نوشته شده توسط : shayan

مشکلات رایجی که در استفاده از آیفون ممکن است برایتان اتفاق بیفتد:

کاربران آیفون به خوبی می دانند که مدتی پس از استفاده از آن، گوشی دچار اختلالاتی می شود که گاها بروز این مشکلات طبیعی به نظر می رسد؛ اما برای رفع آن ها باید به تعمیرگاه مراجعه کرد. سرویس آیفون ها به دست متخخصان کار با ios، روند تعمیر آیفون های نسخه های مختلف نظیر تعمیر آیفون 4 یا تعمیر گوشی اپل 5 و 6 را برای تعمیرکار راحت تر کرده و از بروز مشکلات عمیق جلوگیری می کند. هم چنین تعمیرات موبایل آیفون سری های قدیم، بیشتر نیازمند تعمیر و به روز رسانی سیستم عامل می باشند؛ زیرا از ورود ان ها به بازار تکنولوژی زمان بیشتی گذشته است.

فراموش شدن رمز عبور آیفون: در صورت فراموشی رمز عبور آیفون و بازیابی رمز اپل ایدی ، راه حل های متعددی وجود دارد که توسط کمپانی اپل ارئه شده است. رایج ترین آن استفاده از حالت ریکاوری مود در دستگاه آیفون است.

کار نکردن تاچ آیدی و دکمه هوم در آیفون :در صورت بروز این مشکل می تونید از دکمه هوم مجازی در آیفون ها استفاده کنید. برای فعالکردن این قابلیت کافی است به بخش General در تنظیمات آیفون رفته و گزینه ی Assistive Touch را در فعال کنید. اگر در این صورت هم تاچ آیدی گوشی کار نکرد، برای رفع این مشکل و سرویس و تعمیر آیفون به کارشناس مراجعه کنید.

فریز شدن گوشی: فریز شدن آیفون به حالت هنگی و عدم عملکرد در عین کار با آیفون گفته می شود. برای رفع این مشکل باید بزنشانی اجباری یا همان force reset در آیفون صورت گیرد. برای جلوگیری از خاموش شدن ناگهانی گوشی لازم است دکمه ی هوم و پاور کوشی آیفون را به طور همزمان فشار داده و چند ثانیه نگه دارید تا لوگوی کمپانی اپل در صفحه نمایش آیفون ظاهر شود. در صورتی که در انجام مراحل کفته شده، دچار اختلال شدید، برای تعمیرات آیفون خود به تعمیرگاه و متخصص مراجعه کنید.

از کار افتادن دوربین آیفون : کار نکردن دوربین در گوشی های آیفون، می تواند دلایل مختلفی داشته باشد. از جمله این دلایل می توان به فعال بودن Voiceover در گوشی، به روز نبودن سیستم عامل گوشی، و ماژول دوربین اشاره کرد. این مشکل اغلب در میان آیفون 6 و plus 6 دیده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 426
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 2 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ساخت کاردستی کودکانه جدید

ساخت کاردستی یکی از فعالیت های معمولا مورد علاقه کودکان است که می تواند آنها هم سرگرم کند و هم به آنها نحوه استفاده از وسایل و اقلام مختلف را برای ساخت کاردستی آموزش دهد البته اگر بتوانید کاردستی های جدید کودکانه برای کودک خود فراهم کنید حتما ساخت کاردستی کودکانه جدید برای کودک شما جذاب تر هم خواهد شد.

هر چه بتوانید فرآیند ساخت کاردستی را برای کودک جذاب ترکنید بهتر می توانید کودک را درگیر نموده و او را آموزش دهید شما می توانید ایده های مختلفی برای کاردستی بدست آورید و از کودک بخواهید با اقلامی که در دسترس هستند آنها را بسازد ساختن کاردستی فواید زیادی برای کودک دارد ازجمله اینکه می تواند هماهنگی بین چشم، دست و ذهن کودک ا افزایش دهد چون برای ساخت کاردستی به هر سه این ها نیاز دارد. از طرف دیگر وقتی کودک مراحل ساخت کاردستی کودکانه جدید را در ذهن خود تصور می کند سپس آن را در واقعیت می سازد و به آن واقعیت می بخشد باعث افزایش اعتماد به نفس کودک می شود چون می بیند که آنچه درذهن داشته را توانسته در واقعیت ایجاد کند از طرف دیگر کودک وقتی می تواند چیزی را ایجاد کند و ان را به عنوان توامندی خود به دیگران عرضه کند و از آنها بازخور دریافت کند باعث می شودفرآیند اجتماعی شدن کودک تسهیل شده و کودک راحت تر بتواند در جامعه با دیگران ارتباط برقرار نماید. از طرف دیگر لازم است بدانید که برای ساخت کاردستی کودکانه جدید لزوما به مواد با قیمت بالا و وسایل زیادی نیاز ندارید حتی می توانید با ایده های ساده و با استفاده از وسایل و اقلام دورریختنی کاردستی بسازید و کودک خود را سرگرم کنید

یکی دیگر از مزایای سخت کاردستی بصورت گروهی این است که کودکان همکاری و کار تیمی را تمرین می کنند و یاد می گیرند وقتی مراحل سخت یک کاردستی را بین کودکان مختلف تقسیم کنید آنها بیاموزند که می توانند با کمک یکدیگر و همکاری نتایجی را بدست آروند که تنهایی نمی توانند به آن برسند.

با همه این فواید توصیه می کنیم همواره به دنبال ایده های ساخت کاردستی کودکانه جدید باشید و برای کودکتان فرصت یادگیری و سرگرمی را فراهم کنید

در سایت وولک ایده های زیاد برای ساخت کاردستی وجود دارد می توانید آنها را ببینید و با فراهم کردن لوازم و وسایلی که برای ساخت آنها مورد نیاز هست کودک خود را تشویق کنید که در فرآیند ساخت کاردستی با شما همراهی کند نکته مهم دیگر این است حتما لازم نیست کودک کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو نمایش داده شده بسازد بلکه مهم است تلاش کند و بخواهد که به نتیجه و هدف برسد تلاش و انگیزه برای رسیدن به هدف قسمت بزرگی از پیشرفت پیش نیاز های پیشرفت است پس اگر کودک شما نتوانست کاردستی را با همان کیفیتی که در ویدئو هست بسازد او را هرگز سرزنش نکنید و تلاش او برای رسیدن به هدف را هر چند نتوانسته هدف را بطور کامل محقق کند تشویق کنید.

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 564
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ساختن کاردستی به عنوان یک فعالیت سرگرم کننده و آموزشی در مهد کودک ها و مدارس یا خانه بسیار برای کودکان مفید است کاردستی کمک می کند که بچه ها با مفاهیم اعداد، رنگ ها و شکل ها بهتر آشنا شوند همچنین کاردستی برای افزایش قدرت خلاقیت و یادگیری کودکان مفید بوده و کمک می کند که کودکان حواس 5 گانه خود را بهتر با هم هماهنگ کنند. البته مهم است که نوع کاردستی را بر حسب سن کودک انتخا کنید برای کودکان سنین پایین تر کاردستی راحت و برای سنین بالاتر کاردستی های پیچیده تر مناسب است زمانی که بری کودکان سنین پایین تر کاردستی راحت انتخاب می کنید کودک بهتر می تواند از پس ساختن کاردستی برآمده و احساس موفقیت می کند و تشویق می شود که این کار را ادامه دهد اما اگر کاردستی پیچیده باشد برای کودک سخت به نظر می آید شاید انگییهز کودک برای ادامه ساختن کاردستی را کاهش دهد

انواع کاردستی:

کاردستی را می توان به چند دسته کلی تقسیم بند کرد

1-      کاردستی مهارتی: کاردستی هایی که باعث می شود مهارت کودک در استفاده از وسایل مختلف بالا برود مثلا کودک باید در سخت کاردستی از کاغذ، مقوا، چسب، بند، دکمه و وسایلی از این دست استفاده نماید

2-      کاردستی راحت و ساده: کاردستی هایی که برای کودکان سنین پایین تر مناسب است و کودک می تواند به راحتی آنها را بسازد مثلا نقاشی یک حیوان روی کاغذ که بعد از رنگ آمیزی دوربری شده و شکل حیوان واقعی درآمده است.

3-      کاردستی خلاقانه یا پیچیده: به کاردستی هایی گفته می شود که از ابتدا ایده و شکل آن مشخص نیست و باید در مراحل ساخت به آن شکل داد در این کاردستی ها که معمولا باعث افزایش خلاقیت کودکان می شوند ای ابتدا مشخص نیست که نتیجه کاردستی چیست و باید در مراحل ساخت ایده آن را کامل کرد درا ین کاردستی ها معمولا از وسایل دورریختنی و بالاستفاده برای ساختن کاردستی استفاده می شود.

ساختن کاردستی برای کودکان فواید زیادی دارد از جمله:

-          کمک به رشد جسمانی کودک

کاردستی کمک می کند کودک راحت بتواند مهارت های حرکتی و جسمی خود را افزایش دهد و بتواند از حس های 5 گانه خود با هماهنگی بیشتری استفاده نماید

-          تقویت تفکر و حافظه

برای ساختن یک کاردستی خوب کودک باید بتواند خوب ببیند، خوب تصور کند و خوب پیاده سازی کند همه این موارد احتیاج دارد که کودک بتواند خوب فکر کند و از حافظه خود استفاده نماید

-          تقویت خلاقیت

در خیلی موارد کودک بدون اینکه مابه ازا بیرونی باری کاردستی خود داشته باشد شروع به ساخت کاردستی می کند و تماما بر اساس تصورات و تخیلات خود جسم یا موجودی را خلق می نماید در این حالت کودک کاملا به قوای خلاق خود متکی است و بر اساس آن اقدام به ساخت کاردستی می کند

-          تقویت مهارت های اجتماعی کودک

یکی دیگر از فواید کاردستی افزایش مهارت های اجتماعی کودک است کودکان می توانند در مراحل ساخت کاردستی با یکدیگر مشارکت کنند و بصورت گروهی به ساخت کاردستی بپردازند و هر قسمت از کاردستی را یکی از اعضا تیم به عهده بگیرد و در انتها با کنار هم قرار دادن اجزا کل کاردستی را کامل کنند در این حالت کودک می اموزد که برای رسیدن به یک هدف می تواند از کمک دیگران استفاده نموده و با هم افزایی نتایج بهتری کسب کند. برای ورود به سایت وولک روی لینک زیر کلیک کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 402
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ یکی از وسایل الکترونیکی است که در دنیای امروزی اهمیت و کاربرد بسیار زیادی دارد. بسیاری از کاربران لپ تاپ علاوه بر کار های روزانه ی خود برای یش بردن کار های مربوط به شغل خود نیز به لپ تاپ احتیاج دارند. بسیاری از کسب و کار های به وسیله ی لپ تاپ ها و کامپیوتر ها انجام می شوند. بنابراین با توجه به اهمیت زیاد سلامت عملکرد لپ تاپ، تعمیر لپ تاپ نیز یکی از حرفه های بسیار مهم است که باید به طور تخصصی برای انجام آن اقدام شود. در غیر این صورت در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیرات لپ تاپ امکان دارد که آسیب و خسارت بیشتری به دستگاه شما وارد شود.

در بین تعمیرات انواع قطعات لپ تاپ یا تعمیرات نرم افزاری دستگاه، تعمیر باتری لپ تاپ بیشترین اهمیت را دارد زیرا همانطور که می دانید باتری هر دستگاهی، قلب آن دستگاه محسوب می شود. بنابراین انجام اقدامات تعمیرات مربوط به باتری هر دستگاه به بیشترین دقت و حساسیت احتیاج دارد. در صورتی که باتری لپ تاپ شما دچار مشکل شد و تصمیم داشتید تا برای تعمیر آن اقدام کنید، حتما به یک مرکز تعمیرات مطمئن و حرفه ای مراجعه کنید تا به خاطر کمی هزینه ی کمتر خسارت بسیار بیشتری به دستگاه خود وارد نکنید.

یکی از نشانه های حرفه ای بودن یک مرکز تعمیرات لپ تاپ این است که تعمیر محصولات هر برند یا شرکت سازنده ای به صورت تخصصی انجام می شود. به عنوان مثال تعمیر مصولات شرکت اپل یعنی تعمیر مک بوک ها نیازمند تخصص خاص خود است و هر تعمیرکاری قادر به تعمیر این محصولات نیستند و مرکز تعمیراتی که به آن مراجعه می کنید باید با دسترسی به برترین و ماهرترین کارشناسان متخصص در تعمیر محصولات هر برندی، رخ دادن هرگونه اشتباهی در حین انجام اقدامات مربوط به تعمیر را به حداقل برساند.



:: بازدید از این مطلب : 839
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

تعمیر انواع موبایل در محل

اگر انتظار برای تعمیر گوشی آیفون شما را اذیت می کند و دوست دارید موبایل خود را در کوتاه ترین زمان تعمیر کنید؛ می توانید از خدمات تعمیر موبایل در محل استفاده کنید. در تعمیر آیفون در محل، تمام اقدامات لازم برای سرویس آیفون و تعمیرات آن در حضور خود مشتری و در محل درخواستی او انجام می گیرد. یکی از مزیت های تعمیر آیفون در محل ، اطمینان خاطر مشتری در مسیر تعمیر آیفون است.

مشکلات احتمالی شیائومی که کاربران را نیازمند به تعمیر موبایل شیائومی میکند

  • به سرعت خالی شدن باتری گوشی

یکی از مشکلات احتمالی مشترک تمامی گوشی های همراه، خالی شدن سریع باتری دستگاه است. در گوشی های هوشمند شیائومی این مشکل بسیار رایج است چرا که موبایل های شیائومی در بخش نرم افزاری مربوطه به بهینه سازی باتری ضعیف عمل کرده اند. در صورت وجود این مشکل ممکن است در  نیاز به تعویض باتری نیز باشد.

  • اختلال در قسمت تاچ (حساسیت لمسی) گوشی

یکی دیگر از مشکلات رایج که کاربران را ملزم به اقدام برای تعمیر گوشی شیائومی می کند وجود اختلال در تاچ (حساسیت لمسی) دستگاه است که ممکن است منشا آن از وجود مشکل در بخش نرم افزاری و یا سخت افزاری و صفحه نمایشگر باشد.

  • اختلال در آنتن دهی گوشی های همراه شیائومی

لازم به ذکر است که گوشی های همراه شیائومی از قدرت آنتن دهی بسیار قوی و خوبی در ایران برخوردار هستند و اختلال در آنتن دهی بیشتر در مناطق اروپایی است اما اگر با این اختلال مواجه شدید باید برای تعمیرات گوشی شیائومی خود اقدام کنید. وجود اختلال در بخش وایرلس (بلوتوث)، اختلال در عملکرد دوربین، اختلال در اتصال گوشی به هدست، کامپیوتر و مشکلات مربوط به وای فای، عدم نمایش نوتیفیکشن ها(اعلان ها) و… از دیگر مشکلات رایج گوشی های همراه شیائومی هستند.رفع مشکلات مربوطه به هارد و باتری یا بخش های دیگر سخت افزاری و برطرف کردن مشکلات نرم افزاری از وظایف تعمیرکار است.

 



:: بازدید از این مطلب : 474
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 1 شهريور 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

ساختن کاردستی طاووس، هم جذاب و هم سرگرم کننده

حیوانات یکی از چیزهایی هستند که کودکان خیلی سریع با آنها آشنا می شوند در محیط اطراف خود حیوانات را می بینند و اگر خانواده حیوان خانگی داشته باشند که کودکان با آنها ارتباط عاطفی برقرار می کنند و نسبت به آنها حس دوست داشتن و محبت پیدا می کنند. البته حیواناتی هم هستند که دسترسی و دیدن آنها برای بچه ها چندان ساده نیست مانند حیواناتی که در طبیعت هستند و احتمالا دیدن آنها فقط در باغ وحش برای کودکان میسر است. یکی از راه های آشنا نمودن کودکان با اینگونه حیوانات تعریف قصه و داستان در مورد آنها یا درست کردن کاردستی آنهاست. مثلا اگر میخواهید کودک خود را با طاووس آشنا کنید می توانید کاردستی طاووس را به کمک کودک خود بسازید و قصه ای که یک طاووس در آن نقش مهمی ایفا می کند برای او تعریف کنید.

این کار ضمن اینکه کودک را با حیوانی مانند طاووس آشنا می کند مزیت های ساختن کاردستی را نیز برای کودک به همراه دارد ساختن کاردستی مانند مهارت در تصمیم گیری، اعتماد به نفس، افزایش خلاقیت کودکان و .... در ادامه چند مورد از فواید کاردستی برای کودک را شرح داده شده:

1-     مهارت تصمیم گیری: در مراحل ساخت کاردستی کودک مجبور است برای انتخاب بین رنگ ها، جنس کاردستی، نحوه ساخت تصمیم گیری نماید و این موضوع باعث افزایش مهارت تصمیم گیری کودک می شود در این حالت کودک می آموزد که یکی را انتخاب کند و بقیه را رد کند

2-     افزایش خلاقیت: کودک در مراحل ساخت کاردستی باید با استفاده از خلاقیت خود روش های مختلفی را برای ساخت کاردستی انتخاب کند و موانع موجود را مرتفع کند در ذهن خود طراحی کند و در نهایت با استفاده از مهارت های خود مانند مهارت های حرکتی و هماهنگی بین دست، چشم، ذهن کاردستی را بسازد.

3-     اعتماد به نفس کودک را افزایش می دهید کودک درک می کند که می تواند تخیل و تفکرات خود را که ذهنی هستند با مهارت های خود عملی نماید و آنها را بسازد و این موضوع باعث می شود کودک اعتماد به نفس اینکه می تواند بسازد و بیافریند را بدست می آورد

شما می توانید مراحل ساخت کاردستی را با تعریف کردن قصه و داستان برای کودک جذاب تر کنید برای اینکار می توانید از قصه های سایت وولک که در مورد طاووس هستند استفاده کنید. مثلا می توانید برای کاردستی طاووس کودک خود اسم انتخاب کنید و در طول مراحل ساخت کاردستی کاردستی کودک را با اسم صدا کنید تا کودک با آن ارتباط برقرار کند.

موضوع قصه زیر در سایت وولک طاووس است می توانید از این قصه برای کودک خود استفاده کنید.

قصه کودکانه طاووس و لاک پشت

سایت وولک منبع قابل اعتمادی برای بازی، آموزش و سرگرمی کودکان است.

 



:: بازدید از این مطلب : 768
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کاردستی اسب، جذاب و هیجان انگیز برای بچه ها

حیوانات همیشه برای کودکان جذاب و هیجان انگیز بوده اند همیشه شناختن آنها و دانستن بیشتر در مورد آنها برای بچه ها جذاب است بعضی از خانواده ها که حیوان خانگی دارند این حس بیشتر در آنها وجود دارد چون بیشتر به حیوانات نزدیک هستند کودکانی که در روستا یا مزرعه زندگی می کنند هم همینطور آنها می توانند از نزدیک حیوانات اهلی مانند اسب، گاو، گوسفند را ببینند و با فواید و نحوه زندگی آنها آشنا شوند. اگر فرزند شما هم به حیوانات علاقه دارد یکی از راه های خوب برای سرگرم کردن و آموزش دادن به او استفاده از کاردستی است. کاردستی علاوه بر اینکه سرگرم کننده است کاربرد آموزشی هم دارد. در ویدئویی که در این صفحه قابل مشاهده است نحوه ساختن کاردستی اسب آموزش داده شده است اگر فرزند شما هم به حیوانات و نحوه زندگی آنها علاقمند است می توانید کاردستی اسب را برای او درست کنید و ضمن درست کردن کاردستی او را با کاربردها و نحوه زندگی اسب هم آشنا کنید.

کاردستی علاوه بر اینکه می تواند ذهن و چشم کودک را درگیر خود می کند مهارت های زیادی را نیز در کودک ارتقا می دهد. کودک برای ساختن کاردستی باید بین دست، چشم و ذهن خود هماهنگی ایجاد کند و بتواند از مهارت های حرکتی خود کمک بگیرد برای پیدا کردن راه حل مشکلاتی که با آنها مواجه می شود خلاقیت داشته باشد و از تلاش کردن برای رسیدن به هدف که همان ساختن کاردستی است دست برندارد.

نکته مهمی که در ساخت کاردستی اسب یا هر کاردستی دیگری وجود دارد این است که اگر نتیجه مانند آن در ویدئوهای اموزش کاردستی می بینید نبود هرگز کودک را سرزنش نکنید زیرا کودک انگیزه خود را برای تلاش کردن از دست می دهد بهتر است اگر نتیجه چندان دلخواه شما نبود ابتدا کودک را برای تلاشی که کرده تشویق کنید سپس راه بهتر شدن نتیجه را برای او توضیح دهید  تا در دفعات بعدی بتواند نتیجه بهتری بگیرد.

نکته ای که در ساخت کاردستی اهمیت زیادی دارد این است که این کار باید حتما با حضور یک بزرگتر انجام شود زیاد وسایلی مانند قیچی و چسب که در ساخت کاردستی مورد استفاده قرار می گیرند می توانند به بچه ها آسیب برسانند پس حتما حضور یک بزرگتر در زمان تجربه ساخت کاردستی ضروری است ضمنا شما میتوانید برای اینکه مراحل ساخت کاردستی را برای بچه ها جذاب تر کنید از قصه هم استفاده کنید مثلا در مورد ساخت کاردستی اسب می توانید داستین برای کودک تعریف کنید که شخصیت اصلی آن یک اسب باشد تا جذابیت بیشتری برای کودک داشته باشد

موضوع قصه های زیر در سایت وولک اسب است می توانید از این قصه ها هم استفاده کنید.

قصه صوتی اسب مغرور

قصه کودکانه اسب و حلزون

در صفحه کاردستی سایت وولک می توانید ایده های زیادی برای ساخت کاردستی پیدا کنید.

برای مشاهده ی بقیه ویدیو های کاردستی کودکانه به سایت زیر مراجعه کنید:

http://www.voolak.com/

 



:: بازدید از این مطلب : 451
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

تبریز کلانشهری در استان آذربایجان شرقی در قسمت شمال غربی ایران است. این شهر زیبا که سابقه تاریخی غنی دارد مانند سایر کلانشهر های ایران از امکانات گسترده ای برخوردار است. مهد کودک تبریز نیز امکانات و امتیازات مختلفی را در برمی گیرد. کادرهای اجرایی و آموزشی مهد کودک در تبریز همواره در حال تلاش برای تدوین و اجراهای برنامه های متنوع اموزشی و تفریحی برای کودکان هستند تا بتوانند محیطی شاد و ایمن را برای فرزندان شما فراهم آورند. قیمت مهد کودک در تبریز با توجه به تعداد و نوع آموزش و سرگرمی های مهد کودک تبریز، توسط سازمان بهزیستی این استان تعیین می شود. این قیمت مهد کودک در تبریز به گونه ای است که برای هر رده سنی نوباوه تا خردسال و برحسب امکانات هر گروه متفاوت است.

قیمت مهد کودک ساری می تواند بسیار متغیر باشد زیرا به عوامل متفاوتی بستگی دارد. امکاناتی که مهد کودک ساری در اختیار کودکان و به ویژه والدین کودکان قرار می دهند می تواند در میزان قیمت مهد کودک ساری تاثیرگذار باشد. به عنوان مثال بعضی از مهد کودک های ساری دارای خانه بازی کودک هستند و طبیعتا روی قیمت مهد کودک ساری تاثیر گذار است. بعضی از مهد کودک های ساری دوزبانه هستند و به کودک شما زبان انگلیسی نیز می آموزند و آن ها را با آوا های این زبان آشنا می کنند بنابراین تاثیر مستقیم بر روی هزینه مهد کودک های ساری دارند.

رفتن به مهد کودک باعث تقویت و افزایش اعتماد به نفس و خود باوری در کودکان شما می شود. همچنین باعث رشد عاطفی آن ها نیز می شود. کودکان شما در مهد کودک رشت یاد می گیرند تا احساسا خود را بیان کنند و این کار از اضطراب و استرس آن ها در هر موردی کم می کند. حضور در مهد کودک رشت باعث می شود تا کودکان شما استعداد خود را کشف کنند بنابراین حضور در مهد کودک رشت باعث شکوفایی استعداد کودک شما می شود. با بررسی لیست مهد کودک رشت بهترین مهد کودک را برای فرزند خود انتخاب کنید.



:: بازدید از این مطلب : 445
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 31 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

خط تولید کاغذ سنگی با هدف توسعه تولید کاغذ سنکی در ایران در شرکت های تولید کاغذ سنگی راه اندازی می شود. خط تولید کاغذ سنگی در واقع شامل دستگاه ها و تجهیزاتی است که با استفاده از آن ها می توان از براده های سنگ آهک، به تولید کاغذ پرداخت و از آن استفاده کرد.

آذرخش آدلی ایرانیان به عنوان بزرگترین کارخانه تولید کاغذ سنگی، با راه اندازی خط تولید کاغذ سنگی، این امکان را برای صنعت دوستان و نیز طرفداران محیط زیست فراهم آورده است تا با استفاده از آن بتوانند به تولید کاغذ سنگی بپردازند.

کاغذ سنگی همانطور که از نام آن پیداست، کاغذی است که از سنگ تولید می شود. معمولا سنگ تامین کننده کاغذ سنگی، سنگ آهک است و این محصولات از براده های سنگ آهک تولید می شود. این ایده برای نخستین بار از کشور تایوان نشات گرفت.

خط تولید کاغذ سنگی، صنعت تازه واردی است که در صورت شناخته شدن، کمک بسیار زیادی به حفاظت و احیای محیط زیست می کند. هر ساله درختان زیادی برای تامین کاغذ مصرفی کشور از بین می روند؛ و این روند مادامی که ما از کاغذ ها استفاده می کنیم ادامه می یابد. استفاده از کاغذ تولید شده از سنگ به جای کاغذ های سلولزی، تا حدی این روند را کاهش داده و درختان را در امنیت بیشتری نگه می دارد.

علاوه بر این کاربردهای بسیار زیاد کاغذ سنگی باعث شده است تا بسیاری پس از آشنایی با این محصول، برای مصارف شخصی و غیر شخصی متعدد خود، کاغذ سنگی را به محصولات هم عملکرد آن ترجیه دهند؛ به عنوان مثال قابلیت کشسانی که در محصولات کاغذ سنگی وجود دارد، باعث شده است تا ساک های تولیدی کاغذ سنگی پاره نشوند و به دفعات قابل استفاده باشند و به همین دلیل این محصولات جایگزین مناسبی برای نایلون های تجزیه ناپذیر و پلاستیکی می باشند.

با مراجعه به وبسایت آذرخش آدلی ایرانیان می توانید انواع محصولات و کاربردهای مختلف استفاده از کاغذ سنگی را ببینید و با این محصول بیشتر آشنا شوید.



:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 30 مرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

لپ تاپ ها درواقع کامپیوتر های قابل حمل هستند که کار را برای ما بسیار ساده تر و راحت تر کرده اند. البته ساخت لپ تاپ ها نیز بسیار ظریف تر است زیرا تمامی قطعاتی که در کیس یا همان بدنه ی کامپیوتر وجود دارد باید در بدنه ی کوچک تر لپ تاپ جای گیرند بنابراین قطعات سخت افزاری با ظرافت بیشتر و فاصله ی بسیار کمتری در بدنه ی لپ تاپ کنار هم قرار گرفته اند.

همین امر باعث می شود تا تعمیر لپ تاپ نیز اقدامی بسیار حساس باشد. زیرا در صورتی که تعمیرکار یا کارشناس انتخابی شما توانایی و مهارت کافی را برای تعمیرات لپ تاپ نداشته باشد، بی شک خسارت بیشتری را به دستگاه شما وارد می کند. به این معنی که ممکن است یک تعمیرکار در زمینه ی تعمیرات کامپیوتر، تعمیر موبایل یا وسیله ی حساس تری مانند تعمیر imac مهارت بسیار زیادی داشته باشد اما در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ تخصص و مهارت کافی را نداشته باشد. بنابراین در صورتی که برای دستگاهتان کوچک ترین مشکل سخت افزاری یا نرم افزاری پیش آمد و قصد مراجعه به یک مرکز تعمیرات یا تعمیرکار به خصوصی را داشتید حتما دقت کنید که یک کارشناس متخصص در زمینه ی تعمیرات لپ تاپ را برای تعمیر دستگاه خود انتخاب کنید.

یک مرکز تعمیرات حرفه ای باید مجهز به قطعات سخت افزاری اورجینال تمامی شرکت های سازنده ی لپ تاپ باشد تا در صورتی که برای دستگاه مشکلات سخت افزاری به وجود آمد و نیاز به تعویض قطعه ای سخت افزاری بود، مرکز تعمیرات مورد نظر بتواند قطعه ای سالم و البته اورجینال را جایگزین قطعه ی آسیب دیده کند. دیجی بان با دسترسی به ماهرترین و بهترین کارشناسان و تعمیرکاران و همچنین مجهز به قطعات سخت افزاری اورجینال و صدرصد اصل قادر است تا هرگونه مشکل لپ تاپ شما را حل کند.



:: بازدید از این مطلب : 427
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 26 مرداد 1400 | نظرات ()