لثه ای گفته می شود. خوشبختانه امروزه با پیشرفتی که در علم دندانپزشکی روی داده است، این موضوع به راحتی قابل حل است. درمان در مطب دندانپزشکی و تحت بی حسی موضعی انجام می شود. بدین صورت که با بالا بردن اندکی از لثه و سپس با کمک ونیر کامپوزیت، طرح لبخند فرد اصلاح شده و اعتماد به نفس وی حین صحبت کردن و لبخند زدن بالا می رود.

کامپوزیت سارمکو دندان روشی کم هزینه بوده و در آن دندان تراش داده نمی شود. در گذشته برای سفید کردن دندان ها از روکش استفاده می شد که مستلزم تراش قسمت زیادی از دندان بود. اما امروزه با پیشرفت روش های نوین، بخصوص کامپوزیت دندان نیازی به تراش دندان نبوده و کامپوزیت روی دندان فرد چسبانده می شود.

با توجه به این که کامپوزیت مانند نوعی روکش برای دندان ها مورد استفاده قرار می گیرد نیازی به تغییر ساختار دندان نیست و در واقع حداقل میزان آماده سازی در این روش را می توان مشاهده کرد. علاوه بر این هیچ گونه تغییر و آسیبی بر روی عاج، مینا و ریشه ی دندان دیده نمی شود.

خرید کامپوزیت سارمکو با توجه به ویژگی های این محصول و مزیت های که نسبت به رقیبان دارد بسیار مقرون به صرفه است. رایکا دنتال با کمترین قیمت کامپوزیت سارمکو را در سایت موجود کرده تا با حذف سایر هزینه ها قیمت این محصول را کاهش دهد. قیمت کامپوزیت سارمکو را می توانید داخل سایت به نشانی https://raikadental.com چک کرده و در کمترین زمان آن را تحویل بگیرید.

 





:: بازدید از این مطلب : 149
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: