دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p/
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p/ خرید دی وی آر / مداربسته دوربین مارکت

امروزه استفاده از سیستم های امنیتی و نظارتی یکی از اولویت های و لزومات هر کسب و کار و منازل مسکونی شده است. با توجه به افزایش جرم و جنایت، مطمئنا هر کسی دوست دارد در نبود خود در منزل یا محل کار، خیالش بابت امنیت آنجا راحت باشد. پیشرفت های تکنولوژی و فناوری که شاهد عرضه آنها به بازار هستیم، می توانند تامین کننده امنیت برای مردم باشند. همانطور که شرکت های بزرگی وارد دنیای رقابت سیستم های امنیتی و نظارتی می شوند، تنوع محصولات و تکنولوژی آنها نیز متعاقبا افزایش پیدا می کند. از جمله ملزوماتی که همراه با دوربین های مدار بسته مورد استفاده قرار می گیرند دستگاه دی وی آر DVR می باشد. این دستگاه که همراه با دوبین های مدار بسته آنالوگ که تحت شبکه کار می کنند، به مشتریان داده می شود، درواقع محل اصلی ذخیره سازی تمامی تصاویری است که توسط دوربین های مدار بسته ضبط می شود. مسلما وجود این دستگاه با کیفیت بالا برای هر سیستم امنیتی و نظارتی اولویت اول می باشد. از سوی دیگر دوربین های سیستم های امنیتی و نظارتی با کیفیت های متعددی نیز وجود دارند. در هنگام خرید دی وی آر باید به تناسب و هماهنگی بین دستگاه دی وی آر و دوربینی که قصد خرید ان را دارید، توجه داشته باشید.

دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p از جمله دوربین های مداربسته امنیتی و نظارتی است که از در دسته دوربین های امنیتی و نظارتی مقرون به صرفه قرار می گیرد. این دستگاه به دلیل قابلیت هایی همانند ضد خاک و ضد آب بودن از دوربین هایی هستند که غالبا برای محیط های خارجی مورد استفاده قرار می گیرد. این دوربین های توانایی های دید در شب خوبی نیز دارند که به لطف لامپ های ال ای دی که در اطراف آن کار گذاشته شده است، می تواند تا حداکثر 20 متر فضای تاریک را پوشش دهی کند.

اگر قصد خرید دی وی آر و دوربین مدار بسته داهوا 2 مگاپیکسل dh-hac-b1a21p  را دارید می توانید از طریق سایت های فروش آنلاین برای خرید آن ها اقدام کنید. سایت های زیادی نیز از طریق آنلاین خدمات نصب و راه اندازی و همچنین راهنمایی مشتریان را انجام می دهند. از جمله این سایت ها که در کشورمان می توانید از آن بهره ببرید، سایت دوربین مارکت است. سیستم های امنیتی و نظارتی دوربین مداربسته دوربین مارکت با بهره گیری از جدید ترین تکنولوژی های روز جهان و همچنین ساخته شده توسط بهترین برندهای فعال در امور سیستم های امنیتی و نظارتی، می تواند پاسخگوی نیازی های مشتریان خود باشد.





:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: