شعر کودکانه صوتی / وولک
نوشته شده توسط : shayan

شعر کودکانه صوتی / وولک

 

نوزاد ها بعد از تولد خود صدای مادر خود را تشخیص می دهند و این در حالتی هست که بسیاری از حس ها مانند بینایی و غیره از لحظه تولد فعال نیستند و شنوایی حسی است که نوزاد شما از بدو تولد از آن بهره مند است. کودک تازه متولد شده زمانی که شما برای او شعر کودکانه می خوانید به صدای شما پاسخ می دهد و می تواند به طور واضح صدای شما را تشخیص دهد. ممکن است زمانی که شما شروع به پلی کردن ترانه کودکانه صوتی برای فرزند خود می کنید شاهد هیجان زده شدن او نیز باشید چرا که فرزند شما در تلاش است تا صدا های اطراف خود را بیشتر و بهتر درک کند.

کودک می تواند با خواندن ترانه های کودکانه که در سایت وولک وجود دارد، روی صدای خود بیشتر کار کند و به نوعی تمرین صدا داشته باشد . خواندن شعر های کودکانه اعتماد به نفس فرزند شما را بالا برده و باعث می شود به راحتی با دیگران صحبت کنند .واژگان در ذهن کودک بوسیله خواندن و یادگیری آهنگ کودکانه شاد فارسی افزایش می یابد و این باعث می شود در دوران مدرسه تکلم بهتری داشته باشند .

هرچه کودک شما بیشتر به شعر شاد کودکانه به خصوص شعر کودکانه شاد قدیمی گوش دهد، بیشتر با مفاهیم ادبی نیز آشنا می شود و این امر دانش زبانی کودک شما را افزایش می دهد؛ زیرا ممکن است زمانی که شما شروع به خواندن شعر کوتاه کودکانه برای فرزند خود می کنید یا با دانلود شعر کودکانه برای کودک خود شعر های کودکانه پخش می کنید، سوالاتی برای کودک شما به وجود بیاید که با پاسخ شما به دانش زبانی کودک افزوده می شود.

قدرت شنوایی کودک شما قوی تر و هوشیار تر شده است، در این سن کودک شما با شنیدن صدای شما هنگام خواندن شعر کودکانه صوتی ممکن است به طور مستقیم به شخص شما واکنش نشان دهد و مستقیم به شما نگاه کند. در صورتی که شما شروع به خواندن شعر های کودکانه کردید و کودک شما مستقیم به شما نگاه نکرد و به اطراف نگاه کرد نگران نشوید، به احتمال زیاد کودک تمرکز خود را از دست داده است و یا خسته شده است. از همین امر می توان نتیجه گرفت که خواندن شعر کودکانه جدید برای نوزاد باعث تقویت قدرت تمرکز او می شود زیرا کودک شما هنگامی که صدای خواندن شعر یا آهنگ کودکانه زیبا توسط مادر خود را می شنود تلاش می کند تا صاحب آن صدا را پیدا کند.





:: بازدید از این مطلب : 181
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: