نوشته شده توسط : shayan

 

 

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های محبوب بچه ها است. در سایت وولک تقریبا برای تمام موضوعات نقاشی نمونه های ساده وجود دارد. شما با اموزش نقاشی آتش نشان می توانید فرزند خود را با این شغل آشنا کنید. همیشه آموزش هایی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیشترین تاثیر را بر روی کودکان دارند. به عنوان مثال می توانید هنگامی که فرزندتان درحال کشیدن نقاشی آتش نشان است شعر کودکانه ای درباره ی آتش نشان ها برای او بخوانید یا قصه ای در اینباره برای او روایت کنید و از این طریق اطلاعات فرزند خود را ارتقا دهید.

زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی آتش نشان می کند باید رنگ های بسیار زیادی را با یکدیگر ترکیب کند و این ترکیب رنگ باعث تقویت و افزایش خلاقیت او و همچنین افزایش قدرت تصمیم گیری در شخصیت فرزند شما می شود. کودک در مسیر کشیدن نقاشی آتش نشان یا هر طرح نقاشی دیگری با رنگ ها، الگو ها و طرح های بیشتری آشنا می شود. به طور کلی کودکان از سن بسیار کم علاقه و اشتیاق به نقاشی کشیدن از خود نشان می دهند. آن ها از سن بسیار کم قلم را در دست می گیرند و به کاغذ می کوبند.

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های بسیار محبوب در بین کودکان است که بچه ها همیشه از سن بسیار کم به طور غریزی به آن علاقه نشان می دهند. نقاشی کشیدن می تواند بسیاریاز ویژگی های مثبت شخصیتی را در کودکان تقویت کند و زمینه ساز بسیاری از ویژگی های مثبت جدید در شکل گیری شخصیت آن ها باشد. به عنوان مثال شما می توانید با آموزش نقاشی پرستار در این روز ها که کادر درمان به طور شبانه روز در حال خدمت دهی به مردم هستند، کودکان خود را با این شغل به وسیله ی نقاشی پرستار آشنا کنید.

به همین طریق اطلاعات عمومی کودکان از راه غیرمستقیم افزایش پیدا می کند و همانطور که می دانید آموزش غیرمستقیم بیش ترین و بهترین تاثیر را بر روی بچه ها دارد. هر آموزشی که با بازی و سرگرمی همراه باشد برای کودکان شما جذاب خواهد بود. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی پرستار می کند درواقع طرح نهایی را در ذهن خود تصور می کند و این تصویرسازی باعث تقویت قدرت تخیل و تصویرسازی فرزند شما می شود و کودکی که قدرت خیال پردازی بالایی دارد ضریب هوشی بالایی نیز دارد. بنابراین شما با آموزش نقاشی پرستار به کودک خود می توانید هوش فرزند خود را ارتقا دهید.

 



:: بازدید از این مطلب : 499
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی کودکانه یکی از سرگرمی های قدیمی است که همواره از گذشته تا به امروز محبوبیت خود را در بین کودکان حفظ کرده است. امروزه کودکان به گذراندن اوقات فراغت خود با کنسول های بازی و بازی های دیجیتال و کامپیوتری علاقمند هستند. بنابراین یکی از دغدغه های امروزی پدر و مادر ها این است که بتوانند فرزندان خود را برای ساعاتی از بازی های کامپیوتری یا بازی هایثی که با گوشی های هوشمند انجام می شود، دور کنند.  سایت های حوزه کودک مثل وولک یک نمونه استفاده مفید از تکنولوژی هستند چرا که کودکان را به کار عملی تشویق میکنند. نقاشی دونات یا هر نقاشی کودکانه ی دیگری می تواند به والدین در این مسیر کمک کند. بنابراین بهتر است که فرزندان خود را به کشیدن نقاشی تشویق کنید و تمایل آن ها را برای این کار بیشتر کنید.

 

انتخاب یک طرح مناسب می تواند به افزایش تمایل کودکان به نقاشی کشیدن بسیار کمک کند. کودکان معمولا عاشق شیرینی جات، دسر ها و انواع شکلات هستند بنابراین نقاشی دونات می تواند برای آن ها بسیار جذاب باشد. پدر و مادر ها می توانند هنگامی که فرزندشان در حال ترسیم نقاشی دونات است، شعر یا قصه هایی درباره ی دونات بخوانند. با این کار کودکان لذت بیش تری از کشیدن نقاشی دونات خود می برند و ساعات بیش تری سرگرم می شوند و در نتیجه از کنسول های بازی دور می مانند.

نقاشی یکی از سرگرمی های جذاب برای کودکان است. والدین می توانند با ترفند هایی ساده علاقه و اشتیاق کودکان به کشیدن نقاشی را بیشتر کنند چرا که نقاشی کشیدن برای کودکان شما فواید بسیار زیادی دارد. کشیدن نقاشی دلفین باعث آشنایی کودک با حیوان دلفین می شود. بنابراین شما یا حتی مربی های مهد کودک و معلم ها می توانند به کمک نقاشی به آموزش غیرمستقیم به کودکان بپردازند و همان طور که می دانید تحقیقات روانشناسان متخصص در زمینه ی کودکان نشان داده است که آموزش های غیرمستقیمی که با بازی و سرگرمی همراه هستند بیش ترین بازدهی را در کودکان دارند.



:: بازدید از این مطلب : 461
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کشیدن نقاشی گربه باعث شکوفایی استعداد های کودک شما می شود. همچنین کودک شما در راه کشیدن نقاشی گربه بسیار از ویژگی های مثبت را در شخصیت خود افزایش می دهد. معمولا کودکان از سن بسیار کم رابطه ی خوبی با حیوانات دارند به خصوص اگر در محل زندگی خود حیوان خانگی داشته باشند. بنابراین نقاشی گربه می تواند یکی از طرح های نقاشی کودکانه ی جذاب برای فرزند شما باشد. انتخاب طرح نقاشی ای که تمایل کودک شما را برای کشیدن نقاشی افزایش دهد یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن توجه ویژه داشته باشید و طرحی را برای کودک خود انتخاب کنید که بر اساس سلایق و علایق کودک شما باشد. شما با آموزش نقاشی کودکانه گربه به فرزند خود می توانید کودک خود را از فواید روحی و جسمی که نقاشی کشیدن برای بچه ها دارد، بهره مند سازید.در سایت وولک صدها نقاشی ساده و جذاب که به صورت ویدیویی اموزش داده شده اند وجود دارد همچنین این وبسایت تخصصی حوزه کودک صدها قصه صوتی نیز دارد که میتوانید از دیدن شنیدن آنها لذت ببرید.

 

نقاشی خروس نقاشی است که که خیلی بین بچه ها طرفدار دارد. چرا که خروس یکی از حیواناتی است که کودک بسیار به آن بر میخورد و به علت اهلی بودن ان میتواند از نزدیک او را ببنید. به همین علت نقاشی خروس یکی از نقاشی های محبوب کودکان است. در سفر های روستایی کودکان به مرغ و خروس ها بر میخوردند و به همین علت کشیدن نقاشی خروس ممکن است دقت انها را نسبت به اطراف بیشتر کند. قبل از رفتن به سفر های روستایی به آنها بگویید قرار  است نقاشی خروس بکشید و از او بخواهید به مرغ و خروش ها با دقت بیشتری نگاه بعد از آن میتوانید به عنوان کمک از ویدیوهای نقاشی خروس ساده کمک بگیرید. در شخصیت های کارتونی و قصه ها نیز  از کاراکتر خروس بسیار استفاده میشود و بچه ها داستان های زیادی در مورد خروس ها و سحر خیزی انها و مغرور بودن آنها میشنود و نقاشی خروس را در بسیاری از کتاب داستان ها میبینند. هنگام کشیدن نقاشی خروس میتوانید ویژگی های خروس ها را هم برای بچه ها برشمرید.

 



:: بازدید از این مطلب : 477
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

نقاشی کشیدن یکی از سرگرمی های بسیار راحت و سالم است که از سن بسیار کم برای کودکان جذاب است. شما می توانید با استفاده از هنر نقاشی کشیدن نکات بسیار زیادی را با روش غیرمستقیم به کودکان خود آموزش دهید. می توانید با انتخاب طرح های جذاب که با سلیقه و علایق کودک شما تطابق داشته باشد مانند نقاشی کیک می تواند علاقه ی کودک شما را به نقاشی کشیدن چند برابر کند. کودک شما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی کیک یا هر طرح دیگری می کند قدرت تصمیم گیری را در خود افزایش می دهد زیرا او باید رنگ های متفاوت را انتخاب و سپس با یکدیگر ترکیب کند. همچنین کودک شما با کشیدن نقاشی کیک با انواع الگو ها، اشکال، رنگ ها و … از سن بسیار کم آشنا می شود. فرزند شما قبل از این که شروع به کشیدن نقاشی کیک کند ابتدا الگو و طرح نقاشی کیک را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث افزایش قدرت تخیل کودک شما می شود.

 

نقاشی کشیدن یکی از تفریحات سالمی است که اکثر کودکان از سن بسیار کم به آن علاقمند هستند. شما با انتخاب طرح های جذاب  نقاشی کودکانه مانند نقاشی موش می توانید علاقه ی فرزندان خود را به کشیدن نقاشی بسیار بیشتر کنید زیرا یک طرح جذاب که مطابق سلیقه و علاقه ی کودک شما باشد، تمایل کودک را برای کشیدن آن طرح بیشتر خواهد کرد. نقاشی موش یکی از طرح های جذاب برای کودکان شما خواهد بود زیرا اکثر اوقات بچه ها از کودکی علاقه ی زیادی به حیوانات دارند. به خصوص اگر خانواده ی آن ها حیوان خانگی داشته باشد. کارتون ها و انیمیشن های بسیار زیادی با طرح و نقش اصلی موش ساخته شده اند که کودکان به آن ها علاقه ی بسیار زیادی نشان داده اند بنابراین به نقاشی موش نیز علاقه ی زیادی نشان خواهند داد. شما با آموزش طرح نقاشی موش به کودک می توانید فرزند خود از فواید کشیدن نقاشی که هم بر روح و هم بر جسم کودکان تاثیر دارد، بهره مند کنید.

یکی از بهترین راه های آماده سازی کودکان برای مراحل بعدی زندگی استفاده از منابع آنلاین برای یادگیری آنها  است ، اما انتخاب سایت کودکانه مناسب می تواند یک چالش واقعی باشد بنابراین اگر آنچه که به دنبال آن برای کودک خود هستید ، شامل سایت های درجه یکی مثل وولک است که باعث می شود بچه های شما به اندازه کافی باهوش شوند تا مراحل بعدی زندگی موفقیت را کسب کنند ، این منابع عالی را برای سایت کودک خود در نظر بگیرید همچنین تعدادی از بهترین روش های منحصر به فرد برای سایت کودکان وجود دارد که معمولاً در یک سایت معمولی بکار برده نمی شود. 

 

 

 



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

از مهم ترین فواید نقاشی در مسیر رشید شخصیتی کودکان می توان به افزایش و تقویت یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس اشاره کرد. همان طور که به احتمال زیاد می دانید شخصیت افراد در کودکی شکل می گیرد بنابراین به میزان وجود اعتماد به نفس در کودکان باید توجه ویژه شود تا در بزرگسالی اختلالات متفاوت در شخصیت آن ها بروز نکند. زمانی که کودک شما نقاشی اتوبوس خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر به افزایش تقویت اعتماد به نفس او کمک می کند. در واقع در تمام صفحات سایت وولک سرکرمی های متنوعی برای کودکان وجود دارد که انجام آن بسیار برای آنها مفید است.

همچنین بهتر است بدانید که کشیدن نقاشی اتوبوس یا هر نقاشی دیگری روش های زیادی برای ترسیم دارد و کودک شما باید مناسب ترین روش را انتخاب کند تا به هدف و طرح نهایی نقاشی اتوبوس خود برسد و در این مسیر یاد می گیرد تا برای رسیدن به اهداف خود تلاش کند. ممکن است ترسیم نقاشی اتوبوس سرگرمی به ظاهر ساده ای به نظر برسد اما در واقع زمینه ساز بسیار از ویژگی های مثبت شخصیتی و عامل تقویت و افزایش بسیاری از ویژگی های شخصیتی در کودک شما است. به همین دلیل است که روانشناسان متخصص در زمینه ی کودک معتقدند با بررسی نقاشی های کودکان می توانند استعداد ها و ویژگی های شخصیتی پنهان آن ها را کشف کنند

کودکان امروزی ملقب به نسل شبکه هستند بنابراین برای جذب کردن آن ها به انجام بازی ها و سرگرمی هایی مانند کشیدن نقاشی پری یا هر نقاشی کودکانه ی دیگر باید ترفند های هوشمندانه ای را به کار ببرید. یکی از راحت ترین راه ها برای افزایش اشتیاق کودکان به نقاشی کشیدن این است که طرحی جذاب که به سلایق و علایق کودکان نزدیک باشد و با روحیات آن ها همخوانی داشته باشد انتخاب کنید. کشیدن نقاشی پری یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری فواید بسیار زیادی در مسیر های متفاوت رشد کودکان مانند مسیر رشد شخصیتی، ذهنی، روانی و جسمی دارد.

کودکانی که از سن پایین مشغول کشیدن نقاشی پری یا طرح های ناشناخته و بدون فکر می شوند در واقع از نقاشی کشیدن برای بیان احساسات خود استفاده می کنند. به همین دلیل است که روانشناسان و درمانگران متخصص در زمینه ی کودک معتقدند که با بررسی نقاشی های کودکان می توان به بسیاری از ویژگی های ینهان شخصیتی آن ها پی برد. زمانی که کودک نقاشی پری خود را به اتمام می رساند در واقع فعالیتی را به پایان رسانده است و این امر باعث تقویت و افزایش یکی از مهم ترین ویژگی های شخصیتی یعنی اعتماد به نفس در او می شود. با آموزش نقاشی پری به کودکان خود آن ها را از فواید نقاشی کشیدن بهره مند کنید.

 



:: بازدید از این مطلب : 509
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی گل یکی از طرح های بسیار جذاب و محبوب در بین کودکان است. معمولا طرح نقاشی گل جز اولین طرح های نقاشی است که کودک شما برای رسم آن تمایل دارد. بنابراین نقاشی گل را به کودک خود آموزش دهید و از رسم آن توسط فرزرند خود لذت ببرید. همانطور که می دانید کشیدن نقاشی فواید بسیار زیادی بر روی جسم و روح کودک شما می گذارد. بسیاری از کودکان با کشیدن طرح های متفاوت نقاشی، مانند نقاشی گل احساسات کنونی یا گذشته خود را به تصویر می کشند و این امر باعث آرامش روحی فرزند شما می شود. یکی از دلایل که روانشناسان کودک بر این باورند که با بررسی نقاشی کودکان می توان به ویژگی های پنهان شخصیتی آن ها دست یافت نیز همین است. به خاطر داشته باشید که از طرح های جذاب برای تشویق فرزند خود برای کشیدن نقاشی کودکانه استفاده کنید زیرا در صورتی که طرح نقاشی انتخابی شما مانند نقاشی گل برای کودکان جذاب نباشد ممکن است برای کشیدن نقاشی تمایلی نشان ندهد و به سراغ تکنولوژی بروند

 

نقاشی بستنی احتمالا یکی از طرح های جذاب و دوست داشتنی برای فرزند شما خواهد بود زیرا تقریبا تمامی کودکان از همان سنین بسیار کم به بستنی علاقمند هستند. یکی از راه جذب کودکتان برای تمایل بیشتر به کشیدن نقاشی این است که طرح های جذابی را برای اون انتخاب کنید و نقاشی بستنی یکی از آن طرح های جذاب برای فرزند شما است. نقاشی کشیدن فواید بسیار زیادی را برای کودک شما دارد. فرزند شما هنگام شروع ترسیم نقاشی بستنی باید رنگ های مختلف را باهم ترکیب کند و در این راه نکات بسیار زیادی را خواهد آموخت. یکی از مهم ترین فوایدی که کشیدن نقاشی بستنی یا هر طرح نقاشی کودکانه ی دیگری بر روی فرزند شما دارد ای است که اعتماد به نفس و قدرت تصمیم گیری را در کودک شما افزایش می دهد. به این صورت که به عنوان مثال هنگامی که فرزند شما نقاشی بستنی را به اتمام می رساند، با تمام کردن فعالیتی توسط خودش اعتماد به نفس در فرزند شما افزایش می یابد.

اگر قصد کشیدن نقاشی در خانه را دارید وولک شما را یاری میسازد، وولک یک وبسایت تخصصی  در حوزه کودک است که بهترین آموزش های ویدیویی نقاشی را نیز در خود دارد.



:: بازدید از این مطلب : 450
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 19 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند. به عنوان مثال تماشای کارتون های با زبان اصلی به یادگیری زبان کودکان کمک بسیار زیادی می کند. کشیدن نقاشی کودکان از خط خطی کردن شروع می شود و با گذر زمان با تصور کردن طرح های مورد علاقه خود نقاشی های دیگری را مانند نقاشی حیوانات به تصویر می کشند.

همان طور که به آن اشاره کردیم روانشناسان معتقدند که می توان از نقاشی کودکان به ویژگی های شخصیتی آن ها پی برد بنابراین اینکه بتوانید تمایل کشید نقاشی حیوانات یا طرح های دیگر را در کودک خود تقویت کنید، برای او بسیار مفید خواهد بود. کودکان تقریبا از شش ماهگی مداد را دست خود می گیرند و به کاغذ می کوبند و تا یکسالگی طرح های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده می کنند

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد. نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ در سایت وولک  به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 492
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

 

روانشناسان با بررسی نقاشی های کودکان می توانند به برخی از ویژگی های شخصیتی کودکان دست یابند. نقاشی کشیدن بر روی جسم و روح کودک شما تاثیر مثبتی می گذارند. زمانی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی حیوانات یا طرح نقاشی کودکانه ی دیگری می کند. در ابتدا باید محیط پیرامون یا طرحی که در فکر خود دارد را تصور کند سپس شروع به کشیدن نقاشی مورد نظر خود کند و این امر باعث افزایش قوه تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. کشیدن نقاشی حیوانات متفاوت به کودک شما از سن بسیار کم کمک می کند تا با انواع حیوانات آشنا شود به همین خاطر است که در مهدکودک ها از نقاشی برای آموزش بسیاری از نکات به کودکان استفاده می کنند. به عنوان مثال تماشای کارتون های با زبان اصلی به یادگیری زبان کودکان کمک بسیار زیادی می کند. کشیدن نقاشی کودکان از خط خطی کردن شروع می شود و با گذر زمان با تصور کردن طرح های مورد علاقه خود نقاشی های دیگری را مانند نقاشی حیوانات به تصویر می کشند.

همان طور که به آن اشاره کردیم روانشناسان معتقدند که می توان از نقاشی کودکان به ویژگی های شخصیتی آن ها پی برد بنابراین اینکه بتوانید تمایل کشید نقاشی حیوانات یا طرح های دیگر را در کودک خود تقویت کنید، برای او بسیار مفید خواهد بود. کودکان تقریبا از شش ماهگی مداد را دست خود می گیرند و به کاغذ می کوبند و تا یکسالگی طرح های بیشتری را بر روی کاغذ پیاده می کنند

اما اینکه چگونه می توان کودک را به کشیدن یک نقاشی سگ به ذوق آورد در حوزه روانشناسی می گنجد . کودکان با دیدن آموزش نقاشی سگ آن هم به شکل های مختلف و ساده ولی زیبا می توانند نظرات خوبی از اطرافیان دریافت کنند و این بر روحیه ان ها تاثیر بسیار خوبی می گذارد. نقاشی سگ به شکل های مختلف برای کودک تنوع ایجاد می کند و با توجه به سن آن ها داشتن هنر و ذوق و استعداد امری واب وو ضروری است . پس برای اینکه به کودک خود کمک کنید تا استعدادش را جستوجو کند از نقاشی های ساده شروع کنید و کاغذ و مداد رنگی را در اختیار او بگذارید . ما در اموزش نقاشی سگ در سایت وولک  به کودک شما تنها برای یافتن استعداد او کمک می کنیم . از آنجایی که کودکان والدین خود را الگو قرار می دهند و از آن ها حرف شنوی بسیاری دارند ، بهتر است خودتان آموزش نقاشی سگ را به آن ها بدهید .  سگ ها حیوانات وفا داری هستند و برای کشیدن آن ها قطعا کودکتان ذوق فراوانی دارد و برای آن وقت نمی گذارد . شما نیز با تشویق فرزند خود به کشیدن نقاشی زیبا و ساده ، او را به اهداف بزرگ آینده اش می رساند.



:: بازدید از این مطلب : 481
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 17 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

نقاشی زرافه یک نقاشی هیجان انگیز و جالب برای بچه هاست. چرا که زرافه با گردن دراز خود ویژگی ظاهری منحصر به فردی دارد که در حیوانات دیگر نمیتوان یافت به همین دلیل است که بچه ها به کشیدن نقاشی زرافه علاقه نشان میدهند. در باغ وحش ها هم بچه ها از دیدن زرافه ها هیجان زده میشوند و دقایق طولانی را به تماشای زرافه ها میپردازند. نحوه غذا خوردن زرافه ها هم مثل دیدن نقاشی آن برای بچه ها جذاب است. قبل از رفتن به باغ وحش میتوانید به بچه بگویید که قرار است نقاشی زرافه را بکشید همین گفته باعث میشود دقت کودک شما در تماشای جزییات بالا برود و این یکی از ده ها فواید نقاشی کشیدن برای بچه هاست. برای ترغیب بچه ها به نقاشی کشیدن و بهره مند کردن آنها از فواید نقاشی بسیار مهم است که سوژه های جذابی چون نقاشی زرافه پیدا کنید و در هنگان کشیدن نقاشی زرافه ویژگی های بارز ظاهری و زندگی زرافه را برای او برشمرید. ویژگی هایی مثل گردن دراز و گیاه خوار بودن زرافه، جوری که زرافه حیوانات دیگر و جنگل را میبیند و... را برای او تشریح کنید. و به او اجازه دهید از کشیدن نقاشی زرافه چیز یاد بگیرد و لذت ببرد. برای آشنا کردن کودکان با حیوانات و اشیا از طریق نقاشی سایت وولک به آدرس https://www.voolak.com/  بسیار مناسبی است چراکه ویدیوهای اموزش نقاشی ساده و در عین حال زیبایی دارد همچنین قصه های تصویری و صوتی یا ویدویی وولک پر از تصاویر چشم نواز برای کودکان است.

کودکان با کشیدن نقاشی می توانند نکات بسیار زیادی را به طور غیر مستقیم آموزش ببیند. همان طور که می دانید آموزشی که همراه با سرگرمی و بازی باشد برای کودکان بسیار جذاب تر خواهد بود و همچنین بازدهی آن آموزش نیز بیشتر خواهد بود. طرح نقاشی صندلی یکی از طرح هایی است که می تواند کودکان را از سن بسیار پایین با انواع اشکال ها، الگو ها، طرح ها و رنگ های متفاوت آشنا کند همچنین کودکان با طراحی نقاشی صندلی با اشیا متفاوت نیز آشنا می شوند و این امر باعث می شود تا کودک شما از سن بسیار کم دنیای اطراف خود را بهتر بشناسد. زیرا روانشناسان کودک معتقدند که کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی برای بیان احساسات و نشان دادن تفکرات خود استفاده می کنند.



:: بازدید از این مطلب : 482
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : shayan

 

کشیدن نقاشی قو یا هر طرح دیگری توسط کودکان، فواید بی شماری برای روح و جسم آن ها دارد. نقاشی قو یکی از طرح های بسیار آسان و راحت است که به دلیل راحت بودن آن کودک شما از سن بسیار پایین می تواند برای رسم آن اقدام کند. انتخاب طرح جذاب و دوست داشتنی مطابق سلایق و علایق کودکان یکی از مهم ترین مواردی است که باید به آن دقت کنید تا فرزند خود را به کشیدن نقاشی علاقمند کنید و او را برای کشیدن نقاشی قو تشویق کنید. نقاشی کشیدن باعث افزایش ویژگی های مثبت زیادی در شخصیت کودک شما می شود. به عنوان مثال هنگامی که کودک شما شروع به کشیدن نقاشی قو می کند درواقع تصویر آن را در ذهن خود تجسم می کند و این تجسم باعث تقویت قوه تخیل در کودک شما می شود.

سپس فرزند شما با انتخاب روش نقاشی شروع به کشیدن نقاشی قو می کند و در این راه باید رنگ ها را باهم ترکیب کند. ترکیب کردن رنگ ها قدرت تصمیم گیری را در شخصیت کودک شما پر رنگ تر می کند. همچنین پس از اتمام نقاشی قو آن را به معلم یا مربی مهد کودک یا والدین خود نشان می دهد و این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در فرزند شما می شود. همچنین ویژگی انتقاد پذیری را در کودک شما تقویت می کند تا فرزند شما شخصیتی انتقاد پذیر داشته باشد.

اکثر کودکان از سن بسیار کم از کشیدن نقاشی لذت می برند. در این صفحه و همچنین در سایر صفحات سایت وولک  ویدیوی آموزشی نقاشی نانوا و اکثر موصوعات نقاشی کودکانه را مشاهده می کنید که می توانید با پخش کردن این ویدیو برای کودکانتان علاوه بر آموزش نقاشی نانوا آن ها را به بیشتر نقاشی کشیدن تشویق کنید. یکی از راه های آموزش به کودکان که روز به روز بر بازدهی آن افزوده می شود، آموزش غیر مستقیم است. اگر طرح کودکانه جذابی مانند طرح نقاشی نانوا را انتخاب کنید و کودک شما به طرح انتخابی شما جذب شود با اشتیاق بیشتری شروع به کشیدن نقاشی نانوا می کند. از مزیت های مهم این سرگرمی برای کودکان می توان به کشف استعداد کودک شما اشاره کرد. . روانشناسان با بررسی طرح های کشیده شده توسط کودکان می توانند به بسیاری از ویژگی های شخصیتی کودکان شما پی ببرند. نقاشی کشیدن از اولین فعالیت ها و سرگرمی هایی است که کودکان به آن مشغول می شوند بنابراین آموزش غیرمستقیم  موضوعات مختلف در قالب نقاشی به کودکان می تواند بسیار مفید باشد. به عنوان مثال طرح نقاشی نانوا می تواند کودک شما را با شغل نانوایی آشنا کند. نقاشی یکی از سرگرمی های محبوب کودکان است و شما می توانید با طرح های شغل های مختلف همانند طرح نقاشی نانوا به آشنا کردن شغل های متفاوت به فرزند خود بپردازید.

 



:: بازدید از این مطلب : 455
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 16 آذر 1401 | نظرات ()