دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i
نوشته شده توسط : shayan

دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i/ دوربین HFW1500THP-I8 / دوربین مارکت

 

سایت دوربین مارکت، سایتی است که به طور حرفه ای و تخصصی در زمینه سیستم های امنیتی، انواع دوربین های مداربسته و انواع دزدگیر فعالیت می کند. شما در این سایت می توانید برندهای متنوع و محصولات مختلفی را یافته و با قیمت مناسب تهیه کنید. با مراجعه به سایت دوربین مارکت و استفاده از امکانات آن، دیگر نیازی به مراجعه حضوری به بازار و تهیه سیستم امنیتی و نظارتی مورد نظرخود، نیست. بدین ترتیب در مصرف انرژی و زمان نیز صرفه جویی خواهد شد. کیفیت بالا و تنوع بسیاری زیادی که سایت دوربین مارکت به شما ارائه می دهد در هیچ مغازه ای یافت نمی شود. حتی اشخاصی که هیچ تجربه ای در زمینه خرید دوربین های مداربسته، دزگیر اماکن و دزدگیر ماشین دارند با مراجعه به سایت دوربین مارکت و با خواندن مطالب و استفاده از اطلاعاتی که در اختیار آنها گذاشته شده است،  اقدام به خرید موارد موردنظر خود کنند. امکان مقایسه محصولات از نظر کیفیت و کاربرد و همچنین قیمت مناسب و تخفیفاتی که در این سایت وجود دارد، شما را مشتاق خرید از دوربین مارکت خواهد کرد.

برند هایک ویژن برای افرادی که خریدار و مشتری سیستم های امنیتی و نظارتی هستند، یک برند کاملا نام آشنا و جزو معتبرترین آنها به شمار می رود. دوربین هایک ویزن  جزو دوربین های سری IP این شرکت می باشد که با استفاده از کابل شبکه تصاویر را انتقال می دهد. بهره مندی از حسگرهای مادون قرمز، ویژگی دید در شب تا حدود 30 متر فاصله، دوربین 2 مگا پیکسلی با کیفیت ضبط تصاویر به صورت اچ دی و در نهایت ضد آب و ضد گرد و غبار بودن از جمله ویژگی های مهم و بارز دوربین هایک ویژن ds-2cd1023g0e-i می باشند.

در نقطه مقابل این دوربین قوی و مطمئن، یکی از تولیدات شرکت داهوا که همانند هایک ویژن، نامی آشنا و معتبر در عرصه سیستم های امنیتی و نظارتی می باشد، وجود دارد. دوربین HFW1500THP-I8 با کیفیت تصویری در حد 5 مگا پیکسل و  نوع اتصال از طریق کابل کواکسیال و زاویه دید در حدود 90 درجه و همچنین ویژگی مهم دید در شب با پوشش دهی تا فاصله 80 متر، یک گزینه فوق العاده امن و مطمئن برای خریداری و استفاده می باشد.





:: بازدید از این مطلب : 225
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 خرداد 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: