کاردستی بشقاب
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی بشقاب / کاردستی بادبادک / کاردستی

 

ساخت کاردستی باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیکی کودک شما می شوند، به خصوص امروزه که اکثر کودکان به گذراندن وقت خود با کنسول های بازی و سرگرمی هایی که در آن تکنولوزی دخیل باشد و حضور در فضای مجازی علاقه ی زیادی دارند، ساخت کاردستی های جذاب و دوست داشتنی و البته آسان مانند کاردستی بشقاب، می تواند کودک شما را برای ساعاتی از این فضا ها دور کند.  به دلیل ساده و راحت بودن کاردستی بشقاب کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای ساخت کاردستی بشقاب اقدام کند و در این راه از فواید ساخت کاردستی برای جسم و روح خود بهره مند شود.

همچنین بهتر است بدانید که ساخت کاردستی بادبادک بسیار آسان است و با وسایل ساده ای مانند چند تکه کاغذ ساخته می شود. به کاردستی هایی مانند کاردستی بادبادک که تنها با تا زدن کاغذ ساخته می شوند، کاردستی های اوریگامی می گویند. این گونه کاردستی ها بسیار کم هزینه هستند. بنابراین می توانید با آموزش کاردستی های ساده و کم هزینه ای مانند کاردستی بادبادک، فرزندان خود را از فواید ساخت کاردستی و انجام فعالیت های گروهی و دوستانه بهره مند کنید. همچنین زمانی که کودک ساخت کاردستی بادبادک خود را به پایان می رساند، در واقع فعالیتی را با کمک اطرافیان یا به تنهایی به پایان رسانده است. این امر باعث افزایش مهم ترین ویژگی مثبت شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک می شود.

گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد.





:: بازدید از این مطلب : 367
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 31 فروردين 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: