نوشته شده توسط : shayan

دزدگیر اماکن یکی از ملزومات امنیتی خانه‌ها و اداره‌جات و مغازه‌ها در قرن اخیر محسوب می‌شود. محصولی که از ابتدا با یک زنگ ساده بر روی درب‌ها و پنجره‌های خروجی خانه‌ها شروع به کارکرد، امروزه به کمک تکنولوژی توانسته است به اوج تکامل و کارایی خود برسد و بدون شک در آینده از این هم پیشرفته‌تر خواهد شد.

دزدگیرهای اماکن ازلحاظ قابلیت‌ها و امکاناتی که در اختیار کاربران می‌گذارند با یکدیگر تفاوت دارند. خوشبختانه ایران در طراحی و تولید دزدگیر اماکن در جایگاه خوبی قرار دارد و محصولات امنیتی که در ایران تولید می‌شوند، از بهترین‌ها به شمار می‌روند. میتوانید برای تهیه دوربین به سایت دوربین مارکت سر بزنید

جهت ایمنی دستگاه دزدگیر، بهتر است که مدار اصلی دزدگیر در یک جعبه که به شکل یک کمد کوچک ساخته شده و با یک در که بر روی لولا قرار داشته و باز و بسته می‌شود، قرار گیرد (مانند جعبه نامه‌های پستی) و در جعبه سوراخی جهت خروج سیم‌ها در نظر گرفته شود و بهتر است که سیم‌ها از داخل یک لوله پلاستیکی (مانند شلنگ) عبور داده شوند و چنانچه سیم کشی دزدگیر توکار باشد، ایمنی بیشتری را ایجاد می‌نماید.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین های مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد.  شاید بتوان گفت که معروفیت محصولات این شرکت تا حد بسیار زیادی در گرو کیفییت دوربین شیائومی است.  بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌ طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

برای اطلاع  قیمت دوربین مدار بسته می توانید به سایت دوربین مارکت بروین وانواع دوربین های مدار بسته  را در این سایت قیمت بگیرید و با بهترین کیفیت دریافت کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی لاک پشت، هیجان انگیز و دوست داشتنی برای بچه ها

لاک پشت یکی از حیواناتی است که همیشه برای کودکان جذاب بوده و کودکان و حتی بزرگسالان به این حیوان علاقمند هستند تا آنجا که بعضی افراد این حیوان را به عنوان حیوان خانگی در منزل خود نگهداری می کنند. البته موقعیت داشتن لاک پشت برای همه فراهم نیست و دیدن لاک پشت هم فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است اگر کودک شما هم به لاک پشت علاقمند است می توانید با درست کردن کاردستی لاک پشت او را سرگرم کنید. در ویدئویی که در این صفحه می توانید ببینید مراحل ساخت کاردستی لاک پشت آموزش داده شده است شما می توانید با وسایل اولیه ای که در هر خانه ای پیدا می شود کاردستی لاک پشت را برای کودک خود درست کنید کاردستی ضمن اینکه کودک را سرگرم می کند در زمینه های مختلف او را آموزش می دهد به خصوص در زمینه مهارت های اجتماعی به او می آموزد که چگونه با هم سن و سالان خود رابطه اجتماعی برقرار کند و با آنها کار تیمی انجام دهد و چگونه برای رسیدن به یک هدف مشترک تلاش کند ضمنا کودک از طریق ساختن کاردستی و نمایش نتایج آن می تواند نحوه حضور و ارائه دستاوردهای خود را برای دیگران تمرین کند و قدرت شنیدن نقد ها و بازخورهای دیگران را پیدا می کند.

البته شما می توانید طی مراحل ساخت کاردستی داستان ها و قصه های مرتبط با موضوع کاردستی را هم برای کودک تعریف کنید تا مراحل ساخت کاردستی را برای کودک جذاب تر کنید. موضوع قصه های زیر که در سایت وولک در دسترس هستند لاک پشت ها و اتفاقاتی هستند که برای آنها می افتد میتوانید یکی از این قصه ها را انتخاب کنید و همزمان با مراحل ساخت کاردستی برای کودک تعریف کنید پیشنهاد می کنیم برای کاردستی لاک پشت کودک خود اسم هم انتخاب کنید تا کودک در مراحل ساخت کاردستی از اسم انتخاب شده برای لاک پشت کاردستی استفاده کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک ایجاد کنید

قصه صوتی لاک پشت پر حرف

قصه کودکانه جشن تولد آقا لاک پشته

داستان کودکانه لاک پشت اخمو

نکته مهم در مراحل ساخت کاردستی این است حتما یکی از والدین یا یک بزرگتر باید کودکان را برای ساخت کاردستی همراهی کند زیرا وسایلی مانند قیچی، چسب، نخ و دکمه که معملا در ساخت کاردستی استفاده می شوند می توانند برای کودکان خطرناک باشند.

وقت را از دست ندهید و کودک خود را با ساخت کاردستی لاک پشت سرگرم کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

 


:: بازدید از این مطلب : 583
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ممکن است به طور ناگهانی با روشن نشدن لپ تاپ خود مواجه شوید. روشن نشدن لپ تاپ می تواند دلایل متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری داشته باشد. بهتر است برای رفع این مشکل به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید. در صورتی که به مرکز تعمیرات درستی مراجعه نکنید ممکن است تعمیرکار مورد نظر مشکل لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و این امر باعث خسارت بیشتر به دستگاه شما می شود.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به تمامی وسایل ها و ابزارات مورد نیاز برای تعمیر هرگونه دستگاه از هر شرکت سازنده ای باشد. همچنین باید مجهز به قطعات سخت افزاری شرکت های سازنده متفاوت باشد تا در صورت نیاز به جایگزین قطعه ای سالم به جای قطعه ای آسیب دیده، با دسترسی به قطعات اورجینال و صدرصد اصل سالم بتواند در اسرع وقت دستگاه را تعمیر کند.

یک تعمیرکار ماهر در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت لنوو تخصص و مهارت داشته باشد و به عنوان مثال از پس تعمیر تخصصی مک بوک یا به طور کلی تعمیرات محصولات اپل به خوبی برنیاید. از آن جایی که در ساخت محصولات اپل حساسیت و ظرافت بسیار بیشتری به کار رفته است بنابراین در انتخاب مرکز تعمیرات نهایت دقت را به خرج دهید.

به طور کلی لپ تاپ ها به علت کاربرد و کارایی بسیار زیادی که دارند، احتمال خرابی و نیاز به تعمیر آن ها نیز بالاتر می رود. در صورتی خرابی لپ تاپ انجام بسیاری از فعالیت های روزمره ما دچار مشکل می شود و بسیار از فعالیت ها نیز به طور کلی غیرقابل انجام می شوند بنابراین برای مطمئن شدند سلامت عملکرد لپ تاپ خود حتما هر چند وقت یکبار به مرکز تعمیرات مراجعه کنید تا از سلامت عملکرد دستگاهتان مطمئن شوید.

 


:: بازدید از این مطلب : 307
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 3 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی اسب تک شاخ، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

اسب تک شاخ یکی از موجوداتی خیالی است که کودکان علاقه زیادی به آن و داستان های آن دارند اسب تک شاخ در داستان های اساطیری کشورهای زیادی مانند ایران و اروپایی وجود دارد تک شاخ ها حیواناتی افسانه ای هستند که بدنی به شکل اسب داشته و شاخی که معمولا بصورت مارپیچ است روی سر خود دارند آنها در زمان کره بودن طلایی و سپس نقره ای می شوند و پس از اینکه بصورت کامل بالغ می شوند به رنگ سفید درمی آیند باورهای افسانه ای شکار تک شاخ بسیار سخت نمایش می دهد زیاد آنها بسیار تند و تیز و چابک هستند در افسانه ها آمده است که تک شاخ ها زنان و دختران را به مردان ترجیح می دهند و بعضی می گویند که تک شاخ ها فقط توسط زنان رام می شوند. شاید علت استفاده از رنگ های دخترانه در خلق شخصیت کارتونی و عروسکی اسب تک شاخ هم همین باشد.

با توجه به علاقه ای که بسیاری از بچه ها به این شخصیت کارتونی دارند احتمالا ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای آنها جذاب خواهد بود. بطور کل کاردستی اگر درست آموزش داده شود و بچه ها بطور کامل درگیر آن شوند می تواند بسیار برای بچه ها جذاب باشد در ساخت کاردستی بچه ها از وسایل مختلف استفاده می کنند تفکر، خلاقیت و خیال پردازی خود را بکار می گیرند و از مهارت های خود مانند بریدن، رنگ کردن و چسباندن استفاده می کنند همه این ها می تواند ساخت کاردستی را برای کودکان بسیار جذاب و دوست داشتنی کند. حال اگر کودک بخواهد کاردستی شخصیتی که به ان علاقه دارد را هم بسازد حتما جذابیت بیشتری برای او خواهد داشت اگر کودک شما هم علاقمند به شخصیت کارتونی اسب تک شاخ است حتما ساخت کاردستی اسب تک شاخ هم برای او جذاب خواهد بود پس می توانید با کمک ویدئو ساخت کاردستی اسب تک شاخ که در همین صفحه در دسترس شماست کودک خود را تشویق کنید تا این کاردستی را بسازد و از نتیجه آن لذت ببرد.

ضمنا پیشنهاد می کنیم در همان ابتدای فرآیند ساخت کاردستی با کمک کودک خود اسمی برای اسب تک شاخ خود انتخاب کنید و ضمنا می توانید مراحل ساخت کاردستی اسب تک شاخ را با قصه هم همراه کنید تا جذابیت بیشتری برای کودک شما داشته باشد شما می توانید از لینک زیر به قصه کودکانه وولک در مورد اسب تک شاخ دسترسی پیدا کنید.

کره اسبی به نام شاخدار

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است

 


:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی میوه، راهی هیجان انگیز برای آشتی دادن بچه ها با میوه و تشویق بچه ها به خوردن میوه است.

میوه ها از چیزهایی هستند که بچه ها از سنین کودکی با آنها آشنا می شوند البته بعضی از بچه ها در خوردن میوه بد قلقی می کنند و از میوه ها به اندازه لازم استفاده نمی کنند و این موضوع برای بسیاری از مادر و پدرها به یک چالش تبدیل می شود بچه ها مانند هر انسان دیگری و چه بسا بیشتر چون در سن رشد قرار دارند به انواع میوه ها نیاز دارند و معمولا اصرار والدین به بچه ها برای خوردن میوه هم راهگشا نیست و بعضا بچه ها در این حالت لج کرده و موضوع پیچیده تر می شود.

در اینجا به شما یک راهکار برای این موضوع ارائه می کنیم.

کاردستی میوه، بچه ها معمولا به کارهایی که برایشان حکم بازی و سرگرمی دارد رویکرد مثبت دارند پس از قدرت سرگرمی برای متقاعد کردن بچه ها برای موضوعاتی که در آنها لجبازی می کنند استفاده کنید یکی از روش های خوب برای بازی، سرگرمی و همچنان آموزش بچه ها استفاده از کاردستی است کاردستی می تواند حس خلاقیت و هماهنگی بچه ها را افزایش دهد زیرا برای ساخت کاردستی نیاز به ایده پردازی و ساخت آن دارند در ساخت کاردستی باید دست، چشم و ذهن کودک همزمان و هماهنگ باشند و این موقعیت خوبی را برای رشد کودک ایجاد می کند اگر کودک شما برای میوه خوردن بد قلقی می کند می توانید کاردستی همان میوه را انتخاب کنید و از او بخواهید با کمک شما کاردستی همان میوه را بسازد مثلا وقتی کودک برای خوردن سیب لج بازی می کند می توانید به او پیشنهاد کنید که مانند یک باغدار یک کاردستی یک درخت و سپس چند سیب درست کند سیب های کاردستی را روی درخت بچسبانید و بعد سیب ها را نشانه رسیدن قرمز کنید و از او بخواهید سیب های خود را از درخت بچیند و سپس به او پیشنهاد دهید برای اینکه بتواند طعم سیب های خود را بچشد یک سیب واقعی را گاز بزند با اینکار علاوه براینکه کارکردن با وسایلی مانند قیچی، کاغذ، چسب و مدادرنگی را به کودک خود اموزش داده اید احتمالا او را قانع کرده اید که سیب هم بخورد پس دو موفقیت بدست آورده اید برای میوه های دیگر نیز می توانید از همین روش استفاده کنید. البته اگر کاردستی درست کردن را با قصه هم همراه کنید حتما جذاب تر خواهد بود.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 404
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند . مهد کودک اردبیل باید برنامه غذایی مناسبی به فرزند شما بدهد تا فرزندتان در نبود شما سالم و سلامت باشد .

بهترین مهد کودک ارومیه طبیعتا باید ویژگی های یک مهد کودک خوب در ارومیه را داشته باشند اما با توجه به ملاک های شخصی شما از بین مهد کودک های ارومیه می توانید بهترین مهد کودک در ارومیه را برای کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود از بین بهترین مهد کودک های ارومیه انتخاب می کنید باید به محل سکونت شما نزدیک باشد زیرا در صورتی که مهد کودک ارومیه ای که کودک خود را در آن ثبت نام می کنید از محل زندگیتان دور باشد ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک در ارومیه دلزده شود. بنابراین به این نکات مهم هرچند کوچک در هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود نهایت دقت را به خرج دهید.

مسلما بهترین مهد کودک ساری برای این که از مهد کودک ساری به بهترین مهد کودک ساری تبدیل شود باید ویژگی های خاص خود را داشته باشد تا از بقیه ی کودکستان ها متمایز شود. لیست مهد کودک های ساری می تواند در انتخاب بهترین مهد کودک ساری برای کودکتان بسیار کمک کننده باشد.



:: بازدید از این مطلب : 386
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

مهد کودک شیراز نیز مانند شهر شیراز زیبایی خاص خود را دارد و این فرهنگ و زیبایی به مهد کودک در شیراز منتقل شد. همچنین اموزش هایی که در مهد کودک شیراز به کودکان داده می شود ، برگرفته از فرهنگ زیبای این شهر تاریخی است . بسیاری از والدین ، به دنبال مهد کودک برای نگه داشتن کودکان به صورت ساعتی هستند مهد کودک ساعتی در شیراز این مشکل را برای والدین حل کرده و دیگر با وجود مهد کودک شیراز جای نگرانی برای نگهداری فرزندان خود ندارند . قیمت مهد کودک شیراز بسیار مناسب است و به همین دلیل خانواده ها بدون نگرانی برای هزینه می توانند فرزندانشان را برای یادگیری روانه مهد کودک در شیراز کنند .

مهد کودک های تهران بر اساس معیار ها و شرایط خاصی درجه بندی می شوند، ممکن است مهد کودک های پنج ستاره تهران نسبت به سایر مهدکودک های تهران از بعضی نظر ها بهتر باشند اما شما حتما معیار ها و ملاک ها شخصی خود را در هنگام انتخاب یک مهدکودک تهران در نظر بگیرید و تنها به درجه بندی مهد کودک های تهران و لیست مهد کودک تهران اکتفا نکنید. یکی از اهداف اصلی حتی گرانترین مهد کودک تهران باید این باشد که کودکان در محیط آن مهد کودک تهران تعامل کردن با افرادی جز خانواده خود را به خوبی یاد بگیرند.

یکی از بزرگ ترین کمک هایی که مهد کودک به فرزند شما می کند این است توانایی معاشرت و رفتار اجتماعی کودک شما را تقویت می کند. انسان ها به طور غریزی تمایل به ارتباط با هم نوعان خود دارند بنابراین طبیعی است که کودک شما از دو سالگی به بعد تمایل دارند تا با کودکان هم سن و سال خود بازی و معاشرت کنند و در این راه کنار آمدن با بقیه را نیز یاد بگیرند. البته به یاد داشته باشید که مهد کودک ها جایگزین مادر کودک نیستند بنابراین سعی کنید تا حد الامکان کودک خود را به مهد کودک های شبانه روزی که در سراسر کشور وجود دارند نفرستید زیرا مضرات مهد کودک های شبانه روزی بسیار بیشتر از فواید آن است. برای ثبت نام کودک خود در مهد کودک درجه یک ارومیه می توانید با تحقیق و بررسی لیست مهد کودک در ارومیه، بهترین مهد کودک در ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

من در کودکی به مهد کودک رشت می رفتم و خاطراتی که از قصه ها دارم بیشتر به قصه کدو قلقله زن برمی گردد. به مین منظور می خواهم قسمتی از این داستان را برای شما بنویسم اما برای شنیدن قصه های دیگر و ادامه این داستان صوتی می توانید به سایت جذاب وولک که مخصوص کودکان است مراجعه فرمایید .

یکی بود، یکی نبود.  پیرزنی سه تا دختر داشت که هر سه را شوهر داده بود و خودش مانده بود تک و تنها. روزی از روزها از تنهایی حوصله اش سر رفت. با خودش گف «از وقتی دختر کوچکترم را فرستاده ام خانه بخت, خانه ام خیلی سوت و کور شده, خوب است بروم سری بزنم به او و آب و هوایی عوض کنم. پیرزن پاشد چادرچاقچور کرد؛ عصا دست گرفت و راه افتاد طرف خانه دختر تازه عروسش که بیرون شهر, بالای تپه ای قرار داشت. چشمتان روز بد نبیند! پیرزن مهربان قصه کدو قلقله زن از دروازه شهر که پا گذاشت بیرون گرگ گرسنه ای جلوش سبز شد. پیرزن تا چشمش افتاد به گرگ, دستپاچه شد و سلام بلند بالایی کرد.... گرگ گفت «ای پیرزن! کجا می روی؟» پیرزن گفت «می روم خانه دخترم. چلو بخورم؛ پلو بخورم؛ مرغ و فسنجان بخورم؛ خورش متنجان بخورم؛ چاق بشوم؛ چله بشوم.» گرگ گفت «بی خود به خودت زحمت نده. چون من همین حالا یک لقمه ات می کنم.» پیرزن گفت «یک لقمه پوست و استخوان که سیرت نمی کند؛ بگذار برم خانه دخترم؛ چند روزی خوب بخورم و بخوابم, تنم گوشت تر و تازه بیارد و حسابی چاق و چله بشوم, آن وقت من را بخور.» گرگ گفت «بسیار خوب! اما یادت باشد من از اینجا جم نمی خورم تا تو برگردی.» پیرزن گفت «خیالت تخت باشد. زود برمی گردم.» و راه افتاد.

برای شنیدن ادامه قصه شب صوتی و همچنین شنیدن قصه های دیگر به سایت وولک مراجه فرمایید .



:: بازدید از این مطلب : 424
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

عدم توانایی در داستان پردازی ممکن است بسیار ناراحت کننده باشد، به خصوص وقتی فرزندتان هر شب از شما داستان جدیدی بخواهد. ذهن کودکان دائما به دنبال کشف چیزهای جدید است و به راحتی از موضوعی به موضوع دیگر معطوف می ‎شود، بنابراین چگونه می ‎توان توجه کودک را تا پایان یافتن قصه به خود جلب کرد، بدون این که شنونده را بشناسیم . برای گفتن قصه کودکانه به فرزندتان به وولک مراجعه فرمایید .

  • پیام آموزنده بدهیم
  • کلمات زیبا بکار ببریم
  • سبک بیان کودکانه باشد
  • موقعیت مناسب را برای گفتن قصه در نظر بگیریم

معرفی قصه سفید برفی و هفت کوتوله

داستان سفید برفی و هفت کوتوله را در مهد کودک کرج برای کودکان تعریف می کردم . داستان سفید برفی و هفت کوتوله داستان جذاب و دوست داشتنی است که والدین و مربیان مهد کودک می توانند این داستان زیبا و شیرین را برای کودکان در منزل و یا مهد کودک بخوانند و تعریف کنند. این داستان موضوعاتی چون دوستی، مهربانی ، گروه محوری ، دوری از قضاوت ، پیروزی خوبی بر بدی ، تکریم شادی ، خوب بودن بدون قید و شرط و هزاران مفاهیم و موضوعات عالی را به کودکان آموزش می دهد. داستان سفید برفی و هفت کوتوله توجه ویژه ای به خانواده و دوستی دارد. به گونه ای که در متن این داستان مهربانی و خانواده شرط رسیدن به خوشبختی عنوان شده است. ما به این دنیا نیامده ایم که تنها زندگی کنیم؛ بلکه یکی از معیارهای خوشبختی ، بودن در کنار افرادی است که دوستشان داریم و آن ها نیز ما را دوست دارند.

برای شنیدن داستان های آموزنده و داشتن سرگرمی برای کودکانتان به سایت وولک مراجعه فرمایید . همچنین می توانید برای دیدن کارتون های جذاب و معروف و یادگیری کاردستی و نقاشی نیز به سایت وولک بروید .

 



:: بازدید از این مطلب : 456
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

برند های سازنده ی لپ تاپ هرچه بیشتر پیش می رویم تلاش می کنند تا لپ تاپ های سبک تر و در نتیجه ظریف تری بسازند. از آن جایی که لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند بنابراین هرچه سبک تر باشند کاربرد و کارایی آن ها نیز بیشتر خواهد بود. بسیاری از کاربرانی که به یک مرکز تعمیرات لپ تاپ مراجعه می کنند به دنبال دلیل خاموش شدن صفحه لپ تاپ می گردند. دلیل روشن نشدن صفحه لپ تاپ می تواند دلایل نرم افزاری یا سخت افزاری داشته باشد.

مادربرد یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر ها و لپ تاپ ها است که در صورت خرابی آن کل عملکرد کامپیوتر یا لپ تاپ شما دچار مشکل خواهد شد. مادربرد در واقع صفحه ای است که سایر قطعات سخت افزاری کامپیوتر یا لپ تاپ شما بر روی آن سوار شده است و در صورتی که مادربرد دچار مشکل شود و شما برای تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خود اقدام نکنید، به مرور زمان باعث مشکلات بیشتری در کامپیوتر شما می شود. در صورتی که احساس کردید در عملکرد مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر شما اختلالی به وجود آمده است حتما برای تعمیر مادربرد لپ تاپ یا کامپیوتر خود به سرعت اقدام کنید و از آن غفلت نکنید زیرا در صورت غفلت از تعمیر مادربرد کامپیوتر یا لپ تاپ خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد می شود و بنابراین شما هزینه بیشتری را برای تعمیر کامپیوتر یا لپ تاپ خود متحمل خواهید شد.

کارت گرافیک نیز یکی دیگر از قطعات سخت افزاری ضروری لپ تاپ یا کامپیوتر است که صورت خرابی آن باید برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید زیرا در غیر این صورت تصویر صفحه نمایش شما و بسیاری از بخش های دیگر لپ تاپ یا کامپیوتر شما بی شک دچار مشکل خواهد شد. اگر شغل شما به صورتی است که نیاز به ویرایش تصویر و ویدیو به صورت حرفه ای دارید بنابراین حتما کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر شما برایتان اهمیت بسیار زیادی دارد بنابراین در صورت به وجود آمدن هرگونه مشکل در عملکرد کارت گرافیک خود حتما برای تعمیر کارت گرافیک لپ تاپ یا کامپیوتر خود اقدام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 513
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 15 تير 1400 | نظرات ()