نوشته شده توسط : shayan

ساخت کاردستی درخت ساده

فضای سبز و محیط زیست یکی از مفاهیمی است که در حال حاضر به دلیل صنعتی شدن زندگی انسان ها بیشتر مورد توجه قرار گرفته است و خیلی از مادر و پدرها سعی می کنند که از سنین کودکی این مفاهیم را برای فرزند خود تشریح کنند و اهمیت محیط زیست و حفاظت از آن را به آنها گوش زد کنند یکی از نمادهای اصلی محیط زیست گیاهان و درختان هستند واین  برای اینکه شما بتوانید محافظت از محیط زیست را به فرزندان خود بیاموزید خوب است که محافظت کردن از درختان را به آنها یا بدهید.

اگر این آموزش به کودکان ما بصورت غیرمستقیم و همزمان با سرگرم کردن آنها انجام شود می تواند اثربخش تر بوده و کودک نیز راحت تر و بهتر آموزش می بیند راه های گوناگونی برای آموزش به کودکان وجود دارد مانند قصه گویی، ساختن کاردستی، بازی کردن تئاتر. به عنوان مثال می توانید ساختن برای ساختن یک کاردستی درخت ساده کودک خود را تشویق کنید و مراحل ساخت کاردستی اهمیت درخت و محیط زیست را برای او شرح دهید حتی می توانید از کودک خود بخواهید چندین کاردستی درخت درست کرده و همه آنها را روی یک کاغذ بچسباند و برای خود یک جنگل درست کند.

کاردستی چون باعث می شود کودک هماهنگی بین دست، چشم و ذهن خود را تمرین کند می تواند قدرت یادگیری کودک و تمرین مهارت های مختلف او را بهبود بخشد از طرف دیگر وقتی کودک تمرین می کند که از چیزهای مختلف مانند قیچی، چسب، مدادرنگی، خمیر و ... برای ساختن کاردستی استفاده کند یاد می گیرد که با خلاقیت خود از چیزهای به ظاهر ساده و پیش پا افتاده چیزهایی بسازد که قبلا وجود نداشته اند و به عنوان توانمندی خود به دیگران عرضه نماید و نظر دیگران را در مورد آنها بداند این موضوع باعث تقویت مهارت های اجتماعی و برقراری ارتباط کودک شما می شود.

از طرف دیگر کودک در فرآیند ساخت کاردستی می تواند کار تیمی را تمرین کند به طور معمول کودکان به صورت گروهی کاردستی درست می کنند و بهترین حالت این است که ساخت قسمت های مختلف یک کاردستی به کودکان مختلف سپرده شود و در انتها از کنار هم گذاشتن اجزا مختلف کاردستی نهایی که مثلا یک جنگل پر از درخت است شکل بگیرد کودک در این حالت می تواند مزیت های کار گروهی و هم افزایی ناشی از آن را درک کند کودک متوجه می شود که با همکاری با دیگران زودتر اهداف را بدست می آورد و می تواند به نتایجی برسد که به تنهایی به سختی می توانست به آنها برسد.

پس دست به کار شوید و ساخت کاردستی درخت ساده و داشتن یک جنگل را با کودک خود تمرین کنید اگر بخواهید می توانید از قصه های سایت وولک هم برای جذاب تر شدن مراحل ساخت کاردستی استفاده کنید قصه های زیر در مورد درخت و فواید آن هستند.

داستان کودکانه سالی و آواز درخت

قصه کودکانه بذر کوچولو که درخت شده

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای دسترسی به سایر قصه های کودکانه و ویدیو های کاردستی دیگر به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 446
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

چنانچه وقت کافی برای مراجعه حضوری در بررسی مهد کودک های کرج را ندارید، می توانید از طریق برقراری تماس با مهد کودک از امکانات آن آگاه شوید. هم چنین با جستجو در اینترنت و مشاهده آدرس وعکس مهد کودک کرج، می توانید بسیاری از امکانات و تجهیزات مهد کودک کرج را ببینید و بهترین مهد کودک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید. در این مقاله سعی کردیم لیستی کامل از مجهز ترین و بهترین مهد کودک های کرج را برای شما گرد آوری کنیم. در نهایت حتما یک مهد کودک درجه یک کرج را برای فرزند خود انتخاب کنید.

انجام فعالیت های گروهی، ارتباط با دوستان و همسالان، بالا رفتن توانایی در حفظ شعر یا داستان، کاردستی ها و فراگیری مهارت های مختلف در مهد کودک درجه یک مشهد، خودباوری را در کودکان بالا برده و منجر به افزایش اعتماد به نفس در آن ها می شود.

رفتن به مهد کودک باعث اجتماعی شدن کودک و ارتقاء مهارت های ارتباطی آن ها می شود. دیدن محیط خارج از خانه و ارتباط با انساه های بیشتر و به خصوص ارتباط کودک با همسالان خود در این روند تاثیر بسیار زیادی دارند.

با این که تعداد بهترین مهد کودک تبریز کم نیست و اغلب مهد کودک های این شهر زیبا از امکانات استانداردی برخوردارند؛ اما داشتن نگهداران و مربیانی با تجربه و کارامد که با خلقی نیکو و صبوری فراوان با کودکان ارتباط برقرار می کنند، از جمله مهم ترین نکات در انتخاب مهد کودک تبریز به شمار می آید. مربیان نباید در مهد کودک به کودک آزاری بپردازند و محیط مهد کودک را برای بچه ها متشنج و ناامن کنند بلکه باید با ایجاد سرگرمی و برنامه های تفریحی و شاد برای کودک، مهد کودک را به محیطی شاد و جذاب برای کودکان تبدیل کنند.

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 458
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

اگر در شهر رشت ساکن هستید و به دنبال بهترین مهد کودک رشت می گردید مطالب زیر را مطالعه نمایید. بی شک به این واقعیت آگاه هستید که مهد کودک اثرات بسیار زیادی در تربیت شخصیت کودک شما دارد. البته این آثار می تواند مخرب نیز باشد بنابراین به عنوان مثال اگر در شهر رشت زندگی می کنید، بهترین مهد کودک رشت را برای فرزند خود انتخاب کنید تا اثرات مخربی بر روی کودک شما نداشته باشد. به عنوان مثال رفتار نامناسب مربی مهد کودک، ارتباط نداشتن خانواده ها با مهد کودک و… می توانند کودک شما را حتی از مدرسه رفتن دلزده کنند و باعث از بین رفتن خلاقیت کودک شما شوند.

داشتن تنوع در تدریس ، ساخت کاردستی ، نقاشی و حتی اسباب بازی ک از مهم ترین ویژگی هایی است که در بهترین مهد کودک اردبیل باید وجود داشته باشد . همچنین اگر کودک شما از دوره شیرخواری تا نوپایی یا بزرگتر در مهد کودک اردبیل باشد باید این طیف را تغییر دهند تا تنوع برای فرزندتان رعایت شود . نکته مهم دیگر ، کارکنان مهد کودک درجه یک اردبیل هستند . معمولا مربیان که در مهدکودک کار می کنند ، تخصص لازم را ندارند و باید دقت کنید کارکنان مهد کودک تخصص خود را از دانشگاه معتبری گرفته باشند .

شما کسی هستید که انتخاب می کنید مناسب ترین و بهترین مهد کودک قم برای فرزندتان کدام مهد کودک قم است زیرا در بین مهد کودک های قم ، مهد کودک قم ای که برای کودک خود انتخاب می کنید باید با ملاک های شما همخوانی داشته باشد . البته با بررسی لیست مهد کودک های قم نیز می توانید به راحتی بهترین مهد کودک در قم را برای فرزند خود انتخاب کنید.

 

 

 

 

 

                                               



:: بازدید از این مطلب : 438
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

آدرس مهد کودک یکی از ملاک های بسیار مهم است، چرا که در صورت دور بودن مهد کودک ممکن است کودک شما از رفتن به مهد کودک خسته شود. بهترین مهد کودک رشت باید دسترسی به بهترین مربی ها نیز داشته باشد. مربی مهد کودک مهم ترین نقش را در مهد کودک دارند و همچنین بیشترین تاثیر را بر روی کودک شما دارند بنابراین در انتخاب یک مربی خوب برای کودک خود نهایت دقت را به خرج دهید.

هزینه مهد کودک در تهران بستگی به عوامل زیادی دارد. میزان امکانات و رفاهی که مهد کودک تهران برای کودک شما و خود شما فراهم می کند طبیعتا تاثیر مستقیم بر روی قیمت مهد کودک در تهران دارد. بهترین مهد کودک های تهران که در لیست مهد کودک های درجه یک تهران ذکر شده اند مسلما هزینه بیشتری نسبت به سایر مهدکودک های تهران دارند. گرانترین مهد کودک های تهران نیز باید مورد بررسی شما قرار بگیرند زیرا شاید ملاک های شما برای بهترین مهد کودک های تهران با ملاک هایی که دیگران متفاوت باشد. قیمت مهد کودک تهران حتی بستگی به موقعیت جغرافیایی آن مهد کودک نیز دارد و صد البته که موقعیت جغرافیایی یکی از نکات مهمی است که در هنگام انتخاب مهد کودک در تهران باید به آن توجه ویژه داشته باشید.

یکی دیگر از مولفه های انتخاب مهد کودک مناسب برای کودکان، مجموعه فعالیت هایی است که مهد کودک برای بچه ها تدوین می کند. والدین همواره به دنبال کلاس های آموزشی متعدد برای فرزندان خود هستند و کودکستانی که بیشترین فعالیت های آموزشی و تفریحی را در برنامه های خود می گنجاند، مورد استقبال والدین قرار می گیرد. در این راستا مهد کودک های کرج سعی کرده اند تا فعالیت های خود را به بهترین نحو و با با بیشترین پوشش دهی سامان دهند تا والدین کودکان خود را خیال راحت به مهد کودک کرج بسپارند.



:: بازدید از این مطلب : 495
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

یکی از دستگاه هایی که امروزه زندگی بسیاری از ما به آن وابستگی زیادی دارد مودم است پس تعمیر مودم نیز یکی از نیازهایی است که در زندگی بسیاری از ما وجود دارد اگر مودم خراب شود نیاز به تعمیرات مودم خواهیم داشت برای حفظ سلامت مودم بسیار مهم است که تعمیر مودم را به تعمیرکار ماهر و با تجربه بسپاریم تا بتوانیم اطمینان داشته باشیم پس از تعمیرات مودم می توانیم مجددا از آن استفاده کنیم. تعمیر مودم بر حسب نوع و برند می تواند متفاوت باشد پس باید بتوانیم بر حسب نوع و برند تعمیر مودم را به تعمیر کار مناسب واگذار کنیم.

خرابی مودم در زندگی روزمره ما می تواند باعث قطع شدن دسترسی ما به اینترنت شده و سختی های زیادی را برای ما ایجاد کند بنابراین مهم است که انواع خرابی ها مودم را بشناسیم و بتوانیم با طرح سوالات درست و اطلاع رسانی دقیق به تعمیرکار او را راهنمایی کنیم که بتواند در سریعترین زمان ممکن تعمیر مودم را انجام داده و به ما تحویل دهد. در بسیاری موارد خرابی مودم شامل سوختن مودم، روشن نشدن مودم یا قطع و وصل شدن اینترنت می شود.

یکی از وسایل پر کاربرد دیگر در زندگی های امروزی کامپیوتر است که مانند مودم ها زمانی که کامپیوترهایمان نیز به مشکل بخورند، باید به تعمیر آن ها بپردازیم. به دلیل حساسیت و اهمیت بالای این وسایل، بهتر است تعمیرات کامپیوتر خود را به دست متخصصان و تعمیرکاران حرفه ای این حوزه بپردازید.

هر بخش از کامپیوتر که آسیب ببیند، نیازمند تعمیر خواهد بود. می دانیم که کامپیوتر دارای اجزاء مختلفی است که تعمیر هر بخش آن، اعم از نرم افزاری و سخت افزاری تخصص های ویژه خود را می طلبد. پاور کامپیوتر، به عنوان یکی از قطعات سخت افزاری کامپیوتر، یکی از آن قطعاتی است که در صورتی که با مشکلی مواجه شود، سریعا باید به فکر تعمیر آن افتاد. تعمیر پاور کامپیوتر ابتدا با عیب یابی آن آغاز می شود و سپس بعذ از آن تعمیرکار تصمیم می گیرد که تعمیر پاور کامپیوتر موثر خواهد بود یا این که برای عملکرد بهتر کامپیوتر باید پاور آن باید تعویض شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 565
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

هیچ محدودیتی برای قدرت خیال پردازی و تصور و خلاقیت یک کودک وجود ندارد پس تلاش کنید تا می توانید قدرت تخیل و خلاقیت کودک خود را افزایش دهید. هنر یکی از راه های افزایش خلاقیت کودک محسوب می شود و یک از راه های افزایش خلاقیت از طریق هنر، ساخت کاردستی خلاقانه توسط کودکان است. تحقیقاتی که در مورد خلاقیت انجام شده نشان می شده خلاقیت موهبتی است که در نهاد هر فردی بگونه ای وجود دارد و باید پروش یابد به عبارت دیگر خلاقیت دیگر فقط یک موضوع ذاتی نیست و موضوعی اکتسابی تلقی شده و از طریق آموزش قابل ایجاد و تقویت است خلاقیت را می توان به افراد به ویژه کودکان آموزش داد کودکان وقتی به ساختن کاردستی های خلاقانه می پردازند می توانند هر آنچه در واقعیت قابل ایجاد نباشد را تصور کنند و سپس بیافرینند کودکان می توانند حیوانات، درخت، گل، پروانه را تصور کنند و سپس با استفاده از کاردستی آن را بیافرینند پس کاردستی به آنها کمک می کند که تخیل کنند و تخیل خود را در قالب یک کاردستی خلاقانه ایجاد کنند کودکان برای ساختن کاردستی لازم است که مداد به دست بگیرند بکشند رنگ کنند ببرند بچسبانند و همه این موارد نیاز به هماهنگی بین دست، فکر و چشم دارد پس کودک مجبور می شود که از توانایی ها و مهارت های گوناگون خود بصورت همزمان استفاده کند و مهارت هماهنگی در او تقویت می شود کودک در حین ساخت کاردستی خلاقانه الگوهای جدیدی را در ذهن خود ایجاد می کند و در نتیجه یاد می گیرد که چگونه مهارت هی مختلف خود را بصورت هماهنگ استفاده کند و این باعث ایجاد سینرژی یا هم افزایی در مهارت های کودک می شود این هم افزایی باعث ایجاد خلاقیت بیشتر درکودک می شود.

کاردستی های خلاقانه باعث می شود کودک بین ده ها رنگ و شکل به چالش کشیده شود بتواند انخاب کند و انتخاب های خود را با هم هماهنگ کند و این موضوع باعث افزایش خلاقیت کودک می شود و زمانی که خلاقیت کودک افزایش می یابد کودک اعتماد به نفس پیدا می کند و می تواند با ترس کمتر با موقعیت های جدید مواجه شود و آنها را مدیریت کند ضمنا ساخت کاردستی های خلاقانه می تواند به یک تمرین کارگروهی نیز تبدیل شود یعنی کودک یاد بگیرد که برای سخت یک کاردستی لازم است با دیگران همکاری نماید می توانید مراحل ساخت یک کاردستی را بین چند کودک تقسیم کنید و هر یک قسمت های مختلف یک کاردستی را درست کنند و در انتها با کنار هم قرار دادن قسمت های مختلف کاردستی نهایی شکل بگیرد این موضوع باعث می شود کودک متوجه شود که می تواند برای انجام یک کار مشترک با دیگران مشارکت نماید و در نهایت همکی با هم یک خروجی ارائه نمایند و قدرت و تاثیر همکاری و کار تیمی را درک کند اغلب کاردستی های خلاقانه دارای ساختار های به نسبت پیچیده ای برای ایجاد هستند پس کودک مجبور می شود بین مهارت های مختلف خود مهارت های مختلف خود و با استفاده از حس های 5 گانه و ایجاد هماهنگی بین آنها یک خروجی تولید کند مثلا برای ساخت یک کاردستی خلاقانه لازم است بتواند تکه های مختلف کاغذ یا مقوا را ببرد رنگ کند وبهم بچسباند پس لازم است این مهارت ها را با هم بکار گیرد و قدرت چند وظیفه ای بودن در کودک افزایش پیدا می کند از طرف دیگر کودک می آموزد که تصمیم گیری نماید یعنی تصمیم بگیرد که رنگ کاردستی را انتخاب کند و تصمیم بگیرد که جنس کاردستی خود را از بین پلاستیک یا مقوا انتخاب کند این فرآیند به کودک کمک می کند که بتواند در موقعیت هایی که با چند انتخاب مواجه است یکی را برگزیند و بقیه را کنار بگذارد. پس اگر به دنبال روشی هستید که کودک شما هم آموزش ببیند و هم سرگرم شد برای او مقداری وسایل کاردستی تهیه کنید از او بخواهید با کمک شما کاردستی خلاقانه درست کند و با این کار می توانید چندین هدف آموزشی را در کودک خود دنبال کنید

اگر دنبال تعداد زیادی ایده جدید برای ساخت کاردستی خلاقانه هستید در سایت وولک قسمت کاردستی در دسترس شما هستند

 



:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی یکی از ابزارهای مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان است کاردستی می تواند مهارت های مختلفی را در کودک افزایش دهد و یکی از روش های مناسب برای علاقمند کردن کودکان به درست کردن کاردستی استفاده از فیلم کاردستی است فیلمی که در آن درست کردن کاردستی به کودک آموزش داده می شود فیلم کاردستی فیلمی است که در ان مراحل ساخت کاردستی نشان داده می شود.

کاردستی می تواند مهارت های اجتماعی و ارتباطی کودک را بهبود دهد کودک در مراحل ساخت کاردستی با هم سن وسالان خود ارتباط برقرار می کند و می تواند مهارت های کار گروهی را تمرین کند. علاوه براین کودک می تواند در مراحل ساخت کاردستی تصمیم گیری را تمرین کند چون باید تصمیم بگیرد که چگونه از بین اقلام مختلف بهترین و مناسب ترین را برای ساخت کاردستی انتخاب کند و این تصمیم گیری را در کودک تقویت می کند پس بهتر است با استفاده از فیلم کاردستی که جذابیت آموزشی بیشتری نیز برای کودکان ایجاد می کند ساختن کاردستی را به کودک خود آموزش دهید و از او بخواهید که با مشارکت هم سن وسالان خود به ساختن کاردستی بپردازد.

ساختن کاردستی می تواند به کودک اعتماد به نفس بده کودک می تواند با ساختن کاردستی یادبگیرد که با استفاده از وسایل ساده و پیش پا افتاده می تواند ایده ها و تخیلات خود را بوجود آورد می تواند به تخیلات خود جامه واقعیت بپوشاند و آنها را عملی کند کودک با ساختن کاردستی توانمندی های خود را به دیگران عرضه کند و از آنها بارخور دریافت کند این مساله می تواند کودک را برای مواجه شدن با واقعیت ها آماده کند چون می تواند باخور فعالیت های خود را از دیگران دریافت نموده و بر اساس آنها عملکرد خود را بهبود دهد.

کاردستی می تواند هماهنگی بین دست، چشم و ذهن کودک را افزایش دهد چون کودک براس ساختن کاردستی به هر سه نیاز دارد و باید با هماهنگی بین آنها یک خروجی تولید کند پس باید از آنها بصورت همزمان استفاده نماید با توجه به فوایدی که کاردستی برای کودک دارد والدین می توانند روش های مختلف ساخت کاردستی را به کودکان آموزش داده و از آنها بخواهند که برای ساختن کاردستی ایده های جدیدی ارائه دهند. استفاده از فیلم کاردستی که در آن ساختن کاردستی های مختلف به کودکان آموزش داده می شود روش مناسبی برای افزایش انگیزه کودکان برای ساخت کاردستی است.

برای ورود به سایت وولک کلیک کنید: http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 435
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

دوربین عقب و جلو از هر دو سمت خودرو فیلمبرداری می‌کنند و این کار را با استفاده از سنسورهای پیشرفته انجام می‌دهد.

مزیت دوربین خودرو ی جلو این است که ارزان قیمت هستند ولی نمی‌توانند از پشت دوربین فیلمبرداری کنند. در عوض دوربین‌های خودرویی که هم از پشت و هم از جلوی ماشین فیلمبرداری می‌کنند، علیرغم مزیت خود، ممکن است برای نصب کمی شما را به دردسر بیاندازند چرا که باید آن‌ها را سیم کشی کرد و این کار نیازمند یک تعمیرکار حرفه‌ای است.

دوربین خودرو، دوربینی مانند سایر دوربین‌ها است که دارای یک یا چند لنز برای ضبط تصاویر است. این دوربین‌ها با توجه به نوع، ساختار و کاربرد خود در قسمت‌های مختلفی از خودرو قابل نصب هستند. مالکان خودرو با توجه به ویژگی‌ها و قابلیتی که از دوربین خودرو انتظار دارند، اقدام به خرید مدل‌های مختلف آن می‌کنند. تفاوت دوربین‌های خودرو، تنها در اندازه آن‌ها نیست؛ بلکه امکانات و کاربردهای آن‌ها نیز با هم تفاوت‌های چشم‌گیری دارد. در ادامه مطلب، انواع دوربین خودرو را با هم مرور می‌کنیم و با کارکرد‌های اختصاصی آن‌ها آشنا می‌شویم.

جی پی اس خودرو در سال‌ های اخیر متقاضیان بسیاری را به دست آورده است. این تکنولوژی جدید دارای کیفیت بسیار عالی و مزایای فراوان می‌باشد. عملکرد اصلی این سیستم مشخص کردن موقعیت و مکان خودرو شما می ‌باشد. دستگاه‌ های GPS خودرو در قیمت و کیفیت ‌های مختلفی وجود دارند که صرفا قیمت آن ‌ها نشان ‌دهنده‌ ی کیفیت و کارکرد بالا و یا پایین ‌شان نمی ‌باشد. دستگاه‌ های ردیاب در نحوه‌ ی عملکرد نیز تفاوتی ‌هایی دارند و هر مدل ویژگی ‌های خاص خود را دارد.

 در هنگام تهیه‌ ی بهترین GPS خودرو دقت کنید تا فارغ از قیمت GPS خودرو بر کیفیت و عملکرد آن نیز توجه داشته باشید. در واقع دستگاه‌ های ردیاب GPS خودرو، هوشمند و با دقت عملکرد متفاوت می ‌باشند، عموما دارای قطعات داخلی قابل قبولی هستند و قابلیت ‌هایی نظیر ارائه‌ ی هشدار کنترل سرعت مجاز و غیرمجاز و غیره را علاوه بر ردیابی خودرو ارائه می ‌دهند. قطعا تجربه‌ ی بازار نشان دهنده‌ی کیفیت ردیاب مورد نظری که قصد تهیه ‌ی آن را داشته باشید، خواهد بود.

دوربین پلاک خوان یا دوربین ANPR مخفف عبارت Automatic Number Plate Recognition است. دوربین های ANPR در واقع دوربین های مداربسته ای هستند که به طور خودکار بر روی وقایع ترافیکی نظارت داشته و می توانند پلاک هر نوع وسیله نقلیه ای را تشخیص دهند. تکنولوژی موجود در این دوربین ها همراه با نرم افزار مدیریت تصاویر یعنی iVMS-5200 می تواند در حل بسیاری از معضلات ترافیکی راهگشا باشد.

دوربین های پلاک خوان می توانند پلاک خودرو ها را حتی بین لاین های مختلف و در شرایط آب و هوایی یا نور نامساعد نیز تشخیص دهند. این دوربین ها اطلاعات به دست آمده را به مرکز مدیریت هوشمند دستگاه ضبط NVR یا نرم افزار iVMS-5200  ارسال می نمایند.

یک نکته جالب در مورد دوربین های مداربسته پلاک خوان این است که تمامی تصاویر ثبت شده توسط دوربین از وسایل نقلیه عبوری ضبط و ذخیره می گردند. این حتی شامل اطلاعات خودروهایی می شود که مظنون به تخلف نبوده اما برای بررسی های بیشتر اطلاعات آن ها مورد نیاز خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 463
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 21 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیر موبایل در زمینه شکسته شدن ال سی دی در واقع امکان ندارد اما می توان آن را تعویض کرد و این کار را باید به مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ بسپارید . ال سی دی گوشی یکی از اجزا آسب پذیر آن است زیرا از اجزا بیرونی گوشی است و در معرض ضربه قراردارد. معمولا خسارت هایی که به lcd وارد می شود ناشی از یکی از موارد زیر است:

  • ضربه، فشار یا افتادن
  • ریختن آب یا مایعات دیگر
  • فرسودگی و قدیمی شدن گوشی

اگر ال سی دی گوشی شما هم آسیب دیده و نیازمند تعمیر یا تعویض آن هستید پیشنهاد میکنیم که آن را به یک متخصص نشان دهید .

گزینه های برتر برای هزینه تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ

سامسونگ در سال 2017 از تلفن های هوشمند Galaxy S8 و S8 + خود رونمایی کرد پرچمداران دوره جدیدی را در نمایشگرهای لبه به لبه ، با نمای بیرونی تمام شیشه ای و نسبت صفحه نمایش به بدنه عالی نشان دادند اما این طراحی زیبا و دلپذیر با یک هشدار مهم همراه بود نمای بیرونی گوشی حتی در صورت پایین آمدن از ارتفاع پایین ، در برابر ترک بسیار آسیب پذیر است. بنابراین چه اتفاقی می افتد که دستگاه زرق و برق دار شما به کف و یک شکاف عنکبوت در قسمت بیرونی ظریف آن برخورد کند؟

بیایید به گزینه های مختلف هزینه تعمیر ال سی دی گوشی سامسونگ نگاهی بیندازیم.

  1. ضمانت تعویض ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. تعمیر ال سی گوشی در مرکز تعمیر گوشی سامسونگ
  1. استفاده از یک مرکز تعمیر شخص ثالث برای جایگزینی ال سی دی گوشی سامسونگ
  1. ال سی دی شکسته گوشی سامسونگ خود را جایگزین کنید

 



:: بازدید از این مطلب : 434
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیرات گوشی ال جی

تعمیر گوشی ال جی از مبحث های مهم است که در این مقاله به آن میپردازیم زیرا با این که شرکت های سامسونگ و اپل پرچمدار گوشی های هوشمند هستند اما به دلایل مختلف گوشی های هوشمند شرکت ال جی نیز طرفداران خاص خود را دارند و آن ها نیز در زمانی به دنیال تعمیر موبایل های خود می باشند. ال جی یکی از شرکت های بزرگ الکترونیکی و قدیمی کره جنوبی است که سازنده گوشی های همراه هوشمند، انواع تجهیزات الکترونیکی و لوازم خانگی است . با وجود گوشی های ساخت شرکت سامسونگ و اپل شاید گوشی های هوشمند ساخت شرکت ال جی جذابیت کمتری داشته باشند اما بعضی از مدل های آن از ویژگی های خاص و منحصر به فردی برخودار هستند که گوشی های هوشمند ال جی را از دیگر گوشی ها متمایز میکند. قیمت گوشی ال جی نسبت به گوشی های شرکت اپل و سامسونگ کمتر و مناسب تر است و برای کسانی که به دنبال جدیدترین مدل های گوشی نیاز ندارند انتخاب مناسبی است. از مدل های محبوب و جدید گوشی های ال جی میتوان به: ال جی G8، ال جی V40، ال جی G7، ال جی V35،  … اشاره کرد، اما برای تعمیر گوشی ال جی بیشتر برای مدل های g2، g3، g4، g5، k10، v10 و v20 مراجعه میشود. می خواهیم به یک مبحث در تعمیر موبایل ال جی بپردازیم .

چرا گوشی دیر شارژ میشود

باتری یکی از قطعات مهم گوشی همراه محسوب میشود. باتری بسیاری از گوشی های هوشمند امروزی در روند تعمیرات گوشی ال جی قابل تعویض نیستند. باتری که در مدت زمان کوتاه تری شارژ شود و ظرفیت میلی آمپر بیشتری داشته باشد، باتری خوبی محسوب میشود.در انتخاب گوشی با یک باتری خوب دقت کنید تا بعد ها به دلایل مشکلات مربوط به باتری مجبور به مراجعه به مراکز خدمات تعمیرات موبایل ال جی نشوید. اما اینکه چرا گوشی دیر شارژ میشود می تواند دلایل مختلفی داشته باشد ، مانند فیک بودن باطری ، ضربه دیدن USB گوشی ، اشکال در درگاه شارژ گوشی ، فعال بودن برنامه ها در هنگام شارژ و مشکلات مربوط به باطری .

 



:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 20 مرداد 1400 | نظرات ()