نوشته شده توسط : shayan

 

 

کشیدن نقاشی دست به راحتی امکان پذیر است و نیازی به کمک بزرگتر ها نیست. برای اینکه نقاشی دست را کودکتان به زیبایی بکشد می توانید ویدئوی آن را مشاهده کنید و سپس برای کودک خود پخش کنید. یا خودتان ابتدا آن را بکشید و سپس به کودکتان آن را نشان دهید و و از آنجایی که کودکان پدر و مادر خود را الگویی مناسب می دانند می توانند به راحتی از نقاشی دست که از سوی والدین کشیده شده الگوبرداری کنند و آن را بکشند. کشیدن نقاشی دست یکی از راه هایی است که می توان اعضای بدن را به کودکان معرفی کرد و همچنین با کشیدن اعضای دیگر بدن هم می توانید به راحتی آناتومی بدن را به کودکان نشان دهید و آنها را به کودکان معرفی کنید. نقاشی دست رو به صورت آنلاین و ویدئویی در وولک تماشا کنید. برای تماشای نقاشی دست می توانید به قسمت بالای سایت مراجعه کنید. نقاشی دست به راحتی و با ماژیک کشیده می شود و کاری کاملا ساده و زیباست. می توان در کشیدن نقاشی دست، از رنگ های با نشاطی استفاده کرد و برای آن از دست های خودتان هم استفاده کنید.

یکی از ویژگی هایی که کشیدن نقاشی برای کودکان دارد یافتن استعدادهای او است. با کشیدن نقاشی پاتریک می توانید استعدادهای کودک را کشف کنید و ببینید که آیا دنبال کشیدن نقاشی است یا خیر؟ اما در صورتیکه علاقه آنها به نقاشی ایجاد شد و استعداد کودک را در کشیدن نقاشی متوجه شدید می توانید آموزشهای بهتری به او بدهید. سایت هولگر ارائه دهنده بهترین آموزش ها به کودکان است همچنین آموزش نقاشی پاتریک نیز در این سایت موجود می باشد. نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های کودکان است یکی دیگر از سرگرمی های کودکان دیدن کارتون در خانه است. اگر بتوان کارتون و نقاشی را با هم تلفیق کرد، یکی از جذاب ترین هنرها در کودکان می‌درخشد نقاشی پاتریک یکی از شخصیت‌های جذاب کارتونی از جمله نقاشی هایی است که کودکان به آن علاقه بسیاری دارند و ترکیب این سرگرمی ها را شما عزیزان می توانید به راحتی در وبسایت وولک به نشانی https://www.voolak.com ببینید!

 



:: بازدید از این مطلب : 207
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 چند نمونه از فواید کاردستی از نگاه سایت وولک:

رشد اجتماعی

کودک طی آموزش کاردستی و ساخت کاردستی کودکانه و راحت خود باید با دیگران ارتباط داشته باشد تا بتواند مشکلاتش را در درست کردن کاردستی حل کند. پس از اینکه کاردستی زیبا ی او کاکل شد باید آن را به دیگران نشان دهد و واکنش آن ها را ببیند و همه این کار ها و ساخت کاردستی آسان در خانه موجب برقراری ارتباط اجتماعی در کودک می شود .

رشد خلاقیت

کاردستی خلاقانه جدید که فرزند شما با استفاده از آموزش ها و یا فیلم کاردستی می سازد نشان از رشد او دارد و شما باید او را در این راه همراهی و تشویق کنید تا کاردستی ساده کودکانه او به یک کاردستی خلاقانه تبدیل شود .

رشد عقلانی

تا کردن ، قیچی کردن ، وصل کردن و … همه و همه در راستای ساخت کاردستی ساده و راحت است و این هدفمند بودن را به کودک القا می کند در نتیجه ساخت کاردستی ها موجب رشد عقلانی می شود .

برای کودکان سرگرمی های متعددی وجود دارند که می توانند خلاقیت و نبوغ را در آن ها پرورش داده و منجر به کشف استعداد شوند. نقاشی های کودکانه، گوش دادن به شعر و آهنگ های متنوع و آموزنده برای کودکان، و قصه های متنوع، همگی می توانند به والدین در این مسیر کمک کنند. وولک تمامی این سرگرمی ها را برای شما عزیزان فراهم آورده است. به راحتی با رفتن به قسمت های مختلف وولک، می توانید کودکان خود را تا ساعت ها سرگرم و استعداد های آن ها را کشف کنید!

 

شما می توانید ایده نقاشی زیبا و ساده به کودکان خود بدهید؛ در حالی که با کشیدن نقاشی ایده های جدید و خلاقی به ذهن کودک شما می شود چرا که این کار باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود. از هر قسمت از نقاشی کودکان می توانید اطلاعاتی را به دست آورید؛ به عنوان مثال اگر کودک شما از روی عکس، عکس نقاشی ساده، نقاشی نکشیده باشید و نقاشی او برگرفته از تصویرسازی و تخیلات ذهنی کودک شما باشد، می توانید اطلاعاتی از نقاشی کودکان خود به دست آورید. کودکان در ابتدا که شروع به کشیدن نقاشی کردن می کنند در واقع برگه را فقط خط خطی می کنند و این خط خطی کردن برای کودکان بسیار لذت بخش است و باعث تخلیه انرژی کودک می شود. پس از دو سالگی کودکان سعی می کنند تا خطوط و نقش های معنی دار رسم کنند، بنابراین در دوسالگی شروع به کشیدن خطوط دایره ای یا زاویه دار می کنند. وقتی فرزند شما به سن دو و نیم سالگی می رسد به علت این که عضلات او ورزیده تر شده است و به ثبات بیشتری رسیده است در حین کشیدن نقاشی از روی عکس نقاشی کودکانه یا از تصویرسازی ذهنی خود، تلاش می کنند تا خطوط از محدوده ی مورد نظر بیرون نرود.



:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستیجدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش فیلم کاردستی با کاغذ دارید. ساختکاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستیسادهوآسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .قیلم های آموزش کاردیتی را میتوانید در وولک ببینید.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی آسان و زیبا که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشیزیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرحنقاشیکودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین نقاشیساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 198
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

 

یکی از سرگرمی های کودکان ساخت کاردستی است . آنان تقریبا از دوسالگی با ابزار مختلف مثل کاغذ ، مقوا ، چسب و قیچی شروع به ساخت کاردستی زیبا می کنند . گاهی این کاردستی جدید را از فیلم آموزش کاردستی یاد می گیرند و گاهی از خلاقیت خود برای ساخت کاردستی آسان در خانه بهره می گیرند و درست کردن کاردستی برای آنان لذت بسیاری دارد و به نوعی با ساخت کاردستی ، خود را به دیگران ثابت می کنند و در ذهن خود می گویند من هم می توانم . کودکان برای داشتن سرگرمی نیز به سراغ کاغذ و قیچی می روند و بریدن کاغذ یا دادن شکل به آن برای کودکان جذابیت بسیاری به همراه دارد. بعضی وقت ها در مهدکودک یا مدرسه از آن ها کاردستی های مختلفی خواسته می شود و شما برای کمک به ساخت کاردستی با کاغذ برای کودکان نیاز به آموزش کاردستی دارید. ساخت کاردستی جدید ، استفاده از ابزار را به کودکان می آموزد و کودک با خلاقیت خود و با سرهم کردن وسایل مختلف کاردستی بسازد. یک کاردستی ساده و آسان ، مانند اریگامی که تنها با تا کردن کاغذ انجام می شود برای کودکانی که به تازگی می خواهند درست کردن کاردستی با کاغذ ها را آغاز کنند مناسب است .در سایت وولک نمونه های ساده و زیادی از نقاشی و کاردستی وجود دارد.

کودکان با نقاشی کردن ، احساسات و تخیلات خود را تخلیه می کنند. کودکان تقریبا از سن یک سالگی نقاشی کودکانه ساده می کشند و همان نقاشی های ساده برای کودکان موجب برقراری ارتباط می شود . درواقع آن ها در این سن، درکی که از اطراف و اجسام آن دارند را می کشند و همان نقاشی کودکانه ساده و آسان که از نظر ما خط خطی است ، بخش مهمی از فرایند رشد ذهنی و ادراکی اوست . به طور کلی کودکان از کشیدن نقاشی جدید کودکانه در هر جایی ، روی کاغذ ، روی بدن خود ، روی دیوار و … لذت بسیاری می برند و به نوعی با این کار ارتباطات برقرار می کنند .نشان دادن یا کشیدن نقاشی زیبا برای کودکان، آن ها را ترغیب به امتحان و تجربه این فعالیت پرخلاقیت می کند. اگرچه ممکن است طرح نقاشی کودکانه برای شما آسان یا بی معنی به نظر بیاید، اما همین فیلم نقاشی کودکانه ساده، نشانه های بزرگی است از آن چه در ذهن کودک می گذرد و درکی که او از اطراف دارد. در ادامه این مقاله به صورت مفصل با شما در رابطه با تاثیرات متعدد نقاشی کودکانه صحبت خواهیم کرد. همراه ما باشید!



:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

برای کشیدن نقاشی مایکروویو لازم است ماژیک و رنگ های متنوع داشته باشید. یکی از دلایلی که کودکان به نقاشی علاقمند هستند، استفاده از رنگ هاست. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید از ویدئوی فوق آموزش ببینید. آموزش نقاشی مایکروویو در وولک کاملا رایگان است و کودک شما را سرگرم می کند و بعد از آن نیازی نیست برای کلاس های آموزش نقاشی هزینه زیادی پرداخت کنید. نقاشی مایکروویرو در وولک کاملا ساده کشیده شده و به کودکان آموزش داده می شود. با ما همراه باشبد تا نقاشی مایکروویو را باهم تماشا کنیم.

تماشای نقاشی مایکروویو و کشیدن آن برای کودکان هیجان انگیز و جالب است و با کشیدن نقاشی مایکروویو به هر صورتی شاید به آشپزی کردن هم علاقمند شوند و بتوانند در آینده نقاش یا آشپز ماهری شوند. نقاشی مایکروویو در رنگ های مختلف رنگ آمیزی می شود و شادی بخش است. شاید حتی کودک علاقه ای به کشیدن یک لوازم آشپزخانه نداشته باشد اما به دلیل تنوع رنگ و جذابیت مایکروویو را بکشد. برای کشیدن نقاشی مایکروویو می توانید به سایت وولک مراجعه کنید و همراه ما باشید. همچنین علاوه بر نقاشی مایکروویو می توانید نقاشی های دیگر نیز به صورت ویدئویی و آنلاین در وولک تماشا کنید.

ویدئوی نقاشی پیراشکی را می توانید خودتان در وولک تماشا کنید و سپس برای کودک خود نقاشی پیراشکی را کشیده تا او از شما الگو برداری کند. برای اینکه کودک از پدر و مادر خود راحت تر و ساده تر می آموزد تا شخص دیگری که در ویدئو در حال آموزش است. برای اینکه کودک حس استقلال پیدا کند هم می تواندی ویدئو را برای او پخش کنید و از او بخواهید نقاشی پیراشکی را بکشد تا در نهایت حس خوبی به او دست دهد و شما نیز وظیفه تشویق او به کشیدن نقاشی پیراشکی و دیگر نقاشی ها را بر عهده خواهید داشت.

 



:: بازدید از این مطلب : 205
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

راه و روش های آموزشی که با تفریح، سرگرمی و بازی همراه هستند تاثیر بسیار زیادی در یادگیری کودکان دارند؛ زیرا خود کودکان نیز به یادگیری علاقه و تمایل نشان می دهند. با با تنایل کودکان به تکنولوژی میتوان از این راه برای آموزش کودکان بهره برد. از سایت هایی مثل سایت وولک میتوانید استفاده کنید که پر از قصه های به روز، کاردستی و نقاشی های ویدیویی هستند.

البته بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی گوسفند یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری، به رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی کودک شما نیز کمک می کند. به عنوان مثال زمانی که کودک در سن بسیار کم تلاش می کند تا طرح نهایی نقاشی گوسفند را بکشد در واقع در حال تقویت عضلات دستان خود است و این امر به رشد جسمی او کمک می کند. همچنین زمانی که کودک طرح نقاشی گوسفند خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی مثبت شخصیتی اعتماد به نفس در خود است و همان طور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی تاثیر بسیار زیادی در سلامت روانی انسان ها دارد.

پدر و مادر ها می توانند با افزایش اشتیاق و تمایل کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را به گذراندن وقتشان با نقاشی و هنر تشویق کنند. یکی از راه های افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی مناسب سلایق و علایق کودک خود انتخاب کنید. به عنوان مثال نقاشی همبرگر می تواند برای کودکان بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد. چرا که کودکان به غذا های بیرون و انواع فست فود ها علاقمند هستند بنابراین ترسیم نقاشی همبرگر بامزه می تواند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد.

کشیدن نقاشی همبرگر یا کشیدن هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به مسیر رشد ذهنی، روانی، جسمی و شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. به طور کلی تحقیقات روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که کودکانی که از سن بسیار کم به انجام فعالیت ها و تفریحاتی که با هنر ترکیب شده اند مانند کشیدن نقاشی همبرگر یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، در آینده شخصیتی خلاق تر و پویا تر خواهند داشت. چرا که به عنوان مثال کشیدن نقاشی همبرگر باعث به چالش کشیدن افکار و خلاقیت فرزند شما می شود. بنابراین با آموزش نقاشی همبرگر به کودکان خود، آن ها از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 170
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

 کشیدن نقاشی سیب می تواند نقش بسیار مهمی بر روی رشد روحی و عواطف کودک شما باشد. حتی در بعضی موارد روانشناسان کودک از نقاشی برای درمان احساسات کودکانی که دچار احساسات متناقضی یا مختلفی هستند استفاده می کنند. با کشیدن نقاشی سیب یا هرنقاشی ساده دیگری کودک شما از سن بسیار کم با اندازه ها، رنگ ها، اشکال، الگو ها و طرح های متفاوت کودکانه یا غیره آشنا می شوند و این آشنایی باعث آماده شدن کودک شما برای حضور در مهد کودک یا مدرسه می شود.

نقاشی سیب یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از هر سنی می تواند برای رسم آن اقدام کند و یکی از نکات مثبت طرح نقاشی سیب نیز همین است که از سن بسیار کم قابل انجام است. همچنین اگر کودک شما برای کشیدن نقاشی سیب از شما یا فرد دیگری کمک بگیرد این امر به خودی خود باعث افزایش اعتماد به نفس و تقویت و رشد رفتار اجتماعی کودک شما می شود. در کل کشیدن نقاشی سیب یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر تاثیر بسیار مثبتی بر روی روح و جسم کودک شما دارد. کودک شما هنگام کشیدن نقاشی سیب باید برای رنگ آن تصمیم گیری کند و این امر باعث تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک شما می شود و همچنین در عین حال فرا می گیرد که سیب به رنگ قرمز است و اینگونه با میوه سیب آشنا می شود.

نقاشی، یکی از فعالیت های سالم و فیزیکی است که کودکان از سن بسیار پایین و به طور غریزی به آن علاقمند هستند. شما با کمک آموزش نقاشی به فرزندان خود می تواند نکات آموزنده ی بسیار زیادی را از روش غیر مستقیم به آن ها بیاموزید. در وولک به آدرس https://www.voolak.com/  میتوانید نقاشی های زیادی که بسیار یساده هستند ببینید.

همچنین کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی تلویزیون می کند باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و قبل از پیاده کردن طرح نقاشی تلویزیون بر روی کاغذ آن را در ذهن خود تجسم کند. عمل ترکیب کردن رنگ ها کودک شما را با رنگ ها آشنا می کند و تجسم کردن طرح نقاشی تلویزیون در ذهن باعث تقویت قوه ی تخیل کودک شما می شود. کشیدن نقاشی باعث افزایش خلاقیت در کودک شما می شود و بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی کودک شما را افزایش می دهد

 



:: بازدید از این مطلب : 161
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

حتما حکایت چوپان دروغگو را شنیده اید! پدر و مادر ها همیشه حکایت و داستان جالب و آموزنده ی چوپان دروغگو را برای فرزندان خود روایت می کنند تا در نهایت بتوانند از دروغ گفتن کودکان خود جلوگیری کنند. اما گاهی اوقات کودک تمایلی به شنیدن صحبت ها و قصه ها یا نصیحت های والدین خود ندارد. معمولا کودکان به طور غریزی از سن بسیار کم به گذراندن اوقات فراغت خود با مداد های رنگی و کاغذ و قلم غلاقمند هستند.

پدر و مادر ها می توانند از این علاقه ی کودک برای آموزش های غیرمستقیم استفاده کنند. به عنوان مثال می توانید با آموزش نقاشی چوپان دروغگو به فرزند خود، هنگامی که او در حال ترسیم نقاشی چوپان دروغگو است این حکایت را به صورت قصه یا شعر برای فرزند خود روایت کنید و از طریق کشیدن نقاشی چوپان دروغگو به کودک خود از راه سرگرمی و بازی آموزش های لازم را بدهید. همانطور که به احتمال زیاد می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیشترین بازدهی را بر روی کودکان دارد.

 

ویدیویی که در این صفحه مشاهده می کنید، آموزش نقاشی هندوانه به کودکان است. در سایت وولک تقریبا برای همه موضوعات نقاشی ویدیویی وجود دارد.  کودکان از سن بسیار کم به طور غریزی به گذراندن وقت خود با کاغذ، قلم، مداد های رنگی و لوازم التحریر علاقمند هستند. پدر و مادر ها می توانند از علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن در مسیر رشد بهتر آن ها استفاده کنند.

به عنوان مثال اگر فرزندتان به خوردن میوه تمایلی نشان نمی دهد می توانید با آموزش نقاشی هندوانه یا هر میوه ی دیگری این علاقه را در او ایجاد کنید. زمانی که فرزندتان در حال کشیدن نقاشی هندوانه است با او درباره ی فواید این میوه و میوه های دیگر صحبت کنید یا زمانی که کودکتان مشغول نقاشی هندوانه است می توانید شعر هایی با موضوع هندوانه یا فواید میوه های دیگر را برای فرزند خود بخوانید و از این راه غیرمستقیم کودکان خود را به خوردن میوه علاقمند کنید. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم به کودکان بیش ترین تاثیر را بر روی آن ها دارد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 164
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی درخت ، می تواند کودکان را با خلقت ها و آفرینش های خداوند آشنا کند . درختان در متون مذهبی معانی خوبی دارند و به طور کلی نماد خوبی هستند . شما می توانید در مورد ساختار درختان با فرزندتان صحبت کنید و او را راهنمایی کنید که درختان چه معنی می دهند . از چوب درهتان کاغذ تولید می شود میوه درختان را نی خوریم و برگ بعضی از درختان خاصیت دارویی برای ما دارد . اینکه یک درخت چکونه کاشته می شود و ریشه می دهد و سپس ساقه هایش رشد می کنند. پس از ساقه ها برگ ها می رویند و پس از چندین سال ، تنمه درختان رشد می کند و تبدیل به چوب می شود . در نهایت با شکوفه دادن و سپس تبدیل شکوفه به میوه یک درخت پربار خواهیم داشت . با کشیدن نقاشی درخت همراه با میوه هایش می توانید نتیجه نهایی رشد درختان را به کودک خود بیاموزید . با آموزش نقاشی درخت فرزندتان را از محیط مجازی دور نگه دارید و آن ها را با محیط هایی مانند طبیعت و زیبایی های آن آشنا کنید .در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ میتوانید صدها ویدیو آموزش نقاشی ساده و زیبا ببنید.

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد . آن ها علاوه بر اینکه کشیدن نقاشی سگ را می آموزند ، می توانند از گرفتن نمره خوب از والدین یا حتی مربیان مهد خود انرژی خوبی در یافت کنند و این موجب تشویق فرزند شما به یادگیری و آموزش نقاشی های دیگر می شود . نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 157
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

راه های زیادی است که والدین می توانند به وسیله آن ها به آموزش نقاشی و آموزش نقاشی ساده و زیبا به کودکان خود بپردازند. کودکان معمولا بعد از یک سالگی شروع به کشیدن نقاشی می کنند؛ یعنی از یک سالگی به بعد والدین می توانند برای آموزش نقاشی برای کودکان خود اقدام کنند. یکی از راه های آموزش نقاشی به کودکان استفاده از فیلم آموزش نقاشی کودکان است. فرزندان شما می توانند با استفاده از فیلم آموزش نقاشی ساده و آسان به راحتی نقاشی های زیبا بکشند؛ البته این که کودک شما از تصورات خود نیز نقاشی بکشد به تشکیل هر چه بهتر شخصیت کودک شما کمک خواهد کرد. بنابراین سعی نکنید همیشه یک الگوی خاص را به فرزند خود یاد دهید و به آموزش نقاشی بپردازید.

 

آموزش کاردستی راحت را می توانید با دیدن و دانلود فیلم کاردستی ساده و راحت یاد بگیرید و به فرزندان کوچکتان در خانه آموزش دهید و یا با قرار دادن فیلم کاردستی ساده و آسان در اختیار کودک بگذارید خودش آن را بیاموزد. همچنین برای راحتی شما علاوه بر اینکه کانال های آموزش کاردستی خلاقانه بسیاری در تلوزیون وجود دارد در فضای مجازی نیز می توانید با دانلود فیلم کاردستی برای کودکانکار را برای خود راحت تر کنید و همیشه فیلم کاردستی را در اختیار داشته باشید 

 

جستجوی سایتی مناسب در گروه سنی خاص کودکان بسیار مهم است ، به ویژه هنگامی که کودکان به طور روز افزون از طریق سایت کودک آموزش می بینند و  مهارت پیدا می کنند همچنین تحقیقات نشان می دهد که کودکان کاملاً از تفاوت های سنی آگاه هستند و با چیزی که از نظر آنها بسیار کودکانه است ، درگیر نخواهند شد. 

رنگ های روشن در یک سایت مخصوص کودک توجه کودکان 3 تا 5 ساله را به خود جلب می کند و همچنین شخصیت های زیبا که برای بچه ها بسیار جذاب هستند نیز تاثیر بسزایی برای جلب توجه کودکان دارند از آنجا که کودکان هنوز به مهارت خواندن دست نیافته اند ، متن ها باید محدود شود و فقط به معدودی از کلمات منحصر به فرد باقی بماند بنابراین در یک سایت کودکانه از همه این عناصر استفاده می شود تا کودکان بتوانند با شخصیت های زیبا و رنگارنگ در مقابل یک آسمان آبی و پس زمینه چمن سبز سرگرم شوند بخش های مختلفی برای سرگرمی و یادگیری نیز وجود دارد و هر کدام به وضوح با تصاویر دوست داشتنی تر و عناوین بارزی که والدین می توانند به آنها کمک کنند مشخص شده اند تصاویر در رنگ های روشن ، اشباع و طرح های جسورانه ، یک سایت جذاب و دوست داشتنی برای کودکان به ارمفان خواهد آورد. این مئاردی است که سایت وولک به خوبی رعایت است.



:: بازدید از این مطلب : 159
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 1 آذر 1401 | نظرات ()