نوشته شده توسط : shayan

برای پرورش دادن خلاقیت در کودکان باید به همه ابعاد وجودی کودک توجه کافی نشان داد اعم از عاطفی، اجتماعی، شناختی، آموزشی و ...... خلاقیت با روابط احتماعی و خانوادگی کودک ارتباط تنگاتنگی دارد یکی از راه هایی که که بطور معمول برای افزایش خلاقیت کودک پیشنهاد می شود و ضمن اثربخش بودن ساده و کم هزینه هم هست ساخت کاردستی است از مزایای ساخت کاردستی برای کودک می توان به موارد زیر اشاره کرد:

1-      تقویت روابط عاطفی بین کودک و والدین

2-      بها دادن به تخیلات و تصورات کودکان نسبت به خود و محیط اطراف

3-      تقویت و پرورش حواس 5 گانه کودک

4-      ایجاد هماهنگی بی حواس 5 گانه کودک در حین ساخت کاردستی

5-      تشویق کردن بچه ها برای داشتن فکر ها و اندیشه های تازه، جدید و خلاقانه

6-      ایجاد شرایطی که کودک بتواند اشتباه کردن، تجربه کردن و ریسک کردن را تمرین کند

7-      تمرین واقعیت بخشیدن به تفکرات و تصورات کودک

8-      تقویت حس کار گروهی در بچه ها

در حین ساخت کاردستی کودک می آموزد که از وسایلی مانند نخ، سوزن، چسب، قیچی و حتی وسایلی که ارزی ندارند و قرار است دور ریخته شوند مانند بطری های آب، کارتن وسایل خانه، کاغذهای باطله استفاده کرده و از آن ها چیزهایی را بسازد که می تواند او و حتی دوستانش را سرگرم نموده واوقات فراغت آنها را غنی سازد. کودکان با ساخت کاردستی هایی که دارای طراحی بصری به نسبت پیچیده تری هستند یا می گیرند که خوب نگاه کنند و بتوانند آنچه می بینند را تصور کرده و سپس بسازند این کار از چند حس بچه کمک می گیرد و باعث می شود که همزمان حس بینایی و لامسه کودک تقویت شود کودک در فرآیند ساخت کاردستی یاد می گیرد که بین دست، چشم و مغز خود هماهنگی ایجاد کند و این موضوع باعث می شود که قدرت ایجاد هماهنگی توسط مغز کودک بین اجزا مختلف بدن او برای انجام یک کار واحد افزایش یابد و این این مهارت باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک می شود. از طرف دیگر بهتر است فرآیند ساخت کاردستی بصورت تیمی انجام شود یعنی کودک به همراه هم سن و سالان خود به ساخت کاردستی بپردازد و بهتر است به کمک یک بزرگتر تقسیم کار بین بچه ها انجام شده و بچه ها بیاموزند که هر یک باید قسمتی از کاردستی را آماده کرده و در نهایت از کنار هم قرار دادن آنها کاردستی نهایی ایجاد شود این موضوع باعث می شود کودک کار تیمی را تمرین نموده و متوجه شود که با کمک دیگران می تواند به دستاورد های بزرگتر و بهتری برسد. ساخت کاردستی فرآیندی هدف دار است پس کودک تمرین می کند که همه فکر و جسم خود را برای رسیدن به یک هدف متمرکز کند و این موضوع باعث می شود کودک قدرت تمرکز کردن برای رسیدن به یم هدف را تمرین نماید.

ساخت کاردستی باعث می شود روبط اجتماعی کودک به 2 طریق افزایش پیدا کند

1-      در طول انجام کار که باید برای رفع مشکلاتش با دیگران ارتباط برقرار کند

2-      بعد از ساخت کاردستی که کودک باید نتیجه کار خود را به دیگران ارائه نموده و از آنها بازخور دریافت کند

با توجه به همه مواردی که در مورد مزایا کاردستی گفته شد باید توجه شود که ساخت کاردستی نباید به تنهایی انجام شود زیاد کارکردن با وسایلی مانند قیچی، سوزن و چسب می تواند برای بچه ها خطرناک هم باشد پس ضروری است در هنگام ساخت کاردستی حتما یک بزرگتر و چه بهتر که یکی از والدین در کنار کودکان باشد. برای مشاهده انواع کاردستی و قصه های کودکانه روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 

 



:: بازدید از این مطلب : 411
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ردیاب خودرو یک دستگاه کوچک مانند دزدگیر می باشد که سیم کارت می خورد و بوسیله آن میتوانیم از محل خودرو خود با خبر شویم و آن را ردیابی نماییم.

از این دستگاه می شود استفاده های زیادی کرد که در زیر به چند تایی از آنها اشاره میکنیم.

پیدا کردن ماشین دزدیده شده هست (مهمترین کاربرد)

آسوده شدن از اینکه ماشینمون هنوز سر جاشه.

ردیابی کردن جاهایی که فرزند یا همسرمون داره با ماشین میره (جذابترین کاربرد)

خبردار شدن از نحوه استفاده کارمندان از وسیله نقلیه شرکت و میزان ساعت کار آنها.

این دستگاه روی هر وسیله نقلیه سبک و سنگینی حتی موتورسیکلت و دوچرخه هم قابل نصب است و هیچ محدودیتی در استفاده از آن وجود ندارد.

یو پی اس دستگاهی الکترونیکی به منظور تامین پیوسته انرژی برای دستگاه های مصرف کننده که به اختلالات موجود در شبکه و قطع برق حساس بوده و به دلیل ضرورت و حساسیت های فوق العاده زیاد، جزو تجهیزات حیاتی مجموعه های کامپیوتری، مخابراتی، کنترل و ابزار دقیق، آزمایشگاهی و بیمارستانی می باشند.

در کشورهای پیشرفته علارغم قطع برق شهر، دستگاه یو پی اس از وسایل ضروری کامپیوترها محسوب می شود. به عنوان مثال در صورت وجود کوچکترین اغتشاش در برق شهر بخش کنترل کامپیوتر، با تولید یک پالس موجب خاموش و روشن شدن مجدد (Restart) کامپیوتر می گردد. لذا با این عمل اطلاعاتی که در حافظه RAM سیستم وجود دارد، از بین رفته و زیان های جبران ناپذیری به کاربر وارد شده و حاصل کار کاربر در چند لحظه از بین می رود.

دوربین مداربسته به کلیه دوربین هایی اطلاق می گردد که در محل خود ثابت بوده و تصاویر را به یک یا چند محل ارسال می کنند. از آنجا که اغلب این دوربین ها در حفاظت، نظارت و سیستم های مانیتورینگ امنیت بکار می رود این واژه بیشتر به همین حیطه بر می گردد اما معنی فنی آن حتی دوربین های ویدیو تلفن و کنفرانس را نیز دربر می گیرد.



:: بازدید از این مطلب : 420
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 18 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کامپیوترها جزیی جدا نشدنی از زندگی تک تک ما هستند، از دریچه کامپیوتر است که بسیاری از فعالیت های زندگی و کاری خود را انجام می دهیم پس در صورت خرابی تعمیر کامپیوتر هم از خدماتی است که همه ما به آن نیاز خواهیم داشت. کامپیوتر در حالت کلی به دو قسمت اجزا سخت افزاری و نرم افزاری تقسیم می شوند اجزا سخت افزاری مواردی مانند رم، هارد، مادربرد کارت گرافیک و …. را شامل می شود اجزا نرم افزاری هم سیستم عامل و نرم افزارهایی که روی کامپیوتر نصب هستند را شامل می شود و در صورت خرابی هر کدام از این اجزا به تعمیر کامپیوتر نیاز خواهیم داشت.

بسیاری از کارت های گرافیکی دارای یک فن سینک گرمایی هستند که به آنها وصل می شود و گرما را از پردازنده کارت گرافیک دور می کند . قبل از اینکه به دنبال تعمیر کارت گرافیک یاجایگزینی آن باشید ، باید نوع پنکه سینک را که از کارت گرافیک محافظت می کند را بررسی نمایید. کامپیوتر را باز کنید و با دقت مشخص کنید که فن کامپیوترتان جدا میشود. اکثر کارت گرافیک ها ممکن است در اثر گرما منفعل و به کلیپ ها وصل شوند یا به داخل پست ها پیچ بخورند یا به یک محفظه با پیچهای کوچک که فن را در جای خود نگه می دارد  پیچیده شده باشند. هنگام بررسی فن باید نحوه اتصال فن را به کارت گرافیک نیز مشخص کنید. بسیاری از کارت گرافیک ها از یک کانکتور دو یا سه پین ​​برق شبیه به کابل فن کیس استفاده می کنند که به خود کارت گرافیک متصل می شود که باید از فن جداسازی شود  اگر فکر می کنید فن قابل جدا سازی است ، ترفند واقعی تعویض مناسب فن را پیدا کنید.. می توانید برای تعمیر کارت گرافیک از متخصصان دیجی بان کمک بگیرید.

 دیجی بان از سال 89 یعنی حدود ده سال است کار و زندگی ما رفع کردن مشکلات شماست. امیدواریم هیچ وقت برای شما مشکلی پیش نیاد ولی اگراومد ما هستیم. با ما تماس بگیرید. منتظر شما هستیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 959
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

آیا برای تعمیر کامپیوتر خود به دنبال یک مرکز تخصصی هستید و هنوز آن را پیدا نکرده اید؟! دیجی بان به عنوان یک مرکز کاملا حرفه برای انجام تعمیرات سخت افزاری و نرم افزاری متعدد در خدمت شماست.

حرفه ای ترین ها را برای انجام تعمیر کامپیوتر خود انتخاب کنید. چگونه؟! با ما همراه باشید. یک تعمیرکار حرفه ای برای انجام فرایند تعمیر کامپیوتر، ابتدا باید آن را عیب جویی کرده و پس از شناسایی مشکل به وجود آمده برای سیستم، برای تعمیر آن تصمیم گیری کند. درست ترین تصمیم گیری ها توسط متخصصان حاذق اتفاق می افتد، به گونه ای که تعمیر کامپیوتر شما درست ترین مسیر را طی کرده و کمترین آسیب ها و ریسک های احتمالی را متحمل می شود.

به عنوان مثال اگر مودم شما دچار مشکل شود، متخصص ابتدا با طرح یک مسئله برای خود، به جستجوی راه حلی برای آن می پردازد. مثلا علت روشن نشدن چراغ اینترنت مودم از نظر یک متخصص تعمیر مودم می تواند دلایل زیادی داشته باشد؛ لذا متخصص با مشاهده این مسئله، علل متعدد آن را بررسی می کند و با انجام تست های گوناگون روی موذم شما، به تعمیرات مودم می پردازد.

این استراتژی تعمیر، درست ترین استراتژی در میان تعمیرکاران حاذق بوده و کمترین نارضایتی را در میان مشتریان وفادار به دنبال داشته است. لذا انتخاب راهی درستبرای انجام تعیمرات و تعمیرکاری متخصص و حرفه ای برای تعمیر وسایل، نکته بسیار با اهمیتی است که باید به آن توجه نمود.

در فرآیند ساخت اپل واچ ها از قطعات بسیار با کیفیت و نرم افزار های خاص استفاده شده است ، همین امر باعث شده است تعمیرات اپل واچ ها نیازمند دقت و توانایی بیشتری باشند و قطعات اورجینال سخت افزاری آنها بسیار کمیاب است ، بدین جهت هزینه تعمیرات اپل واچ بخصوص در بخش سخت افزاری زیاد است. شما برای تعمیرات اپل واچ خود می توانید از خدمات تعمیر  اپل واچ آنلاین و یا تعمیرات اپل واچ در محل دیجی بان استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 437
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 17 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

درست کردن کاردستی فواید زیادی برای کودکان دارد افزایش خلاقیت، افزایش مهارت ها و توانمندی ها حرکتی و فکری، هماهنگی بین چشم، دست و ذهن، افزایش اعتماد به نفس به همین دلیل است که بسیاری از افراد فعال در حوزه آموزش کودکان کاردستی را به عنوان یک روش مناسب و اثربخش برای آموزش معرفی می کنند به همین دلیل درا ین مطلب قصد داریم چند ایده برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش دهیم. این ایده ها اغلب با استفاد از وسایل دورریختنی و غیر قابل استفاده ایده هایی برای ساخت کاردستی جدید به شما آموزش می دهد علاوه بر این استفاده از وسایل دورریختنی و ساخت کاردستی جدید با آنها می تواند ایده بازیافت را در کودکان تقویت کند.

-          نی های استفاده شده می تواند شسته شود و در ساخت کاردستی مثلث متحرک و دستبند مورد استفاده قرار گیرد

-          اگر کودک شما تی شرت یا پیرآهنی دارد که به دلیل کثیفی یا لکه هایی که پاک نمی شوند دیگر قابل استفاده نیست می توانید با رنگ کردن آنها از آنها کاردستی جدیدی درست کنید که مورد استفاده فرزندتان قرار گیرد این نوع کاردستی می تواند جذابیت رنگ کردن لباس و نقاشی روی آن را به کودک شما آموزش دهد

-          درست کردن گلدان یا جا مدادی و جا قلمی با استفاده از یک شیشه مربای استفاده  شده می تواند ایده ای برای یک کاردستی جدید و سرگرم کننده برای فرزند شما باشد

-          استفاده از جوراب های قدیمی و کوچک شده که دیگر قابل استفاده نیستند براس اخت عروسک می تواند ایده ای جذاب برای ساخت کاردستی باشد در این حالت شما می توانید روی جوراب صورتک کشیده و ان را نقاشی کنید سپس با استفاده دکمه برای صورتک چشم دریت کنید و شخصیتی را خلق کنید تا کودک شما با آن سرگرم شود

-          می توانید با کودک خود برای گردش به طبیعت بروید و با استفاده از شاخ  برگ درختان ایده های جذابی برای ساخت کاردستی های جدید بیابید

-          با استفاده از بطری نوشابه و چند تکه کاغذ می توانید یک هواپیما برای کودک خود درست کنید تا سرگرم شود.

درست است که این کاردستی های ایده های ساده ای هستند ولی در هر صورت برای توسعه خلاقیت و توانمندی های کودک شما بسیار موثر هستند با استفاده از ساخت کاردستی کودک می آموزد که با کار گروهی می تواند به نتایج شگفت انگیزی برشد و می تواند با کمک دیگران به نتایجی بسیار فراتر از آنچه به تنهایی می توانست برسد. علاوه بر موارد فوق کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که می تواند بر موانع غلبه کند و به اهداف خود برسد ضمن اینکه یا می گیرد که تصمیم گیری پله بسیار مهمی در پیشبرد برنامه ها و رسیدن به اهداف است کودک در مراحل ساخت کاردستی می آموزد که بین رنگ های مختلف انتخاب کند یا د می گیرد که از بین چند جنس برای کاردستی خود یکی را برگزیند و این به کودک یا می دهد که بتواند از بین چند گزینه یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند. برای مشاهده ویدیو های کاردستی روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 591
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

برند دوربین مدار بسته داهوا یکی دیگر از برند های در جه یک چینی می باشد که تمام شرایط مشتری و نیاز های آن ها را در زمینه دوربین مدار بسته از لحاظ کیفیت و هزینه را برظرف نموده و در بیشتر کشور های جهان مورد استفاده است. داهوا فعالیت خود را در سال 2002، آغاز کرده و با به کارگیری نفرات زبده توانسته تا سهم بزرگی از بازار جهانی را در این حوزه به خود اختصاص دهد.

داهوا اولین شرکتی است که در چین دستگاه ذخیره‌ساز تصویری دیجیتال ۸ کاناله با پخش در زمان واقعی را در سال ۲۰۰۱ راه‌اندازی کرد. از آن زمان، این شرکت همچنان به سرمایه‌گذاری در واحد تحقیق و توسعه کارآمد خود به منظور ارائه فناوری و نوآوری‌های جدید ادامه داده‌است. این شرکت از سال ۲۰۱۴ حدود ۱۰ درصد از درآمد فروش سالیانه خود را به سرمایه‌گذاری در بخش تحقیق و توسعه اختصاص داده‌است.

دزدگیر های موجود در بازار هرچند از لحاظ ظاهر در انواع و اشکال مختلفی ارائه شده‌اند، ولی بطور کلی همگی آنها دارای یک ساختار مشترکی می‌باشند، یعنی اکثر دزدگیرها دارای خط تحریک باز و خط تحریک بسته هستند که محل وصل حسگر باز و حسگر بسته می‌باشند و دارای کلید معمولی یا سوئیچ آلفا یا قفل رمزی یا کلید کنترل از راه دور جهت روشن و خاموش کردن دستگاه می‌باشند. همچنین مدارات دزدگیر شامل مدار شارژ باتری جهت قطع شدن برق دستگاه بوده و دارای مدار آژیر می‌باشند و در نهایت دزدگیرها گاهشمار ورود و گاهشمار خروج و گاهشمار آژیر دارند و ممکن است مجهز به تلفن کننده خودکار در هنگام تحریک نیز باشند. سازنده‌ی این دستگاه شخصی امریکایی به‌نام ریورند اگوستیس راسل بوده است.

کاربرد اصلی و عمده دوربین‌ مدار بسته در سیستم‌های حفاظتی و امنیتی است. اما کاربردهای آن به سیستم‌های حفاظتی و امنیتی محدود نمی‌شود کاربردهایی نظیر کاربردهای پلیسی، نظامی، فضایی، صنعتی، کنترل ترافیک، ارتباطات ویدئویی و تصویربرداری نامحسوس. در ادامه بر بررسی برخی از این کاربردها می‌پردازیم.

 



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 16 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ دستگاه های بسیار حساسی هستند که در ساخت آن ها ظرافت بسیار زیادی به کار رفته است و همین امر باعث می شود تا مجموعه اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ نیز شغل و حرفه ای بسیار حساس و مهم باشد. کسب مهارت در تعمیرات لپ تاپ اولویت اول را دارد زیرا یک تعمیرکار ماهر و حرفه ای در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ باید توانایی لازم برای تعمیر لپ تاپ ها را داشته باشد تا خسارت بیشتری به دستگاه ها وارد نکند. همچنین اگر زمان یا شرایط لازم را برای مراجعه به مرکز تعمیرات ندارید می توانید از امکانات مربوط به تعمیر لپ تاپ در محل نیز استفاده کنید. در این روش با ثبت فرم توسط مشتری، کارشناس یا تعمیرکار حرفه ای در محل مورد نظر مشتری حاضر می شود و با حضور خود مشتری برای تعمیر دستگاه او اقدام می کند.

یک تعمیرکار حرفه ای باید با تمامی محصولات شرکت های سازنده ی متفاوت آشنا باشد و قطعات سخت افزاری داخلی آن ها را به خوبی بشناسد. همچنین محصولات شرکت های سازنده ی متفاوت با یکدیگر تفاوت های جزیی نرم افزاری نیز دارند و یک کارشناس یا تعمیرکار حرفه ای در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ باید به تمامی این تفاوت ها کاملا مسلط باشد تا بتواند مشکلات مربوط به لپ تاپ ها را به طور صحیح عیب یابی کند.

محصولات اپل با سایر محصولات تفاوت نرم افزاری بسیار گسترده ای دارند بنابراین به عنوان مثال برای تعمیرات آی مک خود باید به یک مرکز تعمیرات تخصصی محصولات اپل مراجعه کنید تا مشکل دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی کنند. دیجی بان یک مرکز بسیار حرفه ای و مطمئن است که می توانید لپ تاپ خود را از شرکت سازنده ای با خیال راحت به این مجموعه بسپارید تا در کوتاه ترین زمان مشکل دستگاه شما را رفع کنند.



:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 14 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیر گوشی ، سرویسی که همه ما به آن نیاز داریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهتريت كيفيت تعمیر گوشی خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است . یکی از برندهای معتبر گوشی ، هواوی است . تعمیر گوشی هواوی نیاز به کارشناس و متخصص در این زمینه دارد که به طور کامل با تمام جزئیات سخت افزاری و نرم افزاری گوشی هوآوی آشنا باشد. گوشی های هواوی از نظرs نرم افزاری از سیستم عامل اندرويد حمایت میکنند و از نظر سخت افزاری نیز جزئيات خاص خود را دارند. امروزه بسیاری از فعالیت ها و ارتباطات ما وابسته به گوشی های همراه و تکنولوژی است، همین امر باعث استفاده بیشتر ما از ابزار هایی نظیر گوشی همراه شده است. استفاده زیاد احتمال به وجود آمدن اختلال و خرابی را نیز در دستگاه افزایش میدهد. یکی از مشکلات پیش آمده در گوشی های هواوی ، خاموش شدن ناگهانی است . اما دلیل خاموش شدن ناگهانی گوشی هواوی چیست؟ این اختلال در اکثر گوشی های همراه مشترک است. در صورت خالی شدن ناگهانی باتری اغلب مشکل سخت افزاری و از هارد یا باتری است. در صورت منفی بودن تست سلامت از هارد و باتری توسط کارشناس باید آن ها را تعویض کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 392
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

امروزه با توجه به گسترش استفاده از سیستم های سخت افزاری و نرم افزاری، مبحث تعمیر کامپیوتر و لپ تاپ نیز از اهمیت بالایی برخوردار شده است. به جرئت می توان گفت بیش از نیمی از نیاز های روزمره ما به واسطه استفاده از وسایل پاسخ داده می شود. لذا رفع مشکلاتی که برای کامپیوتر، لپ تاپ، مودم و پرینترهایمان از اهم موضوعاتی است که باید آن  را جدی بگیریم.

اولین چیزی که باید در تعمیر مودم، کامپیوتر یا سایر سیستم های مورد نیاز روزانه خود در آن دقت شود، غیب یابی سیستم مشکل دار به نحو صحیح و دقیق می باشد. نحوه عیب یابی سیستم برای انجام تعمیرات، به مهارت تعمیر کار و کیفیت ابزار هایی که برای تست معایب سیستم از آن ها استفاده می کند، بستگی دارد.

یک تعمیر کار حرفه ای باید به خوبی با تمام اجزاء سیستم آشنا باشد و بتواند نحوه عملکرد خوب یا بد سیستم را تمیز دهد و پس از شناسایی کامل مشکل، به تعمیر آن بپردازد.

تعمیر پرینتر، کامپیوتر، مودم، موبایل و لپ تاپ توسط تعمیرکاران حرفه ای و مجرب در مرکز تخصصی نرم افزار و سخت افزار دیجی بان انجام می شود. دیجی بان با سابقه 10 ساله در زمینه تعمیر انواع سخت افزار و نرم افزار توانسته است رضایت مشتریان بسیاری را جلب کند و به عنوان یک مرکز تخصصی و حرفه ای در اذهان مردم به خوبی شناخته شود.

تعمیرکاران حرفه ای همواره به گونه ای عمل می کنند که شمتریان را به خود وقفادار کنند؛ تا در صورت بروز دوباره مشکل یا اختلال در سای سیستمهای مشتری، آن ها را به خاطر آورده و برای رفع مشکل و اختلالات خود دوباره به آن جا مراجعه کنند!

شما نیز با اعتماد به دیحی بان برای انجام تعمیر کامپیوتر، لپ تاپ، موبایل یا سایر وسایل خود، به دیجی بان و کارشناسان حرفه ای آن وفادار شده و دیگر برای انجام تعمیرات خود، هرگز به مرکز دیگری مراجعه نخواهید کرد.



:: بازدید از این مطلب : 433
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

بسته به این که کدام بخش از کامپیوتر شما به مشکل برخورده است، استراتژی تعمیرات کامپیوتر شما متفاوت خواهد بود. کامپیوتر شامل اجزاء و قطعات متعددی است که در صورت بروز مشکل در هر بخش آن، نیاز به انجام تعمیرات کامپیوتر و مراجعه به تعمیرگاه پیدا خواهید کرد. یکی از قطعات حساس و بسیار کاربردی کامپیوتر، کارت گرافیک آن است؛ که در صورتی که به طور جدی مشکلی برای این قطعه از کامپیوتر شما پیش بیاید، حتما باید به تعمیرات کامپیوتر خود بپردازید.

قبل از تعمیر کارت گرافیک، به بررسی فیزیکی کارت گرافیک بپردازید، جراکه گاهی چک کردن اتصالات در برطرف شدن مشکل به شما کمک می کند:

گاهی ممکن است به دلیل اتصال شل، تصور کنید که نیاز به تعمیر کارت گرافیک دارید. با چک کردن اتصال صحیح کارت گرافیک خود به کامپیوتر، می توانید از این مشکل اطمینان حاصل کنید.

شکاف کارت گرافیک مبادله : این مشکل ممکن است ناشی از شکاف کارت حافظه PCI باشد کارت گرافیک خارجی خود را در یک شکاف مختلف قرار دهید و مطمئن شوید که این مشکل را برطرف می کند.

مانیتور کامپیوتر را بررسی کنید : مشکلات ناشی از نمایش تصویر می تواند به جای کارت گرافیک مربوط به موضوع مانیتور باشد. با تعویض مانیتور احتمالا مشکل برطرف شود.

کارت گرافیک دیگری را تست کنید : اگر از کارت اختصاصی استفاده میکنید ، آن را با کارت دیگری با مشخصات مشابه این کارت جایگزین کنید اگر مشکل صفحه نمایش برطرف شود کارت گرافیک قدیمی شما نیاز به تعمیر کارت گرافیک یا تعویض دارد.

یکی از وسایل جانبی کامپیوترها که در صورتی که به مشکل بخورند، باید هرچه سریع تر برای رفع نیازهایمان، به تعمیر آن بپردازیم، پرینترها هستند. تعمیر پرینتر نیز مانند تعمیرات کامپیوتر و تعمیر کارت گرافیک که د بالا توضیح داده شد، نیازمند بررسی و عیب یابی تخصصی است و باید توسط متخصصان حاذق و مهندسان حرفه ای انجام پذیرد.

 



:: بازدید از این مطلب : 385
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 13 مرداد 1400 | نظرات ()