اسم دخترانه فارسی / اسم دخترانه کمیاب / voolak.com
نوشته شده توسط : shayan

اسم دخترانه فارسی / اسم دخترانه کمیاب / voolak.com

 

همگی به دنبال چیزهای خاص می گردند. انتخاب اسامی خاص، انتخاب خاص ترین کیف، انتخاب خاص ترین دکوراسیون منزل و... همگی از مسائلی است که ممکن است در جامعه امروزی بسیار به گوشمان بخورد. حتی برخی پدران و مادران سعی می کنند با انتخاب اسامی خاص و کمیاب برای کودکان خود، این روند خاص بودن را به روشی دیگر ادامه دهند. گاهی اوقات پدران و مادران و حتی اعضای دیگر خانواده و آشنایان زمان زیادی را صرف انتخاب یک اسم دخترانه کمیاب می کنند. انتخاب یک اسم دخترانه فارسی که در عین زیبایی، یک نام منحصر به فرد و خاص نیز باشد، کار چندان راحتی نیست. انتخاب یک اسم دخترانه کمیاب با معنی و آوای زیبا، کاری زمان بر و گاه ممکن است حتی کلافه کننده نیز باشد. برای کمک به انتخاب اسم راه ها و روش های مختلفی وجود دارد که پدر و مادر می توانند از آن استفاده کنند.

اولین و سنتی ترین راه، پرسیدن نظرات آشنایان و دیگر اعضای خانواده می باشد. همگی برای به دنیا آمدن کودکی جدید، هیجان زده هستند و سعی می کنند به نحوی که برایشان امکان پذیر است، کمک کنند. انتخاب اسم در عین سادگی، می تواند بسیار دشوار نیز باشد. اظهار نظر درباره انواع اسامی پسرانه و دخترانه فارسی می تواند ذهن پدر و مادر را به سمت و سوی خاصی سوق دهد.

راه دیگر نیز که یک روش قدیمی می باشد، استفاده از کتاب های اسامی ایرانی است. در کتاب های اسامی ایرانی، تمامی اسامی براساس حروف الفبا ردیف شده اند. مقابل هر اسم، معنی و ریشه اصلی آن نیز ذکر شده است. هر پدر و مادری که قصد انتخاب اسم برای کودک خود را دارند می توانند با مطالعه این کتاب ها، با اسامی مختلفی آشنا شوند.

و اما سریع ترین و راحت ترین راهی که امروزه استفاده از آن نیز بسیار گسترده شده است، جستجوی آنلاین است. کافی است فقط کلمات کلیدی اسم دخترانه فارسی و یا اسم دخترانه کمیاب را در اینترنت جستجو کنند تا با گزینه های متعددی از اسامی دخترانه و پسرانه مواجه شوند. حتی برای محدود کردن این جستجو می توان مشخص کرد که قصد انتخاب اسم از کدام قومیت و یا کدام گویش را دارند. سایت وولک با آدرس اینترنتی https://www.voolak.com/ ، یک سایت تخصصی کودک و نوجوان است که می تواند در این جستجو به پدران و مادران کمک های بسیار و مفیدی کند.





:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 13 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: