اسم پسرانه فارسی
نوشته شده توسط : shayan

اسم پسرانه فارسی / اسم پسر محلی/ voolak.com

 

انتخاب اسم برای کودک تازه به دنیا آمده و یا هنوز متولد نشده، یکی از لذت بخش ترین قسمت های تبدیل به پدر و مادر شدن است. این کار لذت بخش می تواند در عین اینکه یک جستجوی دلنشین و مفرح باشد، کاری دشوار و چالش بر انگیز نیز باشد. به دلیل تنوع قومیتی که در کشور ایران وجود دارد، دنیای اسامی کودکان دختر و پسر نیز بسیار گسترده است. اسامی ایرانی همگی دارای معانی زیبا و آوایی دلنشین هستند که انتخاب را برای پدران و مادران دشوار تر می کنند. انتخاب یک اسم پسرانه فارسی از بین اسامی قوم کرد، ترک و یا حتی شمالی برای پدران و مادرانی که معنی آن را نمی دانند دشوار است.  برای انتخاب یک اسم پسر محلی دانستن معنای آن کار سختی خواهد بود. به همین دلیل پدران و مادران از روش های مختلف سعی می کنند تا با معانی آنها آشنا شوند.

برای یافتن اسم پسرانه فارسی و یا آشنایی با دیگر نام ها و اسم پسر محلی از قومیت های مختلف ایران، بسیاری از پدران و مادران رو به استفاده از سایت های اینترنتی می آورند. بسیاری از سایت های ایرانی وجود دارند که اسامی قومیت های مختلف را براساس حروف الفبا و همراه با معنی در اختیار کاربران خود قرار می دهند. پدران و مادران کافی است اسم مورد نظر خود را جستجو کنند تا با معنی او آشنا شوند. اگر هم اسم خاصی را مد نظر ندارند و تنها قصد انتخاب یک اسم پسر محلی را دارند، با جستجوی اسم پسرانه فارسی با قومیت مورد نظر خود، می توانند لیست اسامی پسرانه آن قومیت را بدست آورند.

از جمله سایت هایی که می تواند در به شکل های مختلف و از بسیاری جهات برای والدین کمک کننده باشد، سایت وولک است. سایت وولک با آدرس اینترنتی  http://voolak.com یکی از سایت های ایرانی است که در زمینه کودک و نوجوان در حال فعالیت است. سایت وولک را می توان سایتی دانست که مخاطبین خود را به طور همزمان والدین و کودکان قرار داده است. با قرار دادن مطالب پزشکی و مفید در اختیار والدین و همچنین آموزش های متنوع نقاشی، انواع صنایع دستی و حتی قصه شب برای کودکان، زمینه های سرگرمی و آموزشی متناسب برای تمامی اعضا خانواده را فراهم کرده است





:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 3 شهريور 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: