نقاشی ذره بین
نوشته شده توسط : shayan

 

کودکان معمولا از سن بسیار کمک حتی از شش ماهگی شروع به در دست گرفتن قلم و کاغذ می کنند و با کوبیدن و کشیدن قلم بر روی کاغذ سعی می کنند تا عواطف و احساسات خود را به تصویر بکشند. از آن جایی که علاقه به تنقاشی کشیدن به طور غریزی در هر کودکی وجود دارد شما می توانید با انتخاب طرح های جذاب او را به کشیدن نقاشی های بیشتر تشویق کنید.

اگر کودک شما در مهد کودک یا مدرسه درباره ی ذره بین ها مطالعه می کند، شما می توانید برای یادگیری بهتر او از نقاشی ذره بین استفاده کنید. شما می توانید در حین آموزش نقاشی ذره بین به کودک خود درباره این شیء کاربردی صحبت کنید و نکات لازم را به طور غیرمستقیم به کودک خود آموزش دهید. همان طور که در ویدیو بارگزاری شده در این صفحه می بینید نقاشی ذره بین کشیده شده یک ذره بین بسیار بامزه و دوست داشتنی است که هر کودکی را به خود جذب می کند.

بنابراین شما می توانید برای یادگیری بیشتر و بهتر مطالب درسی فرزند خود از نقاشی ذره بین یا طرح های دیگر استفاده کنید زیرا همان طور که می دانید آموزش همراه بازی و سرگرمی بسیار برای کودکان جذاب تر خواهد بود و آن ها آموزش های غیرمستقیم را سریع تر فرا می گیرند. خوشبختانه در وبسایت وولک به سرگرمی و آموزش کودکان به صورت حرفه ای همت گماشته شده است و برای اکثر موضوعات جذاب برای کودکان برای کشیدن نقاشی آموزش ویدیویی وجود دارد.

معمولا کودکان هنگامی که مدادرنگی را در دست خود می گیرد کنترل کامل بر روی آن ندارند اما هنگامی که شروع به کشیدن نقاشی میوه به یا هر نقاشی دیگری می کنند، شروع به تجسم طرح مورد نظر خود می کنند. به عنوان مثال پس از تماشای ویدیو آموزش نقاشی میوه به باید تصویری را در ذهن خود تجسم کنند و سپس با کمک هماهنگی ذهن، دست ها و چشم های خود شروع به کشیدن طرح نقاشی میوه به می کنند.

زمانی که فرزند شما از سن بسیار کم حتی شش ماهگی که تنها قلم را بر روی کاغذ می کوبد تلاش می کند تا ذهن و دست ها و چشم های خود را یکدیگر هماهنگ کند و این امر باعث افزایش مهارت های حرکتی کودک شما خواهد شد. همچنین تجسم کردن طرح مانند تجسم کردن نقاشی میوه به باعث تقویت قدرت تخیل و افزایش خلاقیت فرزند شما می شود. زمانی که کودک شما رسم نقاشی میوه به را به پایان می رساند و آن را به والدین خود نشان می دهد، این امر باعث افزایش اعتماد به نفس در شخصیت کودک شما می شود همچنین فرزند شما یاد می گیرد تا عقاد و انتقاد دیگران را پذیرا باشد.





:: بازدید از این مطلب : 204
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 14 آذر 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: