نقاشی پرنده
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی پرنده / نقاشی پلیس   https://www.voolak.com/

 

اگر قصد آشنا کردن کودکان با انواع حیوانات را دارید می توانید از نقاشی پرنده به عنوان راهی غیرمستقیم برای آموزش به فرزند خود استفاده کنید. راه های آموزش غیرمستقیم به کودکان یعنی راه و روش هایی که با بازی و سرگرمی همراه باشند بیش ترین اثر گذاری را بر روی کودکان دارند. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی پرنده است به او اطلاعات اضافه ای درباره ی پرندگان نیز بدهید.

به عنوان مثال می توانید در حین انجام نقاشی پرنده برای او شعر های کودکانه ی درباره ی پرندگان را پخش کنید و از این طریق اطلاعات عمومی فرزند خود را تنها با کمک کشیدن نقاشی پرنده و شعر های کودکانه ی جذاب بالاتر ببرید. همچنین کشیدن نقاشی پرنده یا طرح های نقاشی کودکانه ی فواید بسیار زیادی برای رشد عاطفی کودکان دارند. کودکان هنگام کشیدن نقاشی پرنده باید رنگ و روش ترسیم را انتخاب کنند و این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در آن ها می شود.

نقاشی پلیس می تواند طرحی بسیار آموزنده برای فرزندان شما باشد. شما می توانید با آموزش نقاشی پلیس به کودکان آن ها را با بازی و سرگرمی جذابی مانند نقاشی کشیدن، با شغل پلیس آشنا کنید. می توانید زمانی که کودکتان در حال کشیدن نقاشی پلیس است، به خواندن شعر های درمورد پلیس یا روایت داستان ها و قصه های مربوط به این شغل بپردازید تا فرزندتان بیشتر با این شغل اشنا شود. در سایت وولک قصه ها و نقاشی های زیادی وجود دارد که بسیار برای کودک آموزنده است. همچنین لالایی ها و کاردستی های ساده. برای دیدن این سرگرمی های سالم کودک به سایت https://www.voolak.com/  سری بزنید.

از طرفی دیگر نقاشی پلیس می تواند طرحی جذاب برای  بچه ها به خصوص پسربچه ها باشد زیرا که اکثر مواقع شغل پلیس و پلیس بازی برای کودکان بسیار هیجان انگیز و جذاب است بنابراین تمایل آن ها به کشیدن نقاشی پلیس می تواند بیشتر از سایر طرح های کودکانه باشد. اگر طرحی جذاب و مطابق سلایق کودک خود برای او انتخاب کنید می توانید علاقه ی غریزی کودکان به نقاشی کشیدن را افزایش دهید. همچنین می توانید خودتان نیز به کشیدن نقاشی پلیس با کودک خود بپردازید زیرا اکثر بچه ها به انجام فعالیت ها و کار ها و بازی های گروهی بیش تر از انجام بازی ها و سرگرمی های فردی علاقه نشان می دهند.

 





:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: