کاردستی با کاغذ
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی با کاغذ

 

درست کردن کاردستی بخصوص کاردستی های ساده و با وسایل ساده مثل کاردستی با کاغذ ، بطری های پلاستیکی، مقوا های دور ریختنی و غیره بسیار برای کودک در دسترس و مفید است. فوایدی مثل:  رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی ساده و آسان موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

به همین دلیل است که کارشناسان تخصصی حوزه کودک بسیار درست کردن کاردستی های خلاقانه را برای کودکان توصیه میکنند و سایت وولک هم به همین علت نمونه هارا در صفحه ای جکع آوری کرده است.

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود 

کودکان معمولا از سن 18 ماهگی، کشیدن نقاشی کودکانه ساده را شروع می کنند و به همین خاطر برای این که با دست باز این کار را شروع کنند شما باید ابزار های متنوعی را در اختیارشان بگذارید؛ مثل مداد، گچ، مداد شمعی، آبرنگ یا گواش و قلم‌مو. البته همراه با کاغذی که بدون خط باشد تا کودک برای کشیدن نقاشی جدید قشنگ خود در ابتدا با خطوط ذهن خود را درگیر نکند و فضای باز تری داشته باشد .
در سنین کمتر، شاید یک مداد و یک کاغذ ساده برای شروع نقاشی کودکانه ساده، کافی باشد، اما با آشنایی بیشتر کودکان با نقاشی و افزایش مهارت آن ها، ابزار های حرفه ای تر نیز در کشیدن نقاشی های کودکانه برای آن ها اهمیت می یابد.





:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: