نوشته شده توسط : shayan

تعمیرات اپل واچ یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات اپل واچ در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

قبل از اینکه قدمی برای حذف اپل ایدی فراموش شده خود بردارید ، گزینه های مختلف برای حل مشکلات حساب را در زیر بررسی کنید ما امیدوار هستیم یکی از این پیشنهادات مشکل اپل ایدی شما را برطرف کند ، بنابراین نیازی به حذف کلیه موارد نیست شما می خواهید اپل ایدی خود را حذف کنید زیرا نام کاربری یا رمزعبور خود را فراموش کرده اید شاید نگران باشید که رمزعبور دیگر مخفی نیست و می خواهید برای جلوگیری از نقض امنیتی یا سرقت داده ، حساب فعلی اپل ایدی خود را خاموش کنید اولین کاری که باید در این شرایط انجام دهید تنظیم هویت دو عاملی برای کمک به تأمین حساب شما است پس از روشن شدن این امر ، قبل از اینکه به هر کسی اجازه ورود به حساب اپل ایدی خود را بدهید ، اپل نیاز به تأیید یکی از دستگاه های قابل اعتماد اپل شما دارد به این ترتیب اگر شخصی رمز ورود شما را داشته باشد ، نمی تواند بدون داشتن کد شش رقمی و همچنین گذرواژه شما از دستگاه قابل اعتماد به حساب شما دسترسی پیدا کند بعد از تنظیم تأیید هویت دو عاملی ، اپل می تواند به شما در تغییر رمز عبور کمک کند در واقع شما می توانید آن را درست از طریق دستگاه آیفون خود انجام دهید اکنون که گذرواژه اپل ایدی شما ایمن شده است ، امیدوارهستیم که دیگر نیازی به حذف اپل ایدی فراموش شده خود نداشته باشید.

شما عزیزان می توانید برای انجام هرگونه تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری مورد نیاز خود در سیستم ها و برند های مختلف با کارشناسان تعمیر دیجی بان در ارتباط باشید. کارشناسان تعمیر دیجی بان، با ارائه مشاوره رایگان به شما عزیزان، شما در مسیر تعمیر یاری می نمایند.



:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

یکی از دستگاه هایی که امروزه زندگی بسیاری از ما به آن وابستگی زیادی دارد مودم است پس تعمیر مودم نیز یکی از نیازهایی است که در زندگی بسیاری از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نیاز به تعمیرات مودم خواهیم داشت برای حفظ سلامت مودم بسیار مهم است که تعمیر مودم را به تعمیرکار ماهر و با تجربه بسپاریم تا بتوانیم اطمینان داشته باشیم پس از تعمیرات مودم می توانیم مجددا از آن استفاده کنیم. تعمیر مودم بر حسب نوع و برند می تواند متفاوت باشد پس باید بتوانیم بر حسب نوع و برند تعمیر مودم را به تعمیر کار مناسب واگذار کنیم.

خرابی مودم در زندگی روزمره ما می تواند باعث قطع شدن دسترسی ما به اینترنت شده و سختی های زیادی را برای ما ایجاد کند بنابراین مهم است که انواع خرابی ها مودم را بشناسیم و بتوانیم با طرح سوالات درست و اطلاع رسانی دقیق به تعمیرکار او را راهنمایی کنیم که بتواند در سریعترین زمان ممکن تعمیر مودم را انجام داده و به ما تحویل دهد. در بسیاری موارد خرابی مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم یا قطع و وصل شدن اینترنت می شود.

چراغ اینترنت مودم روشن نمیشه  با توجه به نوع برند مودمی که از آن استفاده می کنید می تواند به رنگ های مختلفی مانند آبی یا سبز در هنگام فعال بودن درآید. هنگامی که رنگ چراغ اینترنت سبز و روشن باشد، نشان دهنده وجود دیتا روی خط و اتصال به اینترنت است.

ممکن است عوامل مختلفی مانند قطعی کابل و سیم تلفن، نویز های روی خط ، خوردگی سرپیچ های پریز و غیره باعث قطع و وصل شدن اینترنت ، خاموش و روشن نشدن چراغ اینترنت مودم ADSL شوند. در غیر این صورت شما میتوانید با کارشناسان دیجی بان تماس بگیرید.

تعمیر کامپیوتر و تجهیزات وابسته به آن یکی از مفاهیم مهم در حوزه ی سخت افزار است. کامپیوتر ها بسیاری از نیاز های روزمره ی ما را پاسخ می دهند و به همین دلیل است که بروز اختلال و توقف در عملکرد آن ها برای ما بسیار مهم است؛ به طوری که در مواجهه با کوچکترین اختلال، به دنبال راهی برای تعمیر کامپیوتر و رفع مشکل آن می گردیم. ارتباط با مراکز خدمات کامپیوتر برای مشاوره با کارشناسان تعمیر کامپیوتر، برای رفع مشکل در زمان کوتاه و به کارگیری مجدد سیستم، راه حلی مناسب برای این موضوع است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 9 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ ها یکی از وسایل الکترونیکی پرکاربرد امروزی است که به دلیل کاربرد بسیار زیاد آن تعمیرات تخصصی لپ تاپ نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. لپ تاپ شما ممکن است به دلایل متفاوتی دچار مشکل شود. معمولا مشکلات نرم افزاری هزینه بسیار کمتری نسبت به مشکلات سخت افزاری دارند. در صورتی که لپ تاپ شما دچار مشکل سخت افزاری داشته باشد و قطعه ی آسیب دیده قابل تعمیر نباشد، شما مجبور خواهید شد تا قطعه ی جدیدی را جایکزین قطعه ی آسیب دیده ی دستگاه خود کنید.

برای جایگزینی قطعه سخت افزاری در دستگاه حتما به یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای مراجعه کنید زیرا در صورتی که مرکز تعمیرات انتخابی شما حرفه ای و تخصصی نباشد ممکن است مجهز به قطعات اورجینال و اصل نباشد و در نتیجه قطعه ی غیراصل و فیک را در دستگاه شما به کار ببرد. استفاده از قطعات سخت افزاری فیک مشکل شما را به صورت موقت حل می کند و در دراز مدت باعث آسیب و خسارت بیشتری به دستگاه شما می شود بنابراین برای جلوگیری از خسارت بیشتر، حتما نهایت دقت را در انتخاب مرکز تعمیرات لپ تاپ به خرج دهید.

یکی از نشانه های حرفه ای و تخصصی بودن یک مرکز تعمیرات، تخصصی کار کردن آن هاست. به طور مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید محصولات تمامی شرکت ها را به صورت کاملا اختصاصی بشناسد و با دسترسی به تعمیرکار و کارشناس متخصص در آن برند به تعمیر دستگاه ها بپردازد. در صورتی که دستگاه های شما از شرکت اپل است حتما مرکز تعمیراتی را انتخاب کنید که به تعمیر آی مک یا تعمیر تخصصی مک بوک مجهز باشد. در غیر این صورت ممکن است در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر مشکلات بیشتری برای دستگاه شما به وجود آید و شما مجبور به پرداخت هزینه ی بیشتری برای تعمیر دستگاه خود شوید.



:: بازدید از این مطلب : 782
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ ها کامپیوتر هایی قابل حمل هستند که همین ویژگی آن ها باعث شده است تا کاربرد آن ها از کامپیوتر ها بسیار بیشتر شود و محبوبیت زیادی را در بین کاربران علاقمند به تکنولوژی کسب کنند. طبیعی است که هر دستگاهی که زیاد مورد استفاده قرار گیرد، احتمال خرابی یا به وجود آمدن مشکلات متفاوت سخت افزاری یا نرم افزاری در آن نیز بالا می رود. بسیاری از کاربران علاوه بر کار های روزمره در شغل خود نیز نیازمند لپ تاپ ها هستند. با توجه به استفاده ی زیاد در صورتی که هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری برای لپ تاپ شما به وجود آمد حتما به یک مرکز تعمیرات تخصصی لپ تاپ مراجعه کنید تا بتواند مشکل لپ تاپ شما را رفع کند.

در صورتی که به یک مرکز تعمیرات حرفه ای مراجعه نکنید، ممکن است تعمیرکار یا کارشناس موردنظر شما لپ تاپ شما را به طور صحیح عیب یابی نکند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود و خسارت بسیار بیشتری را به دستگاه وارد می کند پس بهتر است در ابتدا به یک مرکز تعمیرات حرفه ای حتی برای رفع و تعمیر کوچک ترین مشکلی مراجعه کنید. بهتر است خودتان نیز برای تعمیر لپ تاپ خود اقدام نکنید. اگر زمان کافی برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از روش تعمیرات لپ تاپ در محل استفاده کنید.

در این روش تعمیرات لپ تاپ لنوو، تعمیرات مک بوک، تعمیرات imac یا تعمیرات محصولات شرکت های سازنده ی دیگر همگی در محل مورد نظر مشتری انجام می شود. به این صورت که پس از ثبت شدن فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات محصولات شرکت سازنده ی دستگاه شما در محل مورد نظر مشتری با حضور خود مشتری به تعمیر دستگاه می پردازد.



:: بازدید از این مطلب : 432
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 8 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

فواید کاردستی کودکانه چیست؟ و چرا باید به آن توجه کرد؟

به چیزی که چشم، فکر و دست کودک در ساخت آن نقش دارند و نمایان کننده تفکر و خیال کودک است کاردستی گفته می شود کاردستی کودکانه می تواند شبیه سازی یکی از موجودات یا اجسام واقعی اطراف کودک باشد یا نمایی از خلاقیت و انچه در ذهن کودک وجود دارد و اصلا ما به ازا خارجی ندارد.

کاردستی کودکانه از دو جنبه برای کودک فایده دارد

از جنبه آموزشی: وقتی کودک به ساخت کاردستی می پرازد مفاهیم جدیدی را درک می کند و یاد می گیرد مثلا می اموزد که چگونه از قیچی و چسب و کاغذ و مقوا استفاده کند.

از جنبه پرورشی: وقتی کودک به ساخت کردستی می پردازد قوع تخیل و خلاقیت او رشد می کند و می تواند با محدودیت کمتر فکر کند و قوه تخیل خود را رشد دهد

ساختن کاردستی کودکانه چه فوایدی دارد؟

1-      وقتی کودک کاردستی می سازد قوه یادگیری کودک افزایش پیدا می کند چون دنیای کاردستی بسیار متنوع است کودک می اموزد که چگونه باید توانمندی های جدید را یاد بگیرد و آنها را برای رسیدن به هدف خود مورد استفاده قرار دهد.

2-      یکی دیگر از فواید ساختن کاردستی کودکانه افزایش اعتماد به نفس است کودک وقتی با استفاده از مهارت های مختلفی که می آموزد می تواند آنچه در ذهن و تصور خود دارد را بسازد اعتماد به نفس پیدا می کند و می فهمد که با استفاده از توانمندی های خود می تواند تخیلات و تصورات خود را جام عمل بپوشاند و به آنها برسد

3-      کاردستی کودکانه به کودک می آموزد که احساسات و عقاید خود را در قالب کاردستی و نقاشی بیان کند پس کودک یاد می گیرد که می تواند با استفاده از روش های احساسات و درک خود از محیط را برای دیگران بیان نماید

4-      کاردستی باعث افزایش مهارت های حرکتی و ارتباطی کودک می شود کودک در مراحل ساخت کاردستی باید از دست و چشم خود بطور همزمان استفاده کند و این یعنی افزایش مهارت های حرکتی کودک که در آینده برای او بسیار مفید خواهد بود.

5-      به کودک امکان اظهار وجود می دهد وقتی کودک می بیند که با دستان خود چیزی را بوجود آورده که قبلا وجود خارجی نداشته حس اظهار وجود و نشان دادن خودش به دیگران در او تقویت می شود.

6-      در مهارت تصمیم گیری کودک موثر است در ساختن یک کاردستی کودک باید جنس کاردستی خود را انتخاب کند برای آن رنگ مناسبی پیدا کند و روش ساختن آن را انتخاب نماید پس به کودک کمک می کند که فرآیند تصمیم گیری را تمرین کند.

7-      به کودک روابط اجتماعی و کار گروهی را می آموزد. اغلب کودکان در جمع هایی از کودکان به ساختن کاردستی می پردازند یعنی با کمک تعدادی از هم سن و سالان خود این سرگرمی را انجام می دهند پس یاد می گیرند که با دوستان و هم سالان خود مشارکت کنندو کار گروهی و روابط اجتماعی را تمرین می کنند و می آموزند که با استفاده از کارگروهی می توان به به نتایج خوب و ایده آلی دست یافت.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 373
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 6 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ یکی از محصولات بسیار پرکاربرد امروزی است که انجام تعمیرات آن نیز اهمیت بسیار زیادی دارد. زیرا با توجه به بالا رفتن قیمت لپ تاپ ها مراکز تعمیرات لپ تاپ در تلاش اند تا بتواند اکثر مشکلات و ایرادات سخت افزاری و نرم افزاری دستگاه ها را با حداقل هزینه رفع کنند تا کاربران مجبور به خرید مجدد لپ تاپ نشوند. البته تعمیرات لپ تاپ نیز نیازمند دقت، توانایی و مهارت خاص مربوط به خود است که تعمیرکاران را از یکدیگر متمایز می کند. یک تعمیر کار ایده آل باید محصولات شرکت های سازنده ی مختلف را به خوبی بشناسد و در تعمیر تمامی آن ها به صورت تخصصی مهارت داشته باشد.

به عنوان مثال یک تعمیرکار حرفه ای در زمینه تعمیرات لپ تاپ لنوو ممکن است فقط لپ تاپ های شرکت سازنده ی لنوو را به خوبی بشناسد و از پس تعمیرات مک بوک ها به خوبی برنیاید. بنابراین به عنوان مثال زمانی که به مشکل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ خود دچار شدید، حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و متخصصظ در زمینه ی برند لپ تاپ خود مراجعه کنید.

در غیر این صورت اگر تعمیرکار انتخابی شما برای تعمیر لپ تاپ شما به اندازه ی کافی تخصص نداشته باشد به احتمال زیاد هنگام انجام اقدامات مربوط به تعمیر، خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. یک تعمیرکار و کارشناس حرفه ای در مرحله ی اول باید توانایی عیب یابی صحیح را داشته باشد. در صورت عیب یابی اشتباه، فرآیند تعمیرات به درستی انجام نمی شود. در مرحله ی بعد در صورتی که مشکل شما سخت افزاری باشد، مرکز تعمیرات باید مجهز به تمامی قطعات لپ تاپ از شرکت سازنده ی دستگاه شما باشد تا در صورت نیاز به جایگزینی قطعه ای سالم به جای قطعه ی آسیب دیده، از یک قطعه ی اورجینال و با کیفیت استفاده شود.

 


:: بازدید از این مطلب : 399
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی گل، جذاب و خاطره انگیز برای بچه ها

امروزه اکثر کودکان ما اکثر وقت خود را با وسایل الکترونیکی و تکنولوژی سپری می کنند و به فعالیت هایی که تکنولوژی در آن دخیل است نسبت به بازی های فیزیکی تمایل بیشتری دارند. یکی از مهم ترین دغدغه هایی که والدین این روز ها دارند این است که چگونه می توانند فرزندان خود را از تکنولوژی دور تر کنند که یکی از راه های کاربردی آن مشغول کردن کودکان به فعالیت های فیزیکی ای است که به آن علاقه داشته باشند. انجام کاردستی گل یا طرح های دیگر کار دستی کودکانه یکی از فعالیت هایی است که در صورتی که طرح مناسبی مانند کاردستی گل را برای کودک خود انتخاب کنید برای انجام آن علاقه زیادی نشان می دهند. ویدیو کاردستی گل که در این صفحه مشاهده می کنید تنها به کمک کاغذ و تا کردن کاغذ و کمی چسب ساخته می شود بنابراین ساخت آن برای کودکانی که سن بسیار پایینی دارند نیز مناسب است

البته اگر کودک شما برای ساخت کاردستی گل نیاز به کمک فرد دیگری نیز داشته باشد در این مرحله نیز ساخت کاردستی گل یا کار دستی کودکانه ی دیگری به رشد و تقویت رفتار ها و فعالیت های اجتماعی کودک شما کمک کرده است. همچنین زمانی که کودک شما به عنوان مثال کاردستی گل را به اتمام می رساند، باعث تقویت و رشد اعتماد به نفس او نیز می شود بنابراین سعی کنید تا طرح های جذابی را مانند کاردستی گل برای کودک خود انتخاب کنید تا کودک شما به ساخت کاردستی و انجام فعالیت های فیزیکی علاقمند شود. ساخت کاردستی گل و کاردستی های دیگر قوه تخیل کودک شما را نیز تقویت می کند زیرا قبل از شروع به ساخت کودک شما باید آن را در ذهن خود تجسم کند سپس برای ساخت کاردستی گل اقدام کند. این امر باعث تقویت حافظه کودک شما نیز می شود.

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده قصه های کودکانه و کاردستی های کودکانه ی بیشتر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 

 


:: بازدید از این مطلب : 568
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین مداربسته لامپی یک سیستم نظارتی است که امکان دید 360 درجه ای دارد. به همین دلیل مانند دوربین چشم ماهی (Fisheye) دارای تصویر پانوراما می باشد. بنابراین دوربین لامپی دارای زاویه دید گسترده ای می باشند. به طوری که می توانید تنها با یک عدد از این دوربین ها  یک سالن تقریبا بزرگ مثلا تا حدود 80 متر مربع را به طور کامل و با کیفیت بالا پوشش داد. شما برای تهیه این دوربین ها  میتوانید به سایت دوربین مارکت سر بزنید.

شیائومی  یک شرکت الکترونیک متعلق به بخش خصوصی است و مقر آن در پکن قرار دارد. این شرکت یکی از بزرگترین شرکت‌های الکترونیک در زمینه طراحی، توسعه، و فروش دوربین های مداربسته هوشمند ، محصولات خانه هوشمند ، تلفن همراه و لوازم مصرفی الکترونیک است. از ابتدای انتشار اولین محصول در ماه اوت ۲۰۱۱، Xiaomi سهم بزرگی از بازار را در چین به دست آورد و آن را به طیف وسیع تری از لوازم الکترونیکی مصرفی گسترش داد. بنیانگذار و مدیر عامل شرکت لی جون ، بیست و سومین مرد ثروتمند چین بر طبق اعلام مجله فوربس است. این شرکت تاکنون بیش از ۳۰۰۰ کارمند ، به‌طور عمده در چین، مالزی، سنگاپور، استخدام کرده و در حال گسترش به کشورهای دیگر مانند هند و اندونزی است.

یکی از قابلیت های بسیار خوب و عالی دوربین شیائومی، قابلیت دزدگیر می باشد.این قابلیت به شما کمک می کند که شما وقتی در محلی که دوربین قرار دارد حضور نداشته باشید و با فعال کردن حالت دزدگیر از روی نرم افزار،شما می توانید هر حرکتی که داخل محیط صورت می گیرد را به صورت فیلم یا عکس دریافت کنید و با ارسال آلارم برروی تلفن همراه شما را از حرکت صورت گرفته آگاه می کند.حتی اگر هم دوربین را بدزدند فیلم شخصی که دوربین را برده است برروی نرم افزار قابل مشاهده می باشد.این قابلیت دوربین شیائومی واقعا کاربردی و پر استفاده می باشد هم برای دزدها،کودکان،سالمندان و حیوانات خانگی می توانید از دوربین چرخشی شیائومی مدل MJSXJ05CM Global استفاده کنید.

دوربین مدار بسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند.  از دوربین های مدار بسته برای حفظ امنیت اماکن مختلف و ثبت و ضبط رویدادهای محیط استفاده می شود. شما عزیزان برای خرید دوربین مدار بسته می توانید به وبسایت دوبین مارکت مراجعه نموده و با کارشناسان حرفه ای در ارتباط باشید!

 

 



:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیرات کامپیوتر نیاز به تخصص های خاص خود دارد که تنها از تعمیرکار کامپیوتر که به بخش های مختلف سخت افزاری و نرم افزاری آن مسلط است، بر می آید. گام اصلی در تعمیر کامپیوتر عیب جویی و علت یابی اختلل به وجود آمده است. متخصصان خدمات کامپیوتر، نخست خواستگاه علت به وجود امده درکامپیوتر را پیدا می کنند و سپس با بررسی و تست عملکرد بخش آسیب دیده، با استفاده از دانش خود در این حوزه، برای تعمیر کامپیوتر اقدام می نمایند.

کامپیوتر اجزای مختلفی دارد که در صورت بروز اختلال در هر یک از این بخش ها، مهارت مورد نیاز برای بررسی و تعمیر آن متفاوت خواهد بود. بخش عمده ای از خدمات کامپیوتر در مراکز، مربوط به تعمیر و سرویس بخش های سخت افزاری آن می باشد. توانایی بازکردن اجزاء و اتصال دوباره ی آن ها به یکدیگر به طور صحیح، از مهم ترین مهارت هایی است که متخصص تعمیر کامپیوتر، در صورت بروز اختلالات سخت افزاری، باید داشته باشد. 

 کامپبوتر ها باعث به وجود آمدن مشاغل زیادی در سرتاسر دنیا برای انسان ها شده اند و روند پیشرفت های بشر را دچار تحول کرده اند؛ اما در کنار همه ی این خدمات برای بشر، استفاده از کامپیوتر مشکلات زیادی نیز به همراه دارد. اختلالات زیادی در ساختمان کامپیوتر رخ می دهد که برطرف کردن آن ها، ما را نیازمند تعمیر کامپیوتر می کند.

در صورت خرابی فن کامپیوتر، ممکن است کل فعالیت های کامپیوتر شما دچار اختلال شود! تقریبا کیفیت عملکرد تمامی قطعات کامپیوتر به طور مستقیم یا غیر مستقیم  به فن یا بخش خنک کننده کامپیوتر وابسته است بنابراین فن کامپیوتر قطعه ای بسیار ضروری و مهم در بین قطعات سخت افزاری کامپیوتر شما است. سلامت عملکرد این قطعه تاثیر بسیار زیادی در تمامی فعالیت های قابل انجام توسط کامپیوتر دارد و در صورت از کار افتادن بخش خنک کننده یا همان فن کامپیوتر کل سیستم کامپیوتر شما دچار اختلال خواهد شد. برای تعمیر فن کامپیوتر می توانید با کارشناسان دیجی یبان تماس بگیرید.

پاور یا منبع تغذیه یکی از اصلی ترین قطعات کامپیوتر است که برق مورد نیاز برای قسمت های مختلف کامپیوتر را تامین می کند این قطعه اگر خراب شود کامپیوتر شما روشن نخواهد شد کار پاور این است که ولتاژ برق شهر را تغییر دهد تا قابل استفاده برای کامپیوتر باشد برای تعمیر پاور کامپیوتر میتوانید به سایت دیجی بان بروید و از کارشناسان حرفه ای کمک بگیرید.

 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 412
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

قیمت داهوا یکی از مهم ترین مزیت های رشد داهوا در سرتاسر جهان است . داهوا تواسنته است به واسطه ی قیمت مناسب خود فروش بی نظیری را در سراسر جهان به خود اختصاص داده است . قیمت دوربین ها و دستگاه های داهوا عاملی است که توانسته است در کنار کیفیت فوق العاده بالای این محصولات این برند را با فروش ۵ میلیارد دلار سالانه خود را به صدر فروش دوربین های مداربسته در سراسر جهان برساند.

لیست قیمت داهوا در محصولات تحت شبکه از مبلغی حدود یک میلیون تومان و در دوربین های توربو اچ دی از ۴۵۰ هزار تومان اغاز شده و تا سقف زیادی نسبت به افزایش کیفیت افزایش می یابد .

هایک ویژن در سال 2001 تاسیس شد و در سال های گذشته همواره در لیست بهترین و پرفروش ترین برندهای فعال در زمینه تولید سیستم های مداربسته بوده است. هدف اصلی هایک ویژن در حال حاضر ارتقا کیفیت محصولات خود است. این شرکت سعی دارد تا این زمینه را برای همه مشتریان خود فراهم کند که امکان دسترسی به محصولاتی با کیفیت بالا در کنار قیمت مناسب را داشته باشند. همچنین فعالیت های این شرکت در دو سال اخیر در  زمینه تجهیزات حفاظتی مانند دوربین های حرارتی، دوربین های هوشمند با تکنولوژی هوش مصنوعی و … نیز بوده است.

مراقبت از کودکان و زیر نظر داشتن آن ها هنگام خواب یا وقتی در حال بازی هستند و یا حتی اگر خارج از خانه هستیم و کسی مراقب کودک هست یکی از دغدغه های اصلی والدین پر مشغله امروزی است.

یکی از بهترین و کارآمد ترین راه ها استفاده از دوربین بیبی کم  شیائومی برای مراقبت و زیر نظر داشتن کودک است . اما دوربینی که برای اینکار استفاده می کنیم باید دارای ویژگی هایی باشد تا به ما کمک کند ، ویژگی هایی مانند تشخیص انسان ، تشخیص حرکت ، تشخیص گریه کودک ، امکان ارتباط صوتی دو طرفه ، امکان چرخش و پوشش تمام زوایا و … علاوه بر داشتن این ویژگی ها باید کیفیت این محصول و کارایی آن نیز به گونه ای باشد که بتوانیم به محصول اطمینان کنیم .

 

 



:: بازدید از این مطلب : 396
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 4 مرداد 1400 | نظرات ()