علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ \
نوشته شده توسط : shayan

مودم و لپ تاپ دوتا از لوازم بسیار ضروری هستند به خصوص برای کاربرانی که برای پیش برند فعالیت های مربوط به شغل خود نیازمند کامپیوتر یا لپ تاپ به همراه اینترنت هستند. لپ تاپ، کامپیوتر و یا حتی مودم ها می تواند به دلایل متفاوتی دچار مشکل شوند. بدافزار ها و ویروس ها می توانند باعث خرابی های متفاوتی در دستگاه های شما شوند. در بعضی موارد حتی علت خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ نیز به علت تنظیمات نادرست نرم افزاری لپ تاپ یا کامپیوتر شما است.

اما به خاطر داشته باشید در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل نرم افزاری یا سخت افزاری شده است و شما نیاز به انتقال لپ تاپ خود و مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار ماهر و باتجربه دارید حتما به مرکز تعمیرات برند سازنده ی لپ تاپ خود به صورت تخصصی مراجعه کنید. به طور مثال شما دچار مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ شده اید و لپ تاپ شما از برند سازنده ی  ایسوس باشد برای رفع مشکل روشن نشدن لپ تاپ ایسوس به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ های ایسوس مراجعه کنید زیرا روش تعمیر لپ تاپ های برند های متفاوت می توانند با یکدیگر متفاوت باشند زیرا بی شک لپ تاپ های برند های سازنده با یکدیگر تفاوت های جزئی یا کلی نرم افزاری یا سخت افزاری دارند.

مودم ها نیز یکی از لوازم بسیار ضروری روزمره هستند زیرا در صورت به وجود آمدن هرگونه اختلال در عملکرد مودم ارتباط دستگاه شما چه لپ تاپ چه کامپیوتر با دنیای مجازی و اینترنت قطع خواهد شد. برای مودم ها نیز این امر صادق است که در صورتی خرابی مودم خود به یک مرکز تعمیرات متخصص در زمینه برند مودم خود مراجعه کنید به عنوان مثال اگر مودم شما مودم ایرانسل است برای رفع مشکلات مودم خود به یک مرکز تعمیرات مودم ایرانسل مراجعه کنید تا خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد نشود و شما هزینه ی بیشتری را برای تعمیر متحمل نشوید.





:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: