نوشته شده توسط : shayan

از فواید رشد شخصیتی به وسیله آموزش نقاشی هزارپا یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می توان به افزایش و تقویت اعتماد به نفس در کودکان اشاره کرد. زمانی که کودکان نقاشی هزارپا خود را تمام می کنند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهند در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی خود یعنی اعتماد به نفس هستند. حتی اگر نقاشی هزارپا آن ها انتقاد هم شود روحیه ی انتقادپذیری در کودک افزایش پیدا می کند. همچنین شما می توانید از نقاشی به عنوان یک راه آموزش غیرمستقیم نیز استفاده کنید. کودکانی که به کشیدن نقاشی هزارپا مشغول می شوند در واقع در حال آشنایی با این حیوان دوست داشتنی هستند. شما می توانید هنگامی که کودکتان در حال ترسیم نقاشی هزارپا است، به خواندن شعر ها و قصه های کودکانه درباره ی هزارپا بپردازید و اینگونه اطلاعات بیشتری را درباره ی هزارپا ها به کودکان خود منتقل کنید.

شاید برایتان جالب باشد که بدانید نقاشی کشین تاثیر بسیار مثبت و مستقیمی بر روی رشد شخصیتی، ذهنی و حتی جسمی کودکان دارد. اما امروزه که کودکان کودکان امروزی به نسل شبکه ملقب هستند و دوست دارند بیش تر وقت خود را به بازی با تجهیزات الکترونیکی مانند گوشی های همراه هوشمند و لپ تاپ و کامپیوتر ها بپردازند.

طرح نقاشی کامیون به سلایق و علایق پسر بچه ها نزدیک تر است، می تواند اشتیاق آن ها را به نقاشی کشیدن افزایش دهد و به نوعی شما با طرح نقاشی کامیون آن ها را به انجام سرگرمی ای مفید ترغیب کرده اید. از نمونه فوایدی که کشیدن نقاشی کامیون یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری برای فرزندانتان دارد این است که زمانی که فرزند شما نقاشی کامیون خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، در واقع در حال تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در خود است. همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از سن بسیار کم به کافی بودن میزان آن توجه شود. چرا که شخثصیت افراد نیز در کودکی شکل می گیرد. بنابراین با آموزش نقاشی کامیون به فرزندان خود در وولک آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 401
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

کودک در ابتدا باید طرح نهایی نقاشی دریم کچر را در ذهن خود تصور کند تا بتواند به هدف خود برسد و این تصویر سازی باعث تقویت قدرت خیال پردازی در کودکان می شود و همان طور که به احتمال زیاد می دانید، قدرت خیال پردازی بالا یکی از مهم ترین ویژگی های کودکان باهوش است.

زمانی که کودک در حال کشیدن نقاشی دریم کچر است باید الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. این امر باعث افزایش و تقویت قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شما می شود. همچنین زمانی که فرزندتان نقاشی دریم کچر خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، اعتماد به نفس در شخصیت او تقویت می شود و همان طور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های هر شخصیتی است که باید از سن کم به آن توجه شود چرا که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد. با آموزش نقاشی دریم کچر، کودک خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

همانطور که می دانید روانشناسان متخصص کودک معتقدند که آموزش غیر مستقیم به کودک بیشترین بازدهی را بر روی آن ها دارند و همچنین در زمان آموزش کودک شما هنگام یادگیری از بازی و سرگرمی لذت بسیار زیادی خواهد برد. کودکان امروزی علاقه ی بسیار زیاد به سپری کردن وقت خود با کنسول های بازی یا حضور در فضای مجازی دارند. این که شما بتوانید با فعالیتی مثل نقاشی دریا کودک خود را برای ساعاتی از این فضا ها دور کنید می تواند کمک بسیار زیادی به رشد شخصیتی کودک شما کند. زیرا کشیدن نقاشی دریا یا طرح های نقاشی کودکانه ی دیگر بسیار از ویژگی های مثبت را در شخصیت کودک شما افزایش می دهد. از فوایدی که کشیدن نقاشی دریا بر روی شخصیتی کودک شما دارد می تواند به افزایش خلاقیت و اعتماد به نفس اشاره کرد. با آموزش نقاشی دریا به کودکان خود در وولک ، آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 365
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

شما با آموزش نقاشی نگهبان درواقع کودک خود را از راه مستقیم با بسیاری از موارد آشنا می کنید، به همین دلیل است که بسیاری از مربیان مهد کودک از نقاشی برای آموزش نکات رفتاری و آموزنده ای بسیاری به کودکان استفاده می کنند. نقاشی نگهبان یکی از طرح های بسیار آسان است که می توانید به کودکان از سن کم آموزش دهید زیرا اگر طرح انتخابی شما برای کودکتان بیش از حد سخت باشد، او را از کشیدن نقاشی دلزده خواهید کرد. بنابراین طرح های نقاشی کودکانه متناسب با سن فرزند خود را انتخاب کنید؛ زیرا اگر طرح نقاشی انتخابی شما بیش از حد راحت و آسان باشد نیز جذابیتی برای کودک نخواهد داشت و بنابراین فرزند شما علاقه و تمایلی برای کشیدن نقاشی نشان نمی دهد. با آموزش طرح جذاب نقاشی نهگبان فرزند خود را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

بعضی از افراد گمان می کنند که فعالیت ها و سرگرمی هایی ماند کشیدن نقاشی مخصوص دختر بچه ها است و پسر بچه ها به اینکار علاقه ای ندارند در صورتی که اینطور نیست. کودکان با کشیدن نقاشی احساسات خود را بروز می دهند و از طریق کشیدن طرح های مختلف نقاشی احساساتی کنونی و یا احساسات گذشته خود را به تصویر می کشند.

به همین خاطر است که روانشناسان متخصص کودک معتقد هستند که می توان با بررسی طرح های رسم شده توسط کودکان به اطلاعات و ویژگی بسیاری زیادی از شخصیت شکل گرفته در آن ها پی برد. نقاشی اسکوتر یکی از طرح هایی است که شاید برای پسر بچه ها جذاب تر باشد بنابراین اینطور نیست که کشیدن نقاشی تنها برای دختر بچه ها جذاب باشد بلکه این طرح های انتخابی شما است که کودک شما را برای کشیدن آن طرح مانند طرح نقاشی اسکوتر تشویق کند یا خیر. کشیدن نقاشی یکی از فعالیت های فیزیکی سرگرم کننده کودکان است که به رشد فعالیت ها و مهارت های حرکتی کودکان کمک بسیار زیادی می کند.

پسر بچه ها معمولا از سن بسیار کمک علاقه بسیار زیادی به ماشین ها و بازی هایی که در آن ماشین دخیل باشد دارند بنابراین نقاشی اسکوتر می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. نقاشی اسکوتر در وولک یکی از طرح های بسیار ساده و ابتدایی به حساب می آیند بنابراین کودک شما از سن بسیار پایین می تواند آن را رسم کند و زمانی که طرح نقاشی اسکوتر را به پایان می رساند این امر باعث تقویت اعتماد به نفس کودک شما خواهد شد زیرا در واقع کودک شما از سن بسیار کم فعالیت را به تنهایی انجام داده و به پایان رسانده است. نقاشی اسکوتر یکی از طرح های بسیار جذابی است که کودک شما از رسم آن لذت بسیاری خواهد برد.

 



:: بازدید از این مطلب : 328
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کودکان معمولا از سن بسیار کمک حتی از شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم و کاغذ می کنند و با کوبیدن و کشیدن قلم بر روی کاغذ سعی می کنند تا عواطف و احساسات خود را به تصویر بکشند. از آن جایی که علاقه به تنقاشی کشیدن به طور غریزی در هر کودکی وجود دارد شما می توانید با انتخاب طرح های جذاب او را به کشیدن نقاشی های بیشتر تشویق کنید.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.

بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی ذره بین یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند. خوشبختانه در وبسایت وولک به سرگرمی و آموزش کودکان به صورت حرفه ای همت گماشته شده است و برای اکثر موضوعات جذاب برای کودکان برای کشیدن نقاشی آموزش ویدیویی وجود دارد.

معمولا کودکان هنگامی که مدادرنگی را در دست خود می گیرد کنترل کامل بر روی آن ندارند اما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی میوه به یا هر نقاشی دیگری می کنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود می کنند. به عنوان مثال پس از تماشای ویدیو آموزش نقاشی میوه به باید تصویری را در ذهن خود تجسم کنند و سپس با کمک هماهنگی ذهن، دست ها و چشم های خود شروع به کشیدن طرح نقاشی میوه به می کنند.

زمانی که فرزند شما از سن بسیار کم حتی شش ماهگی که تنها قلم را بر روی کاغذ می کوبد تلاش می کند تا ذهن و دست ها و چشم های خود را یکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک شما خواهد شد. همچنین تجسم کردن طرح مانند تجسم کردن نقاشی میوه به باعث تقویت قدرت تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. زمانی که کودک شما رسم نقاشی میوه به را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود همچنین فرزند شما یاد می گیرد تا عقاد و انتقاد دیگران را پذیرا باشد.



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

در سایت وولک نقاشی های زیاد ساده ای برای کودکان وجود دارد که میتواند سرگرمی خوبی برای بچه ها در فصل تابستان باشد، این نقاشی ها به صورت مرحله به مرحله آموزش داده میشوند و برای کودک اجرایی هستند و باعث ایجاد حس ناتوانی و دلسردی از نقاشی در او نمیشوند.

 

کودکان از سن بسیار کم به حیوانات نیز علاقه دارند و از آن جایی که طرح مورد نظر شما تاثیر بسیار زیادی بر روی اشتیاق کودک به نقاشی کشیدن دارد. طرح نقاشی حلزون می تواند طرحی جذاب برای کودک شما باشد زیرا با علاقه ی دیگر کودکان یعنی علاقه به حیوانات ادغام شده است. کشیدن نقاشی با طرح های متنوع و متفاوت فواید بسیار زیادی برای جسم و روح کودک شما دارد. به عنوان مثال وقتی فرزند شما شروع به کشیدن نقاشی حلزون می کند، درواقع طرح و الگوی نهایی نقاشی حلزون را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قدرت قوه ی تخیل و قدرت تصویرسازی در کودک شما می شود. از دیگر ویژگی های شخصیتی مثبت که نقاشی حلزون یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بر روی فرزند شما می گذارد می توان به افزایش اعتماد به نفس و افزایش ویژگی انتقادپذیری در شخصیت فرزند شما اشاره کرد.

وقتی کودک شما شروع به کشیدن نقاشی شیر می کند، در ابتدا طرح نهایی را در ذهن خود تصویر می کند و از این طریق قدرت تصویرسازی و قوه تخیل در شخصیت کودک شما تقویت می شود. در حین کشیدن نقاشی شیر کودک شما باید راه و روش رسم این طرح را انتخاب کند و رنگ های متفاوت را با یکدیگر ترکیب کند. در این مسیر قدرت تصمیم گیری در کودک شما افزایش می یابد و همچنین زمانی که کودک شما کشیدن نقاشی شیر را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، مورد تشویق و تحسین قرار می گیرد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در او می شود.

همچنین شما می توانید گاهی از نقاشی های کودک خود انتقاد کنید تا ویژگی انتقاد پذیری را نیز در فرزند خود تقویت کنید. با آموزش نقاشی شیر به صورت تصویری می توانید کودک خود را از فواید متفاوت نقاشی کشیدن بهره مند سازید. به خصوص اگر کودک شما به حیوانات علاقه دارد، طرح نقاشی شیر کودکانه بسیار برای او جذاب خواهد بود.

 



:: بازدید از این مطلب : 186
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

شما می توانید در منزل به آموزش طرح های نقاشی کودکانه متفاوت مانند نقاشی مسواک به فرزندان خود بپردازید. بهتر است طرح انتخابی شما به سلیقه و روحیات کودکتان نزدیک تر باشد تا کودک به کشیدن نقاشی تمایل و اشتیاق بیش تری نشان دهد. به عنوان مثال نقاشی مسواک می تواند برای کودکانی که می خواهند به تمرین مسواک زدن بپردازند یا روش زدن آن را یاد بگیرند، هیجان انگیز است. شما می توانید هنگامی که فرزندتان در حال ترسیم نقاشی مسواک است برای او قصه های در این مورد یا شعر هایی با موضوع مسواک یا پرواز بخوانید و از این روش کودک خود را برای ساعاتی از بازی های دیجیتال و تجهیزات الکترونیکی دور کنید و او را از فواید کشیدن نقاشی مسواک یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگر بهره مند کنید.

همچنین نقاشی مسواک یا طرح های دیگر به والدین در مسیر رشد بهتر شخصیت کودکشان کمک می کند؛ زیرا نقاشی کشیدن باعث تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی می شود و همان طور که می دانید شخصیت افراد در کودکی آن ها شکل می گیرد. بنابراین شما می توانید با راهکار و روش هایی ساده مانند آموزش نقاشی مسواک به پرورش کودکانی با شخصیت بهتر و قوی تر کمک کنید.

همچنین بهتر است بدانید که ترسیم نقاشی دندان یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری، فواید بسیار زیادی برای رشد شخصیتی کودکان نیز دارد چرا که باعث رشد بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در آن ها می شود یا زمینه ساز پدید آمدن بسیاری از ویژگی های مثبت شخصیتی در کودک می شوند. به عنوان مثال زمانی که فرزند شما نقاشی دندان خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان و دوستان خود نشان می دهد، اطرافیان از هنر نقاشی دندان کودک شما تعریف و تمجید می کنند. این امر باعث افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در کودک شما می شود. حتما به کافی بودن میزان اعتماد به نفس در کودک خود توجه داشته باشید زیرا در غیر این صورت کودک در بزرگسالی دچار اختلالات متفاوتی خواهد شد.

برای دیدن نقاشی های دیگر در وبسایت وولک می توانید به این وبسایت مراجعه کرده و به تمامی محتواهای آن به صورت کاملا رایگان دسترسی داشته باشید.

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

وسایل لازم برای کشیدن نقاشی پیترپن ماژیک و مداد رنگی است. کودکان به راحتی می توانند نقاشی پیتر پن را بکشند و برای کشیدن آن نیاز به کمک والدین ندارند. یکی از کار هایی که کودک می تواند با آن کشف استعداد کند، کشیدن نقاشی پیتر پن است. همچنین در آینده نیز می توانند نقاشی پیتر پن را به صورت حرفه ای تر نقاشی کنند. نقاشی پیتر پن از رنگ های جذابی تشکیل شده که می تواند انرژی و نشاط فراوانی به کودک بدهد. همچنین از آنجایی که نقاشی پیتر پن یک شخصیت کارتونی است با کشیدن آن و نشان دادن آن به هم سن و سالان خود و شاید بزرگتر ها حس اعتماد به نفس بالایی پیدا خواهند کرد.

کشیدن نقاشی پیترپن به شکل ساده ای در وولک آموزش داده شده و تماشای ویدئوی نقاشی پیتر پن هم در وولک رایگان است. کشیدن نقاشی شخصیت کارتونی پیتر پن برای کودکان بسیار ساده و زیبا خواهد بود. برای شکیدن نقاشی پیتر پن نیاز به هیچ دانش هنری خاصی ندارند و به سادگی می توانند با قلم یا ماژیک نقاشی پیتر پن را بکشند. کشیدن نقاشی پیتر پن برای کودکان که در وولک ان را تماشا می کنند، بسیار ساده خواهد بود. همچنین تصاویر نقاشی پیتر پن به صورت مرحله ای نیز وجود دارد تا راحت تر نقاشی پیتر پن کشیده شود.

برای کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باید ماژیک و مداد رنگی در اختیار کودک قرار دهید. نقاشی مرد عنکبوتی بسیار ساده است و کودک نیازی به کمک والدین ندارد و به تنهایی می تواند نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد. با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی که یکی از جذاب ترین شخصیت های کارتونی است کودک احساس خوبی پیدا می کند. زمانی که نقاشی مرد عنکبوتی را به دوستان یا نزدیکان خود نشان می دهد احساس اعتماد به نفس به او دست می دهد و از این بابت که کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی برای کودکان سخت است ولی او توانسته آن ها را بکشد اعتماد به نفس او افزایش پیدا می کند. زمانی که توانست نقاشی مرد عنکبوتی را بکشد و به پایان برساند می تواند نقاشی های ظریف تر و حرفه ای تر را ادامه دهد. شاید استعداد کودک شما در وولک و در حال کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی باشد مشخص شود و با کشیدن نقاشی مرد عنکبوتی متوجه استعداد هنری خود شود و کشیدن نقاشی های جذاب را ادامه دهد.

 



:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کارخانه هیولا ها است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کارخانه هیولا ها خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کارخانه هیولا ها او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین زمانی که کودکتان نقاشی آدامس خود را به پایان می رساند، آن را با شوق فراوان به اطرافیان خود نشان می دهد و این کار باعث افزایش اعتماد به نفس در کودک شما می شود. میزان کافی اعتماد به نفس نقش بسیار پر رنگی در سلامت روانی افراد دارد و از آنجایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد باید از سن بسیار کم کودکان به میزان اعتماد به نفس آن ها توجه کنید. حتی اگر از نقاشی آدامس کودک شما انتقاد شود نیز روحیه ی انتقاد پذیری در کودک شما تقویت می شود. بنابراین با آموزش نقاشی آدامس به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

حتی برای بیشتر ترغیب کردن کودکان به کشیدن نقاشی آدامس می توانید خودتان نیز همراه کودکان خود به کشیدن نقاشی آدامس مشغول شوید. همان طور که به احتمال زیاد می دانید کودکان به انجام سرگرمی ها و بازی های گروهی بیشتر از انجام بازی های انفرادی علاقمند هستند. همچنین کشیدن نقاشی آدامس باعث تقویت بسیاری از ویژگی های شخصیتی مثبت در کودک شما می شود.

نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی برای کودکان در مسیر رشد ذهنی و رشد شخصیتی و رشد جسمی آن ها دارد. بنابراین شما می توانید با آموزش یک نقاشی ساده به کودکان خود باعث رشد بهتر آن ها شوید. به عنوان مثال می توانید از طرح نقاشی هایی که در وولک وجود دارند، برای آموزش به کودکان استفاده کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

بنابراین بهتر است والدین با راهکار های ساده علاقه و تمایل کودکان را به نقاشی کشیدن افزایش دهند. یکی از راه های افزایش علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن، انتخاب طرح مناسب سن و روحیات آن ها است. به عنوان مثال نقاشی کفش سیندرلا که در این صفحه آپلود شده است می تواند برای دختر بچه ی شما بسیار جذاب و هیجان انگیز باشد و او با دیدن طرح نقاشی کفش سیندرلا به نقاشی کشیدن تشویق شود. کشیدن نقاشی کفش سیندرلا یا هر نقاشی با طرح های کودکانه و مناسب سن کودک باعث تقویت ویژگی های مثبت در شخصیت او می شود. از آن جایی که شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین پدر و مادر ها می توانند از سن بسیار کم ویژگی های خوب و مثبت شخصیت فرزندان خود را با بازی و سرگرمی های سالم و ساده، تقویت کنند.

هنگامی که کودک شما در حال ترسیم نقاشی کفش سیندرلا از ویدیو سایت وولک است درواقع باید رنگ ها و الگو های متفاوت را با هم ترکیب کند و با این کار قدرت تصمیم گیری در شخصیت کودک شکل می گیرد و تقویت می شود. همچنین هنگامی که کودک نقاشی کفش سیندرلا خود را به پایان می رساند و آن را به اطرافیان خود نشان می دهد، این کار باعث تقویت اعتماد به نفس در شخصیت کودک می شود و همانطور که می دانید اعتماد به نفس یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی است که باید از کودکی به آن توجه شود. کمبود اعتماد به نفس در بزرگسالی باعث بروز مشکلات بسیار زیادی می شود. همچنین اگر اطرافیان از نقاشی کفش سیندرلا او انتقاد کنند، این امر باعث تقویت روحیه ی انتقاد پذیری در کودکان می شود.

همچنین نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی دیگر فواید بسیار زیادی در مسیر رشد عاطفی، ذهنی و جسمی کودکان دارد. از فواید جسمی کشیدن نقاشی پاندا می توان به تقویت عضلات دست اشاره کرد. درواقع کودکان که از سن بسیار کم مشغول کشیدن نقاشی پاندا یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می شوند، در حال تقویت عضلات دستان خود هستند. از فواید نقاشی پاندا برای رشد عاطفی می توان به تقویت ویژگی های مثبت شخصیتی اشاره کرد. کودکان هنگامی که نقاشی پاندا خود را به پایان می رسانند و به اطرافیان خود نشان می دهند، این امر باعث تقویت اعتماد به نفس در آن ها می شود و اعتماد به نفس یکی از ویژگی های مهم شخصیتی است که حتما باید از زمان کودکی به توجه شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 214
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

همچنین ترسیم نقاشی خانه یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری تاثیر بسیاری مثبت و زیادی بر روی رشد شخصیتی بهتر کودک دارد. به عنوان مثال به اتمام رساندن نقاشی خانه یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری باعث می شود تا یکی از ویژگی های شخصیتی بسیار مهم کودک یعنی اعتماد به نفس افزایش پیدا کند. همانطور که می دانید داشتن اعتماد به نفس کافی یکی از شروط اصلی سلامت روان افراد است. بنابراین والدین با مشغول کردن فرزندانشان به کشیدن نقاشی خانه یا هر نقاشی دیگری می توانند از کافی بودن اعتماد به نفس کودکان مطمئن شوند. همچنین کشیدن نقاشی خانه باعث می شود تا در مسیر ترسیم، کودک با انواع الگو ها، طرح ها و اشکال جدید آشنا شود. همچنین قدرت تصمیم گیری او قوی تر می شود چرا که باید این الگو ها و طرح ها را انتخاب و بایکدیگر ترکیب کند تا در نهایت به طرح نهایی نقاشی خانه برسد.

حال ترکیب علاقه به حیوانات و نقاشی کشیدن می توانند برای آن ها بسیار هیجان انگیز باشد. شما می توانید با آموزش طرح نقاشی فیل کودکان خود را از این لذت و هیجان بهره مند کنید. نقاشی فیل به علت فیزیک خاص فیل، برای بچه ها هیجان انگیز است. خرطوم بلند فیل هنگام نقاشی فیل و جالب بودن آن برای کودک یک راه آشنا کردن کودک با ویژگی های خاص حیوانات حیات وحش است. اگر کودک شما به کشیدن نقاشی فیل علاقه مند است از این فرصت برای بالا بردن دانسته های او از ویژگی های فیل ها استفاده کنید. هنگام نقاشی فیل میتوانید به عنوان مثال به کاربرد خرطوم فیل ها اشاره کنید یا درباره پستاندار و گیاه خوار بودن فیل ها حرف بزنید. از نکات جذاب دیگر هنگام نقاشی فیل جثه بزرگ فیل است که میتوانید با نقاشی فیل کنار یک موش آنرا نشان دهید. همچنین اگر علاقه ی کودکان به نقاشی کشیدن تقویت شود آن ها از فواید نقاشی کشیدن بیشتر بهره مند می شوند. یکی از راه های تشویق کودکان و افزایش تمایل آن ها برای نقاشی کشیدن انتخاب یک طرح مطابق سلایق و علایق آن ها است. برای این که انتخاب راحتتری داشته باشید، می توانید از نقاشی های وبسایت وولک استفاده نمایید.

 



:: بازدید از این مطلب : 210
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 آذر 1401 | نظرات ()