نوشته شده توسط : shayan

کاردستی سگ، سرگرمی جذاب و دوست داشتنی برای بچه ها

کودکان معمولا راحت و سریع با حیوانات ارتباط عاطفی برقرار می کنند و با آنها دوست می شوند به ویژه در خانه هایی که حیوانات خانگی مانند سگ یا گربه نگهداری می کنند همانگونه که خود حیوانات می تواند برای کودکان جذاب باشد درست کردن کاردستی حیوانات مانند کاردستی سگ هم می تواند برای کودکان دوست داشتنی باشد. ساختن کاردستی برای کودکان دو جنبه آموزش و سرگرمی را همزمان به همرا می آورد. در ساختن کاردستی هماهنگی بین ذهن، دست و چشم کودک افزایش پیدا می کند کاردستی باعث می شود که کودکان کار تیمی را بهتر درک کنند چون در مراحل ساخت کاردستی باید حداقل با یک یا دو نفر دیگر همکاری و مشارکت داشته باشند علاوه بر این کاردستی می تواند باعث افزایش اعتماد به نفس کودک شود زیرا کودک یاد می گیرد که در ذهن خود چیزی را تصور کند و بعد با استفاده از کاغذ، چسب، قیچی و اقلامی از این دست آن را بسازد و آنچه در ذهن خود داشت را به واقعیت تبدیل کند.

یکی از کاردستی های جذاب برای کودکان، کاردستی حیوانات است کودک شما هم می تواند با حیواناتی مانند سگ، گربه و بقیه حیوانات خانگی یا حتی حیوانات غیرخانگی ارتباط خوبی داشته باشد پس یکی از کارهای سرگرم کننده و جذاب بای او می تواند ساختن کاردستی حیوانات مثلا کاردستی سگ باشد. شما می توانید با استفاده ویدئو ساخت کاردستی سگ را ببینید سپس با استفاده از وسایلی که در ویدئو به آن اشاره شده برای کودک خود یک کاردستی سگ بسازید البته اگر بتوانید مراحل ساخت کاردستی را با یک قصه نیز همراه کنید حتما جذابیت بیشتری برای کودک خواهد داشت بهتر است از ابتدا برای کاردستی خود اسم هم انتخاب کنید و در مراحل ساخت کاردستی آن را با اسم صدا کنید که کودک بهتر با کاردستی خود ارتباط برقرار کند.

می توانید از قصه های سایت وولک که درمورد حیوانات هستند استفاده کنید و مراحل ساخت کاردستی را با قصه همراه کنید

قصه صوتی بوژی، سگ با وفا

داستان کودکانه سگ با وفا

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده سایر قصه ها و کاردستی ها به آدرس زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 726
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی خرگوش و حیوانات، جذاب و سرگرم کننده برای کودکان

کاردستی یکی از روش های خوب برای سرگرم کردن و آموزش دادن به کودکان است کودکان از طریق کاردستی می توانند یاد بگیرند که چگونه وسایلی مانند قیچی، چسب، کاغذ، مقوا، رنگ، مداد رنگی و .... را برای درست کردن چیزی که قبلا وجود نداشته و فقط در حد یک فکر یا ایده بوده بکار بگیرند.

کاردستی های حیوانات گروهی از کاردستی ها هستند که به دلیل علاقه بچه ها به حیوانات می توانند برای بچه ها بسیار جذاب باشند از بین حیوانات هم بعضی از آنها به دلیل علاقه بیشتر بچه ها به ویژه اینکه می توانند آنها را به عنوان حیوان خانگی هم داشته باشند می توانند جذاب تر باشند مانند کاردستی خرگوش. خرگوش حیوانی است که بچه ها بخاطر ظاهر زیبا و ناز آن می توانند ارتباط عاطفی خوبی با آن برقرار کنند و ساختن کاردستی خرگوش هم می تواند برای آنها جذاب باشد. شما با مشارکت کودکتان می توانید با وسایل و اقلام نه چندان پیچیده و گران به ساختن کاردستی خرگوش بپردازید و او را سرگرم کنید در ویدئو بالا می توانید مراحل ساخت کاردستی خرگوش را ببینید.

پیشنهاد می کنیم حتما برای کاردستی خرگوش کودک خود اسم انتخاب کنید و چه بهتر که این اسم را قبل از درست کردن کاردستی انتخاب کنید و طی مراحل ساخت کاردستی خرگوش او را با اسم صدا کنید مثلا گوش دراز، سفید برفی، پشمک می توانند اسامی مناسبی برای کاردستی خرگوش کودک شما باشند با این مدل کاردستی ساختن کودک شما طی مراحل ساخت کاردستی با آن ارتباط عاطفی برقرار می کند و بعد از آماده شدن بیشتر با آن سرگرم می شود.

پس دست به کار شوید و طبق ویدئو بالا کاردستی خرگوش را برای کودک خود بسازید تا هم او سرگرم شود هم آموزش ببیند ضمنا می توانید برای اینکه کودک شما بیشتر با خرگوش خود انس بگیرد برای او یک قصه هم که قهرمان آن یک خرگوش است تعریف کنید تا فرآیند ساخت کاردستی را برای او جذاب تر کنید برای اینکار می توانید از قصه های سایت وولک که در مورد خرگوش است استفاده کنید قصه ها با کلیک روی لینک های زیر در دسترس شماست.

قصه صوتی بچه خرگوش شجاع

قصه صوتی باغچه خرگوش ها

قصه صوتی خرگوش سفید خال خالی

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای ورود به سایت کودک وولک روی آدرس زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 449
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

شهر بزرگ اصفهان به 15 منطقه تقسیم شده است که والدین می توانند با در نظر گرفتن مسافت و فاصله هر مهد کودک اصفهان تا محل زندگی خود، مناسب ترین مهد کودک در اصفهان را برای کودک خود انتخاب کنند. علاوه بر مسافت، اِلِمان های دیگری مانند قیمت مهد کودک در اصفهان، بررسی مهد کودک اصفهان از لحاظ امکانات و برنامه های مورد نظر مهد کودک، نیز در انتخاب بهترین مهد کودک های اصفهان برای کودکان این شهر زیبا نقش دارند.

هم چنین قیمت مهد کودک های غیر انتفاعی و شخصی در مشهد مقدس، با توجه به امکانات و امتیازات آن مجموعه و نظرات شخص موسس زیر نظر بهزیستی استان تعیین می شود. بهترین مهد کودک های مشهد شهریه های بالاتری نسبت به مهد کودک های تحت پوشش بهزیستی برای ثبت نام کودکان تعیین می کنند. والدین مشهدی عزیز می توانند با در نظر گرفتن این المان ها و امکاناتی که هر مهد کودک برای فرزند آن ها فراهم می آورد، مناسب ترین قیمت مهد کودک در مشهد را گزینش کرده و مناسب ترین مهد کودک فرزند خود را انتخاب کرده و کودک خود را به آن بسپارند. با بررسی لیست مهد کودک مشهد می توانید مناسبترین مهد کودک را انتخاب کنید.

قیمت مهد کودک ارومیه بستگی به موارد بسیار زیادی دارد به عنوان مثال امکانات و تجهیزاتی که مهد کودک ارومیه ای که برای کودک خود انتخاب می کنید در میزان هزینه مهد کودک در ارومیه تاثیرگذار است و یا حتی موقعیت جغرافیایی مهد کودک ارومیه نیز ممکن است در شهریه مهد کودک های ارومیه تاثیرگذار باشد بنابراین هنگام انتخاب بهترین مهد کودک در ارومیه برای فرزند خود تمامی نکات را در نظر بگیرید تا در نهایت مناسب ترین مهد کودک ارومیه با مناسب ترین قیمت مهد کودک ارومیه را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 785
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیر گوشی موبایل توسط خودمان یا متخصص؟

در پاسخی کوتاه باید گفت متخصص ! اما چرا؟!

با وجود کوچکی و ظاهر ساده ای که دارند، برای سرویس و تعمیرات موبایل، مانند سایر دستگاه ها و وسیله ها، وجود یک متخصص لازم است. همانطور که در صورت خرابی ماشین به تعمیرگاه مراجعه می کنید تا تعمیرکار(مکانیک) آن را سرویس کند؛ برای تعمیر گوشی موبایل یا سرویس آن نیز باید به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید! متخصصان تعمیر گوشی، با گذراندن واحدها و دوره های مختلف، و آشنایی با بخش های نرم افزاری و سخت افزاری موبایل، قادر به عیب یابی و تعمیر گوشی موبایل می شوند. یکی از مهم ترین مهارت هایی که متخصص تعمیر موبایل، باید داشته باشد؛ قطعه شناسی تخصصی تجهیزات تلفن همراه می باشد. متخصصی که با ساختار سیستم عامل گوشی آشنا باشد؛ مسلما در عیب یابی راحت تر وسریعتر عمل کرده و متعاقبا تعمیرات گوشی موبایل برای او آسان تر خواهد بود. برای تعمیر گوشی آیفون مشکلات بسیاری وجود دارد یکی از این مشکلات بازیابی رمز اپل ایدی است .

مراحل بازیابی رمز اپل ای دی

همانطور که می دانید به هنگام ورود به دستگاه جدید اپل، برای اولین بار، ملزم به وارد کردن یک گذرواژه و یک کد تایید 6 رقمی هستید. اگر این سرویس را فعال کنید، می توانید از طریق اپل آی دی به آی کلود نیز متصل شوید. اما اگر گذرواژه اپل آی دی خود را فراموش کرده اید، روند زیر را برای بازیابی رمز اپل ایدی فرا بگیرید:

1.رمزعبور iCloud خود را در iPhone یا iPad مجددا تنظیم کنید

2.رمزعبور Apple ID خود را مجدداً در Mac تنظیم کنید

3. رمزعبور Apple ID خود را در وب سایت Apple ID تنظیم مجدد کنید.

4.تنظیم مجدد گذرواژه iCloud خود را از طریق برنامه Find My iPhone

5. تنظیم گذرواژه iCloud خود را با تأیید صحت دو مرحله فعال کنید

6. نحوه تنظیم مجدد یک حساب iCloud با گذرواژه

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 844
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بسیاری از ما دچار مشکلات اساسی در زمینه تلفن همراه خود شده ایم . گاهی به دلیل ضربه خودرن ، گاهی خاموش شدن ناگهانی و بعضا بهم ریختگی اپلیکیشن ها باعث شده آن را دستکاری کنیم . اما بهترین راه تعمیر موبایل این است که به دست کارشناس و متخصص تعمیر که آشنایی بیشتری با موبایل دارد برسانیم . می خواخیم با دو برند برتر در زمینه تلفن همراه در مورد تعمیر موبایل شروع کنیم . برند اپل و سامسونگ که در جهان شهرت بسیاری دارند

موبایل آیفون یکی از گران ترین گوشی ها در ایران است که با تحریم های مختلفی رو به روشد و قطعات آن به سختی پیدامی شد . اما متخصصین تعمیر گوشی آیفون در ایران توانستند به بهترین شکل ممکن گوشی های آیفون را تعمیر کنند و به دست صاحبان آن برسانند . سختی این کار یافتن قطعات و ظرافت در تعمیر قطعات بود زیرا شرکت اپل تعمیر گوشی آیفون را محدود به کمپانی خود کرده بود و کسی نمی توانس آن را تعمیر کند اما در ایران ، آیفون کاربران بسیاری داردو این کار اکثر مردم را با مشکل روبرو می کرد . برند دیگر ، گوشی سامسونگ ، برند دیگری است که در مورد ان حرف می زنیم . تعمیر گوشی سامسونگ به راحتی در ایران امکان پذیر است . تعمیر گوشی سامسونگ در اکثر تعمیرات موبایل انجام می شود و به دلیل خرید زیاد این برند ، قطعات آن نیز به راحتی یافت می شوند . خدمات تعمیر موبایل در سراسر کشور به راحتی انجام می شود و با پیشرفت در این زمینه متخصصین بسیاری وجود دارند که می توانند این خدمات را انجام دهند . سایت دیجی بان آماده هر گونه ارائه خدمات تعمیر در زمینه موبایل ، لپ تاپ ، کامپیوتر ، آی مک و آی واچ به شما مشتریان عزیز می باشد .

 



:: بازدید از این مطلب : 917
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

هرروزه استفاده ی ما از ابزارات و وسایل الکترونیکی به همراه دنیای مجازی بیشتر و بیشتر می شود و تکنولوژی نقش پررنگ تری را در زندگی روزمره ی ما ایفا می کند. لپ تاپ ها یکی از ابزارات نسبتا جدید و پرکاربرد هستند که به کامپیوتر های قابل حمل معروفند و به دلیل همین ویژگی کاربرد بسیار بیشتری نسبت به کامپیوتر ها دارند. تمامی شرکت های سازنده در تلاش اند تا هرروزه لپ تاپ های سبک تر، نازک تر و در عین حال باکیفیت تری را معرفی و به بازار عرضه کنند.

تعمیرات لپ تاپ حرفه ای بسیار حساس است. بنابراین بهتر است برای تعمیر و رفع هرگونه مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری لپ تاپ خود حتما به یک مرکز تعمیرات حرفه ای و مطمئن مراجعه کنید. در غیر این صورت به احتمال بسیار زیاد تعمیرکار مورد نظر دستگاه شما را به طور صحیح عیب یابی نمی کند و عیب یابی نادرست باعث اشتباه پیش رفتن تمامی اقدامات مربوط به تعمیر می شود. یکی از نشانه های حرفه ای و مطمئن بودن یک مرکز تعمیرات مجهز بودن آن به قطعات سخت افزاری سالم و اورجینال است. به عنوان مثال کارت گرافیک یکی از قطعات سخت افزاری بسیار حساس است که در صورت خرابی بیش از حد آن ممکن است قادر به تعمیر کارت گرافیک خود نباشید و مجبور به تعویض آن شوید، در این مرحله مرکز تعمیرات مورد نظر باید مجهز به یک قطعه کارت گرافیک سالم و اورجینال باشد تا آن را با قطعه ی آسیب دیده تعویض کند.

یکی دیگر از نشانه های یک مرکز تعمیرات حرفه ای، تخصصی بودن آن است به عنوان مثال یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید تعمیر مک بوک را به طور کاملا تخصصی به مشتریان خود ارائه دهد زیرا محصولات اپل تفاوت سخت افزاری و نرم افزاری بسیار زیادی با سایر محصولات شرکت های سازنده ی دیگر دارد.



:: بازدید از این مطلب : 475
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

تعمیر اپل واچ ممکن است مربوط به بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در ابتدا ساعت هوشمند شما توسط کارشناسان ماهر در این زمینه عیب یابی می شود سپس بهترین و به صرفه ترین راه تعمیر اپل واچ برای شما انتخاب می شود. در صورت نیاز به تعویض قطعه یا قطعات سخت افزاری دیجی بان به شما این اطمینان را می دهد که از محصولات 100% اورجینال در تعمیرات تخصصی اپل واچ شما استفاده می کند.

هم چنین شما عزیزان می توانید برای انجام تعمیر تخصصی مودم، کامپیوتر، لپ تاپ یا هر وسیله دیگری که فکرش را می کنید، به دیجی بان مراجعه کنید. مودم ها یکی از پرکاربردترین وسایل این روزهای زندگی همه ما هستند به طوری که اختلال در آن ها باعث ایجاد توقف در بسیاری از کارهای روزمره ما می شود؛ چراکه ما برای انجام اکثر کارهای روزمره خود به اتصال اینترنت و مودم ها نیاز داریم. پس تعمیر تخصصی مودم است که باعث می شود ما دوباره به حسات مجازی خود بازگردیم و بتوانیم برای دوستان خود پیام ارسال کنیم و به راحتی با آن ها در ارتباط باشیم.

اگر اکثر اوقات کامپیوتر شما شروع به ایجاد مشکلات می کند ، برخی از علائم هشدار دهنده اولیه در آن وجود دارد که نشان می دهد که مادربرد شما دچار مشکل شده است. در اینجا برخی از مواردی که علائم تعمیر مادربرد در کامپیوتر شما را نشان می دهد را ذکر می کنیم:

مادربرد لوازم جانبی را تشخیص و نشان نمی دهد.

لوازم جانبی برای چند ثانیه یا بیشتر متوقف می شوند.

بوت شدن آهسته می تواند نشان دهنده تعمیرات مادربرد شما باشد ، اگرچه این مشکل می تواند از اجزای دیگر نیز باشد.

کامپیوتر فلش مموری ها را تشخیص نمی دهد یا مانیتور خطوط عجیب و غریب را نمایش می دهد .

مادربرد POST را انجام نمی دهد.

علائم و بوی سوختگی در هر قسمتی از مادربرد وجود دارد.

خازن های نشت یا جمع شده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 478
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

صفر تا صد تعمیرات کامپیوتر در نمایندگی های تعمیر کامپیوتر مانند دیجی بان انجام می شود. آیا کامپیوتر شما بالا نمی‌آید؟ یا اینکه هنگ کرده است، کند شده است و اصلا روشن نمی‌شود؟ نگران نباشید کامپیوتر شما از هر برندی که باشد و هر مشکلی هم برای آن به وجود آمده باشد تنها کافیست که با مرکزدیجی بان تماس بگیرید تا تعمیرکاران کامپیوتر به آدرس مورد نظر شما اعزام شده و به عیب‌یابی و تعمیرات کامپیوتر در محل بپردازند. بالا نیامدن کامپیوتر، هنگ کردن، کند شدن یا روشن نشدن این دستگاه و هر مشکل دیگری که برای کامپیوتر به وجود می‌آید هم می‌تواند به دلایل نرم‌افزاری باشد و هم سخت‌افزاری. برای مثال ویروسی شدن کامپیوتر، نصب بدافزارها بر روی این دستگاه از دلایل نرم‌افزاری بوت نشدن و هنگ کردن این سیستم هستند.

در این مطلب نکاتی را در خصوص تعمیرات پرینتر و جزئیات آن نیز به شما ارائه خواهیم داد. تعمیر پرینتر یک فرایند چند مرحله ای است که بررسی و ترمیم و تعویض تمامی اجزای این دستگاه را در بر می گیرد. این دستگاه قطعات بسیاری دارد که خرابی هریک از آنها مشکلاتی را در فرایند چاپ ایجاد خواهد کرد. تنها کارشناسان مجرب تعمیرات با ساختار این قطعات و نحوه تعمیر و تعویض آنها آشنایی دارند. کاربران عادی مهارت کافی برای باز و بسته کردن دستگاه را ندارند و ممکن است در حین انجام این کار، آسیب های بیشتری به پرینتر وارد کنند.

تعمیرات applewatch یکی دیگر از خدمات ارائه شده به هموطنان گرامی از سوی کارشناسان حاضر در دیجی بان  می‌باشد. تعمیرات applewatch در این مرکز توسط کارشناسانِ باتجربه و زبده‌ای انجام می‌پذیرد که ضمن بهره‌مندی از دانش روز دنیا و تسلط به تمامی قطعات سخت‌افزاری و نرم‌افزاری اپل واچ، تجهیزات پیشرفته‌ای در اختیار دارند که تعمیرات اپل واچ را برای آن‌ها بسیا حرفه‌ای‌تر و آسان‌تر ساخته است.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 476
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی وولک

کاردستی را می توان یکی از روش های مناسب برای آموزش و سرگرمی کودکان به حساب آورد در فرآیند ساخت کاردستی کودک مهارت های مختلفی را تمرین می کند و می تواند مهارت های خود را افزایش دهد

کاردستی برای کودک یک روش کلیدی در رشد و افزایش خلاقیت و خودباوری محسوب می شود کاردستی می تواند تمرکز فکری و رشد و شکوفایی و خلاقیت کودک را افزایش دهد

برا دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد مانند:

-          افزایش اعتماد به نفس کودک

-          ارتقا سطح توانمندی کودک در زندگی اجتماعی و تیم ورک (کار گروهی)

-          افزایش سطح خلاقیت کودکان

-          سرحال و سرزنده شدن کودکان به دلیل انجام یه فعالیت مفرح

همیشه یکی از آرزوهای والدین این است که کودکشان خوش فکر و خلاق باشد تا در آینده بتاودن مشکلات زندگی خود را حل کند و خود را از چالش هایی که ممکن است در آن گرفتار شود رهایی بخشد در فرآیند ساخت کاردستی کودک باید بتواند بر محدودیت ها غلبه کند و آنها را از سر راه بردارد تا بتواند مسیر رسیدن به هدف را برای خود هموار کند پس می آموزد از امکانات خود بیشترین استفاده را نموده و مشکلات را حل کند و این فشار حل مشکل می تواند باعث افزایش خلاقیت کودک شود. البته لازم است توجه کنید که کودک شاید نتواند کاردستی را با همان کیفیتی که شما میخواهید بسازد در این حالت به هیچ وجه نباید او را سرزنش کنید یا از کیفیت کاردستی او ایراد بگیرد چون باعث سرخوردگی و از بین رفتن خلاقیت می شود هر چند کیفیت کار کودک آنچه شما می خواهید نباشد او را برای بهتر شدن کیفیت تشویق کنید تا با انگیزه بیشتر به کار خود ادامه دهد. در این حالت بهتر است کودک را تشویق کنید ضمنا ایرادهای او را هم به او بگویید تا ضمن انگیزه رفتن مسیر بهتر شدن را پیدا کند.

به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از ایده های متنوع و جدید آنها استفاده کنید.

بهتر است برای اینکه کودک راحت تر وارد مسیر ساخت کاردستی شود ابتدا وسایل، ابزارها و اقلامی که برای ساخت کاردستی استفاده می شوند را به کودک معرفی کنید و توضیح دهید که هر کدام برای چه کاری مناسب هستند با این روش کودک با ترس کمتری به ساختن کاردستی می پردازد برای ساخت هر قسمت از کاردستی هم ابتدا نظر کودک را بپرسید و از او بخواهید که ایده بدهد اگر هم سریع گفت نمی دانم او را تشویق کنید که بیشتر فکر کند و ایده جدیدی برای ساخت کاردستی ارائه کند اگر ایده درستی داد او را تشویق کنید تا فرآیند خلاقیت و ایده دادن کودک تشویق شود اگر هم درست نگفت واکنش منفی نشان ندهید ولی نادرست بودن ایده را به او بگویید و از او بخواهید و کمکش کنید که دوباره و بهتر فکر کند

برای دسترسی به ایده های جدید و متنوع کاردستی می توانید به صفحه کاردستی وولک سربزنید و از کاردستی های جدید این صفحه استفاده کنید

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 586
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 25 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیر برند های مختلف گوشی

تعمیرات موبایل ، سرویسی که همه ما به آن نیازداریم، چقدر به موبایل خود وابسته هستید، کار، زندگی و سرگرمی شما چقدر به موبایل شما وابسته است، هر چه وابستگی شما به موبایل بیشتر باشد به سرویس تعمیرات موبایل هم بیشتر وابسته هستید و شناختن تعمیرکارانی با مهارت بالا این سرویس را به شما ارائه می دهد که بتوانید در سریعترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت تعمیرات موبایل خود را انجام دهید. وقتی گوشی موبایل شما خراب شده و از کار می افتد اولین چیزی که به آن فکر میکنید تعمیر گوشی موبایل است، تعمیر موبایل در حل حاضر و با توجه به قیمت های گزافی که گوشی های موبایل دارند بهترین و مقرون بصرفه ترین راه حل است.

تعمیرات گوشی آیفون

تعمیر آیفون و سرویس آن توسط متخصص مسلط برسیستم عامل ios، در بهینه سازی عملکرد گوشی نقش پررنگی دارد. سرویس آیفون در دوره های زمانی مشخص، در آشنایی و تسلط در استفاده از بخش های نرم افزاری گوشی بسیار کمک کننده است. بهتر است خدمات تعمیرات آیفون خود را به متخصصین این حوزه بسپارید؛ زیرا این متخصصان با قسمت های مختلف گوشی آشنایی کافی داشته، مهارت مورد نیاز برای انجام تعمیر گوشی آیفون را فرا گرفته اند و با بهره گیری از این مهارت ها اقدامات لازم برای تعمیرات گوشی اپل را انجام میدهند.

تعمیرات موبایل هواوی به صورت تخصصی

  • برطرف کردن مشکلات سخت افزاری و تعویض قطعات قطعات آسیب دیده
  • جایگزینی قطعات آسیب دیده سخت افزاری با قطعات سالم و نمونه های 100% اورجینال آن ها
  • تعمیرات موبایل هواوی در ارتباط با رفع مشکلات مربوط به صفحه نمایش یا قاب
  • رفع مشکلات و اختلالات نرم افزاری مانند کند شدن دستگاه و یا هنگ کردن مداوم آن

در صورت وجود هرگونه اختلال در روند کار گوشی هواوی ممکن است مشکل از بخش سخت افزاری یا نرم افزاری آن باشد. در تعمیر موبایل هواوی ، کارشناس در ابتدا باید دستگاه شما را عیب یابی کند و سپس هرکدام از اقدامات مورد نیاز برای تعمیرات موبایل هواوی انجام می شود.

تعمیر گوشی تلفن شیائومی

سیستم عاملی که گوشی های شیائومی حمایت میکنند miui است، بس این گوشی ها از نظر نرم افزاری با بقیه گوشی های هوشمند متفاوت هستند پس در تعمیرات موبایل شیائومی باید نهایت دقت به کار گرفته شود و کارشناس مربوطه باید ماهر و مجرب باشد. قبل از سپردن دستگاه خود به تعمیرکار مطمئن شوید که او بر تفاوت های جزئی اندروید و MIUI مسلط است. شما برای تعمیرات گوشی شیائومی میتوانید از خدمات تعمیر گوشی شیائومی درمحل، تعمیر گوشی شیائومی آنلاین و یا به صورت مراجعه به مراکز حضوری استفاده کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 442
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 مرداد 1400 | نظرات ()