نوشته شده توسط : shayan

طرح نقاشی یخچال یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی یخچال با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند و به دلیل این که می خواهند دنیای اطراف خود را بشناسند شروع به کشیدن نقاشی و نشان دادن افکار ذهنی خود می کنند. به همین دلیل است که شما می توانید با تحلیل و بررسی طرح های رسم شده توسط فرزندتان به بسیار از ویژگی های پنهان شخصیتی او دست یابید. نقاشی یخچال یکی از طرح های بسیار آسان است که کودک شما از سن بسیار کم می تواند آن را رسم کند و شما می توانید با آموزش نقاشی یخچال به کودک خود نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به او آموزش دهید.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی نان یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی نان خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی نان سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند. برای دیدن نقاشی های بیشتر در وولک می توانید با سایت کودکانه ما، به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com در ارتباط باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 224
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودکان امروزی به بازی های کامپیوتری و گذراندن وقت خود با گوشی های همراه، کنسول های بازی و دیگر تجهیزات الکترونیکی علاقمند هستند. بنابراین پدر و مادر ها باید با ترفند هایی هوشمندانه کودکان خود را به انجام فعالیت هایی که برای آن ها مفید باشد مانند نقاشی کشیدن، جذب کنند. تقریبا تمام سرگرمی های کودک در سایت وولک وجود دارد. برای جذب کودکان به نقاشی کشیدن در ابتدا باید طرحی جذاب و کودکانه که به سلایق و علایق کودکتان نزدیک باشد انتخاب کنید. کودکان همواره عاشق شهر بازی هستند بنابراین طرح کودکانه ی نقاشی چرخ و فلک می تواند برای آن ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد.

همچنین زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی چرخ و فلک می کند باید طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و در نتیجه هوش کودک شما به چالش کشیده می شود. چرا که یکی از مهم ترین ویژگی کودکان باهوش، قدرت خیال پردازی قوی آن ها است. همچنین در مسیر رسیدن به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک کودک شما با الگو ها، طرح ها و رنگ های زیادی آشنا خواهد شد و باید مناسب ترین آن ها را انتخاب و با هم ترکیب کند تا به طرح نهایی نقاشی چرخ و فلک برسد. بنابراین قدرت تصمیم گیری نیز در کودک شما تقویت می شود.

همان طور که به آن اشاره کردیم شما می توانید با آموزش نقاشی کانگورو یا هر طرح نقاشی حیوان دیگری کودک خود را با انواع حیوانات آشنا کنید. بنابراین نقاشی کشیدن یکی از راه های آموزش غیر مستقیم به کودکان نیز محسوب می شود و همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. بنابراین شما با استفاده از نقاشی کانگورو یا هزاران طرح نقاشی کودکانه ی دیگر می توانید نکات بسیار زیادی را به کودکان خود آموزش دهید. امروزه اکثر کودکان بیشتر وقت خود را با وسایل الکترونیکی، فضای مجازی و درواقع اینترنت می گذرانند. بنابراین فعالیت های سالم و سرگرم کننده ای مانند کشیدن نقاشی فرصت بسیار خوبی هستند تا حتی برای چند ساعت کودک خود را از تکنولوژی و فضای مجازی دور کنید.

یکی از نکاتی هنگام انتخاب طرح نقاشی کودکانه برای فرزند خود باید به آن دقت داشته باشید، انتخاب طرحی است که علایق کودک شما به آن نزدیک باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی کانگورو که ویدیو آن در این صفحه بارگزاری شده است، به دلیل علاقه ی کودکان به حیوانات یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود. در صورتی که طرح انتخابی شما برای فرزندتان جذاب نباشد بنابراین کودک شما تمایلی برای سپری کردن وقت خود با نقاشی کشیدن نشان نمی دهد

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 12 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

به عنوان مثال زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی کالسکه می کند باید طرح نهایی نقاشی کالسکه را در ذهن خود تصور کند و این امر باعث افزایش قدرت خیال پردازی او می شود. قدرت خیال پردازی قوی باعث می شود تا کودکانی باهوش تر پرورش یابند. همچنین در مسیر ترسیم نقاشی کالسکه کودک باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و باهم ترکیب کند. این کار نیز باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در او می شود. همچنین زمانی که فرزند شما نقاشی کالسکه خود را به پایان می رساند در واقع اعتماد به نفس را در شخصیت خود تقویت می کند. همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از دوران کودکی به آن توجه شود در غیر این صورت در بزرگسالی شخصیت فرد دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد. حتی اگر از نقاشی کالسکه کودک انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود.

چرا که کودکان به طور غریزی به در دست گرفتن قلم و کشیدن آن بر روی کاغذ علاقمند هستند و لوازم التحریر آن ها را هیجان زده می کند. بنابراین زمینه ی علاقه به نقاشی در کودکان وجود دارد. طرح نقاشی سیندرلا می تواند برای کودکان به خصوص دختر بچه ها طرحی جذاب و هیجان انگیز باشد زیرا طرح نقاشی سیندرلا برگرفته از یکی از کارکتر های محبوب کودکان یعنی سیندرلا است. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی سیندرلا می کند در ابتدا باید طرح نهایی را در ذهن خود تصور کند و این تصویر سازی باعث افزایش و تقویت قدرت خیال پردازی در کودک شما می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی قوی یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است. همچنین در حین ترسیم نقاشی سیندرلا در سایت وولک کودک شما باید طرح ها، الگو ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و با یکدیگر ترکیب کند تا به طرح نهایی برسد  واین امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در کودک می شود. همچنین در پایان وقتی نقاشی سیندرلا به اتمام می رسد اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما افزایش پیدا می کند و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیت است که باید در دوران کودکی به آن توجه شود.



:: بازدید از این مطلب : 243
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی پروانه یکی از طرح های محبوب در بین طرح نقاشی های کودکانه برای فرزند شما است زیرا کودکان از سنین بسیار کم به حیوانات علاقه غریزی دارند. کودکان در سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن قلم می کنند و از راه نقاشی کردن برای به تصویر کشیدن تفکرات خود و ارتباط با دیگران استفاده می کنند. رفته رفته خط خطی های آن ها تبدیل به شکل ها و طرح های منظم تر می شود و آن زمان است که تمایل آن ها برای کشیدن نقاشی از روی طرح های متنوع مانند طرح نقاشی پروانه نیز بیشتر می شود. از آنجایی که کودکان برای نشان دادن تفکرات خود از سن بسیار کم از نقاشی کشیدن کمک می گیرند بنابراین با تحلیل نقاشی های رسم شده توسط فرزند خود می توانید به بسیاری از تفکرات و ویژگی های شخصیتی او دست یابید. زیرا کودک شما از کشیدن نقاشی پروانه یا طرح های دیگر نقاشی کودکانه برای ابراز احساسات و عواطف خود استفاده می کند.

 

در حین کشیدن نقاشی پروانه کودک شما نقاشی پروانه مورد نظر خود را در ذهن خود تجسم می کند و در این مرحله قوه تخیل کودک شما تقویت می شود. سپس کودک شما با تصمیم می گیرد تا چه رنگ هایی را برای رنگ آمیزی نقاشی پروانه خود ترکیب کند و در این مرحله قدتر تصمیم گیری و خلاقیت کودک شما نیز افزایش می یابد.

کشیدن نقاشی لاک پشت باعث افزایش و تقویت مهارت های حرکتی و فیزیک کودک شما می شود زیرا امروزه اکثر کودکان وقت خود را وسایل الکترونیکی و اینترنت می گذرانند و به فعالیت هایی که به تکنولوژی مربوط باشد علاقه ی بیشتری نشان می دهند. بنابراین علاقه مند کردن آن ها به فعالیت های فیزیکی و سالمی مانند نقاشی کشیدن و کاردستی می تواند از اهداف اصلی هر والدینی باشد. با آموزش نقاشی لاک پشت به کودک خود می توانید فرزند خود را از فواید نقاشی بهره مند سازید.

سرگرمی نقاشی یکی از کم هزینه ترین سرگرمی هایی است که شما می توانید کودک خود را به آن علاقمند کنید. که سایت وولک خیلی به این مساله کمک کرده است با قرار دادن بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی در سایت خود.  از فواید نقاشی کشیدن بر روی عواطف و روحیات فرزند شما می توان به تقویت اعتماد به نفس هنگامی که به عنوان مثال نقاشی لاک پشت را به اتمام می رساند اشاره کرد. همچنین کشیدن نقاشی به تقویت قدرت تصمیم گیری و افزایش خلاقیت در کودک شما می کند. نقاشی کشیدن باعث می شود تا کودکان از سن بسیار کم به جزئیات دقت بیشتری کنند. نقاشی لاک پشت یکی از طرح های آسان و در عین حال جذابی است که کودکان از سن بسیار کم می توانند نقاشی لاک پشت را رسم کنند. کودکان از نقاشی کردن برای بیان احساسات و نشان دادن افکار خود به والدینشان استفاده می کنند بنابراین شما نیز به هنر آن ها در این زمینه توجه ویژه داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی سرباز یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی سرباز تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند. پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی سرباز می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی سرباز یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی سرباز را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی سرباز یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.

همچنین فرزند شما هنگام شروع به کشیدن نقاشی بولینگ باید طرح نهایی نقاشی بولینگ را در ذهن خود تصور کند و تصویر سازی باعث تقویت قدرت تخیل در فرزند شما می شود و همان طور که می دانید یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش قدرت قوی خیال پردازی در آن ها است. همچنین کودک در حین کشیدن نقاشی بولینگ با الگو ها، طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی آشنا می شود و زمانی که نقاشی بولینگ خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد در واقع در حال تقویت و افزایش ویژگی اعتماد به نفس در شخصیت خود است. حتی اگر نقاشی بولینگ او مورد انتقاد قرار بگیرد نیز روحیه ی انتقاد پذیری در شخصیت فرزند شما تقویت می شود. با آموزش نقاشی بولینگ به فرزندان خود، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

برای دیدن نقاشی های بیشتر می توانید با وبسایت کودکانه وولک به نشانی https://www.voolak.com در ارتباط باشید!



:: بازدید از این مطلب : 213
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کشیدن نقاشی اژدها برای کودکان که تخیل بالایی دارند بسیار راحت تر است . می توانند به راحتی موجودات افسانه ای را رنگ آمیزی و نقاشی کنند. در وولک ویدئوی نقاشی اژدها در حال پخش است و به راحتی کشیده می شودو می توانید از این فرصت استفاده کنید و بدون صرف هزینه به راحتی بهترین نقاشی ازدها را بکشید. برای کشیدن نقاشی اژدها می توانید خودتان هم کمک کودک کنید و او راهنمایی فرمایید تا با الگو برداری از شما نقاشی اژدها را ترسیم کند. در افسانه ها همیشه از اژدهایان زیادی گفته شده و اکثرا با جادو و جادوگران سروکار دارند. این گونه داستان ها و ماجراها برای کودکان بسیار جذاب است و نظر آن ها را جلب می کند در بسیاری از فیلم ها و کارتون ها هم از اژدها استفاده شده و ما می خیواهیم با کشیدن نقاشی اژدها هم آن ها را در خانه سرگرم کنیم هم به آن ها چیزی یاد دهیم. برای تماشای ویدئوی نقاشی اژدها در وولک همراه ما باشید.

نقاشی میکروفون کاملاً ساده و راحت آموزش داده شده و کودکانی که سن کمی دارند می توانند آن را به راحتی بکشند و نیاز به کمک بزرگترها ندارند یکی از دلایلی که باعث میشود کودکان اعتماد به نفس بالایی بگیرند کشیدن نقاشی زیبا به تنهایی است و برای این کار می توان با مشاهده ویدئو های آموزشی سایت ولک اعتماد به نفس کودک را افزایش داد. ویدئوی نقاشی میکروفون کاملا رایگان در اختیار شما قرار می گیرد و نیازی نیست هزینه های گزاف کلاسهای نقاشی در خارج از خانه را پرداخت کنید یکی از دلایلی که بسیاری از کودکان به درستی آموزش نمی بینند این است که هزینه های زیادی برای این کلاسها در نظر گرفته شده و والدین از پس پرداخت این هزینه‌ها بر نمی آیند و به همین دلیل سایت وولک به صورت رایگان آموزش نقاشی میکروفون را در اختیار شما قرار داده است.

 



:: بازدید از این مطلب : 226
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 10 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

در مهد کودک ها و پایه های اول ابتدایی نیز از نقاشی نقشه ایران برای آشنا کردن کودکان با کشور عزیزمان استفاده می کنند. همچنین نقاشی نقشه ایران یا هر طرح دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زمانی که کودک در حال ترسیم نقاشی نقشه ایران است باید با طرح ها، الگو ها، شکل ها و… متفاوتی آشنا شود و آن ها را به کار بگیرد تا بتواند به طرح نهایی نقاشی نقشه ایران خود برسد. این امر باعث تقویت و افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک می شود. همچنین کودک باید در ابتدا طرح نهایی نقاشی نقشه ایران را در ذهن خود تصور کند تا بتواند آن را ترسیم کند. این کار نیز باعث تقویت و افزایش قدرت خیال پردازی در کودک می شود و بهتر است بدانید یکی از نشانه های کودکان باهوش قدرت خیال پردازی قوی آن ها است.

بنابراین برای این که بتوانید حتی ساعاتی فرزندان خود را از بازی های کامپیوتری و دیجیتال دور کنید می توانید از سرگرمی نقاشی استفاده کنید. در سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/ خوشبختانه نمونه های خوبی وجود دارد. یکی از روش های ساده برای افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب یک طرح مناسب نقاشی کودکانه که با روحیات و علاقمندی های کودک همخوانی داشته باشد، است. به عنوان مثال نقاشی کوسه می تواند برای کودکانی که ب حیوانات علاقه دارند و روحیه ای ماجراجویانه دارند بسیار مناسب باشد.

پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی کوسه است، شعر ها و قصه هایی راجب این حیوان برای کودکان خود بخوانند و از این طریق اطلاعات بیش تری را راجب کوسه ها به فرزندان خود منتقل کنند. تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک نشان داده است که آموزش غیرمستقیم مانند نقاشی کوسه که با بازی و سرگرمی همراه باشد بیش ترین تاثیر را بر روی کودکان دارد. همچنین نقاشی کوسه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری در مسیر رشد شخصیتی کودکان بسیار تاثیر گذار است.

چرا که باعث تقویت ویژگی های مثبت بسیار زیادی در شخصیت کودکان می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در دوران کودکی شکل می گیرد. بنابراین پدر و مادر ها باید با روش هایی به تقویت و افزایش و خلق ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک خود بپردازند تا فرزندانی با شخصیت بهتر پرورش دهند.

 



:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 8 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کودکان از سن بسیار کم شروع به در دست گرفتن مداد و رنگی و قلم می کند و معمولا کنترلی بر روی آن ندارند اما سعی می کنند طرح ذهنی خود را ترسیم کنند. زمانی که کودک شروع به کشیدن نقاشی آناناس می کند در واقع اول طرح نهایی را در ذهن خود تجسم می کند. شما با پخش کردن ویدیوی بارگزاری شده در این صفحه از سایت وولک که نقاشی آناناس را به صورت کاملا ساده به کودکان آموزش می دهند می توانید به هماهنگی بیشتر ذهن و دست های کودک خود کمک کنید.

زمانی که کودک از سن بسیار کم مداد خود را بر روی کاغذ می کند در واقع در حال تلاش است تا ذهن و دست ها و چشم های خود را بایکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث رشد جسمی بهتر و تقویت مهارت های حرکتی فرزند شما خواهد شد. همچنین بهتر است بدانید که تصورکردن طرح نهایی نقاشی آناناس باعث به چالش کشیدن خلاقیت کودک می شود و همچنین ویژگی خیال پردازی را در او تقویت می کند. زمانی که کودک نقاشی آناناس خود را به پایان می رساند اعتماد به نفس که یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است در کودک تقویت می شود.

پدر و مادر ها می توانند برای افزایش تمایل و اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن آن ها را با ترفند هایی به نقاشی کشیدن تشویق کنند. انتخاب یک طرح جذاب متناسب با سلایق و علایق کودکان و طرحی که با روحیات آن ها سازگاری داشته باشد انتخاب کنند تا بتوانند فرزندان خود را به نقاشی کشیدن تشویق کنند. به عنوان مثال طرح نقاشی پونی می تواند طرحی جذاب برای کودکان باشد چرا که پونی یکی از کارکتر های انیمیشنی موردعلاقه ی کودکان است. بنابراین فرزند شما با دیدن طرح نقاشی پونی هیجان زده خواهد شد.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی پونی می کند، باید الگو ها و طرح ها و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کنند و در این راه قدرت تصمیم گیری در کودک شما تقویت می شود. همچنین زمانی که کودکتان نقاشی پونی خود را به پایان رساند یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او تقویت می شود و همانطور که میدانید کمبود اعتماد به نفس باعث بروز اختلالات بسیاری در شخصیت افراد می شود و شخصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی پونی به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید و بسیاری از ویژگی های مثبت را در شخصیت آن ها تقویت کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 223
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی مدرسه می کند با الگو ها، طرح ها و رنگ های جدیدی آشنا می شود و این امر باعث می شود که هوش و خلاقیت کودک شما به چالش کشیده شود. همچنین کشیدن نقاشی مدرسه یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری به رشد شخصیتی کودک شما نیز کمک می کند. زیرا کشیدن نقاشی مدرسه زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک است یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت کودک را تقویت می کند.

یبه عنوان مثال زمانی که کودک نقاشی مدرسه خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی مدرسه یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چرا که نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی مدرسه که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی مدرسه را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی مدرسه به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی مدرسه است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید.

زمانی که کودک نقاشی بازیافت خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به اتمام رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودک می شود. کودکان همواره به شناخت محیط اطراف خود علاقمند هستند. بنابراین از کشیدن نقاشی بازیافت یا هر نقاشی دیگری لذت خواهند برد؛ چرا که نقاشی کشیدن به آن ها در مسیر کشف دنیای اطرافشان کمک می کند. ویدیوی نقاشی بازیافت که در این صفحه بارگزاری شده است نقاشی بازیافت را با روش بسیار ساده آموزش داده است تا بتوانید از سن بسیار کم مشغول آموزش نقاشی بازیافت به کودکان خود شوید. می توانید هنگامی که کودکتان درحال کشیدن نقاشی بازیافت است، برای شعر و قصه های مربوط به خورشید را بخوانید. به تمامی این سرگرمی ها می توانید در وبسایت کودکانه وولک به نشانی اینترنتی https://www.voolak.com دسترسی داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

همچنین کودکان در مسیر ترسیم نقاشی گیلاس یا هر نقاشی کودکانه دیگری با بسیاری از الگو ها، طرح ها و رنگ ها آشنا می شوند و این امر برای آن ها بسیار هیجان انگیز خواهد بود. چرا که کودکان از بدو تولد همواره به طور غریزی علاقه به یادگیری و افزایش اطلاعات خود در زمینه ی محیط اطراف خود دارند. بنابراین ترسیم نقاشی های متنوع کودکانه مانند نقاشی گیلاس می تواند به کودکان در مسیر شناخت بهتر کمک کند. ویدیو و فیلم نقاشی گیلاس که در این صفحه بارگزاری شده است. مرد و کودکی را نشان می دهد که همراه یکدیگر به ترسیم نقاشی گیلاس می پردازند. بهتر است بدانید که همراهی شما در انجام فعالیت ها و کشیدن نقاشی گیلاس می تواند برای کودکان بسیار جذاب باشد. چرا که کودکان به انجام فعالیت ها و سرگرمی های گروهی بسیار بیشتر از انجام سرگرمی ها و بازی های انفرادی علاقمند هستند. بنابراین شما می توانید با آموزش نقاشی گیلاس به کودکان خود به آن ها در مسیر رشد بهتر شخصیتی و جسمی کمک کنید و با همراهی آن ها در انجام این فعالیت، باعث شادی و لذت کودک خود شوید.

زمانی که کودک شما مشغول کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا هر نقاشی دیگری می شود در حال در حال ورزش دادن و تقویت کردن عضلات دست خود است. بنابراین از این طریق به رشد بهتر جسمی او کمک می شود. همچنین کشیدن نقاشی جشن تکلیف یا نقاشی های دیگر باعث تقویت بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودکان می شود یا بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت را در آن ها به وجود می آورد. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی جشن تکلیف خود را به پایان می رساند در واقع فعالیتی را به تنهایی به پایان رسانده است و این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی او یعنی اعتماد به نفس می شود و همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از مهم ترین شرط ها برای داشتن روانی سالم است. برای دیدن نقاشی های بیشتر می توانید به وبسایت کودکانه وولک مراجعه کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 197
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 7 آذر 1401 | نظرات ()