نقاشی ماهی مرکب
نوشته شده توسط : shayan

نقاشی ماهی مرکب / نقاشی تنگ ماهی / وولک

 

ترسیم نقاشی ماهی مرکب می تواند برای فرزند شما بسیار جذاب باشد. چرا که به احتمال زیاد کودک شما با حضور در فضا ها و جمع های عمومی درباره ی این سریال و بازی های آن شنیده است. به همین علت شما می توانید با پیشنهاد ترسیم نقاشی ماهی مرکب کودکان خود را به کشیدن نقاشی ترغیب کنید. از آن جایی که کشیدن نقاشی ماهی مرکب یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری تاثیر بسیار زیادی در روند مسیر رشد ذهنی و جسمی کودک شما دارد. می توانید با ترفند هایی مانند انتخاب یک طرح جذاب و هیجان انگیز مانند نقاشی ماهی مرکب، تمایل و اشتیاق فرزند خود را به نقاشی کشیدن افزایش دهید.

برای هیجان انگیز تر کردن کشیدن نقاشی ماهی مرکب می توانید بعد از به اتمام رساندن نقاشی ماهی مرکب توسط فرزند خود، به عنوان جایزه، به ساخت آبنبات های سریال اسکویید گیم بپردازید و با کودک خود مشغول بازی شوید. با این کار انجام بازی های فیزیکی و مفید را نیز در کودک خود افزایش می دهید. از آن جایی که کودکان امروزی به انجام بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند و بیش تر وقت خود را با تجهیزات الکترونیکی مانند کنسول های بازی و گوشی های همراه می پردازند، مشغول شدن این کودکان ملقب به نسل شبکه به نقاشی کشیدن و ساخت کاردستی می تواند قدم بسیار بزرگ برای دور کردن آن ها از فضای مجازی و تجهیزات الکترونیکی باشد.

از جمله مواردی که نقاشی تنگ ماهی یا هر نقاشی دیگری در مسیر رشد عاطفی کودکان دارد می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. کودکانی که نقاشی تنگ ماهی یا نقاشی های دیگر را به طور مداوم ترسیم می کنند یا انجام این سرگرمی یکی از بازی ها و سرگرمی های محبوب آن ها است، هربار که طرح هنری خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان و بزرگتر های خود نشان می دهند این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت آن ها می شود.

درباره ی رشد روحی می توان گفت زمانی که کودک درحال کشیدن نقاشی تنگ ماهی هست باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب کند و سپس آن ها را باهم ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد. این کار باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. شما عزیزان در سایت وولک می توانید به نقاشی های دیگری که برای کوکانتان آموزنده هستند، دسترسی داشته باشید. با انتخاب نقاشی مورد علاقه کودکتان، او را در رشد مهارت های ذهنی و حرکتی، یاری کنید.

 

 





:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 11 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: